ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ з елементами футболу
Модуль: футбол
Підготував:
Кульчицький Іван Валентинович,
вчитель фізичної культури Кам’янець – Подільської Спеціалізованої
загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №1
2021 н.р
Тема: «Футбол».
Мета: Формувати свідоме ставлення до занять фізичною культурою і
спортом та сприяти зміцненню здоров’я засобами футболу та
розвивати почуття патріотизму.
Завдання: 1. Закріпити техніку зупинки м’яча підошвою.
2. Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та
зовнішньою стороною стопи.
3. Закріпити техніку удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи.
Компетентності: Спілкуватися державною мовою; Математична компетентність; Уміння вчитися впродовж життя; Обізнаність і самовираження у сфері культури.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: м’ячі футбольні, фішки, секундомір, свисток.
Тип уроку: Навчально – тренувальний.
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозу- вання |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
2 |
3 |
4 |
І.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
ІІ.
1.
2.
3.
ІІІ.
1.
2.
3.
4.
5.
6. |
Підготовча частина (15 хв.)
Шикування, рапорт, привітання. Повідомлення завдання уроку.
Нагадати про дотримання ТБ Вимірювання ЧСС за 10 с
Стройові та організуючі вправи
Перешикування в русі в колону по двоє
Різновиди ходьби:
- в напів присіді - в присіді
Різноманітний біг:
- Ходьба з одночасним виконанням відновлюючи дихальних вправ, перехід до місця занять. Вимірювання ЧСС за 10с.
Комплекс ЗРВ на місці: Вправа №1 В. п. ноги нарізно, руки на поясі, кругові оберти голови 1-4 ліворуч 5-8 праворуч Вправа№2 В.п. руки до плечей, зігнуті в ліктях 1-4 кругові оберти вперед 5-8 кругові оберти назад Вправа№3 В. п. ноги нарізно, кругові оберти прямими руками 1-4 кругові оберти вперед 5-8 кругові оберти назад Вправа №4 Руки в «замок» перед грудьми 1-2 поворот тулуба ліворуч 3-4 поворот тулуба праворуч Вправа №5 В. п. права рука в горі ліва на поясі вправа “Мельниця”. 1- вправу виконуємо на 16-рахунків. Вправа №6 В. п. ноги нарізно, руки на поясі, кругові оберти тулубом Вправа №7 В. п. ноги нарізно, руки на колінах, кругові оберти в колінних суглобах 1-4 в праву сторону, 5-8 в ліву сторону,
Вправа №8 В. п. ноги разом, руки на колінах, кругові оберти в колінних суглобах 1-4 в праву сторону, 5-8 в ліву сторону, Вправа №9 В. п. О.с. руки на поясі, випади в перед. 1-4 на праву ногу , 5-8 на ліву ногу, Вправа №10 В. п. О.с. руки на поясі, випади в сторони. 1-4 в праву сторону, 5-8 в ліву сторону,
Перешикування в колону по двоє в русі.
Основна частина уроку (26хв).
Закріпити техніку зупинки м’яча підошвою.
Вправа №1 Імітація вправи без м’яча ; Вправа №2 Вправа з м’ячами на місці; Вправа№3 Зупинка м’яча , що котиться, та повертатися спиною назад Вправа №4 Зупинка м’яча , що котиться назустріч від партнера.
Повторити техніку ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи.
Вправа №1 Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною стопи повільною ходьбою; Вправа №2 Ведення м’яча почергово правою та лівою ногою по прямій. Вправа №3 Ведення м’яча зі зміною напрямку руху та ведення м’яча між фішок.
Закріпити техніку удару по м'ячу внутрішньою частиною стопи.
Вправа №1 Удар по м'ячу з місця, що котиться. Вправа №2 Удар по м'ячу , що котиться в русі в парах.
Заключна частина уроку (3-4 хв.) Шикування
Ходьба в повільному темпі
Вимірювання ЧСС за 10 с
Підбиття підсумків уроку.
Домашнє завдання
Організований вихід з спортивного залу. |
1хв
1хв
30с
30с
30с
3хв
3хв
30с
5хв 6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
6-8 р.
8хв
8-10р
8-10р
8-10р
8-10р
10 хв.
4-6р
4-6р
4-6р
8хв
8-10р
8-10р
4хв
30с
30с
30с
2хв
30с |
Перевірити наявність форми, самопочуття.
Слідкувати за технікою виконання технічних елементів.
Не затримувати дихання, спокійно рахувати кількість ударів.Звернути увагу на учнів з пульсом більше ніж 15. Повороти на місці, ліворуч, праворуч, перешикування в колону по два. Дистанція 2 кроки, чіткі виконання поворотів
Темп повільний, правельна постава. Руки до гори. Руки до плечей. Руки на пояс.
Руки в сторони. Руки перед собою. Руки на колінах.
Слідкувати за диханням. Дотримуватися дистанції 2-3 кроки. Руки перед собою. Руки до сідниць. Руки на поясі.
Дивитися через ліве плече. Руки до грудей.
1-2 руки через сторону – вгору – вдих; 3-4 вниз у в. п. видих. Звернути увагу на учнів з пульсом більше 180.
Вправи виконувати по команді, слідкувати за технікою виконання вправ.
Спину тримати рівною, вправи виконувати з максимальною амплітудою.
Руки тримати на колінах.
При виконані вправ змінювати положення рук.
Поточний метод.
Фронтальний метод. Носок стопи повернутий назовні, а м’яч торкається внутрішньої сторони стопи, стопа розвернута вбік. Тулуб нахилений вперед, кроки короткі і часті, руки працюють розслаблено. Учень візуально безперервно повинен контролювати ситуацію і здійснювати контроль за м’ячем Для більш підготовлених дітей кількість зупинок м’яча збільшується.
Фронтальний метод. Груповий метод. Звернути увагу на те, щоб голова не була опущена донизу. Можливі помилки під час проведення: 1. Ведення м’яча перед собою, жорстко вдаряючи по м'ячу. 2.Торкання м’яча напруженою ступнею. 3. Відпускання м’яча далеко від себе. 4. Під час ведення м’яча порушується ритм бігу. 5.У ході ведення використовується лише одна нога.
Груповий метод. Особливу увагу звернути на правильність виконання удару по м'ячу внутрішньою частиною стопи. Вправа в парах, почергово правою та лівою ногою.
В одну шеренгу.
Вправи на відновлення дихання. 1-2 руки через сторону – вгору – вдих; 3-4 вниз у в. п. видих. Звернути увагу на учнів , пульс яких перевищує 160-180.
Оцінити роботу учнів на уроці їх активність, самостійність, відзначити кращих.
Вправи для м’язів рук і ніг (згинання і розгинання рук в упорі лежачи, присідання) Дівчата 3х15-20р. Хлопці 3х20-25р.
В колоні по одному. |