ПЛАН-ГРАФІК РОБОТИ НА ЧАС КАРАНТИНУ
з 06.04.2020 р. по 24.04.2020 р.
№ з/п |
Дата |
Зміст виконаної роботи |
Примітки |
1. |
06.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Творення відносних та присвійних прикметників. Відмінювання прикметників Українська література. 10 кл. Тема. Микола Вороний. Прочитати та проаналізувати вірші «Ти не любиш мене», «Легенда», «Інфанта» Українська мова 11 кл. Тема. Етикетні жанри. Онлайн-тест «Стилістична норма» (https://naurok.com.ua/test/stilistichna-norma-59889.html) Українська література 11 кл. Тема. Ліна Костенко. Прочитати роман у віршах «Маруся Чурай» 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
опрацювати таблиці на с. 223-224 впр. 368, 369
конспект |
2. |
07.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Узгодження числівників з іменниками.( переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=1HnwPHC651E ; виконати онлайн-тест https://naurok.com.ua/test/uzgodzhennya-chislivnikiv-z-imennikami-32285.html Українська література. 6 кл. Тема. Байка як літературний жанр Українська мова 7 кл. Тема. Написання прислівників окремо, разом, через дефіс. Українська література 7 кл. Тема. Олег Ольжич. Романтичний максималізм, сила духу, життєтадісність і шляхетність у поезіях “Господь багатий нас благословив”, “Захочеш – і будеш...” 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
Опрацювати презентацію
вивчити таблицю на с.190 впр. 406,407
прочитати с.213-215 відповіді на запитання П.1-2 (5 запитань) на с.215 |
3. |
08.04 |
1. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу здобувачами освіти. 2.. Курс «Академічна доброчесність» (платформа OSVITORIA_AND_EDERA) 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
|
4. |
09.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Контрольна робота «Іменник. Прикметник» https://onlinetestpad.com/ua/test/244766-chastini-movi-%D1%96mennikprikmetnik Українська література. 10 кл. Тема. Микола Вороний. Прочитати та проаналізувати поему «Євшан-зілля». Українська мова 11 кл. Тема. Виконати ЗНО онлайн 2018 року з української мови та літератури – додаткова сесія (https://zno.osvita.ua/ukrainian/281/) Українська література 11 кл. Тема. Ліна Костенко. Аналіз роману у віршах «Маруся Чурай». 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
Вводити прізвище та ім'я
Конспект
конспект |
5. |
10.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Числівники прості, складні та складені
Українська література. 6 кл. Тема. Леонід Глібов – визначний український байкар і поет. Мораль байки «Муха і Бджола». Українська мова 7 кл. Тема. Написання прислівникових сполучень типу: раз у раз, з дня на день Українська література 7 кл. Тема. Олена Теліга й Олег Ольжич – національні герої й лицарі духу. Моральний заповіт у вірші О. Теліги “Сучасникам” 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
Повторити §55 впр.461, 462, 463
Опрацювати с.216-217 та 220 дати відповіді на запитання після байки
Вивчити с.194 впр.418,419
Прочитати с.216-219; дати відповіді на запитання 1-4 с.219 |
6 |
13.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Займенник як частини мови. Співвідносність займенників з іншими частинами мови. Розряди займенників за значенням, їх характеристика. Групи займенників. Відмінювання займенників. Українська література. 10 кл. Тема. Життя і творчість Олександра Олеся. Аналіз збірки поезій «З журбою радість обнялась» та вірша «О слово рідне! Орле скутий!» Українська мова 11 кл. Тема. Контрольне есе на одну з тем: 1. Міра відповідальності формує патріотизм. 2. Скарби, що визначають сенс життя. 3. Пунктуальність – невід’ємна риса підприємця. Українська література 11 кл. Тема. Ліна Костенко. Проблематика роману у віршах «Маруся Чурай». 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
Вивчити §45 впр.390, 391 |
7 |
14.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Відмінювання числівників
Українська література. 6 кл. Тема. Леонід Глібов. Викривальна і повчальна спрямованість байок Л. Глібова «Щука», «Жаба і Віл». Українська мова 7 кл. Тема. Контрольна робота «Прислівник» (документ) Українська література 7 кл. Тема. Ідея оптимізму й радості від життя у віршах О. Теліги “Радість”, “Пломінний день” 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
Вивчити с.199-200 впр.467, 468
Вивчити напам'ять одну з байок на вибір
Написати повідомлення «Діяльність Олени Теліги в окупованому фашистами Києві» |
8 |
15.04 |
1. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу здобувачами освіти. 2.. Курс «Бери й роби» (платформа EDERA) 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
|
9 |
16.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Числівник як частина мови. Відмінювання числівників Українська література. 10 кл. Тема. Олександра Олеся. Аналіз поезій «Лебідь», «Яка краса: відродження країни!...», «Чари ночі», «О принесіть як не надію…» Українська мова 11 кл. Тема. Особливості написання власного висловлення (підготовка до ЗНО)(переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=7mUxDv2Fa4I Українська література 11 кл. Тема. План-характеристика Марусі Чурай. 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
Вивчити §44 впр.380, 381,82 |
10 |
17.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Відмінювання числівників
Українська література. 6 кл. Тема. Висміювання моральних вад у співомовках Степана Руданського «Добре торгувалось», «Гуменний». Українська мова 7 кл. Тема. Прийменник Українська література 7 кл. Тема. Олександр Гаврош. “Неймовірні пригоди Івана Сили” – повість про пригоди українського силача 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
Вивчити с.201-203 впр.475, 476
|
11. |
21.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6,7,10, 11 класу1. Українська мова. 6 кл. Тема. Написання разом порядкових числівників з -тисячний
Українська література. 6 кл. Тема. Почуття гумору в співомовках С. Руданського «Запорожці у короля», «Свиня свинею». Українська мова 7 кл. Тема. Прийменник Українська література 7 кл. Тема. Іван Сила – утілення непереможного духу українського народу, його доброти й щирості в повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили” Українська мова. 10 кл. Тема. Дієслово як частина мови, значення, морфологічні ознаки, синтаксичні функції. Форми дієслова: дієвідмінювані, відмінювані, незмінні. Зміни звуків в особових формах дієслів. Безособові дієслова. Українська література. 10 кл. Тема. Олександра Олеся. Аналіз драматичного етюда «По дорозі в Казку» Українська мова 11 кл. Тема. Особливості написання власного висловлення (підготовка до ЗНО) (переглянути відео-урок https://www.youtube.com/watch?v=4MFRVTCgnSg) Українська література 11 кл. Тема. Контрольна робота «Літературне шістдесятництво» https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-tvorchist-poetiv-shistdesyatnikiv-30907.html 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
Вивчити §57 впр.477, 478
Вивчити §46 впр.404, 405
Вивчити напам'ять одну з поезій Олександра Олеся |
12. |
22.04 |
1. Підбір і розробка завдань для перевірки засвоєння матеріалу здобувачами освіти. 2.. Курс «Участь батьків у організації інклюзивного навчання» (платформа EDERA) 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
|
13. |
23.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 6, 7 класу. Українська мова. 6 кл. Тема. Правильне вживання числівників на позначення дат і часу
Українська література. 6 кл. Тема. Гумористичне й сатиричне в гуморесках Павла Глазового «Еволюція», «Найважча роль». Українська мова 7 кл. Тема. Сполучник Українська література 7 кл. Тема. Добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність у повісті О. Гавроша “Неймовірні пригоди Івана Сили” 2. Розміщення завдань для здобувачів освіти 6 та 7 класів у ресурсі Viber. Онлайн-консультації. |
Повторити §57 впр.479, 480
Вивчити напам'ять одну з байок на вибір |
14. |
24.04 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання здобувачів освіти 10, 11 класу. Українська мова. 10 кл. Тема. Види дієслів (доконаний і недоконаний), їх творення, вживання одного у значенні іншого. Часи дієслів (теперішній, минулий, майбутній), їх творення. Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий), їх творення. Українська література. 10 кл. Тема. Особливості поетично стилю Олександра Олеся Українська мова 11 кл. Тема. Особливості написання власного висловлення (підготовка до ЗНО) Українська література 11 кл. Тема. Василь Стус. Аналіз поезії «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» 2. Розміщення завдань для учнів 10 та 11 класів у ресурсі Viber. Онлайн- консультації. 3. Перевірка виконаних учнями завдань. |
Вивчити с.248-249 впр.412, 413 |