Практичне завдання для 5 класу "Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч."

Про матеріал

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Вправа 1. Манеж.

Завдання . Створи проект Манеж, у якому кінь рухатиметься по колу, поки програму не буде зупинено
Перегляд файлу

Урок №28 Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч.

 

C:\Users\ProMa_000\Desktop\1385086928_desktop_computer.png 

 

 

 

 

 

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

 

Вправа 1. Манеж.

Завдання. Створи проект Манеж, у якому кінь рухатиметься по колу, поки програму не буде зупинено.

 

  1. У середовищі Скретч створи новий проект. Збережи його з іменем Прізвище_Манеж, вказавши своє прізвище, до своєї структури папок:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 28\

  1. Зміни образ виконавця алгоритму Рудий кіт на Кінь, імпортувавши його із папки Тварини.
  2. Зміни вигляд сцени на Ігрове поле [playing-field) із папки Спорт (Sport).
  3. Обери, які із запропонованих дій мають міститись в тілі циклу

  1. Додай до програми команди, які повторюватимуть обрані згідно умови завдання.
  2. Запусти складену програму на виконання. Збережи проект.

 

Вправа 2. Веселка.

Завдання. Створи проект, за яким для об'єкта Ноутбук буде послідовно з інтервалом 1 с змінюватись колір екрана так, як змінюються кольори веселки.

  1. У середовищі Скретч створи новий проект. Збережи його з іменем Прізвище_Веселка, вказавши своє прізвище, до своєї структури папок:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 28\

  1. Із папки Предмети (Things) імпортуй новий образ виконавця — Ноутбук (laptop).

  1. Скопіюй образ ще 7 разів, для кожного з образів зміни вигляд так, щоб екран був потрібного кольору. Скористайся при цьому вбудованим графічним редактором середовища Скретч.
  2. Сплануй, які команди потрібні для того, щоб отримати на сцені результат, що відповідає умові задачі. Обери та перемісти потрібні команди в область побудови програми.
  3. Запусти програму на виконання. Перевір, чи відповідають події на сцені умові завдання. Збережи проект.

 

Вправа 3. Флюгер.

Завдання. Сплануй, створи та збережи в папці:

E:\5-А(Б) клас\Власне прізвище\Урок 28\

папок проект Сторони світу, який демонструватиме дію флюгера, що повертатиметься в напрямку сторін світу за положенням вказівника миші на сцені.

Закрий всі відкриті вікна.

Повідом вчителя про завершення роботи.

docx
Додано
11 квітня 2018
Переглядів
5172
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку