План для класних керівників

Про матеріал

Матеріал цікавий. У роботі класного керівника дуже важливий. Зібрані матеріали, які полегшать і допоможуть учителю більше реалізувати свої плани і можливості. Для учнів 5-9 класів.

Перегляд файлу

 

Успіх виховної діяльності з дитячим колективом залежить від того, наскільки продумано спланована виховна робота з класом.

План виховної роботи - це обов'язковий педагогічний документ, він має бути реальним, конкретним, визначати таку систему заходів, яка може бути забез­печена матеріально, організаційно та методично.

        Виховна робота в класі будується на перспективі радісного очікування дня. Постійно переконувати, що навчання в школі – це серйозна праця. Проводити виховні заходи для формування учнівського колективу, доброзичливості одне до одного.

 

Метою виховної роботи на 2015 – 2016 навчальний рік є :

  • згуртування колективу;
  • дотримання норм внутрішкільного розпорядку;

ознайомитись з умовами життя учня вдома, особливостями спіл­кування в школі, поза її межами, з батьками; вивчити джерела, причини, що призводять до морального захворювання учня;

  • виявити паростки позитивних якостей виховання, його схильності, ін­тереси, уподобання;
  • постійно включати вихованців у колективні справи класу, спортив­ної команди; давати посильні доручення, підкреслювати їх значення для успіху всього коллективу;

 

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ :

Протягом року працювати над згуртованістю колективу, виховувати у дітей кращі людські якості:

   доброти;

  поваги до старших і своїх ровесників;

  емоційного відношення до праці;

  бережливість;

  поваги до результатів праці людей і бажанням самим працювати;

  поважати і примножувати кращі традиції школи, міста, старшого 

    покоління.

 

ПРОВОДИТИ РОБОТУ НАД:

  як вірно вести себе в колективі, близькими і рідними 

    людьми; 

  правильна ходьба, осанка дітей, охайність;

  вчити правильно організувати роботу на уроці;

  робоче місце;

  бережне відношення до свого і шкільного майна, підручників;

  формувати у школярів чітку громадянську позицію;

  розвивати вміння школярів справедливо оцінювати свої і 

    чужі вчинки.

5 клас

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

               Січень                                                                      

 

 

 

Січень

 

 

 

Я – маленька частиночка природи

(створення альбому)

 

 

В людини все має бути має прекрасним

(година спілкування)

 

 

Відповідальність – найкращий путівник у вчинках

(практикум)

 

Різдвяний настрій

(виставка творчих робіт  «Світ моїх захоплень»)

 

Правила поводження  з газом. Наслідки недбалого ставлення.  Виникнення пожеж    

(операція  «Надамо допомогу»)                           

 

Ми – творці власного життя. Наші права та обов’язки

(гра – вправа)

 

 

 

Як організувати себе

(ведення літопису життя класу)

 

 

 

 

Нагодуй птахів

(трудовий десант)

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

           Лютий

 

 

 

Січень

 

 

Дружба і її значення у вчинках

(диспут)

 

 

Вчитись учитись, щоб уміти трудитись

(свято добрих справ)

 

 

 

 

Брати наші менші

(конкурс на кращу годівничку)

 

 

Вогонь і друг, і ворог

(диспут)

 

Закони нашого класу

(класні дискусійні збори)

Співчуття – перший крок до людяності

(«Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу)

 

Естетика побуту українців

(художня галарея)

 

 

 

 

 

 

Народ скаже як зав’яже

(інтелектуальна гра)

 

Посієш звичку – пожнеш характер

(практикум)

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

           Березень                                                                   

 

 

 

Січень

 

 

 

Природа – наш дім

(виставка «Світ навколо мене»)

 

 

Який я? Яким я хочу бути?

(виготовлення альбому «Професії наших батьків»)

 

 

Культура     поведінки у школі

(турнір знавців хороших манер)

 

Я – актор шкільного театру

(міні –концерт)

 

Розгляд життєвих ситуацій

«Що вчинив би я у даній ситуації»

(пожежна тематика)

 

Школа – наш дім, ми – господарі в нім

(старти надій)

 

 

 

Подарунок своїми руками

(конкурс – ярмарок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

               Квітень                                                                      

 

 

 

Січень

 

 

 

Явища природи і народні прикмети

(конкурс гострословів)

 

 

 

Дужий той, хто самого себе перемогти може

(урок пам’яті, мужності, сили волі)

 

 

 

 

 

Люди, які працюють поруч.

Етикет у їдальні

(заочна подорож до ресторану)

Правила поведінки під час пожежі

(дискусія)

 

Немає прав без

 обов’язків

(експедиція в майбутнє)

Щастя, коли тебе розуміють

(відверта розмова)

 

Великодні писанки

(виставка - конкурс)

 

 

 

 

 

Аптека бабусі Медуниці

(сімейне інтерв’ю)

 

 

Таланти і шанувальники

(створення банку ідей та пропозицій)

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

             Травень

 

 

 

Січень

 

 

Шануймо старших, вдячність

(зустріч з старшим поколінням)

 

Мистецькі уподобання моєї родини

(виставка фото робіт)

 

 

 

 

 

 

 

Професії мого роду

(виготовлення альбому «Професії наших батьків»)

Гаючись – навчаємось. Гра з вогнем – це не жарти

(гра – конкурс)

 

 

Моє право знати, мій обов’язок – неухильно виконувати

(дебати)

 

Ми відповідаємо за тих, кого приручили

(дискусія)

 

 

Пізнай себе –   пізнаєш весь світ

(турнір « Шо я знаю про позитивні риси особистості»)

 

 

Турбота за інших – головний обов’язок у житті

(естафета улюблених занять)

 

 

У колективі немає чужої роботи

(діалог)

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

               Січень                                                                      

 

 

 

Січень

 

Випуск газети

«Державна символіка»

 

Трудовий десант:
»Захистимо братів наших менших»

 

 

Година спілкування

«Життя – найдорожчий скарб»

 

 

Ярмарок солідарності:

«Чи можна прожити без конфліктів?»

 

Я – актор шкільного театру

(міні-концерт)

 

Правила поводження  з газом. Наслідки недбалого ставлення.  Виникнення пожеж    

(операція  «Надамо допомогу»)                           

 

Ми – творці власного життя. Наші права та обов’язки

(гра – вправа)

 

 

 

Акція милосердя

«Ціна однієї хвилини»

 

 

 

 

Нагодуй птахів

(трудовий десант)

Колективна творча справа:

«Вітальна листівка своїми руками»

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

           Лютий

 

 

 

Січень

 

Усний журнал:

«Я – моя родина – Україна»

 

 

 

Вчитись учитись, щоб уміти трудитись

(свято добрих справ)

 

 

 

 

Тренінг

«Секрети здоров'я»

 

 

Вогонь і друг, і ворог

(диспут)

 

«Твоя правова культура»

(година спілкування)

 

 

 

 

Проект

«Світ моїх захоплень»

 

 

Співчуття – перший крок до людяності

(«Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу)

 

Колективне спілкування на тему:

«Мистецтво та мої емоції»

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

           Березень                                                                   

 

 

 

Січень

 

Вікторина на тему:

«Люби і знай свій рідний край»

 

 

Свято-презентація:

«Народні ремесла»

Подарунок своїми руками

(конкурс – ярмарок)

 

 

 

Пошукова гра

«Чарівні слова»

 

 

 

Розгляд життєвих ситуацій

«Що вчинив би я у даній ситуації»

(пожежна тематика)

 

«Шануй, оберігай й свої права знай»

(дебати)

 

Екологічна стежка:

« Давайте, друзі, разом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

               Квітень                                                                      

 

 

 

Січень

 

Фестиваль «Традиції моєї родини»

 

 

 

Проект:

«Школа вмілих господарів»

 

 

 

 

Операція

«Вода – безцінне багатство, бережіть її»

 

 

Правила поведінки під час пожежі

(дискусія)

 

Немає прав без

 обов’язків

(експедиція в майбутнє)

 

 

Виставка творчих робіт

«Великодня композиція»

 

 

 

 

Школа етикету

«Точність – ввічливість королів»

 

 

 

Просвітницький тренінг

«Життя не вічне – вічні цінності людські»

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

             Травень

 

 

 

Січень

 

 

Гра-експрес:

«Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство»

 

 

Люди, які працюють поруч. Етикет у їдальні.

(заочна подорож до ресторану)

 

 

 

 

Випуск газети:

«Земля – наш спільний дім»

 

 

Екскурсія до пожежної частини

 

Моє право знати, мій обов’язок – неухильно виконувати

(дебати)

 

 

Культура поведінки

«Ідемо до музею»

 

Ігрове колективне спілкування:

« Як долати труднощі і випробовування»

 

Проектна тему:

«Мова рідна – слово рідне»

 

 

 

Конкурс:

«Господар і Господарочка»

 

 

 

6 клас

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

        Вересень

 

 

 

Січень

 

Участь у святі «День знань»

Перший урок

 

 

Творча галерея на тему

«Мистецькі канікули»

 

Гаючись – навчаємось. Гра з вогнем – це не жарти

(гра – конкурс)

 

 

 

 

Зелений патруль

«Бережи ліс»

 

 

 

Диспут на тему:

«Бережи своє життя»

(правила користування з електроприладами)

 

«Моє право – це людський обов'язок»

(діалог)

 

 

 

 

Трудовий десант:

«Чи вмію я працювати?»

 

 

 

Ярмарок милосердя:

« Немає місця на землі. Де б засуджували милосердя»

 

 

 

Анкета думок:

«У пошуках власного ідеалу»

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

        Жовтень

 

 

 

Січень

 

 

Диспут на тему:

«Дерево з коріння починається, а людина – з сім'ї»

 

Студія знавців поезії

 

Пошукова гра

«Характер людини: як він формується»

 

Відверта розмова

«Школа – наш дім, ми – господарі в нім»

 

 

 

Колаж:

« Наші захоплення та мої досягнення»

«Правила пожежної безпеки. Знай і дотримуйся!»

(створення банку ідей та пропозицій)

 

«Права і обов’язки школяра». Повторити правила поведінки школяра у школі

 

Екологічна акція

«Чисте повітря»

 

«У колективі немає чужої роботи»

(гра – конкурс)

 

 

 

Культура поведінки у школі

(турнір знавців хороших манер)

 

«Народ скаже як зав'яже»

(інтелектуальна гра)

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

        Листопад

 

 

 

Січень

 

Козацький КВК

 

Ведення літопису

«Екологічні катастрофи»

 

Художня галерея:
»Професії наших батьків»

 

 

 

Рольова гра

«Мовленнєвий етикет»

 

 

 

Сімейне інтерв’ю

«Мій тато – пожежник»

 

Виховна година на тему:

«Я і мої права»

 

 

Ляльковий театр – молодшим школярам»

 

 

 

 

 

Галерея

«Мальовнича моя Україна: оформляємо путівник»

 

«Готуємось до зими»

(виготовлення годівничок своїми руками)

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

          Грудень

 

 

 

Січень

 

Жива газета на тему:

«Хто живе поруч мене?»

 

 

 

Усний журнал:

«Що означає культура навчальної праці?»

 

 

 

 

Екологічна акція:

«Хто природу не тривожить, тому вона допоможе»

 

 

Виставка фото робіт

«Гра з вогнем – це не жарти»                                

 

«Щоб багато знати, треба права і обов’язки мати»

(«Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу)

Відверта розмова

«Ми і наші вчителі»

 

Конкурс-інсценізація:

«Естетика побуту»

 

 

 

 

 

Вікторина

«Озера та ріки рідного краю»

 

 

Пізнай себе – пізнаєш весь світ

(турнір «Що я знаю про позитивні риси особистості»)

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

               Січень                                                                      

 

 

 

Січень

 

Випуск газети

«Державна символіка»

 

Трудовий десант:
»Захистимо братів наших менших»

 

 

Година спілкування

«Життя – найдорожчий скарб»

 

 

Ярмарок солідарності:

«Чи можна прожити без конфліктів?»

 

Я – актор шкільного театру

(міні-концерт)

 

Правила поводження  з газом. Наслідки недбалого ставлення.  Виникнення пожеж    

(операція  «Надамо допомогу»)                           

 

Ми – творці власного життя. Наші права та обов’язки

(гра – вправа)

 

 

 

Акція милосердя

«Ціна однієї хвилини»

 

 

 

 

Нагодуй птахів

(трудовий десант)

Колективна творча справа:

«Вітальна листівка своїми руками»

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

           Лютий

 

 

 

Січень

 

Усний журнал:

«Я – моя родина – Україна»

 

 

 

Вчитись учитись, щоб уміти трудитись

(свято добрих справ)

 

 

 

 

Тренінг

«Секрети здоров'я»

 

 

Вогонь і друг, і ворог

(диспут)

 

«Твоя правова культура»

(година спілкування)

 

 

 

 

Проект

«Світ моїх захоплень»

 

 

Співчуття – перший крок до людяності

(«Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу)

 

Колективне спілкування на тему:

«Мистецтво та мої емоції»

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

           Березень                                                                   

 

 

 

Січень

 

Вікторина на тему:

«Люби і знай свій рідний край»

 

 

Свято-презентація:

«Народні ремесла»

Подарунок своїми руками

(конкурс – ярмарок)

 

 

 

Пошукова гра

«Чарівні слова»

 

 

 

Розгляд життєвих ситуацій

«Що вчинив би я у даній ситуації»

(пожежна тематика)

 

«Шануй, оберігай й свої права знай»

(дебати)

 

Екологічна стежка:

« Давайте, друзі, разом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

               Квітень                                                                      

 

 

 

Січень

 

Фестиваль «Традиції моєї родини»

 

 

 

Проект:

«Школа вмілих господарів»

 

 

 

 

Операція

«Вода – безцінне багатство, бережіть її»

 

 

Правила поведінки під час пожежі

(дискусія)

 

Немає прав без

 обов’язків

(експедиція в майбутнє)

 

 

Виставка творчих робіт

«Великодня композиція»

 

 

 

 

Школа етикету

«Точність – ввічливість королів»

 

 

 

Просвітницький тренінг

«Життя не вічне – вічні цінності людські»

 

 

 

Дата

 

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до суспільства і держави

Розвиток таких якостей як патріотизм, національна свідомість,          політична культура та міжетнічних  відносин,

правосвідомість

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до людей

Розвиток таких якостей, як чуйність, чесність, милосердя, гідність, ввічливість, делікатність, тактовність, здатність прощати, протистояти жорстокості.

 

Виховання ціннісного ставлення особистості до природи

Розвиток таких якостей, як відповідальність за збереження природних багатств, формування екологічної культури, участь    у практичних  природоохоронних заходах

 

Виховання ціннісного ставлення до мистецтва

Розвиток таких якостей  сприймання довкілля як естетичної цінності, естетичної ерудиції  інтерес до різних видів мистецтв, володіння системою елементарних мистецьких знань.

 

Виховання ціннісного ставлення до праці

Розвиток таких моральних  якостей як працьовитість, відповідальність, охайність, бережливість, вміння раціонально розподіляти робочий час, позитивному  ставленні до трудової діяльності загалом та продуктивної діяльності

 

Виховання ціннісного ставлення до себе.

Розвиток активної життєвої позиції, вольових рис особистості здорового способу життя, гігієнічних навичок, вмінні цінувати себе, турботи про безпеку власної життєдіяльності., пристосовуватись до нових умов життя

             Травень

 

 

 

Січень

 

 

Гра-експрес:

«Чуйність і доброта – два крила, на яких тримається людство»

 

 

Люди, які працюють поруч. Етикет у їдальні.

(заочна подорож до ресторану)

 

 

 

 

Випуск газети:

«Земля – наш спільний дім»

 

 

Екскурсія до пожежної частини

 

Моє право знати, мій обов’язок – неухильно виконувати

(дебати)

 

 

Культура поведінки

«Ідемо до музею»

 

Ігрове колективне спілкування:

« Як долати труднощі і випробовування»

 

Проектна тему:

«Мова рідна – слово рідне»

 

 

 

Конкурс:

«Господар і Господарочка»

 

 

 

7 клас

Вересень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

Участь у святі «День Знань»

 

 

 

 

 

 

 

Перший урок

Розсадити дітей за партами (корекція постави, зору, слуху)

Класні збори. Вибори активу класу (бесіда, анкетування)

 

Календар осінніх свят «Вже брами літа замикає осінь»

 

 

 

 

Диспут на тему:«Бережи своє життя» (правила користування з електроприладами)

 

Диспут «Світ моїх почуттів»

 

 

 

Озеленення класної кімнати

 

 

«Права і обов’язки школярів». Повторити правила поведінки школяра

 

 

Година спілкування «Бережіть і творіть красу земну»

 

 

Анкетування учнів

«Соціум і я»

 

 

Філософський стіл «Про закон і право»

 

 

 

 

 

Жовтень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

Відверта розмова «Дружній колектив. Який він?»

 

 

 

Трудові загони «Я це можу»

 

 

 

Турнір ораторів «Найвідоміші винаходи українців»

 

«Правила пожежної безпеки. Знай і дотримуйся!» (створення банку ідей та пропозицій)

 

 

 

 

Екологічний десант «Станьмо друзями птахам»

 

 

 

 

Правова середа

 «Ризики в інтернеті»

Складання індивідуальних програм саморозвитку «Пізнай самого себе»

 

Поетична вітальня «Пісенник мого часу»

 

 

 

 

 

Відверта розмова

 «Моя сім'я»

 

 

 

Дебати

«З магазину чи власними руками»

 

 

 

Листопад

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

Диспут «Як домогтися, щоб тебе поважали»

 

 

Екологічний десант «Вітамінна скарбниця»

 

 

Конкурс «Ми – україночки»

 

 

Сімейне інтерв’ю

«Мій тато – пожежник»

 

Філософський стіл «Ввічливість окраса людської душі»

 

 

Конкурсна програма «Бабусин рушник у сучасній оселі»

 

 

 

Правова середа

 «Дисципліна – це добре чи ппогано»

 

 

 

Відкрита кафедра «Здорова природа – здорова людина»

 

 

 

 

Круглий стіл

«Навчання це праця, і благо, і обов’язок»»

 

 

 

 

Благодійна акція

«Я це можу»

 

 

Грудень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

Інтернет-форум «Мій рідний край»

 

Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Мої цінності»

 

Фоторепортаж «Вода – джерело життя»

 

 

 

 

Телефон довіри «Шануймо батька й неньку»

Правила поводження  з газом.Наслідки недбалого ставлення.Виникнення пожеж     (операція  «Надамо допомогу»)

 

Конкурс «Український вінок»

 

 

 

 

 

«Про шкідливі звички»» («Круглий стіл» з актуальних проблем життя класу)

 

 

 

Учнівські виробничі бригади «Іграшки моїми руками»

 

 

Фоторепортаж «Історія рідного краю»

 

 

Диспут «Яскраві події мого життя»

 

 

 

 

 

 

 

Січень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

 

 

Година спілкування «Толерантність»

 

 

Анкетування «Рівень вихованості учнів»

 

Розгляд життєвих ситуацій

«Що вчинив би я у даній ситуації»(пожежна тематика)

Філософський стіл «Мистецтво спілкування»

 

Колективна творча справа:«Вітальна листівка своїми руками

 

 

«Права і обов’язки школярів». Повторити правила поведінки школяра.

 

 

Інтелектуальна гра «Чи знаєш ти свій край?»

 

 

 

 

 

 

 

Година спілкування «Толерантність»

 

 

Нагодуй птахів(трудовий десант)

 

 

 

 

 

 

Лютий

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

 

Відверта розмова з хлопцями класу

 

 

 

Трудові загони «Я це можу»

 

 

 

Виховна година «Розум без знання, що колос без зерна»

Вогонь і друг, і ворог

(диспут)

 

 

Екологічний десант «Станьмо друзями птахам»

 

 

 

Турнір ораторів «Цікаві і корисні події країни»

 

Правова середа «Виконуй обов’язки, поважай порядок і закон»

 

Відверта розмова з Шадурою Р.

 

Класна виставка малюнків

 

 

 

 

 

 

Відверта розмова

 «Моя сім'я»

 

Дівочі посиденьки

 

 

 

Дебати «Як правильно користуватися електроприладами»

 

 

 

Березень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе

 (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

 

Правова середа «Ти серед людей»

 

 

Екологічний десант «Брати наші менші»

Кулінарне шоу «Пригостимо матусь обідом»

 

 

Усний журнал:

«Я – моя родина – Україна»

 

 

«Поради на кожен день про культуру поведінки»

Розгляд життєвих ситуацій «Що вчинив би я у даній ситуації»(пожежна тематика)

 

Філософський стіл «Зустріч у майбутньому»

 

 

Конкурсна

програма «Бабусин рушник у сучасній оселі»

 

 

Правова середа

«Ти серед людей »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Диспут «Як домогтися, щоб тебе поважали»

 

Свято-презентація: «Народні ремесла»

 

Подарунок своїми руками (конкурс – ярмарок)

 

 

 

 

Квітень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

Інтернет-форум «Найрідніші місця країни»

Розмова-застереження «Про шкідливість тютюну та алкоголю»

 

 

 

Конкурс «Створімо клумбу власними руками»

 

 

 

Правила поведінки під час пожежі

(дискусія)

 

 

«Захистимо природу»

 

 

 

 

Правова середа «Дружба і побратимство»»

 

 

Операція«Вода – безцінне багатство, бережіть її»

 

 

 

Гра-мікрофон «Події тижня»

 

 

Диспут «Яскраві події мого життя»

 

 

 

 

 

 

Лекція на свіжому повітрі «Самоповага та егоїзм»

 

Поетична вітальня «Українські народні пісні»

 

 

 

 

 

 

 

Травень

Дата

 

Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

 

Цілісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, честолюбності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

 

Цілісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

 

Ціннісне ставлення до мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов’язаних з мистецтвом)

 

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функції природи в житті людини та її самоцінності)

 

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

 

 

Фоторепортаж «Цікавинки природи»

 

 

Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Мої цінності»

 

 

Фоторепортаж «Чисте повітря – джерело життя»

 

 

 

 

Телефон довіри «Подивись на себе очима товаришів»

 

Екскурсія до пожежної частини

Конкурс «Український вишиванка»

 

 

 

 

Відкрита кафедра «Мистецтво спілкування»

 

Правова середа.

 Телефон довіри «Чуйність»

 

 

Розмова з Будніком Д..

Відкрита кафедра «Здорова природа – здорова людина»

Учнівські виробничі бригади «Іграшки моїми руками»

 

 

 

Останній дзвоник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІСТ ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

(виховні досягнення)

 

Ціннісне ставлення до себе

  • усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;
  • формування основ самопізнання, самооцінки;
  • формування позитивного само ставлення до дотримання норм етикету;
  • конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;
  • конструктивне вирішення життєвих проблем;
  • готовність працювати над собою і своїми моральними якостями.

 

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

  • усвідомлення цінностей соціального спілкування;
  • формування культури  поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
  • усвідомлення себе членом колективу;
  • виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
  • формування уміння і навичок подолання конфліктів;
  • соціальна школа агресії і насильства;
  • культура відпочинку, спілкування на відстані.

 

Ціннісне ставлення до праці

  • сформованість потреби в праці;
  • уявлення про значущість усіх видів праці;
  • уміння виконувати певні трудові дії, планувати, регулювати й контролювати трудову діяльність;
  • навички самообслуговування, ведення домашнього господарства;
  • вміння доводити справу до логічного завершення;
  • уявлення про сучасний світ професій.

 

Ціннісне ставлення до природи

  • усвідомлення себе як невід’ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв’язок стану довкілля та здоров’я людей;
  • вичерпності природних ресурсів;
  • природи як еталонної цінності;
  • активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;
  • усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;
  • розуміння явищ природи, знання народних прикмет;
  • бережливе ставлення до природи;
  • усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екології.

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

  • сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності;
  • пізнавального інтересу до мистецтва;
  • навичок сприймання та аналізу художніх творів;
  • здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
  • художньо – естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення поведінки;
  • здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
  • здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
  • потреби у спілкуванні з мистецтвом;
  • системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.

 

Ціннісне ставлення до суспільства і держави

  • усвідомлення єдності власної долі з долею Батьківщини;
  • виховання почуття патріотизму;
  • почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини, народу, традицій та звичаїв;
  • моральних, духовних та історико – культурних цінностей, високої мовної культури;
  • шанобливого ставлення до державної символіки;
  • правил та норм поведінки, соціально важливих для суспільства;
  • активної життєвої позиції щодо негативних проявів у соціумі;
  • толерантного ставлення до історії та культури інших народностей, які проживають а Україні та інших державах;
  • шанування героїв України;
  • знання і повага законів України

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 червня 2018
Переглядів
852
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку