Індивідуальний план роботи
вчителя початкових класів Швецової А. В.
під час карантину в умовах дистанційного навчання
з 13 березня по 3 квітня
2 – Б клас
Клас працює за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. Підручники, за якими працюємо: «Українська мова та читання, ч. 1», К.Пономарьова; «Українська мова та читання, ч. 2», О. Савченко; «Математика», Н. Листопад; «Я досліджую світ, ч. 1», Н. Бібік.
План включає етапи дистанційного навчання, методичну роботу та самоосвіту.
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітки (завдання для учнів) |
|
13. 03 |
1. Підготовка завдань для дистанційного навчання учнів 2 – Б класу.
2. Створення тесту «Табличне множення і ділення» на сайті «На урок».
3. Розміщення завдань в мережі Viber. Консультації для батьків щодо дистанційного навчання.
4. Робота з документацією. |
9.00– 10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
1. ЯДС с. 96-97, читати. Знати про Великдень і День вишиванки. Переглянути відео про Великдень. https://www.youtube.com/watch?v=oRqqyV_eJeI&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=28 Вивчити вірш «Вишиванка», зняти на відео, прислати в особисті повідомлення. 2.Математика Пройти тест. https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html 3.Позакласне читання «Сонячні вітрила», с.93-99, читати, виконати завдання. |
|
16. 03 |
1. Розробка завдань для учнів. Розміщення завдань у додатку Viber.
2.Створення тесту на сайті «На урок».
3.Пояснення з теми, консультація для батьків.
4.Перевірка виконання завдання. Перевірка виконання письмових робіт. Опрацювання й перегляд відеофайлів з вивченими віршами від дітей.
|
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-12.30
12.30-14.00 |
1. ЯДС с. 98, читати Знати Державні символи України. Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s 2.Українська мова с.108, впр. 1 (усно), впр. 2 (письмово), впр. 4 (письмово).
3.Математика с. 103, №623, №626, №627. 4.Читання с.112-113, читати, відповідати на запитання. |
|
17. 03 |
1. Розробка дистанційних завдань для учнів. Розміщення їх у Viber.
2. Робота з батьками. Консультація з Конюковою М., Івлієвою С., Зеніною О. щодо виконання завдань.
3. Перевірка результатів виконання тестів на сайті «На урок».
4. Перевірка письмових робіт.
|
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30-11.00
11.00-12.00 |
1. Математика с. 105, №632, №633, №634. Повторити таблицю множення і ділення числа 2. https://www.youtube.com/watch?v=qksc84OgAJg&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=22&t=0s 2. Українська мова с. 108, впр. 5(усно), впр.6 (письмово). 3.Читання с.113, читати, вивчити вірш. |
|
18. 03 |
1. Підготовка дистанційних завдань, розміщення їх у Viber. Перевірка вчорашніх завдань.
2. Опрацювання матеріалів сайту «Всеосвіта», «На урок», пошук каналів на YouTube для дистанційної роботи з учнями. 3. Консультація з батьками. Пояснення роботи над задачею на ділення на рівні частини. 4. Перегляд вебінару «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу». |
9.00-10.30
10.30-11.30
11.30-12.00
12.00-14.00 |
1. Математика с. 109, №657, №658, №661. Повторити таблицю множення і ділення числа 3. https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s 2. Українська мова с. 109, впр. 9(усно), впр. 10 (письмово), впр. 11 (письмово). 3. Читання с. 116, виразно читати вірш, відповідати на питання. |
|
19. 03 |
1. Розробка завдань для учнів. Розміщення їх у Viber. Перевірка вчорашніх завдань.
2. Підготовка матеріалів для діагностичної роботи з ЯДС.
3. Консультація щодо виконання дистанційного завдання з учнями(Прокоп’єва Д., Макаренко Д.) по телефону.
4. Опрацювання фахової літератури. Повторення прийомів методики навчання задач на ділення. |
9.00-10.30
10.30-12.00
12.00-12.30
12.30-13.00 |
1. ЯДС с. 99, читати, знати відповіді на запитання. 2. Математика Повторити таблицю множення і ділення числа 4. https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20
|
|
20. 03 |
1. Підготовка завдань для учнів, розміщення їх у Viber.
2. Пошук відеоматеріалів для допомоги учням у створенні проекту «Мій рідний край».
3. Консультація з батьками (Зеніна О., Конюкова М.) щодо допомоги дітям у створенні проекту.
4. Реєстрація та проходження курсу «Домедична допомога» на сайті EdEra. |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-11.30
11.30-13.00 |
1. ЯДС с. 100-101, читати, виконувати завдання. Дізнатись у батьків, в енциклопедіях, в інтернеті, чим славиться твій край. Створити проект «Мій рідний край». Переглянути відео про Одещину. https://www.youtube.com/watch?v=NC9UOK-tbs4&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=5&t=0s 2. Математика с. 111, №670, №671, задача 673. Повторити таблицю множення і ділення числа 5. https://www.youtube.com/watch?v=zRr6VGg341o&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=19&t=0s
|
|
23. 03 |
1. Опрацювання матеріалів для дистанційного навчання дітей на сайті Learning.ua
2. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» на сайті «Всеосвіта». |
9.00-11.00
14.00-16.00 |
|
|
24. 03 |
1. Робота з методичною літературою.
2. Участь у вебінарі «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» на сайті «Всеосвіта».
|
9.00-11.00
11.00-13.00 |
|
|
25. 03 |
1. Пошук цікавих видів вправ для учнів для дистанційного навчання у мережі Facebook.
2. Участь у весняному онлайн-фестивалі «Школа на сцені». |
9.00-10.00
10.00-13.45 |
|
|
26. 03 |
1. Завершення проходження курсу «Домедична допомога» на сайті EdEra.
2. Участь у весняному онлайн-фестивалі «Школа на сцені». |
9.00-10.00
10.00-13.00 |
|
|
27. 03 |
1. Участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» на сайті «Всеосвіта».2. Створення тесту для контрольної роботи з предмету «Я досліджую світ» на сайті «На урок».3. Знайомство з останніми новинами у сфері освіти на сайті Освіта.ua4. Опрацювання методики сучасних форм роботи з батьками у посібнику «Якщо батьки – партнери» (с. 16-23).
|
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
|
|
30. 03 |
1. Розробка завдань для дистанційного навчання учнів, розміщення їх у Viber.2. Перевірка письмових виконаних завдань. Перевірка проектів.3. Консультація з батьками(Конюкова М., Зеніна О., Івлієва С.) щодо роботи з буквеними виразами.4. Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті «Всеосвіта».https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html |
9.00-10.30
10.30-11.00
11.00-11.30
18.00-20.00 |
1. ЯДС Виконати контрольний тест на сайті «На урок». https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-predmetu-ya-doslidzhuyu-svit-94006.html 2. Українська мова с. 110-111, впр. 1 (вивчити правило), впр. 2 (усно), впр. 3, 4, 5 (письмово) 3. Математика Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=3&t=74s Опрацювати №776, №777, №778, №779 4. Читання с. 117-118, читати казку В. Сухомлинського в особах.
|
|
31. 03 |
1. Розробка завдань для учнів, розміщення їх у додатку Viber.2. Перевірка виконаних завдань. Перевірка результату проходження тестів. Рекомендації учням.3. Індивідуальні консультації учням щодо виконання завдань.4. Опрацювання статті «Візуальні засоби навчання» в посібнику «Звичайні форми роботи – новий підхід» (с. 80-100). |
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
1. Математика с. 128-129, №784, №785, №787 Переглянути відео. https://www.youtube.com/watch?v=7tpAgKHV-Bw&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q 2. Українська мова Переглянути відео урок. https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08 с. 112-113, впр. 2, 4. Вивчити правила. 3. Читання с. 118, читати, відповідати на запитання. Намалювати писанку, за бажанням вивчити вірш. |
|
01.04 |
1. Підготовка завдань для дистанційного навчання, розміщення їх у Viber.2. Створення аудіозапису для проведення онлайн-диктанту з учнями.3. Перевірка виконаних робіт.4. Опрацювання статті «Середовище для розвитку критичного мислення молодших школярів» у посібнику «Вчимося вчитися та критично мислити». |
9.00-10.00
10.00-10.30
10.30-11.00
11.00-13.00 |
1. Математика с. 129, №793, №794, №796 Вивчити табличку множення числа 6. https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=27&t=0s 2. Українська мова Написати диктант. 3. Читання с. 119, читати, відповідати на запитання. Виконати завдання.
|
|
02. 04 |
1. Підготовка завдань, розміщення їх у додатку.2. Перевірка виконаних робіт.3. Участь у вебінарі «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки».4. Індивідуальне спілкування з батьками щодо дистанційного навчання дітей. |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-13.00
13.00-14.00 |
1. ЯДС с. 102-103, опрацювати матеріал. Переглянути відеоекскурсію. https://www.youtube.com/watch?v=Bz4lPXIKzIE 2. Математика с. 130-131, №801, №802, №803, №805 3. Українська мова с. 115-116, вивчити правило, впр. 5, 8 (письмово). 4. Дизайн і технології Великодні яєчка. https://www.youtube.com/watch?v=I8TSFFnqLjw
|
|
03. 04 |
1. Розробка завдань для дистанційної роботи, розміщення їх у Viber-групі.2. Створення тесту з математики на сайті «Всеосвіта».3. Індивідуальне спілкування з учнями по телефону.4. Опрацювання статті «Міні-проекти» на уроці в посібнику «Урок твоєї мрії: плануємо, мотивуємо, проводимо»(с.95-102). |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
1. ЯДС с. 104-105, опрацювати матеріал 2. Математика Пройти тест. 3. Українська мова с. 117-118, вивчити правило. Впр. 4, 5, 8. Переглянути відео. |