План індивідуальної роботи та самоосвіти під час карантину з 16 березня 2020 року по 24 квітня 2020 року вчителя початкових класів

Про матеріал
План індивідуальної роботи та самоосвіти під час карантину з 16 березня 2020 року по 24 квітня 2020 року вчителя початкових класів
Перегляд файлу

     

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

 

Директор  школи           

                  

 

План індивідуальної роботи та самоосвіти під час карантину

  з 16 березня 2020 року по 24 квітня 2020 року

вчителя початкових класів

Генічеської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Генічеської районної ради Херсонської області

Заболотньої Аліни Олександрівни

(3 клас)

 

(16.03.2020 – 20.03.2020)

п/п

Дата

проведення

Зміст роботи

Час проведення консультацій

Примітки

1

16.03.2020

1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.

 

2.  Розробка  і розміщення через соц.мережу Viber завдань для учнів 3 класу на період карантину.

 

3. Консультація для батьків 3 класу ( Навчання в дистанційній формі).

 

4. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.

 

5. Провести онлайн-бесіду з безпеки життєдіяльності учнів та батьків  під час карантину та розповсюдженню вірусу COVID-19.

9.00 – 10.00

 

 

10.00 -13.00

 

 

13.00- 13.45

 

Протягом дня

 

 

14.00-14.30

1. Українська мова робота з таблицею, експрес-контроль,
с.141, впр.341(усно)

Впр. 342 (письмово)
2. Літературне читання с.125-126, чит.,перек.

3. Природознавство Перегляд відео

https://www.youtube.com/watch?v=Y57Z45MkXkk

4.Математика с.121 №790,791

 

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. Розучити музичну фізкультхвилинку за власним бажанням.

2

17.03.2020

1.Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до навчального плану.

 

2.Консультація для батьків учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

3. Перевірка учнівських робіт.

 

4. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber) . Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

 

 

 

  9.00 –

10.00

 

 

 

10.00 – 11.30

 


11.30 – 13.20

 

Протягом дня

 

 

 

1. Перегляд відео з математики

https://youtu.be/FPOdCsZIBuw

с. 125, № 801, 799

2. Літературне читання

с.127 -128 чит., перек.

тести на сайті http://join.naurok.ua/

 

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

3

18.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4. Підбір завдань та відеороликів відповідно заданої теми.

9.00 -10.00

 

 

10.00 – 11.00

 

11.00-  13.00

 

 

Протягом дня

1. Українська мова

https://youtu.be/qP80izpL0Ds
с.145, впр. 351, 354 тести на сайті http://join.naurok.ua/ 
2. Літературне читання:
позакласне читання Т.Г.Шевченко

3. Математика

с.125, № 801,799

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

4

19.03.2020

1. Дистанційна онлайн- консультація для учнів.

 

 

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

 

4.  Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану.

9.00 – 10.00

 

 

 

10.00 - 11.00

 

 

11.00- 13.00

 

 

 

13.00- 13.55

1. Перегляд відео уроку з природознавства

https://youtu.be/LA_3qfSn79Y

2. Перегляд відео з основ здоров’я

https://youtu.be/ilmlgHbvUFo

робота в зош. с.39

Повторити правила поводження дітей під час карантину, а також виконувати усі інструкції щодо запобігання коронавірусу.

 

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

5

20.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Складання плану роботи у період весняних канікул.

 

4. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби»

9.00 – 10.30

 

10.30 - 12.00

 

12.00-13.55

1. Літературне читання:
с.134-136 відп.на запит.

2. Математика

закріплення вивченого експрес-контроль,

с.138,з.921,922

тести на сайті http://join.naurok.ua/

3. Українська мова

https://youtu.be/-wGYpUqP8eQ експрес-контроль,
с.133, впр. 320.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

 

(23.03.2020 – 27.03.2020)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

23.03.2020

1. Розміщення на шкільному сайті індивідуального плану роботи вчителя   3 класу (соціальна мережа Viber)

 

4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі.

 

2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі”

 

3. Розміщення завдань для учнів 3 класу

 

4. Отримання Сертифікату курсу «Бери і роби» https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/downloads/54e5496f5c6949f5a71155dd0c0f8093/Certificate.pdf

8.00-9.00

 

 

 

 

9.00-10.00

 

 

 

10.00-10.30

 

 

 

10.30-12.30

 

 

 

12.30-13.30

1. Літературне читання:

- ознайомитися з біографією Г. Тютюнника https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc ;

- с.134-136, прочитати оповідання Г. Тютюнника “Бушля”, дати відповіді на запитання.

2. Українська мова:

- переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ ;

- опрацювати правила с.134;

- с. 135 впр. 323 - списати та виконати завдання до вправи;

- знайти дві загадки про фрукти, підкреслити прикметники, визначити рід іменників в однині.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

2

24.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.

 

4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

5. Опрацювання фахової літератури

 

6. Реєстрація на EDERA-SMARTOSVITA для проходження курсу Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами

 

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-12.30

 

Протягом дня

 

12.30-13.30

1. Українська мова:

- переглянути відео “Цікавинки про синичку” https://www.youtube.com/watch?v=quHiHEgOG-M ;

- с. 136 впр. 323- прочитати текст, скласти до нього план,

- за планом (по пам'яті)  написати переказ тексту “Добра синичка”.

2. Математика :

- опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE ;

- с. 130 №834 - опрацювати правило;

- с. 130 № 835 - обчислити усно;

- с. 130 № 836

- с. 131 № 841

- с. 131 №842

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

3

25.03.2020

1. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Отримання Сертифікату курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами

https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/downloads/54e5496f5c6949f5a71155dd0c0f8093/Certificate.pdf  

 

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляньте відеоролики та пригадайте правила безпечної поведінки під час карантину  https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo

 

https://www.youtube.com/watch?v=2NOzH9dopyI

 

Розучити музичну фізкультхвилинку за власним бажанням.

4

26.03.2020

1. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

3. Упорядкування папки класного керівника.

 

4. Корекція виховного плану на ІІ семестр.

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

11.00-12.30

 

 

 

5

27.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу на наступний тиждень (соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для  батьків 3 класу в онлайн-режимі.

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.

 

4. Розміщення конспектів уроків на сайті Всеосвіта:

1. Свідоцтво проекту vseosvita.ua №OR727346

2. Свідоцтво проекту vseosvita.ua №OD477551

 

5. Підготовка і відправка матеріалів  до ЦЕНТРУ ПРОГРЕСИВНОЇ ОСВІТИ «ГЕНЕЗУМ» на Всеукраїнську науково-практичну конференції «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ:                           ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА»

8.00-9.00

 

 

 

9.00-10.00

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

 

11.00-13.30

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

 

(30.03.2020 – 03.04.2020)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

30.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

9.00 – 10.00

 

10.00 –11.00

 

11.00- 13.45

 

 

 

Літературне читання

1. Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/  код 920540  (За твором Г.Тютюнника “Бушля”).

2. Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/  код 881661    (За твором Всеволода Нестайко “Просто Олесь друг”).

Українська мова

1. Ще раз переглянути схему аналізу прикметників на с. 151. Виконати аналіз 5 прикметників: улюблені, чарівні, золотий, добра, допитливе.

2. Сфотографувати виконане завдання і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня).

Математика

Стр. 129 № 828, 832, 833 — письмово.

Природознавство

1. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/  код 940167 (За темою “Ланцюг живлення”).

2. Підручник стр. 130-134 (читати і переказувати), виписати у зошит правило, що таке ботанічний сад + підсумки параграфів (Сторінками Книги важливих знань про природу).

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

2

31.03.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

11.00 –12.40

 

12.40 — 13.55

 

 

Протягом дня

Українська мова

1. с. 151 Впр. 369 (усно).

Впр. 370, 371, 373 (1,3) — письмово.

2. Впр. 373 сфотографувати  і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня).

Математика

1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE   (множення одноцифрового числа на двоцифрове), на с. 130 переглянути правило.

2. Виконати завдання №№834-836 (усно), №№ 837, 841 (письмово)

Літературне читання

Працюємо з підручником позакласного читання. Тема: Про дітей і дорослих (с.95-99). Читати і переказувати.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

3

01.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

 

9.00- 10.30

 

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

Математика

1. Переглянути відео за посиланням https://uk.khanacademy.org/video?format=lite&lang=uk&v=n9vVMQGOaqo  (множення різниці на число). Стр.131 №844-845 (усно + переглянути правило).

2. На стр. 132 виконати №№ 849, 850 і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня).

Російська мова

Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

4

02.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

Протягом дня

 

11.00 – 13.45

 

 

Протягом дня

 Природознавство

Підручник стр. 135-138 (читати і переказувати). Виписати у зошит правила, що таке заповідники та природні середовища.

Основи здоров'я Поведінка дитини у природі. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WbLLz3AkYDo

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

5

03.04.2020

1.Корекція календарно – тематичного планування.

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

  9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

Протягом дня

 

2.30 – 13.50

Літературне читання

Працюємо з підручником позакласного читання. Тема: Шарль Перро “Чарівниці” (с.101-105). Читати і переказувати.

Українська мова

1. Стр. 152, Впр. 376 (письмово).

2. Прослухати аудіозапис (файл 1 буде прикріплено нижче ), виконати комбіновану контрольну роботу (виконуєте будь-який варіант). Надіслати роботу до кінця тижня. Прикріплені файли 2 і 3  нижче цього документа.

Математика

Подивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0 

Переглянути усі завдання на стр. 133-135 №№ 851-878.

Письмово виконати: 860, 861, 864, 869, 874.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

 

 

 

 

 

(06.04.2020 – 10.04.2020)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

06.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

9.00 – 10.00

 

 

Протягом дня

Літературне читання

1. Переглянути біографію М.Трублаїні за посиланням https://onlyart.org.ua/biographies-poets-and-writers/trublayini-mykola-biografiya/  с. 139-140 читати і переказувати

2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/     (За твором М.Трублаїні “Яшка і Машка”).

Українська мова

1. с.154 Впр. 379(2), 380, 382.

2. Сфотографувати Впр. 382 надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня).

Математика

1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vhqe1eQXwpE  (ділення суми на число).

2. с. 136 №880 (усно +правило),

№№883, 886, 885 — письмово.

Природознавство

с. 140-141 (ознайомитись з темою)

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

2

07.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

 

5. Реєстрація на OSVITORIA_AND_EDERA  для проходження курсу “lifehacks Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО

9.00 – 11.00

 

11.00 –12.40

 

12.40 — 13.55

 

 

Протягом дня

Українська мова

1. с. 156 Впр. 384, 385, 386. Відповідати на запитання вкінці теми.

2. Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/     (За темою “Прикметник”).

Математика

1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WpQ_O-DNh2c

2. с. 137, №887 і 888 (усно), № 890, 891 — письмово. № 896 Сфотографувати і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня). переглянути правило.

Літературне читання

1. Читати підручник на сторінці 140-141 оповідання “Омар”.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

3

08.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

 

9.00- 10.30

 

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

Математика

с. 138 №898 і 899 (усно).

900, 904, 906 - письмово

Російська мова

Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

4

09.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

Протягом дня

 

11.00 – 13.45

 

 

Протягом дня

Природознавство

Підручник стр. 144-146 (читати і переказувати). Перемалювати у зошит таблицю та записати правило, що таке орган.

Основи здоров'я

Темперамент людини. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=n-ua4Yhys-M

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

5

10.04.2020

1.Корекція календарно – тематичного планування.

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

  9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

Протягом дня

 

12.30 – 13.50

Літературне читання

Працюємо з підручником с. 141-142 (відповідати на запитання).

Українська мова

1. Переглянути відеоурок “Дієслово” за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9_YUZT_QvUU

2. Виконати Впр. 391 на стр. 158

Математика

с. 139 № 908 і 909 (усно). Письмово виконати: 911, 914

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

 

(13.04.2020 – 17.04.2020)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

13.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

9.00 – 10.00

 

 

Протягом дня

Літературне читання

Працювати з підручником позакласного читання с. 109-113 (Г.К.Андерсен “Славетний казкар”)

Українська мова

с.159 Впр. 392(3), 393(2). 

Математика

1. с.140  № 916 (усно + правило),

917, 918, 924 — письмово.

2. № 924 сфотографувати і надіслати у приватні повідомлення до кінця дня.

Природознавство

1. Опрацювати сторінки підручника с. 147-148.

2. Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/     (За темою “Опорно-рухова система”).

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

2

14.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

 

9.00 – 11.00

 

11.00 –12.40

 

12.40 — 13.55

 

 

Протягом дня

Українська мова

с. 160 Впр. 395 (1,2,3), 396 (1), 397.

Математика

с. 141 №926 (усно + правило)

927, 930 — письмово.

Літературне читання

1. Переглянути біографію Є.Гуцала за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yduFO5zcSPM 

2. с. 142-145 переказувати

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

3

15.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

 

9.00- 10.30

 

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

Математика

1. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf_V0o

2. с. 142 935 (усно)

936, 941, 937 — письмово.

Російська мова

Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

4

16.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

Протягом дня

 

11.00 – 13.45

 

 

Протягом дня

Природознавство

1. Підручник стр. 149-151 (читати і переказувати).

2. Переглянути відео “Травна система” за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KBlRl0Wj0QU

Основи здоров'я

Як зрозуміти сеіншого Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

5

17.04.2020

1.Корекція календарно – тематичного планування.

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

  9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

Протягом дня

 

12.30 – 13.50

Літературне читання

 Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/     (За темою Є.Гуцало “Прелюдія весни”).

Українська мова

1. с.162 В. 399 і 400 (усно)

Впр. 404 - письмово

2. Написати диктант за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=v8B3e-mJlrk  (надіслати роботу до 19 квітня)

Математика

1. Перегляд відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FPOdCsZIBuw (ділення двоцифрового числа на двоцифрове).

2. с.143 № 943 (усно),

944, 945, 950 — письмово + надіслати завдання до кінця дня.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

 

 

(20.04.2020 – 24.04.2020)

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

1

20.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 

9.00 – 10.00

 

 

Протягом дня

Літературне читання

1. Переглянути біографію Ю.Збанацького за посиланням https://onlyart.org.ua/biographies-poets-and-writers/zbanatskyj-yurij-biografiya/

2. с.145-146 читати початок оповідання “Лелеки”

Українська мова

с.163 Впр. 404, 405, 407.

Математика

с. 144 № 952 (усно)

954, 958, 959 — письмово.

Природознавство

1. Опрацювати сторінки підручника с. 152-154.

2. Записати у зошит правила повноцінного харчування

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

2

21.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.

 

9.00 – 11.00

 

11.00 –12.40

 

12.40 — 13.55

 

 

Протягом дня

Українська мова

с.165 Впр. 414, 415, 416(2) — надіслати у приватні повідомлення.

Математика

с. 146 (правило) №961 і 962(усно),

963, 967 — письмово.

Літературне читання

1. с. 147-149 (дочитати і переказувати).

2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/     (За темою Ю.Збанацький “Лелеки”).

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

3

22.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу

(соціальна мережа Viber)

 

2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі

 

 3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі

 

 

9.00- 10.30

 

 

 

10.30 – 11.00

 

 

11.00 – 13.00

 

 

Математика

с. 147 №968, 969

Російська мова

Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

4

23.04.2020

1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу  в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber

 

4.  Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми.

9.00 – 11.00

 

Протягом дня

 

11.00 – 13.45

 

 

Протягом дня

Природознавство

1. Підручник стр. 155-156 (читати і переказувати).

2. Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/     (Дихальна система).

Основи здоров'я

Розвиток пам'яті і уваги Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1FIkKyqO0YE 

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

5

24.04.2020

1.Корекція календарно – тематичного планування.

 

2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)

 

3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..

 

4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.

 

 

  9.00 – 11.00

 

11.00 – 12.00

 

Протягом дня

 

12.30 – 13.50

Літературне читання

с. 149-151 читати і переказувати  оповідання “Лелеки” Г.Демченко.

Українська мова

Виконати тестові завдання за посиланням  http://join.naurok.ua/     (За темою Дієслово)

Математика

с. 147 (правило).

  971 (усно)

975, 976 — письмово.

Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри.

 

doc
Додано
1 червня 2020
Переглядів
506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку