План -конспект інноваційного уроку

Про матеріал
План конспект уроку для учнів 8-го класу Мета: Формування у учнів стійкої мотивації до збереження та зміцнення свого здоров’я . Використання змагального методу при оволодінні техніки рухових дій з т. «Баскетбол».
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                        Відділ освіти Покровської міської ради

Методичний кабінет

                    

https://scontent.fiev7-1.fna.fbcdn.net/v/t31.0-8/28061826_338117373342138_4598756352969654318_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Zn3MnM7jqBEAX_-WbAd&_nc_ht=scontent.fiev7-1.fna&oh=41596c50887e8f1831f6ce3ca09dea9e&oe=5EE97769

 

       Підготувала  вчитель

               фізичної культури

       НВК 2 Покровської                                                                                        міської ради

       Анастасова Олена Олександрівна

 

 

 

                                              м. Покровськ

                                                   

Конспект інноваційного уроку

з предмету: «Фізична культура»

для учнів 8-го класу

з теми: «Баскетбол»

 

 

Тема: «Баскетбол»

Мета: Формування у учнів стійкої мотивації до збереження та зміцнення свого здоров’я . Використання  змагального методу при оволодінні техніки рухових дій  з  т. «Баскетбол».

Задачі: 1. Закріплення ведіння м’яча з зміною напрямків та передач м’яча  від грудей обома руками в русі.

2. Навчання володінню баскетбольним  м’ячем.

3. Закріплення кидків м’яча в кільце з середньої відстані.

Інвентар: Баскетбольні м’ячі, секундомір, свисток, фішки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зміст матеріалу уроку

 

 

Дозування

По мед.групах

Організаційно- методичні вказівки

 

Основна

 

Підготов.

 

Спеціал.

I

Підготовча частина уроку

12 хв.

 

 

 

1.

Шикування, привітання, вступне слово вчителя, ознайомлення із завданням. За кожну перемогу в змаганнях учні отримуватиме  бонуси для оцінки.

Перевірка стану здоров’я дітей,                ЧСС

1 хв.

 

 

Контроль

за дисципліною. Завдання виголошувати чітко й коротко

2.

Стройові вправи: повороти на місці.

1 хв.

 

 

Постійно ускладняти завдання

3.

Ходьба, ЗРВ для рук :

   а). Ліва рука вверх,

 1-2,3-4-зміна положення рук;

   б). руки перед груддю

1-2-  ривки зігнутими руками назад

3-4-  ривки прямими руками назад;

 Ходьба з різними положеннями рук та ніг:

   а) на носках, руки на пояс;

   б) на наручній частині стопи,руки на пояс;

   в) на п’ятках руки за голову

 

2 хв.

 

 

8раз

 

8раз

 

15кр.

15кр.

15кр.

 

 

 

 

 

 

7раз

 

 

7раз

 

12кр.

12кр.

12кр.

 

 

 

6раз

 

 

6раз

 

10кр.

10кр.

10кр.

Слідкувати за диханням

4.

Повільний біг з зупинкою по сигналу.

1.5 хв.

1хв.

0.8хв

 

5.

Спеціальні бігові та стрибкові вправи

- правим-лівим боком приставним кроком (по два кроки) з  діставанням підлоги обома руками на кожному другому кроці;

- стрибки на лівій та правій нозі;

- стрибки в повному присядці  через лінії розмітки .

2 хв.

1.5хв..

1хв.

 

6.

 

   Перешикування з колони по одному в колону по два. 

30 сек.

 

 

 

 

7.

   Загально-розвиваючі  вправи на місці:

 

4хв.

 

 

 

а). Спец. вправи для кистей рук:

В.П.Руки в замку перед собою

1-4- колові рухи рук в замку 

 

7р.

Руки в замку

послаблені

 

б).  В.П. руки до пліч:

1-4 кругові рухи вперед

5-8 кругові рухи назад;

 

  7р.

 

Слідкувати за диханням

 

в). В.П. – руки вперед, кулаки стиснуті:

       1-4 – «ножиці» - зміна положення рук

7р.

Руки прямі

 

г). В.П. – руки в сторони:

        1-4 – кругові рухи вперед

         5-8 – кругові рухи назад

7р.

 

 

Руки прямі

д). В.П. – ноги на ширині пліч, руки за голову:

         1-2 – повороти тулуба вправо

          3-4 – повороти тулуба вліво

7р.

 

 

е).В.П. – руки за голову, ноги на ширині пліч:

        1 – діставання правим ліктем до лівого коліна, підіймав його

        2 – В.П.

        3 - діставання лівим ліктем правого коліна, підіймав його

         4 - В.П.

7р.

Не нахилятися вперед

 

ж). В.П. – руки в сторони, нахил вперед:

          1 – поворот тулуба вліво

          2 – поворот тулуба вправо

7р.

Діставати пальцями рук кінцівок ніг

8.

 

Рухлива гра – змагання: « Зап’ятнай суперника за гомілку.»

 Правила: два учня стоячі друг проти  друга намагаються дістати до гомілки  один у одного  разом  не даючи це зробити супернику  у  себе переміщенням ніг . Виграє той , хто за 1 хвилину більше разів зап’ятнає суперника і отримує бонус.

 

 

1хв.

 

0,5хв.

 

20с.

 

Бути обережними,

не вдаритися головами

IІ

Основна частина уроку

30 хв.

30 хв.

30 хв.

 

1.

2.

                                                                  ЧСС

Спеціальні баскетбольні вправи з м’ячами на техніку та швидкість виконання.

 (За швидкість виконання-бонуси) :

  • перевід м’яча  за  спиною;
  • перевід м’яча під ногою піднімаючи коліно вгору ;
  • «вісімка.»
  • розніжка з переводом м’яча під ногами;
  • удержання  м’яча руками спереду ззаду між ніг змінюючи положення рук.

30 сек.

 

3 хв.

 

 

 

2х5р

 

.5р.

 

.

5р.

 

 

 

 

 

 

 

 

В парах передаючи м’яч після виконання портнеру.

3.

Ведіння м’яча з зміною напрямків руху обводячи  кеглі  «змійкою» правою , лівою.

2хв.

 

1.5хв.

 

1хв.

 

Темп повільний

4.

Передачі  м’яча  з рук в руки стоячи спиною друг до другу( 2 вправи в одну та другу сторону по 5 передач.) Найшвидша пара получає бонус.

1,5хв.

1,5хв.

1хв.

 

5.

 

Передачі м’яча  на  місці   в парах   двома м’ячами . Один учень передає м’яч в повітрі , другий з відскоком від підлоги . Найшвидша пара получає бонус

 

20 пер.

 

 

15пер.

 

 

12пер.

 

 

 

 

 

6.

Гра: «Вибий м’яч»

 Правила: Учні розбиваються по парам, у кожного м’яч. Починають ведіння правою рукою стоячи друг проти друга, а лівою намагаються вибивати м’яч.  Перемагає той, хто більше разів виб’є м’яч у суперника.(Переможець отримує бонус).

 

1хв.

 

 

1хв.

 

 

 

 

1хв.

 

 

 

М’яч від суперника закривати тулубом.

7.

Закріплення кидків м’яча з подвійного кроку після ведіння з зміною напрямків Чотири групи учнів виконують на додаткові щити та кільця.

3хв.

3хв.

2хв

 

8.

Гра: «Влуч з п’яти відміток»

 Правила: Учні поділяються на 4 команди (дві команди починають біля однієї баскетбольної зони, інші дві біля другої), починають влучати у баскетбольний кошик з першої відмітки, якщо хтось з гравців команди влучив, то вся команда переходить на наступну відмітку. Перемагає та команда, яка бистріше  влучить з усіх п’яти відміток.(Команді-переможниці –бонус.)

5хв.

5хв.

5хв.

Гравець який влучив має право зробити ще один кидок з наступної відмітки.

9.

Гра для закріплення кидків з штрафної позначки . Яка команда  скоріш   заб’є  10 разів получає бонус . Виконуємо на 6 кілець.

2хв.

2хв.

2хв.

Слідкувати за технікою кидка.

10.

Навчальна гра у баскетбол.

 Правила: Учні розподіляються на чотири команди по три -чотири гравці. Дві команди  

грають на одній половині залу, дві на другій

поперек залу на додаткові щити і кільця. Гравці вигравших  команд получають бонуси

 

8 хв.

6хв.

3хв.

Майданчики відокремлені гімнастичними лавками.

11

 Вивчаємо гру: « Зап’ятнай  м’ячем» ( для закріплення передач м’яча.)

 Правила: Починають два водяві  передаючи м’яч один одному та п’ятнають доторканням м’яча. Гравець якого зап’ятнали переходить до команди водявих. Гра закінчується, коли всі гравці будуть зап’ятнані. Гра проводиться в обмеженому майданчику 6х9 (Останні незапя’тнані 3 учня отримують бонус).

 

 2 хв.

1.5хв.

1 хв.

Не можна робити пробіжки та кидати м’ячем, м’яч повинен бути зафіксований в руках.

III

Заключна частина уроку

5хв.

 

 

 

1.

 

Вправи на становлення організму, дихальні вправи в русі та вправи на увагу.

Гра «Учень! Зроби так!».                        ЧСС.

3хв.

3хв.

3хв.

Застосування власного показу.

2.

Підбиття підсумків уроку (аналіз виконання вправ учнями .)( Що таке пробіжка? Як її запобігти), методичні рекомендації щодо виправлення помилок.

1хв.

1хв.

1хв.

Оцінювати роботу дітей (Бонуси, оцінки)

3.

Домашнє завдання  : повторити спеціальні вправи баскетболіста з м’ячем.

1хв

1хв

1хв

 

 

docx
Додано
2 березня 2020
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку