Урок № ___ Тип уроку: вивчення нового матеріалу 9 клас
Модуль. Баскетбол ____________
Тема уроку: Передачі м’яча різними способами при опорі захисника. Кидки м’яча у кошик однією рукою в стрибку з далекої відстані з опором захисника. Чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю.
Завдання уроку:
Мета уроку: виховувати свідоме ставлення до уроків фізичної культури, сприяти зміцненню здоров’я учнів, виховувати дисциплінованість, почуття товариськості і взаємодопомоги, потребу в систематичних заняттях фізичною культурою та спортом.
Місце проведення: спортивний зал.
Учні повинні знати: |
Учні повинні вміти: |
як контролювати стан власного здоров`я за ЧСС та самопочуттям. |
виконувати передачі м’яча різними способами при опорі захисника, кидки м’яча у кошик однією рукою у стрибку з далекої відстані з опором захисника, чергувати різні способи ведення м’яча без зорового контролю. |
Очікувані результати:
Обладнання: свисток, секундомір, м’ячі, програвач.
Частини уроку |
Зміст частин уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
П І Д Г О Т О В Ч А
Ч А С Т И Н
А (15 хв.) |
1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.
2.Вивчаючи техніку ведення м’яча без зорового контролю, потрібно пам’ятати про те як правильно накладати кисть руки на м’яч. У разі неправильної постановки рук можна травмувати пальці. 3.Вимірювання ЧСС.
4.Стройові вправи.
5.Різновиди ходьби.
6.Різновиди бігу.
7.Комплекс ЗРВ на місці. 8.Стрибки зі скакалкою.
9.Вимірювання ЧСС. |
1 хв.
1 хв.
30с
1 хв.
1,5 хв.
600м
5 хв. 2рх30с
30с |
Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття. Розповідь вчителя.
ЧСС не повинна перевищувати 15 ударів за 10 секунд. Добиватися чіткого виконання вправ. Стежити за поставою. З різним положенням рук. Стежити за самопочуттям. Учні підготовчої групи у разі погіршення самопочуття переходять на крок. Синхронне виконання вправ. Учні підготовчої групи у разі погіршення самопочуття переходять на крок. ЧСС не повинна перевищувати 30 ударів за 10 секунд. |
О
С
Н
О
В
Н
А
Ч
А
С
Т
И
Н
А
(26 хв.) |
1.Серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг з діставанням високих предметів. 2.Тримання м’яча.
3.Передачі м’яча різними способами при опорі захисника:
- двома руками від грудей, - з відскоком від підлоги, - однією рукою від плеча,
- у трійках у русі з переміщенням вперед.
4.Кидки м’яча у кошик однією рукою у стрибку з далекої відстані з опором захисника
а).Пояснення і показ. б).Імітація виконання прийому з місця з випуском м'яча над собою. в).Кидок - передача із стрибком цілячись на підняту руку партнера. г).Виконання прийому в цілому з місця з середньої дистанції під кутом 30-45º до щита. д).Те ж саме, але змінюючи дистанцію і напрям кидків по відношенню до кошика. є).Виконання кидків в стрибку після зустрічної передачі партнера. 5.Чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю.
- ведення м’яча (без зорового контролю), стоячи на місці правою та лівою рукою;
- те ж саме, але у русі; - «Баскетбольне вітання»;
- «Зміна м'ячей»:
6.Навчальна гра у баскетбол: «Передай м’яч і виходь». 7.Вимірювання ЧСС. |
2 хв.
30с
5 хв.
.
5 хв.
30с 5 – 6р
20р
1,5 хв.
1,5 хв.
1 хв.
5 хв.
1 хв.
1 хв. 1,5 хв.
1,5 хв.
8 хв.
30с |
Учнів об’єднати у команди за кількістю щитів.
Звернути увагу на точність передач, приймати м’яч прямими руками У трійках.
З опором захисника.
Кидок у стрибку – основний спосіб завершальних дій у нападі в сучасному баскетболі.
Фронтально. Самостійно.
У парах.
Учнів об’єднати у команди за кількістю щитів.
Ведення м'яча або дріблінг - технічний прийом, пересування гравця з послідовними поштовхами м'яча об підлогу однією рукою. Вчитель показує цифри, а учні називають їх, не припиняючи ведення.
Учні виконують ведення м'яча назустріч один одному. При зустрічі вони зупиняються й вітають один одного долонею вільної руки (не припиняючи ведення). Учні виконують ведення м'яча у русі назустріч один одному. При зустрічі вони міняються м'ячами та продовжують ведення. Застосовувати вивчений на уроці матеріал. Фронтально. |
Заключна частина (4 хв. ) |
1.Дихальні вправи. 2.Шикування в шеренгу. 3.Вимірювання ЧСС за 10с 4.Гра на увагу «Заборонений рух». 5.Підсумок уроку. 6.Домашнє завдання. |
30с 15с 15с 1 хв. 1 хв. 1 хв. |
Рухаючись кроком по колу. Швидкість шикування. Фронтально. Нагадати правила гри. Виконувати стрибки поштовхом однієї ноги з діставанням високих предметів (20р) |