План-конспект бінарного уроку з предметів Я досліджую світ та Англійської мови. Тема уроку: Рослини. Будова рослин.

Про матеріал
Навчальна мета уроку: познайомити учнів з будовою рослин, різноманітністю, значенням рослинного світу для життя людства; формувати уявлення про організми – тіла живої природи, зокрема рослини; формувати вміння називати ознаки рослин і тварин, розпізнавати органи рослин, дізнаватися з різних джерел про професії, пов’язані з діяльністю людини у природі, визначати головне в інформації природничого змісту, висловлювати враження до неї; вчитися розрізняти частини(органи рослини) англійською мовою, співставляти їх з малюнками, предметами, словами.
Перегляд файлу

План – конспект бінарного уроку з предметів Я досліджую світ та Англійської мови

Вчитель початкових класів Сидорук Олена Олександрівна

Вчитель англійської мови Герасименко Ганна Павлівна

Тема уроку: Рослини. Будова рослин.

Мета уроку:

Навчальна: познайомити учнів з будовою рослин, різноманітністю, значенням рослинного світу для життя людства; формувати уявлення про організми – тіла живої природи, зокрема рослини; формувати вміння називати ознаки рослин і тварин, розпізнавати органи рослин, дізнаватися з різних джерел про професії, пов’язані з діяльністю людини у природі, визначати головне в інформації природничого змісту, висловлювати враження до неї; вчитися розрізняти частини(органи рослини) англійською мовою, співставляти їх з малюнками, предметами, словами.

Розвиваюча: розвивати фонематичний слух, розвивати дбайливе ставлення до рослин, бажання бережно відноситись до живої природи.

Виховна: виховувати турботливе ставлення до природи; сприяти вихованню зацікавлення до вивчення природознавства та англійської мови.

Корекційна: корегувати звуковимову іншомовної лексики; працювати над розвитком навичок логічного мислення учнів; виправлення пізнавальних інтересів та навчальних здібностей.

Обладнання: роздруківки, анаграми, «Дискусійна сітка Елвермана», мультимедійний комплекс, макети плодів.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Бінарний урок ЯДС та англійська мова

Освітні галузі: природнича, мовно-літературна.

Хід уроку

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА

1. Організаційний момент
1) Привітання(вчитель англійської мови, вчитель початкових класів)
2) Перевірка готовності до уроку

2. Актуалізація опорних знань і способів дій

1) Метод «Прес»

- що таке ґрунт?

- що потрібно, аби виріс хороший урожай?

- що є у ґрунті для життя рослин?

2) Фенологічні спостереження
Яке сьогодні число?
Який місяць?
Як ви гадаєте, чому він так називається?
Опишіть свої відчуття. Холодно чи тепло на дворі?
Що ви можете сказати про стан неба?
Чи є опади?
Який одяг ви обираєте для прогулянок?

3) вправа «Ти загадку відгадай і словечко в ній додай»

  • З цибулини виріс, але в їжу не годиться. Та квітка на яскравий стаканчик схожа. (Тюльпан) СЛАЙД №1
  • Білою кулькою пухнастою, я красуюсь в полі чистім. Дмухнув легенький вітерець і залишився стебелець. (Кульбаба) СЛАЙД №2
  • З-під снігу розквітає, раніше всіх весну зустрічає. (Пролісок) СЛАЙД №3
  • Зла, як вовчиця, пече, як гірчиця. (Кропива) СЛАЙД №4

3. Повідомлення теми і мети уроку

- назвіть всі відгадки одним словом. Які спільні ознаки вони мають? Чим відрізняються? Які ще об’єкти належать до живої природи?

- сьогодні на уроці я пропоную вам стати ботаніками. Хто такі ботаніки? Що вони вивчають? Отже, давши відповіді на ці запитання, ми зможемо дати визначення «ботаніка», дізнаємося про їхню професію, дізнаємось, що спільного між цими рослинами, дізнаємось, яка будова рослин, з чого складається кожна рослина, чим рослини схожі, а чим відрізняються, яку роль відіграє кожна частинка рослини. СЛАЙД №5

4. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності

Робота над віршом

Читання вірша В. Остапчук «Про живу та неживу природу» вчителем або підготовленим учнем СЛАЙД №6


Людина, звір чи деревце,

Усе що дихає, росте

Народжується, живиться, вмирає –

Живим природа називає.

А сонце, дощ чи віхола,

Бурулька попід стріхою –

Це все природа нежива,

Ознак живого в ній нема.


Давайте пригадаємо що ж у нас належить до живої та неживої природи?

ІІ ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Вивчення нового матеріалу

1) Сприймання та усвідомлення учнями нового матеріалу. Метод «Евристична бесіда»

 – Ботаніка – це наука про рослини, їхню будову, життєдіяльність, поширення і походження. Цей термін походить від грецького слова «botane», що означає «трава», «рослина», «овоч»,  «зелень». Ботаніка досліджує різноманітність світу рослин, систематизує і класифікує рослини, досліджує їхню будову, географічне поширення, еволюцію, історичний розвиток, біосферну роль, корисні властивості, вишукує раціональні шляхи збереження та охорони флори. Та основна мета ботаніки як науки – здобуття та узагальнення нових знань про світ рослин у всіх проявах його існування.

  Жива природа, як і нежива, дивовижно різноманітна. Щоб пізнати її, учені визначили такі групи організмів:

рослини, тварини, гриби і невидимі оком організми (бактерії ), віруси. СЛАЙД №7

Усі вони дихають, живляться, ростуть, розмножуються і вмирають. За цими ознаками організми відрізняються від тіл неживої природи.

– Рослинний світ дуже різноманітний. Рослини з'явилися на Землі понад 225 мільйонів років тому. Їх налічується понад 350 тисяч видів. Це більше, ніж тварин. Це більше, ніж зір на небі. Рослини є практично всюди: у морі, на суходолі, у пустелях і морях. До рослин належить тендітна травичка і кремезний дуб, кущик шипшини і висока тополя, водорості, мохи тощо. Рослин на Землі дуже багато. Вони заселяють ґрунт, воду, повітря. Рослини різняться будовою, розмірами, умовами життя та його тривалістю.

А зараз пригадайте з вчителем англійської мови які ви знаєте рослини, фрукти та овочі англійською мовою.

2) Quiz "Guess"

Учитель англійської мови.

 

We have pictures and parts of different parts of plants and you must guess what they are.

You should name it's a leave or steam, roots, flower or seed and name it.

For example, what is it?

-Yes, it is a banana.

Is it a root?

-No, it isn't.

-It's a fruit.

 

3) Робота з анаграмами


ВІКТИ(квіти)

ЕДРЕОВ(дерево)

ЩУК(кущ)

СИЛЯТ(листя)

РУБКИНЬ(бруньки)

БЯЛУОК(яблуко)

ОНРЕЗ(зерно)

КОАР(кора)

ЛИНАКА(калина)

ГИЛІК(гілки)


Молодці! Втомилися трошки? Час перепочити, давайте проведемо нашу фізкультхвилинку. А допоможе нам в цьому Ганна Павлівна.

4) Relax (song "The farmer plants the seed") СЛАЙД №8-17

Учитель англійської мови.

Are you tired?

Let's relax. Stand up, sing and dance with a farmer.

Молодці, перепочили, час повертатись до роботи.

5) Робота за підручником ( с. 50)

– Так, усі рослини різні, але вони мають однакові частини – органи. Кожен орган має свою назву:

– корінь,

– стебло,

– листок,

– квітка,

– плід із насінням

Починати розгляд і називати органи рослини потрібно з кореня. СЛАЙД №18. Розгляньте рослину на малюнку.

«Корінь» що корінь закріплює рослину в ґрунті, добуває поживні речовини

 «Стебло» по стеблу йде вода з поживними речовинами до всіх частин рослини. І ще, стебло пов'язує всі органи рослини: корінь, листя, квітку, плід.

«Листя»-орган дихання. У листі утворюються поживні речовини, необхідні для живлення рослини. Тобто рослина сама себе годує.

«Квітка» Своїм ароматом і красою квіти приваблюють комах, без яких для багатьох рослин не відбудеться запилення, чи не з'явиться плід і не продовжиться рід цієї рослини.

«Плід» У плодах знаходяться насіння рослин. Завдяки цим насінням, рослини розмножуються.

Усі  органи важливі, тому що кожен виконує важливу для життя рослини функцію!

 

Продовжуємо працювати з підручником. Порівнюємо будову мака та огірка.

Назвіть їхні органи. Порівняйте однакові органи обох рослин. (І мак, і огірок мають такі органи: корінь, стебло, листки, квітки плоди з насінням. Але органи цих рослин різняться між собою. Огірок має довший корінь, ніж мак. У них різні заввишки та за розміщенням у просторі стебла: в огірка стебло довге і стелиться по землі, а в маку – невисоке і прямостояче. Листки цих рослин різняться за формою, квітки – за кольором і розміром. Плоди з насінням також різні за формою і розміром.

СЛАЙД №19

Висновок: Отже, органи рослин різних видів різняться завдовжки, заввишки, за формою, за розміщенням у просторі, кольором, розміром.

А зараз давайте закріпимо назви органів рослин чантом з англійської мови.

6) Chant "Parts of the plant" СЛАЙД №20

Вчитель англійської мови.

- Can you name parts of the plant?

- Let's say this chant together and review parts of plants.

2. Узагальнення та знакова фіксація

– На вашу думку, який орган найважливіший?

1) Стратегія «Дискусійна сітка Елвермана»

Кожен учень робить свій висновок щодо поставленої вчителем проблеми

Так

Проблема

Ні

 

Який орган рослини найважливіший? Чому?

 

 

ІІІ ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА. РЕФЛЕКСІЯ

1) Робота в зошиті на сторінці 27.

Підписати назви органів рослини.

А далі повторимо що потрібно рослині для розвитку англійською мовою.

2) Game “Match”

Вчитель англійської мови.

Now we are going to check your knowledge of the lesson's topic.

Read the table and find the same picture.

3) Гра «Так чи ні» (цеглинки лего) СЛАЙД №10, СЛАЙД №11

-  Корінь вбирає із ґрунту воду?

-  У плоді утворюються поживні речовини?

-  Насіння захищає плід від пошкоджень?

-  Стебло проводить воду від кореня до всіх органів?

-  З листя утворюється плід?

-  Рослини прикрашають наше життя?

-  Рослини дихають лише вдень?

-  Рослини дають продукти харчування?  

4) Домашнє завдання

У підручнику працюємо на сторнці 50-51, зошит з друкованою основою заповнюємо на сторінці 26-27.

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
31 жовтня
Переглядів
3
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку