План-конспект бінарного уроку з ЯДС та англійської мови "Як упізнати весну"

Про матеріал
План-конспект бінарного уроку з предметів "Я досліджую світ" та "Англійська мова", конспект розроблений з дотриманням вимог чинної програми і врахування вікових особливостей учнів 2 класу.
Перегляд файлу

Міністерство освіти та науки України

Рівненський економіко – гуманітарний та інженерний коледж

 

 

 

 

 

                      

 

План-конспект бінарного уроку 

Для учнів 2 класу

На тему:

«Як упізнати весну»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                    Підготувала студентка 4 курсу

                                                                    43 – ПО групи

                                                                    Спеціальності «013 Початкова освіта»

                                                                    Гуменюк Катерина Юріївна

 

                                                                    Перевірила: Кузьміч О. К.

 

                                                   Рівне.2023

Предмети: «Я досліджую світ», «Англійська мова»

Тема: Як упізнати весну

Мета:

Формування ключових та предметних компетентностей:

Я досліджую світ:

Здатність спілкуватися рідною мовою: учень використовує рідну мову під час уроку, вільно виражає власну думку.

Компетентності у галузі природничих наук, техніки та технології: здобувач освіти досліджує зміни в природі, які відбуваються навесні, робить висновки в результаті власних спостережень; учень розуміє значення слів «проталина», «гроза», «грім», «блискавка» та розуміє процес їх утворення, він учиться, як потрібно поводитися під час грози. Діти володіють технікою ліплення з пластиліну.

Загальнокультурна компетентність: підтримка та популяризація та етнопедагогіки. Здобувач освіти дізнається про традиції свого народу, історію свята «Сорок святих», традиції його святкування.

Здоров’язбережувальна компетентність: дотримання санітарно-гігієнічних норм щодо розстановки робочих столів та розсадки учнів; використання навчальних боксів під час уроку.

Інноваційність: використання інформаційно-комунікаційних технологій під час заняття (відео, презентація, платформа WordWall).

Навчання протягом життя: учень самостійно організовує своє робоче місце, не перебиває та слухає інших, працює самостійно та в групі.

Англійська мова:

Спілкування іноземною мовою: здобувач освіти використовує англійську мову відповідно до того рівня, який відповідає його віковим та розумовим можливостям.

Мовленнєва компетенція: учень може відповісти на запитання, поставлене вчителем; читає іноземною мовою; сприймає мову на слух.

Міжпредметна компетентність: здобувач освіти застосовує знання із предмету «Я досліджую світ», «Мистецтво» під час виконання завдань.

Очікуваний результати:

  • Здобувачі освіти можуть назвати весняні місяці, описати погоду навесні, розуміють особливості кожного місяця весни.
  • Учні вміють правильно та коректно відповідати на запитання вчителів.
  • Учні можуть англійською мовою назвати весняні місяці, описати кольори весни, погоду та явища, які відбуваються навесні (It’s cold, It’s sunny, It’s raining, It’s snowing)

Технології та методи: Технологія «Розвиток критичного мислення» (метод «Кубування», Метод «Придумування історії із шостим словом»); технологія евристичного навчання (метод евристичних запитань), інформаційно-комунікаційні технології (відео, презентація, платформа WordWall), технологія постановки мети (загадка, розгляд картини), технологія колективного способу навчання(діти сидять за партами, які розташовані літерою «П»), технологія нетрадиційного навчання (бінарний урок), технологія вербального оцінювання навчальних досягнень, словесні методи (розповідь).

Тип уроку: урок формування нових знань

Форма уроку: бінарний урок

Обладнання: підручники, презентація, ноутбук, телевізор, ручки, промінчики сонця, пластилін, картинки із зображенням явищ природи, активності дітей у весняний період, листок із завданнями для вправи «Тепло чи холодно?», плакат «Що потрібно робити під час грози?», пейзаж весни, пластилін.

Література: Я досліджую світ 2 клас Т. Гілберг частина 2, Англійська мова 2 клас О. Карпюк

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Розставити парти у класі літерою «П».

  1. Привітання

Учитель 1. Дзвоник усім нам дав наказ:

До роботи уже час!

Біля парт станемо чемненько –

Плине час хай не даремно

Будемо уважні і старанні всі,

Сядемо рівненько на місця свої.

  1.    Greeting

Учитель 2. Good morning! Good morning!

      Good morning to you!

Good morning! Good morning!

I’m glad to see you.

  1. Мотивація навчальної діяльності

Учитель 1. Діти, сьогодні в нас буде незвичайний урок, оскільки урок проводитимуть два вчителі. Ви знаєте, що зараз у нас буде урок «Я досліджую світ», але ми його поєднаємо із уроком англійської мови. На сьогоднішньому занятті ми вивчатимемо новий матеріал двома мовами – українською та англійською. Такий тип уроку називається «бінарний».

Діти, подивіться у віконце. Яка сьогодні погода? Якщо на вулиці світить ясне сонечко, то й у всіх навколо чудовий настрій. А якщо погода похмура, то й на душі якось сумно. Створімо зараз у нашому класі своє тепле сонечко! Для цього ми повинні засвітити сонечко, яке є в нас на дошці. Що потрібно для чого, щоб сонечко сіяло? (Промінчики). У кожного з вас на парті є промінчики, візьміть їх та напишіть побажання один одному та свої очікування від уроку(як ви вважаєте яким він буде). (Діти разом із вчителем прикріплюють промінчики до сонечка).

  1. Оголошення теми і мети уроку

Учитель 1. Щоб дізнатися, про що ми будемо сьогодні говорити пропоную вам відгадати загадку:

Ясне сонечко пригріло,

Розігнало довгі сни,

В рівчаках заклекотіло –

Все діждалося … (Весни)

Учитель 2. Дітки, як англійською мовою буде слово «Весна»? (spring)

  1. Актуалізація опорних знань (warm-up)

Учитель 2:  Please look at the picture on the board. What can you see? What is the name of this season?

Весняний пейзаж в живописі (частина 1) – Роман Свередюк

Вправа «Кубик Блума»

Учитель кидає кубик, на якому написані цифри, діти його ловлять і відповідають на питання, що стосується конкретної цифри. Питання розміщенні в інтерактивні вправі на платформі WordWall.

            https://wordwall.net/resource/52898168/untitled3

Учитель 2: (цифри та питання)

  1. Say spring months (March, April, May)
  2. Colours What colours do you see in the picture? (white, green, pink, yellow, brown, blue).

Учитель 1: Отже, з якими кольорами у вас асоціюється весна? (теплими)

  1. Activities What can you do in the spring? (учитель показує картинки, а діти відповідають)

 

 

 

 

 

 

Ride a bike                                           run                                            jump

 

                                                             

 

 

                 Play football                                                                                      

  1. What emotions do you have when you look at the picture? (happy, funny, great, calm, surprised...) (розглядати потрібно пейзаж весни)
  2. Look at the cards and names

 

 

 

 

It’s cold                    It’s sunny                   It’s raining               It’s snowing

  1. What clothes do you wear in spring? (jacket, pants, sneakers, T-shirt...)

Great job!

  1. Вивчення нового матеріалу

Учитель 1: Отже, ви вже здогадалися, що сьогодні ми говоритимемо про весну. Зараз ми з … познайомимо вас із кожним весняним місяцем.

Березень:  У березні природа ще спить. Перші сонячні промені слабкі, але снігові замети поступово тануть. Тривалі морози змінюються довгоочікуваним весняним теплом. З кожним днем березневе сонечко сильніше нагріває землю. Крихким і тонким стає лід на замерзлих уранці калюжах, але до полудня під впливом сонячних променів вони відтануть. Починають розцвітати перші квіти.

Метод «Придумування історії із шостим словом»

Учитель 1: Діти назвіть п’ять слів або словосполучень, які характеризують місяць березень (тане сніг, тонкий лід, перші квіти, сонечко, тепло). Зараз я вам кажу ще одне словосполучення: сокорух у дерев (можна збирати сік з берези…)

А зараз на основі цих слів придумайте казку про місяць березень. (робота виконується колективно, кожен учень пропонує тези, які потім утворюють повноцінну казку).

Молодці! Продовжуємо відкривати таємниці весняних місяців. Отже, наступним буде квітень.

Учитель 2. Пригадайте мені,  як англійською буде «квітень». (April)

 Учитель1. Квітень: У квітні оголена від снігу темна й сира земля готується до цвітіння. Сонце вже високо піднімається над горизонтом, і в денні години температура повітря перевищує 0 градусів. Довкола з пагорбів стікає струмками вода.

На річках лід тріскається і ламається, щоб потім пустити за течією безліч крижин. На берегах ставків лід стає тонким і в’язким. Подекуди утворюються проталини.

Проталини – місце, де розтанув сніг і відкрилася земля або на льоду з’явилася вода.

Вправа «Тепло чи холодно?»

Учитель 2. Children, are you a little tired? Let's take a rest. Stand up!

Руханка

https://www.youtube.com/watch?v=2p_x8DDQSEY

Учитель 1. Ну що ж, ви вже відпочили і готові продовжувати працювати. Зараз ми з вами розкриємо таємниці третього місяця весни. Пригадайте мені, як він називається.

Травень: У травні весна вдягає природу в новий чистий одяг. На початку місяця найчастіше буває різке зниження температури. Шумлять холодні вітри. Зрідка випадає невелика кількість опадів у вигляді снігу, який швидко тане на вже прогрітій весняній землі. Знову настає значне потепління. Від землі швидко прогрівається повітря,  і навіть може встановитися спекотна погода. Навесні можна почути перший гуркіт грому і побачити блискавку.

Гроза – природне явище, що складається з грому та блискавки. Характерне для теплої пори року.

Грім – гуркіт та тріск, що супроводжують блискавку під час грози.

Блискавка – яскраві спалахи світла в небі під час грози.

Відео «Чому утворюється гроза»

https://youtu.be/WG01LxaCp-s

Чи потрапляли ви колись під грозу?

Що потрібно робити під час грози

 

Поміркуйте!

Чому в народі кажуть: «Квітень – з водою, а травень – з травою».

  1. Закріплення та узагальнення отриманих знань

Учитель 1: Пропоную зараз вам відповісти на кілька запитань, які стосуються того, що ми з вами дізналися про весну сьогодні.

Метод евристичних запитань

  • Хто скаже: про яку пору року ми сьогодні говорили?
  • Що відрізняє весну від інших пір року, основні ознаки весни.
  • Коли утворюється гроза?
  • Як потрібно поводитися під час грози на вулиці?
  • Де не можна ховатися, якщо ви потрапили під грозу на вулиці?
  • Чим місяць квітень відрізняється від березня?
  • Навіщо потрібно знати особливості та ознаки кожного місяця весни?

Хвилинка-цікавинка!

Щорічно 22 березня християни відзначать свято 40 святих. У цей день шанується пам'ять сорока Севастійських мучеників.

Сорок Севастійських мучеників - 40 воїнів римського ХІІ легіону, котрі загинули у 320 році біля міста Севастія (нині - турецьке місто Сівас) за відмову зректись християнської віри.

Господині обов’язково печуть 40 булочок у формі пташок. У різних регіонах України вони мають назви птахів - сороки, жайворонки, буслики. У народі вірили, що саме на Сорок святих з вирію повертаються пернаті - сорок різних порід.

Часто пташечок нанизували на невеличкі різочки, лозинки чи очеретинки і так запікали. Їх розвішували на деревах у саду, дарували сусідам або ж роздавали дітям – щоб у господарстві свійська птиця здорова була.

Вважали, що цього дня сорока бере сорок різочок чи галузок і мостить собі з них гніздо. Казали: Нині сорока – іменинниця. Сорока, якщо не турбувати її та не руйнувати гнізда, виступає своєрідним оберегом дому, біля якого живе. Етимологічно слово сорока пов’язане зі словом сорок, тобто народ вважає, що сорока охрещена на день сорока святих.

Зробити із пластиліну солов’їв.

  1. Рефлексія

Проводиться за допомогою цеглинок «Лего»

Учитель 1:

  • Що вам запам’яталося найбільше із сьогоднішнього уроку?
  • Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте слово «Весна»?
  • Як ви вважаєте, чи важливо зберігати свої традиції та продовжувати святкувати 40 святих, випікаючи солов’ї?

Учитель 2:

  • Якщо ви дізналися щось нове підніміть цеглинку кольору «red»
  • Якщо вам було складно на уроці підніміть цеглинку кольору «blue»
  • Якщо вам було не складно підніміть цеглинку кольору «yellow».

За старанну працю на уроці ми хочемо вручити кожному з вас медалі (За активну участь…) та солодкий подарунок (солов’ї, яких печуть на свято Сорок святих).

 

 

docx
Додано
8 травня 2023
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку