план-конспект для учнів 9 класу з баскетболу Кидки однією рукою у стрибку з опором захисника

Про матеріал
Асинхронне ведення м'яча , кидки однією рукою у стрибку з опором захисника, прискорення на 15 м.
Перегляд файлу

Урок № ___                                         Тип уроку: вивчення нового матеріалу                                 9 клас

Модуль. Баскетбол                                                                                                                 ____________

Тема уроку: Передачі м’яча різними способами при опорі захисника. Кидки мяча у кошик однією рукою в стрибку з далекої відстані з опором захисника. Чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю.

Завдання уроку:

  1. Навчити передачі та техніці кидків м’яча  у кошик однією рукою в стрибку з далекої відстані з опором захисника.
  2. Сприяти розвитку спритності та швидкості  шляхомвправ на прискорення з місця на 15м. із різних вихідних положень.
  3. Закріпити  асинхронне ведення мяча без зорового контролю

Мета уроку: виховувати свідоме ставлення до уроків фізичної культури, сприяти зміцненню здоров’я учнів, виховувати дисциплінованість, почуття товариськості і взаємодопомоги, потребу в систематичних заняттях фізичною культурою та спортом.

Місце проведення: спортивний зал.

Учні повинні знати:

Учні повинні вміти:

як контролювати стан

власного здоров`я

за ЧСС та самопочуттям.

виконувати  передачі м’яча різними способами

 при опорі захисника, кидки мяча у кошик

 однією рукою у стрибку з далекої відстані

з опором захисника,

чергувати різні способи ведення

мяча без зорового контролю.

Очікувані результати:

Обладнання: свисток, секундомір, м’ячі, програвач.

 

Частини

уроку

Зміст частин уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

П

І

Д

Г

О

Т

О

В

Ч

А

 

 

Ч

А

С

Т

И

Н

 

А

(15 хв.)

1.Шикування, складання рапорту, вітання, повідомлення завдань уроку.

 

2.Вивчаючи техніку ведення м’яча без зорового контролю, потрібно пам’ятати про те як правильно накладати кисть руки на м’яч. У разі неправильної постановки рук можна травмувати пальці.

3.Вимірювання ЧСС.

 

4.Стройові вправи.

 

5.Різновиди ходьби.

 

6.Різновиди бігу.

 

 

 

7.Комплекс ЗРВ на місці.

8.Стрибки зі скакалкою.

 

 

9.Вимірювання ЧСС.

1 хв.

 

 

1 хв.

 

 

 

 

30с

 

1 хв.

 

1,5 хв.

 

600м

 

 

 

5 хв.

2рх30с

 

 

30с

Звернути увагу на готовність учнів до уроку. Спитати про самопочуття.

Розповідь вчителя.

 

 

 

 

ЧСС не повинна перевищувати 15 ударів за 10 секунд.

Добиватися чіткого виконання вправ.

Стежити за поставою.  З різним положенням рук.

Стежити за самопочуттям. Учні підготовчої групи у разі погіршення самопочуття переходять на крок.

Синхронне виконання вправ.

Учні підготовчої групи у разі погіршення самопочуття переходять на крок.

ЧСС не повинна перевищувати 30 ударів за 10 секунд.

О

 

С

 

Н

 

О

 

В

 

Н

 

А

 

 

 

Ч

 

А

 

С

 

Т

 

И

 

Н

 

А

 

 

 

(26 хв.)

1.Серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг з діставанням високих предметів.

2.Тримання м’яча.

 

 

 

 

 

 

3.Передачі м’яча різними способами при опорі захисника:

  • на місці:

- двома руками від грудей,

- з відскоком від підлоги,

- однією рукою від плеча,

  • у русі:

- у трійках  у русі з переміщенням вперед.

 

4.Кидки м’яча у кошик однією рукою у стрибку з далекої відстані з опором захисника

Похожее изображение

а).Пояснення і показ.

б).Імітація виконання прийому з місця з випуском м'яча над собою.

в).Кидок - передача із стрибком цілячись на підняту руку партнера.

г).Виконання прийому в цілому з місця з середньої дистанції під кутом 30-45º  до щита.

д).Те ж саме, але змінюючи дистанцію і напрям кидків по відношенню до кошика.

є).Виконання кидків в стрибку після зустрічної передачі партнера.

5.Чергування різних способів ведення м’яча без зорового контролю.

 

 

 

- ведення мяча (без зорового контролю), стоячи на місці правою та лівою рукою;

 

- те ж саме, але у русі;

- «Баскетбольне вітання»;

 

 

 

 

 

- «Зміна м'ячей»:

 

 

 

 

6.Навчальна гра у баскетбол: «Передай м’яч і виходь».

7.Вимірювання ЧСС.

2 хв.

 

30с

 

 

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

.

 

 

 

 

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с

5 – 6р

 

 

20р

 

1,5 хв.

 

 

1,5 хв.

 

 

1 хв.

 

5 хв.

 

 

 

 

1 хв.

 

 

1 хв.

1,5 хв.

 

 

 

 

 

1,5 хв.

 

 

 

 

8 хв.

 

30с

Учнів об’єднати у команди за кількістю щитів.

 

Картинки по запросу Подвійний крок, фото

Звернути увагу на точність передач, приймати м’яч прямими руками

У трійках.

 

 

З опором захисника.

 

Кидок у стрибку – основний спосіб завершальних дій у нападі в сучасному баскетболі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фронтально. Самостійно.

 

 

У парах.

 

Учнів об’єднати у команди за кількістю щитів.

 

 

Ведення м'яча або дріблінг - технічний прийом, пересування гравця з послідовними поштовхами м'яча об підлогу однією рукою.

Вчитель показує цифри, а учні називають їх, не припиняючи ведення.

 

Учні виконують ведення м'яча назустріч один одному. При зустрічі вони зупиняються й вітають один одного долонею вільної руки (не припиняючи ведення).

Учні виконують ведення м'яча у русі назустріч один одному. При зустрічі вони міняються м'ячами та продовжують ведення.

Застосовувати вивчений на уроці матеріал.

Фронтально.

Заключна

частина

(4 хв. )

1.Дихальні вправи.

2.Шикування в шеренгу.

3.Вимірювання ЧСС за 10с

4.Гра на увагу «Заборонений рух».

5.Підсумок уроку.

6.Домашнє завдання.

30с

15с

15с

1 хв.

1 хв.

1 хв.

Рухаючись кроком по колу.

Швидкість шикування.

Фронтально.

Нагадати правила гри.

Виконувати стрибки поштовхом однієї ноги з діставанням високих предметів

(20р)