|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор школи |
План індивідуальної роботи та самоосвіти під час карантину
з 16 березня 2020 року по 24 квітня 2020 року
вчителя початкових класів
Генічеської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Генічеської районної ради Херсонської області
Заболотньої Аліни Олександрівни
(3 клас)
(16.03.2020 – 20.03.2020)
№ п/п |
Дата проведення |
Зміст роботи |
Час проведення консультацій |
Примітки |
1 |
16.03.2020 |
1. Складання індивідуального плану роботи під час карантину на виконання навчального плану.
2. Розробка і розміщення через соц.мережу Viber завдань для учнів 3 класу на період карантину.
3. Консультація для батьків 3 класу ( Навчання в дистанційній формі).
4. Підбір завдань та відеороликів відповідно до заданої теми.
5. Провести онлайн-бесіду з безпеки життєдіяльності учнів та батьків під час карантину та розповсюдженню вірусу COVID-19. |
9.00 – 10.00
10.00 -13.00
13.00- 13.45
Протягом дня
14.00-14.30 |
1. Українська мова робота з таблицею, експрес-контроль,
Впр. 342 (письмово) 3. Природознавство Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=Y57Z45MkXkk 4.Математика с.121 №790,791
Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. Розучити музичну фізкультхвилинку за власним бажанням. |
2 |
17.03.2020 |
1.Продовжити розробляти та підбирати матеріали до вивчення та перевірки тем відповідно до навчального плану.
2.Консультація для батьків учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
3. Перевірка учнівських робіт.
4. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber) . Підбір відеороліків відповідно заданої теми.
|
9.00 – 10.00
10.00 – 11.30
Протягом дня
|
1. Перегляд відео з математики с. 125, № 801, 799 2. Літературне читання с.127 -128 чит., перек. тести на сайті http://join.naurok.ua/
Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
3 |
18.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи.
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Підбір завдань та відеороликів відповідно заданої теми. |
9.00 -10.00
10.00 – 11.00
11.00- 13.00
Протягом дня |
1. Українська мова
https://youtu.be/qP80izpL0Ds 3. Математика с.125, № 801,799 Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
4 |
19.03.2020 |
1. Дистанційна онлайн- консультація для учнів.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
4. Розробка завдань та підбір відеороликів відповідно до навчального плану. |
9.00 – 10.00
10.00 - 11.00
11.00- 13.00
13.00- 13.55 |
1. Перегляд відео уроку з природознавства 2. Перегляд відео з основ здоров’я робота в зош. с.39 Повторити правила поводження дітей під час карантину, а також виконувати усі інструкції щодо запобігання коронавірусу.
Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
5 |
20.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Складання плану роботи у період весняних канікул.
4. Реєстрація на EDERA_OSVITORIA_LENOVO для проходження курсу «Бери і роби» |
9.00 – 10.30
10.30 - 12.00
12.00-13.55 |
1. Літературне читання: 2. Математика закріплення вивченого експрес-контроль, с.138,з.921,922 тести на сайті http://join.naurok.ua/ 3. Українська мова
https://youtu.be/-wGYpUqP8eQ експрес-контроль, Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
(23.03.2020 – 27.03.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
23.03.2020 |
1. Розміщення на шкільному сайті індивідуального плану роботи вчителя 3 класу (соціальна мережа Viber)
4. Індивідуальні консультації для учнів і батьків 3 класу в онлайн-режимі.
2. Онлайн консультація для батьків 3 класу “Навчання на дистанційній формі”
3. Розміщення завдань для учнів 3 класу
4. Отримання Сертифікату курсу «Бери і роби» https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/downloads/54e5496f5c6949f5a71155dd0c0f8093/Certificate.pdf |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30-12.30
12.30-13.30 |
1. Літературне читання: - ознайомитися з біографією Г. Тютюнника https://www.youtube.com/watch?v=xMEBHDQ_8oc ; - с.134-136, прочитати оповідання Г. Тютюнника “Бушля”, дати відповіді на запитання. 2. Українська мова: - переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ ; - опрацювати правила с.134; - с. 135 впр. 323 - списати та виконати завдання до вправи; - знайти дві загадки про фрукти, підкреслити прикметники, визначити рід іменників в однині. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
2 |
24.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі. 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання на дистанційній формі.
4. Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
5. Опрацювання фахової літератури
6. Реєстрація на EDERA-SMARTOSVITA для проходження курсу “Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами”
|
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.30
Протягом дня
12.30-13.30 |
1. Українська мова: - переглянути відео “Цікавинки про синичку” https://www.youtube.com/watch?v=quHiHEgOG-M ; - с. 136 впр. 323- прочитати текст, скласти до нього план, - за планом (по пам'яті) написати переказ тексту “Добра синичка”. 2. Математика : - опрацювати відеоматеріал https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE ; - с. 130 №834 - опрацювати правило; - с. 130 № 835 - обчислити усно; - с. 130 № 836 - с. 131 № 841 - с. 131 №842 Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
3 |
25.03.2020 |
1. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Отримання Сертифікату курсу «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами” https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/ed-era/downloads/54e5496f5c6949f5a71155dd0c0f8093/Certificate.pdf
|
8.00-9.00
9.00-10.00
|
Перегляньте відеоролики та пригадайте правила безпечної поведінки під час карантину https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=EmMD0qkUFPs&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=2NOzH9dopyI
Розучити музичну фізкультхвилинку за власним бажанням. |
4 |
26.03.2020 |
1. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
3. Упорядкування папки класного керівника.
4. Корекція виховного плану на ІІ семестр. |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.30
|
|
5 |
27.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу на наступний тиждень (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для батьків 3 класу в онлайн-режимі.
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
4. Розміщення конспектів уроків на сайті Всеосвіта: 1. Свідоцтво проекту vseosvita.ua №OR727346 2. Свідоцтво проекту vseosvita.ua №OD477551
5. Підготовка і відправка матеріалів до ЦЕНТРУ ПРОГРЕСИВНОЇ ОСВІТИ «ГЕНЕЗУМ» на Всеукраїнську науково-практичну конференції «МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА» |
8.00-9.00
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
Протягом дня |
|
(30.03.2020 – 03.04.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
30.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9.00 – 10.00
10.00 –11.00
11.00- 13.45
|
Літературне читання 1. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ код 920540 (За твором Г.Тютюнника “Бушля”). 2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ код 881661 (За твором Всеволода Нестайко “Просто Олесь друг”). Українська мова 1. Ще раз переглянути схему аналізу прикметників на с. 151. Виконати аналіз 5 прикметників: улюблені, чарівні, золотий, добра, допитливе. 2. Сфотографувати виконане завдання і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня). Математика Стр. 129 № 828, 832, 833 — письмово. Природознавство 1. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ код 940167 (За темою “Ланцюг живлення”). 2. Підручник стр. 130-134 (читати і переказувати), виписати у зошит правило, що таке ботанічний сад + підсумки параграфів (Сторінками Книги важливих знань про природу). Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
2 |
31.03.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми. |
9.00 – 11.00
11.00 –12.40
12.40 — 13.55
Протягом дня |
Українська мова 1. с. 151 Впр. 369 (усно). Впр. 370, 371, 373 (1,3) — письмово. 2. Впр. 373 сфотографувати і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня). Математика 1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vPd6XGReFZE (множення одноцифрового числа на двоцифрове), на с. 130 переглянути правило. 2. Виконати завдання №№834-836 (усно), №№ 837, 841 (письмово) Літературне читання Працюємо з підручником позакласного читання. Тема: Про дітей і дорослих (с.95-99). Читати і переказувати. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
3 |
01.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00- 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00
|
Математика 1. Переглянути відео за посиланням https://uk.khanacademy.org/video?format=lite&lang=uk&v=n9vVMQGOaqo (множення різниці на число). Стр.131 №844-845 (усно + переглянути правило). 2. На стр. 132 виконати №№ 849, 850 і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня). Російська мова Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
4 |
02.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми. |
9.00 – 11.00
Протягом дня
11.00 – 13.45
Протягом дня |
Природознавство Підручник стр. 135-138 (читати і переказувати). Виписати у зошит правила, що таке заповідники та природні середовища. Основи здоров'я Поведінка дитини у природі. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WbLLz3AkYDo Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
5 |
03.04.2020 |
1.Корекція календарно – тематичного планування.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
Протягом дня
2.30 – 13.50 |
Літературне читання Працюємо з підручником позакласного читання. Тема: Шарль Перро “Чарівниці” (с.101-105). Читати і переказувати. Українська мова 1. Стр. 152, Впр. 376 (письмово). 2. Прослухати аудіозапис (файл 1 буде прикріплено нижче ), виконати комбіновану контрольну роботу (виконуєте будь-який варіант). Надіслати роботу до кінця тижня. Прикріплені файли 2 і 3 нижче цього документа. Математика Подивитися відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iEIj1odDAB0 Переглянути усі завдання на стр. 133-135 №№ 851-878. Письмово виконати: 860, 861, 864, 869, 874. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
(06.04.2020 – 10.04.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
06.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9.00 – 10.00
Протягом дня |
Літературне читання 1. Переглянути біографію М.Трублаїні за посиланням https://onlyart.org.ua/biographies-poets-and-writers/trublayini-mykola-biografiya/ с. 139-140 читати і переказувати 2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (За твором М.Трублаїні “Яшка і Машка”). Українська мова 1. с.154 Впр. 379(2), 380, 382. 2. Сфотографувати Впр. 382 надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня). Математика 1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=vhqe1eQXwpE (ділення суми на число). 2. с. 136 №880 (усно +правило), №№883, 886, 885 — письмово. Природознавство с. 140-141 (ознайомитись з темою) Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
2 |
07.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.
5. Реєстрація на OSVITORIA_AND_EDERA для проходження курсу “lifehacks Лайфхаки з української мови. Підготовка до ЗНО” |
9.00 – 11.00
11.00 –12.40
12.40 — 13.55
Протягом дня |
Українська мова 1. с. 156 Впр. 384, 385, 386. Відповідати на запитання вкінці теми. 2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (За темою “Прикметник”). Математика 1. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=WpQ_O-DNh2c 2. с. 137, №887 і 888 (усно), № 890, 891 — письмово. № 896 Сфотографувати і надіслати у приватні повідомлення Вайбер (до кінця дня). переглянути правило. Літературне читання 1. Читати підручник на сторінці 140-141 оповідання “Омар”. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
3 |
08.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00- 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00
|
Математика с. 138 №898 і 899 (усно). № 900, 904, 906 - письмово Російська мова Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
4 |
09.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми. |
9.00 – 11.00
Протягом дня
11.00 – 13.45
Протягом дня |
Природознавство Підручник стр. 144-146 (читати і переказувати). Перемалювати у зошит таблицю та записати правило, що таке орган. Основи здоров'я Темперамент людини. Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=n-ua4Yhys-M Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
5 |
10.04.2020 |
1.Корекція календарно – тематичного планування.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
Протягом дня
12.30 – 13.50 |
Літературне читання Працюємо з підручником с. 141-142 (відповідати на запитання). Українська мова 1. Переглянути відеоурок “Дієслово” за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9_YUZT_QvUU 2. Виконати Впр. 391 на стр. 158 Математика с. 139 № 908 і 909 (усно). Письмово виконати: 911, 914 Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
(13.04.2020 – 17.04.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
13.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9.00 – 10.00
Протягом дня |
Літературне читання Працювати з підручником позакласного читання с. 109-113 (Г.К.Андерсен “Славетний казкар”) Українська мова с.159 Впр. 392(3), 393(2). Математика 1. с.140 № 916 (усно + правило), № 917, 918, 924 — письмово. 2. № 924 сфотографувати і надіслати у приватні повідомлення до кінця дня. Природознавство 1. Опрацювати сторінки підручника с. 147-148. 2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (За темою “Опорно-рухова система”). Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
2 |
14.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.
|
9.00 – 11.00
11.00 –12.40
12.40 — 13.55
Протягом дня |
Українська мова с. 160 Впр. 395 (1,2,3), 396 (1), 397. Математика с. 141 №926 (усно + правило) № 927, 930 — письмово. Літературне читання 1. Переглянути біографію Є.Гуцала за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=yduFO5zcSPM 2. с. 142-145 переказувати Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
3 |
15.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00- 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00
|
Математика 1. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=hy-ZORf_V0o 2. с. 142 935 (усно) № 936, 941, 937 — письмово. Російська мова Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
4 |
16.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми. |
9.00 – 11.00
Протягом дня
11.00 – 13.45
Протягом дня |
Природознавство 1. Підручник стр. 149-151 (читати і переказувати). 2. Переглянути відео “Травна система” за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=KBlRl0Wj0QU Основи здоров'я Як зрозуміти сеіншого Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
5 |
17.04.2020 |
1.Корекція календарно – тематичного планування.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
Протягом дня
12.30 – 13.50 |
Літературне читання Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (За темою Є.Гуцало “Прелюдія весни”). Українська мова 1. с.162 В. 399 і 400 (усно) Впр. 404 - письмово 2. Написати диктант за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=v8B3e-mJlrk (надіслати роботу до 19 квітня) Математика 1. Перегляд відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=FPOdCsZIBuw (ділення двоцифрового числа на двоцифрове). 2. с.143 № 943 (усно), № 944, 945, 950 — письмово + надіслати завдання до кінця дня. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
(20.04.2020 – 24.04.2020)
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки |
1 |
20.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
9.00 – 10.00
Протягом дня |
Літературне читання 1. Переглянути біографію Ю.Збанацького за посиланням https://onlyart.org.ua/biographies-poets-and-writers/zbanatskyj-yurij-biografiya/ 2. с.145-146 читати початок оповідання “Лелеки” Українська мова с.163 Впр. 404, 405, 407. Математика с. 144 № 952 (усно) № 954, 958, 959 — письмово. Природознавство 1. Опрацювати сторінки підручника с. 152-154. 2. Записати у зошит правила повноцінного харчування Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
2 |
21.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороліків відповідно заданої теми.
|
9.00 – 11.00
11.00 –12.40
12.40 — 13.55
Протягом дня |
Українська мова с.165 Впр. 414, 415, 416(2) — надіслати у приватні повідомлення. Математика с. 146 (правило) №961 і 962(усно), № 963, 967 — письмово. Літературне читання 1. с. 147-149 (дочитати і переказувати). 2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (За темою Ю.Збанацький “Лелеки”). Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
3 |
22.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу (соціальна мережа Viber)
2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
3. Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в дистанційній формі
|
9.00- 10.30
10.30 – 11.00
11.00 – 13.00
|
Математика с. 147 №968, 969 Російська мова Списувати кожного дня по 3 речення та читати додаткову літературу. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
4 |
23.04.2020 |
1. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
2. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
3. Індивідуальні консультації для учнів 3 класу в телеф. режимі чи через соц. мережу Viber
4. Розробка завдань відповідно до навчального плану. Підбір відеороликів відповідно заданої теми. |
9.00 – 11.00
Протягом дня
11.00 – 13.45
Протягом дня |
Природознавство 1. Підручник стр. 155-156 (читати і переказувати). 2. Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (Дихальна система). Основи здоров'я Розвиток пам'яті і уваги Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=1FIkKyqO0YE Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |
5 |
24.04.2020 |
1.Корекція календарно – тематичного планування.
2. Розміщення завдань для учнів 3 класу( соціальна мережа Viber)
3. Перевірка учнівських робіт з коментуванням кожної роботи..
4 Підбір і розробка завдань для перевірки учнів засвоєння матеріалу.
|
9.00 – 11.00
11.00 – 12.00
Протягом дня
12.30 – 13.50 |
Літературне читання с. 149-151 читати і переказувати оповідання “Лелеки” Г.Демченко. Українська мова Виконати тестові завдання за посиланням http://join.naurok.ua/ (За темою Дієслово) Математика с. 147 (правило). № 971 (усно) № 975, 976 — письмово. Виконувати фізкультхвилинки під час виконання письмових завдань та роботи за комп’ютером. Кожного ранку виконувати зарядку, а також виконувати рухливі ігри. |