План індивідуальної роботи вчителя початкових класів в умовах дистанційного навчання

Про матеріал
План включає етапи дистанційного навчання, методичну роботу та самоосвіту.
Перегляд файлу

Індивідуальний план роботи

вчителя початкових класів Швецової А. В.

під час карантину в умовах дистанційного навчання

з 13 березня по 3 квітня

2 – Б клас

Клас працює за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я. Підручники, за якими працюємо: «Українська мова та читання, ч. 1», К.Пономарьова; «Українська мова та читання, ч. 2», О. Савченко; «Математика», Н. Листопад; «Я досліджую світ, ч. 1», Н. Бібік.

План включає етапи дистанційного навчання, методичну роботу та самоосвіту.

 

№ з/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітки

(завдання для учнів)

  1.  

13. 03

1. Підготовка завдань для дистанційного навчання учнів 2 – Б класу.

 

2. Створення тесту «Табличне множення і ділення» на сайті «На урок».

 

3. Розміщення завдань в мережі Viber. Консультації для батьків щодо дистанційного навчання.

 

4. Робота з документацією.

9.00– 10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

1. ЯДС

с. 96-97, читати.

Знати про Великдень і День вишиванки.

Переглянути відео про Великдень.

https://www.youtube.com/watch?v=oRqqyV_eJeI&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=28

Вивчити вірш «Вишиванка», зняти на відео, прислати в особисті повідомлення.

2.Математика

Пройти тест.

https://naurok.com.ua/test/tablichne-mnozhennya-i-dilennya-40423.html

3.Позакласне читання

«Сонячні вітрила», с.93-99, читати, виконати завдання.

  1.  

16. 03

1. Розробка завдань для учнів. Розміщення завдань у додатку Viber.

 

2.Створення тесту на сайті «На урок».

 

3.Пояснення з теми, консультація для батьків.

 

 

 

 

 

4.Перевірка виконання завдання. Перевірка виконання письмових робіт. Опрацювання й перегляд відеофайлів з вивченими віршами від дітей.

 зображення_viber_2020-03-30_12-41-19.jpg   зображення_viber_2020-03-30_12-41-17.jpg   зображення_viber_2020-03-30_12-41-18.jpg

9.00-11.00

 

 

11.00-12.00

 

12.00-12.30

 

 

 

 

 

 

12.30-14.00

1. ЯДС

с. 98, читати

Знати Державні символи України. Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=uQGQ8ALsrP8&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=26&t=0s

2.Українська мова

с.108, впр. 1 (усно), впр. 2 (письмово), впр. 4 (письмово).

 

 

3.Математика

с. 103, №623, №626, №627.

4.Читання

с.112-113, читати, відповідати на запитання.

  1.  

17. 03

1. Розробка дистанційних завдань для учнів. Розміщення їх у Viber.

 

2. Робота з батьками. Консультація з Конюковою М., Івлієвою С., Зеніною О. щодо виконання завдань.

 

3. Перевірка результатів виконання тестів на сайті «На урок».

зображення_viber_2020-03-30_13-22-35.jpg           зображення_viber_2020-03-30_13-22-36.jpg

4. Перевірка письмових робіт.

зображення_viber_2020-03-30_13-32-52.jpg  зображення_viber_2020-03-30_13-32-54.jpg  зображення_viber_2020-03-30_13-32-53.jpg

9.00-10.00

 

 

10.00-10.30

 

 

 

10.30-11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11.00-12.00

1. Математика

с. 105, №632, №633, №634. Повторити таблицю множення і ділення числа 2.

https://www.youtube.com/watch?v=qksc84OgAJg&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=22&t=0s

2. Українська мова

с. 108, впр. 5(усно),

впр.6 (письмово).

3.Читання

с.113, читати, вивчити вірш.

  1.  

18. 03

1. Підготовка дистанційних завдань, розміщення їх у Viber. Перевірка вчорашніх завдань.

 

2. Опрацювання матеріалів сайту «Всеосвіта», «На урок», пошук каналів на YouTube для дистанційної роботи з учнями.

3. Консультація з батьками. Пояснення роботи над задачею на ділення на рівні частини.

4. Перегляд вебінару «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу».

9.00-10.30

 

 

10.30-11.30

 

 

 

 

11.30-12.00

 

 

12.00-14.00

1. Математика

с. 109, №657, №658, №661. Повторити таблицю множення і ділення числа 3.

https://www.youtube.com/watch?v=tz0JT0LDP6U&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20&t=0s

2. Українська мова

с. 109, впр. 9(усно), впр. 10 (письмово), впр. 11 (письмово).

3. Читання

с. 116, виразно читати вірш, відповідати на питання.

  1.  

19. 03

1. Розробка завдань для учнів. Розміщення їх у Viber. Перевірка вчорашніх завдань.

 

2. Підготовка матеріалів для діагностичної роботи з ЯДС.

 

3. Консультація щодо виконання дистанційного завдання з учнями(Прокопєва Д., Макаренко Д.) по телефону.

 

4. Опрацювання фахової літератури. Повторення прийомів методики навчання задач на ділення.

9.00-10.30

 

 

10.30-12.00

 

 

 

12.00-12.30

 

 

 

 

 

12.30-13.00

1. ЯДС

с. 99, читати, знати відповіді на запитання.

2. Математика

Повторити таблицю множення і ділення числа 4.

https://www.youtube.com/watch?v=9xor4QX0PcE&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=20

 

 

  1.  

20. 03

1. Підготовка завдань для учнів, розміщення їх у Viber.

 

2. Пошук відеоматеріалів для допомоги учням у створенні проекту «Мій рідний край».

 

3. Консультація з батьками (Зеніна О., Конюкова М.) щодо допомоги дітям у створенні проекту.

 

4. Реєстрація та проходження курсу «Домедична допомога» на сайті EdEra.

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Med+1/courseware/7761b07749df47dd926884a6e59f9ddb/a6e753f94dec4aad8437a3afcf879281/

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-11.30

 

 

 

11.30-13.00

1. ЯДС

с. 100-101, читати, виконувати завдання.

Дізнатись у батьків, в енциклопедіях, в інтернеті, чим славиться твій край.

Створити проект «Мій рідний край».

Переглянути відео про Одещину.

https://www.youtube.com/watch?v=NC9UOK-tbs4&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=5&t=0s

2. Математика 

с. 111, №670, №671, задача 673.

Повторити таблицю множення і ділення числа 5.

https://www.youtube.com/watch?v=zRr6VGg341o&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=19&t=0s

 

 

  1.  

23. 03

1. Опрацювання матеріалів для дистанційного навчання дітей на сайті Learning.ua

 

2. Участь у вебінарі «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину» на сайті «Всеосвіта».

9.00-11.00

 

 

 

 

14.00-16.00

 

 

 

 

 

 

  1.  

24. 03

1. Робота з методичною літературою.

 

2. Участь у вебінарі «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу» на сайті «Всеосвіта».

 

9.00-11.00

 

 

11.00-13.00

 

 

 

 

 

  1.  

25. 03

1. Пошук цікавих видів вправ для учнів для дистанційного навчання у мережі Facebook.

 

2. Участь у весняному онлайн-фестивалі «Школа на сцені».

https://osnova.d-academy.com.ua/marafon/

9.00-10.00

 

 

 

 

10.00-13.45

 

 

 

 

 

  1.  

26. 03

1. Завершення проходження курсу «Домедична допомога» на сайті EdEra.

 

2. Участь у весняному онлайн-фестивалі «Школа на сцені».

https://osnova.d-academy.com.ua/marafon/

9.00-10.00

 

 

 

10.00-13.00

 

 

  1.  

27. 03

1. Участь у вебінарі «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу» на сайті «Всеосвіта».

2. Створення тесту для контрольної роботи з предмету «Я досліджую світ» на сайті «На урок».

3. Знайомство з останніми новинами у сфері освіти на сайті Освіта.ua

4. Опрацювання методики сучасних форм роботи з батьками у посібнику «Якщо батьки – партнери» (с. 16-23).

 

9.00-10.00

 

 

 

 

 

10.00-11.00

 

 

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

30. 03

1. Розробка завдань для дистанційного навчання учнів, розміщення їх у Viber.

2. Перевірка письмових виконаних завдань. Перевірка проектів.

зображення_viber_2020-03-30_17-54-10.jpg  зображення_viber_2020-03-30_17-54-25.jpg

3. Консультація з батьками(Конюкова М., Зеніна О., Івлієва С.)  щодо роботи з буквеними виразами.

4. Участь у вебінарі «Використання онлайн-тестів для організації дистанційного навчання в умовах карантину» на сайті «Всеосвіта».

https://vseosvita.ua/webinar/vikoristanna-onlajn-testiv-dla-organizacii-distancijnogo-navcanna-v-umovah-karantinu-166.html

 

9.00-10.30

 

 

10.30-11.00

 

 

 

 

 

 

11.00-11.30

 

 

 

 

18.00-20.00

1. ЯДС

Виконати контрольний тест на сайті «На урок».

https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-z-predmetu-ya-doslidzhuyu-svit-94006.html

2. Українська мова

с. 110-111, впр. 1 (вивчити правило), впр. 2 (усно), впр. 3, 4, 5 (письмово)

3. Математика

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=WzUTQU6SUnA&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=3&t=74s

Опрацювати №776, №777, №778, №779

4. Читання

с. 117-118, читати казку В. Сухомлинського в особах.

 

 

  1.  

31. 03

1. Розробка завдань для учнів, розміщення їх у додатку Viber.

2. Перевірка виконаних завдань. Перевірка результату проходження тестів. Рекомендації учням.

3. Індивідуальні консультації учням щодо виконання завдань.

4. Опрацювання статті «Візуальні засоби навчання» в посібнику «Звичайні форми роботи – новий підхід» (с. 80-100).

9.00-10.00

 

 

10.00-10.30

 

 

 

 

 

 

 

 

10.30-11.00

 

 

11.00-13.00

1. Математика

с. 128-129, №784, №785, №787

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=7tpAgKHV-Bw&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q

2. Українська мова

Переглянути відео урок.

https://www.youtube.com/watch?v=E5g3SU8DA08

с. 112-113, впр. 2, 4. Вивчити правила.

3. Читання

с. 118, читати, відповідати на запитання. Намалювати писанку, за бажанням вивчити вірш.

  1.  

01.04

1. Підготовка завдань для дистанційного навчання, розміщення їх у Viber.

2. Створення аудіозапису для проведення онлайн-диктанту з учнями.

3. Перевірка виконаних робіт.

4. Опрацювання статті «Середовище для розвитку критичного мислення молодших школярів» у посібнику «Вчимося вчитися та критично мислити».

9.00-10.00

 

 

 

10.00-10.30

 

10.30-11.00

 

11.00-13.00

1. Математика

с. 129, №793, №794, №796

Вивчити табличку множення числа 6.

https://www.youtube.com/watch?v=WxvO8YruYYc&list=LLppvhXHHK9U4GmRzoP8BA6Q&index=27&t=0s

2. Українська мова

Написати диктант.

3. Читання

с. 119, читати, відповідати на запитання. Виконати завдання.

 

  1.  

02. 04

1. Підготовка завдань, розміщення їх у додатку.

2. Перевірка виконаних робіт.

3. Участь у вебінарі «Технології дистанційного навчання в початковій школі: рекомендації для профі і не тільки».

4. Індивідуальне спілкування з батьками щодо дистанційного навчання дітей.

 

9.00-10.00

 

10.00-11.00

 

 

11.00-13.00

 

 

 

13.00-14.00

1. ЯДС

с. 102-103, опрацювати матеріал.

Переглянути відеоекскурсію.

https://www.youtube.com/watch?v=Bz4lPXIKzIE

2. Математика

с. 130-131, №801, №802, №803, №805

3. Українська мова

с. 115-116, вивчити правило, впр. 5, 8 (письмово).

4. Дизайн і технології

Великодні яєчка.

https://www.youtube.com/watch?v=I8TSFFnqLjw

 

 

 

 

 

 

  1.  

03. 04

1. Розробка завдань для дистанційної роботи, розміщення їх у Viber-групі.

2. Створення тесту з математики на сайті «Всеосвіта».

3. Індивідуальне спілкування з учнями по телефону.

4. Опрацювання статті «Міні-проекти» на уроці в посібнику «Урок твоєї мрії: плануємо, мотивуємо, проводимо»(с.95-102).

9.00-10.00

 

 

10.00-11.00

 

11.00-12.00

 

 

12.00-13.00

1. ЯДС

с. 104-105, опрацювати матеріал

2. Математика

Пройти тест.

3. Українська мова

с. 117-118, вивчити правило.

Впр. 4, 5, 8.

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=Rqx-d177WV0

 

 

 

docx
Додано
30 березня 2020
Переглядів
735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку