План конспект для 5 -го класу "Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч"

Про матеріал

Урок 28. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння складати алгоритми з повторенням для розв'язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам'ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп'ютери, підручники, навчальна презентація
Перегляд файлу

Урок №28 Реалізація циклічних алгоритмів

 

Урок 28. Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння складати алгоритми з повторенням для розв’язування поставленої задачі; записувати та запускати на виконання алгоритми в середовищі виконання алгоритмів;
  • розвивальна: розвивати уважність, пам’ять, мовлення, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп’ютері;
  • виховна: виховувати самостійність та відповідальність, працелюбність, акуратність у роботі.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  •   привітання;
  •   перевірка присутніх;
  •   перевірка готовності учнів до уроку.

IІ. Відтворення і коригування опорних знань

Тестування у програмі MyTestX

IІІ. мотивація навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

— Леонардо да Вінчі написав:

«Пам’ятай! Життя є дар,

І той, хто його не цінує,

Цього дарунку не заслуговує».

— Найцінніше, що є в людини, — це її життя. Воно дається їй тільки раз, і його не можна прожити двічі. Отже, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому вам допоможуть знання правил безпеки життєдіяльності та вміння складати і виконувати алгоритми.

IV. Повідомлення теми, цілей, завдань уроку

V. Сприймання й усвідомлення учнями нового матеріалу

Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації

(використовуються можливості локальної мережі кабінету або проектор)

VI. Самостійне застосування знань у стандартних ситуаціях

Робота за комп’ютером

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютерами.
  4. Вправи для очей.

VII. Домашнє завдання

VIII. Підсумки уроку

Рефлексія

1. Що було для вас складним?

2. Що далося вам легко?

3. Оцініть свою роботу на уроці.

ІX. Оцінювання роботи учнів

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стеблевець Олександр Леонідович
    Це шаблон для кожного уроку. А що робити по темі? Де завдання?
    Загальна:
    1.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
2300
Оцінка розробки
1.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку