«Інтеграція - процес зближення і зв'язку наук, який відбувається поряд із процесами диференціації. Процес інтеграції являє собою вищу форму втілення міжпредметних зв'язків на якісно новому щаблі навчання»
«Інтеграція - процес зближення і зв'язку наук, який відбувається поряд із процесами диференціації. Процес інтеграції являє собою вищу форму втілення міжпредметних зв'язків на якісно новому щаблі навчання»
Номер слайду 3
Міжпредметна інтеграція, як процес зближення, взаємозв'язок, взаємодоповнення різних навчальних дисциплін з метою створення в учнів уявлення загальної картини розглянутого явища. Інтегрований курс «Навчання грамоти» «Навколишній світ» «Математика» Інтегрований урок з використанням міжпредметних зв'язків
Номер слайду 4
Інтеграція (лат.) – об'єднання в ціле якихось частин чи елементів у процесі розвитку. Інтеграція в навчанні – це природний взаємозв'язок різних видів діяльності на основі провідної ідеї і багатогранним розкриттям досліджуваних предметів. Рівні інтеграції Міжпредметна – синтез фактів, понять, принципів двох і більше дисциплін. Внутрішньопредметна – інтеграція понять, знань, умінь і т. п. всередині окремих предметів. Транспредметна – синтез компонентів основного і додаткового змісту освіти.
Номер слайду 5
Інтегрований урок Інтегрований урок – урок з використанням міжпредметних зв'язків. Такий урок передбачає епізодичне включення матеріалу інших предметів. Особливості уроку: чіткість, компактність, стислість навчального матеріалу; логічна взаємообумовленість, взаємопов'язаність матеріалу інтегрованих предметів на кожному етапі уроку; великий інформативний обсяг навчального матеріалу, використовуваного на уроці.
Номер слайду 6
Номер слайду 7
можливість вивчення матеріалу з різних предметів як єдиного цілого; широка можливість для розвитку мовлення учнів, для розширення кругозору молодших школярів; розвивається розумова діяльність; з'являється «бажання вчитися», формуються позитивні моральні якості.
Номер слайду 8
Функції Методологічна функція – формування в учнів сучасних уявлень досліджуваних дисциплін. Освітня функція – формування системності, зв'язаності окремих частин як системи, глибини, гнучкості усвідомленість пізнання.
Номер слайду 9
Функції Розвиваюча функція – формування пізнавальної активності, подолання інертності мислення, розширення кругозору. Виховуваюча функція – відбиває полікультурну спрямованість Конструктивна функція – удосконалення змісту навчального матеріалу, методів та форм організації навчання.
Номер слайду 10
Форми інтегрованих уроків Урок вивчення нового матеріалу Урок узагальнення Урок творчого пошуку Урок обміну знаннями
Номер слайду 11
Урок – це частина життя дитини, і проживання цьому житті має відбутися на рівні високої суспільної культури