Матеріал цікавий. У роботі класного керівника дуже важливий. Зібрані матеріали, які полегшать і допоможуть учителю більше реалізувати свої плани і можливості. Для учнів 5-9 класів.
Успіх виховної діяльності з дитячим колективом залежить від того, наскільки продумано спланована виховна робота з класом.
План виховної роботи - це обов'язковий педагогічний документ, він має бути реальним, конкретним, визначати таку систему заходів, яка може бути забезпечена матеріально, організаційно та методично.
Виховна робота в класі будується на перспективі радісного очікування дня. Постійно переконувати, що навчання в школі – це серйозна праця. Проводити виховні заходи для формування учнівського колективу, доброзичливості одне до одного.
Метою виховної роботи на 2015 – 2016 навчальний рік є :
ознайомитись з умовами життя учня вдома, особливостями спілкування в школі, поза її межами, з батьками; вивчити джерела, причини, що призводять до морального захворювання учня;
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ :
Протягом року працювати над згуртованістю колективу, виховувати у дітей кращі людські якості:
● доброти;
● поваги до старших і своїх ровесників;
● емоційного відношення до праці;
● бережливість;
● поваги до результатів праці людей і бажанням самим працювати;
● поважати і примножувати кращі традиції школи, міста, старшого
покоління.
ПРОВОДИТИ РОБОТУ НАД:
● як вірно вести себе в колективі, близькими і рідними
людьми;
● правильна ходьба, осанка дітей, охайність;
● вчити правильно організувати роботу на уроці;
● робоче місце;
● бережне відношення до свого і шкільного майна, підручників;
● формувати у школярів чітку громадянську позицію;
● розвивати вміння школярів справедливо оцінювати свої і
чужі вчинки.
5 клас
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Січень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
|
Я – маленька частиночка природи (створення альбому) |
|
|
В людини все має бути має прекрасним (година спілкування) |
|||||
|
|
Відповідальність – найкращий путівник у вчинках (практикум) |
|
Різдвяний настрій (виставка творчих робіт «Світ моїх захоплень») |
|
Правила поводження з газом. Наслідки недбалого ставлення. Виникнення пожеж (операція «Надамо допомогу») |
|||||
|
Ми – творці власного життя. Наші права та обов’язки (гра – вправа) |
|
|
|
Як організувати себе (ведення літопису життя класу) |
|
|||||
|
|
|
Нагодуй птахів (трудовий десант) |
|
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Лютий |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
Дружба і її значення у вчинках (диспут) |
|
|
Вчитись учитись, щоб уміти трудитись (свято добрих справ) |
|
|||||
|
|
|
Брати наші менші (конкурс на кращу годівничку) |
|
|
Вогонь і друг, і ворог (диспут) |
|||||
|
Закони нашого класу (класні дискусійні збори) |
Співчуття – перший крок до людяності («Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу) |
|
Естетика побуту українців (художня галарея) |
|
|
|||||
|
|
|
|
Народ скаже як зав’яже (інтелектуальна гра) |
|
Посієш звичку – пожнеш характер (практикум) |
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Березень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
|
Природа – наш дім (виставка «Світ навколо мене») |
|
|
Який я? Яким я хочу бути? (виготовлення альбому «Професії наших батьків») |
|||||
|
|
Культура поведінки у школі (турнір знавців хороших манер) |
|
Я – актор шкільного театру (міні –концерт) |
|
Розгляд життєвих ситуацій «Що вчинив би я у даній ситуації» (пожежна тематика) |
|||||
|
Школа – наш дім, ми – господарі в нім (старти надій) |
|
|
|
Подарунок своїми руками (конкурс – ярмарок) |
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Квітень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
|
Явища природи і народні прикмети (конкурс гострословів)
|
|
|
Дужий той, хто самого себе перемогти може (урок пам’яті, мужності, сили волі) |
|||||
|
|
|
|
|
Люди, які працюють поруч. Етикет у їдальні (заочна подорож до ресторану) |
Правила поведінки під час пожежі (дискусія) |
|||||
|
Немає прав без обов’язків (експедиція в майбутнє) |
Щастя, коли тебе розуміють (відверта розмова) |
|
Великодні писанки (виставка - конкурс) |
|
|
|||||
|
|
|
Аптека бабусі Медуниці (сімейне інтерв’ю) |
|
|
Таланти і шанувальники (створення банку ідей та пропозицій) |
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Травень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
Шануймо старших, вдячність (зустріч з старшим поколінням) |
|
Мистецькі уподобання моєї родини (виставка фото робіт) |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
Професії мого роду (виготовлення альбому «Професії наших батьків») |
Гаючись – навчаємось. Гра з вогнем – це не жарти (гра – конкурс)
|
|||||
|
Моє право знати, мій обов’язок – неухильно виконувати (дебати) |
|
Ми відповідаємо за тих, кого приручили (дискусія) |
|
|
Пізнай себе – пізнаєш весь світ (турнір « Шо я знаю про позитивні риси особистості») |
|||||
|
|
Турбота за інших – головний обов’язок у житті (естафета улюблених занять) |
|
|
У колективі немає чужої роботи (діалог) |
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Січень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Випуск газети «Державна символіка» |
|
Трудовий десант: |
|
|
Година спілкування «Життя – найдорожчий скарб» |
|||||
|
|
Ярмарок солідарності: «Чи можна прожити без конфліктів?» |
|
Я – актор шкільного театру (міні-концерт) |
|
Правила поводження з газом. Наслідки недбалого ставлення. Виникнення пожеж (операція «Надамо допомогу») |
|||||
|
Ми – творці власного життя. Наші права та обов’язки (гра – вправа) |
|
|
|
Акція милосердя «Ціна однієї хвилини» |
|
|||||
|
|
|
Нагодуй птахів (трудовий десант) |
Колективна творча справа: «Вітальна листівка своїми руками» |
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Лютий |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Усний журнал: «Я – моя родина – Україна» |
|
|
|
Вчитись учитись, щоб уміти трудитись (свято добрих справ) |
|
|||||
|
|
|
Тренінг «Секрети здоров'я» |
|
|
Вогонь і друг, і ворог (диспут) |
|||||
|
«Твоя правова культура» (година спілкування) |
|
|
|
|
Проект «Світ моїх захоплень» |
|||||
|
|
Співчуття – перший крок до людяності («Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу) |
|
Колективне спілкування на тему: «Мистецтво та мої емоції» |
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Березень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Вікторина на тему: «Люби і знай свій рідний край» |
|
|
Свято-презентація: «Народні ремесла» |
Подарунок своїми руками (конкурс – ярмарок) |
|
|||||
|
|
Пошукова гра «Чарівні слова» |
|
|
|
Розгляд життєвих ситуацій «Що вчинив би я у даній ситуації» (пожежна тематика) |
|||||
|
«Шануй, оберігай й свої права знай» (дебати) |
|
Екологічна стежка: « Давайте, друзі, разом |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Квітень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Фестиваль «Традиції моєї родини» |
|
|
|
Проект: «Школа вмілих господарів» |
|
|||||
|
|
|
Операція «Вода – безцінне багатство, бережіть її» |
|
|
Правила поведінки під час пожежі (дискусія) |
|||||
|
Немає прав без обов’язків (експедиція в майбутнє) |
|
|
Виставка творчих робіт «Великодня композиція» |
|
|
|||||
|
|
Школа етикету «Точність – ввічливість королів» |
|
|
|
Просвітницький тренінг «Життя не вічне – вічні цінності людські» |
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Травень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
Гра-експрес: «Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство» |
|
|
Люди, які працюють поруч. Етикет у їдальні. (заочна подорож до ресторану) |
|
|||||
|
|
|
Випуск газети: «Земля – наш спільний дім» |
|
|
Екскурсія до пожежної частини |
|||||
|
Моє право знати, мій обов’язок – неухильно виконувати (дебати) |
|
|
Культура поведінки «Ідемо до музею» |
|
Ігрове колективне спілкування: « Як долати труднощі і випробовування» |
|||||
|
Проектна тему: «Мова рідна – слово рідне» |
|
|
|
Конкурс: «Господар і Господарочка» |
|
|||||
6 клас
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Вересень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Участь у святі «День знань» Перший урок |
|
|
Творча галерея на тему «Мистецькі канікули» |
|
Гаючись – навчаємось. Гра з вогнем – це не жарти (гра – конкурс)
|
|||||
|
|
|
Зелений патруль «Бережи ліс» |
|
|
Диспут на тему: «Бережи своє життя» (правила користування з електроприладами) |
|||||
|
«Моє право – це людський обов'язок» (діалог)
|
|
|
|
Трудовий десант: «Чи вмію я працювати?» |
|
|||||
|
|
Ярмарок милосердя: « Немає місця на землі. Де б засуджували милосердя» |
|
|
|
Анкета думок: «У пошуках власного ідеалу» |
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Жовтень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
Диспут на тему: «Дерево з коріння починається, а людина – з сім'ї» |
|
Студія знавців поезії |
|
Пошукова гра «Характер людини: як він формується» |
|||||
|
Відверта розмова «Школа – наш дім, ми – господарі в нім» |
|
|
|
Колаж: « Наші захоплення та мої досягнення» |
«Правила пожежної безпеки. Знай і дотримуйся!» (створення банку ідей та пропозицій) |
|||||
|
«Права і обов’язки школяра». Повторити правила поведінки школяра у школі |
|
Екологічна акція «Чисте повітря» |
|
«У колективі немає чужої роботи» (гра – конкурс) |
|
|||||
|
|
Культура поведінки у школі (турнір знавців хороших манер) |
|
«Народ скаже як зав'яже» (інтелектуальна гра)
|
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Листопад |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Козацький КВК |
|
Ведення літопису «Екологічні катастрофи» |
|
Художня галерея: |
|
|||||
|
|
Рольова гра «Мовленнєвий етикет» |
|
|
|
Сімейне інтерв’ю «Мій тато – пожежник» |
|||||
|
Виховна година на тему: «Я і мої права» |
|
|
Ляльковий театр – молодшим школярам» |
|
|
|||||
|
|
|
Галерея «Мальовнича моя Україна: оформляємо путівник» |
|
«Готуємось до зими» (виготовлення годівничок своїми руками) |
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Грудень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Жива газета на тему: «Хто живе поруч мене?» |
|
|
|
Усний журнал: «Що означає культура навчальної праці?» |
|
|||||
|
|
|
Екологічна акція: «Хто природу не тривожить, тому вона допоможе» |
|
|
Виставка фото робіт «Гра з вогнем – це не жарти» |
|||||
|
«Щоб багато знати, треба права і обов’язки мати» («Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу) |
Відверта розмова «Ми і наші вчителі» |
|
Конкурс-інсценізація: «Естетика побуту» |
|
|
|||||
|
|
|
Вікторина «Озера та ріки рідного краю» |
|
|
Пізнай себе – пізнаєш весь світ (турнір «Що я знаю про позитивні риси особистості») |
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Січень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Випуск газети «Державна символіка» |
|
Трудовий десант: |
|
|
Година спілкування «Життя – найдорожчий скарб» |
|||||
|
|
Ярмарок солідарності: «Чи можна прожити без конфліктів?» |
|
Я – актор шкільного театру (міні-концерт) |
|
Правила поводження з газом. Наслідки недбалого ставлення. Виникнення пожеж (операція «Надамо допомогу») |
|||||
|
Ми – творці власного життя. Наші права та обов’язки (гра – вправа) |
|
|
|
Акція милосердя «Ціна однієї хвилини» |
|
|||||
|
|
|
Нагодуй птахів (трудовий десант) |
Колективна творча справа: «Вітальна листівка своїми руками» |
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Лютий |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Усний журнал: «Я – моя родина – Україна» |
|
|
|
Вчитись учитись, щоб уміти трудитись (свято добрих справ) |
|
|||||
|
|
|
Тренінг «Секрети здоров'я» |
|
|
Вогонь і друг, і ворог (диспут) |
|||||
|
«Твоя правова культура» (година спілкування) |
|
|
|
|
Проект «Світ моїх захоплень» |
|||||
|
|
Співчуття – перший крок до людяності («Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу) |
|
Колективне спілкування на тему: «Мистецтво та мої емоції» |
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Березень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Вікторина на тему: «Люби і знай свій рідний край» |
|
|
Свято-презентація: «Народні ремесла» |
Подарунок своїми руками (конкурс – ярмарок) |
|
|||||
|
|
Пошукова гра «Чарівні слова» |
|
|
|
Розгляд життєвих ситуацій «Що вчинив би я у даній ситуації» (пожежна тематика) |
|||||
|
«Шануй, оберігай й свої права знай» (дебати) |
|
Екологічна стежка: « Давайте, друзі, разом |
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Квітень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
Фестиваль «Традиції моєї родини» |
|
|
|
Проект: «Школа вмілих господарів» |
|
|||||
|
|
|
Операція «Вода – безцінне багатство, бережіть її» |
|
|
Правила поведінки під час пожежі (дискусія) |
|||||
|
Немає прав без обов’язків (експедиція в майбутнє) |
|
|
Виставка творчих робіт «Великодня композиція» |
|
|
|||||
|
|
Школа етикету «Точність – ввічливість королів» |
|
|
|
Просвітницький тренінг «Життя не вічне – вічні цінності людські» |
|||||
Дата
|
Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість, політична культура та міжетнічних відносин, правосвідомість |
Виховання ціннісного ставлення особистості до людей Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості. |
Виховання ціннісного ставлення особистості до природи Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь у практичних природоохоронних заходах |
Виховання ціннісного ставлення до мистецтва Розвиток таких якостей сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань. |
Виховання ціннісного ставлення до праці Розвиток таких моральних якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності |
Виховання ціннісного ставлення до себе. Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя |
|||||
Травень |
|
|
|
Січень |
|||||||
|
|
Гра-експрес: «Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство» |
|
|
Люди, які працюють поруч. Етикет у їдальні. (заочна подорож до ресторану) |
|
|||||
|
|
|
Випуск газети: «Земля – наш спільний дім» |
|
|
Екскурсія до пожежної частини |
|||||
|
Моє право знати, мій обов’язок – неухильно виконувати (дебати) |
|
|
Культура поведінки «Ідемо до музею» |
|
Ігрове колективне спілкування: « Як долати труднощі і випробовування» |
|||||
|
Проектна тему: «Мова рідна – слово рідне» |
|
|
|
Конкурс: «Господар і Господарочка» |
|
|||||
7 клас
Вересень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
Участь у святі «День Знань» |
|
|
|
|
|
|
Перший урок |
Розсадити дітей за партами (корекція постави, зору, слуху) |
Класні збори. Вибори активу класу (бесіда, анкетування) |
|
Календар осінніх свят «Вже брами літа замикає осінь» |
|
|
|
|
Диспут на тему:«Бережи своє життя» (правила користування з електроприладами) |
Диспут «Світ моїх почуттів» |
|
Озеленення класної кімнати |
|
|
«Права і обов’язки школярів». Повторити правила поведінки школяра |
|
|
Година спілкування «Бережіть і творіть красу земну» |
|
|
Анкетування учнів «Соціум і я» |
|
|
Філософський стіл «Про закон і право» |
|
|
Жовтень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
Відверта розмова «Дружній колектив. Який він?» |
|
|
|
Трудові загони «Я це можу» |
|
Турнір ораторів «Найвідоміші винаходи українців» |
|
«Правила пожежної безпеки. Знай і дотримуйся!» (створення банку ідей та пропозицій) |
|
Екологічний десант «Станьмо друзями птахам» |
|
|
|
Правова середа «Ризики в інтернеті» |
Складання індивідуальних програм саморозвитку «Пізнай самого себе» |
Поетична вітальня «Пісенник мого часу» |
|
|
|
|
Відверта розмова «Моя сім'я» |
|
|
|
Дебати «З магазину чи власними руками» |
Листопад
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
Диспут «Як домогтися, щоб тебе поважали» |
|
|
Екологічний десант «Вітамінна скарбниця» |
|
|
Конкурс «Ми – україночки» |
|
Сімейне інтерв’ю «Мій тато – пожежник» |
Філософський стіл «Ввічливість окраса людської душі» |
|
Конкурсна програма «Бабусин рушник у сучасній оселі» |
|
|
Правова середа «Дисципліна – це добре чи ппогано» |
|
|
Відкрита кафедра «Здорова природа – здорова людина» |
|
|
|
Круглий стіл «Навчання це праця, і благо, і обов’язок»» |
|
|
|
Благодійна акція «Я це можу» |
Грудень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
Інтернет-форум «Мій рідний край» |
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Мої цінності» |
|
Фоторепортаж «Вода – джерело життя» |
|
|
|
Телефон довіри «Шануймо батька й неньку» |
Правила поводження з газом.Наслідки недбалого ставлення.Виникнення пожеж (операція «Надамо допомогу») |
Конкурс «Український вінок» |
|
|
|
|
«Про шкідливі звички»» («Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу) |
|
|
|
Учнівські виробничі бригади «Іграшки моїми руками» |
|
Фоторепортаж «Історія рідного краю» |
|
Диспут «Яскраві події мого життя» |
|
|
|
Січень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
|
|
|
Година спілкування «Толерантність» |
|
|
Анкетування «Рівень вихованості учнів» |
|
Розгляд життєвих ситуацій «Що вчинив би я у даній ситуації»(пожежна тематика) |
Філософський стіл «Мистецтво спілкування» |
|
Колективна творча справа:«Вітальна листівка своїми руками |
|
|
«Права і обов’язки школярів». Повторити правила поведінки школяра. |
|
|
Інтелектуальна гра «Чи знаєш ти свій край?» |
|
|
|
Година спілкування «Толерантність» |
|
|
Нагодуй птахів(трудовий десант) |
|
Лютий
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
|
Відверта розмова з хлопцями класу |
|
|
Трудові загони «Я це можу» |
|
|
Виховна година «Розум без знання, що колос без зерна» |
Вогонь і друг, і ворог (диспут) |
|
Екологічний десант «Станьмо друзями птахам» |
|
|
Турнір ораторів «Цікаві і корисні події країни» |
Правова середа «Виконуй обов’язки, поважай порядок і закон» |
Відверта розмова з Шадурою Р. |
Класна виставка малюнків |
|
|
|
|
Відверта розмова «Моя сім'я» |
Дівочі посиденьки |
|
|
Дебати «Як правильно користуватися електроприладами» |
Березень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
|
Правова середа «Ти серед людей» |
|
|
Екологічний десант «Брати наші менші» |
Кулінарне шоу «Пригостимо матусь обідом» |
|
Усний журнал: «Я – моя родина – Україна» |
«Поради на кожен день про культуру поведінки» |
Розгляд життєвих ситуацій «Що вчинив би я у даній ситуації»(пожежна тематика) |
Філософський стіл «Зустріч у майбутньому» |
|
Конкурсна програма «Бабусин рушник у сучасній оселі» |
|
|
Правова середа «Ти серед людей » |
|
|
|
|
|
|
Диспут «Як домогтися, щоб тебе поважали» |
|
Свято-презентація: «Народні ремесла» |
|
Подарунок своїми руками (конкурс – ярмарок) |
Квітень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
Інтернет-форум «Найрідніші місця країни» |
Розмова-застереження «Про шкідливість тютюну та алкоголю» |
|
|
|
Конкурс «Створімо клумбу власними руками» |
|
|
|
Правила поведінки під час пожежі (дискусія) |
|
«Захистимо природу» |
|
|
|
Правова середа «Дружба і побратимство»» |
|
|
Операція«Вода – безцінне багатство, бережіть її» |
|
|
Гра-мікрофон «Події тижня» |
|
Диспут «Яскраві події мого життя» |
|
|
|
|
|
Лекція на свіжому повітрі «Самоповага та егоїзм» |
|
Поетична вітальня «Українські народні пісні» |
|
|
Травень
Дата |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|
Фоторепортаж «Цікавинки природи» |
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Мої цінності» |
|
Фоторепортаж «Чисте повітря – джерело життя» |
|
|
|
Телефон довіри «Подивись на себе очима товаришів» |
Екскурсія до пожежної частини |
Конкурс «Український вишиванка» |
|
|
|
Відкрита кафедра «Мистецтво спілкування» |
Правова середа. Телефон довіри «Чуйність» |
|
Розмова з Будніком Д.. |
Відкрита кафедра «Здорова природа – здорова людина» |
Учнівські виробничі бригади «Іграшки моїми руками» |
|
|
Останній дзвоник |
|
|
|
|
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ (виховні досягнення)
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей
Ціннісне ставлення до праці
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
|