План конспект уроку з дистанційного навчання учнів 9 класу

Про матеріал
У сучасному темпі життя надзвичайно важливо залишатися здоровим у всіх відносинах людиною. Не останньої в черзі необхідних "характеристик" є правильна постава . Основне з моє завдання переконати учнів про те , що постава не успадковується , а формується протягом життя. Отже , гарна і здорова постава , це відповідальність кожної людини.
Перегляд файлу

План – конспект уроку

з дистанційного навчання для учнів 9 класу

Тема. ГІМНАСТИКА.

Завдання уроку:

1.розвивати силу м’язів рук, ніг і живота, координацію та гнучкість;

2. формувати правильну поставу;

3.підтримувати рухову активність;

4. виховувати впевненість , наполегливість, рішучість, інтерес до самостійних занять фізичною культурою.

Тривалість уроку : 40 хвилин

Місце проведення: дистанційне навчання

Інвентар : килимок на підлогу, гімнастична палиця.

 

Правила техніки безпеки при виконанні вправ.

  Виконувати вправи тільки в спортивній формі та спортивному взутті, в місцях які відповідають санітарно – гігієнічним умовам та вимогам. Заняття розпочинати обов’язково з розминки , поступово давати навантаження на м’язи з метою запобігання травматизму. Слідкувати за показником стану серцево – судинної системи( ЧСС).

 

Формування та корекція постави

  У сучасному темпі життя надзвичайно важливо залишатися здоровим у всіх відносинах людиною. Не останньої в черзі необхідних « характеристик» є правильна постава. На жаль, сидячий спосіб життя , малорухомість, відсутність необхідної гімнастики в сучасної людини приводять до серйозних порушень постави, яка згодом може вилитися в самі різні хвороби хребта, нервової системи й внутрішніх органів - від остеохондрозу до паралічу. Однак , існують методики проведення корегуючої гімнастики для усунення подібних проблем , які доступні для використання широким колом людей.

  Метою коригуючої гімнастики є формування правильної постави й виправлення дефектів постави .

  Правильна , струнка постава має велике значення не тільки з естетичної точки зору , а й тому, що створює оптимальні умови для роботи серцево – судинної , дихальної систем, органів травлення. Натомість викривлення  хребта може стати причиною серйозних захворювань не тільки самого хребта , а й внутрішніх органів. Тому з дитинства слід закріпити звичку стежити за правильним положенням тіла під час навчальних занять, фізичної праці та відпочинку.

  Основними причинами різних порушень постави є незадовільний гігієнічний режим школяра, пасивний відпочинок, низька рухова активність, слабкі мязи тулуба, неправильне положення тіла за партою або столом під час навчання, погане харчування.

 

Різновиди ходьби ( вправи можна виконувати на місці)( 3хв)

Постійно слідкувати за поставою

  • Марш на місці ;
  • на носках , руки вгору;
  • на п’ятках ,руки за голову;
  • на зовнішньому зводі стопи, руки до плечей;
  • на внутрішньому зводі стопи , руки до плечей.

 

Різновиди бігу :(1-2хв)

  • біг звичайний ;
  • біг повільний;
  • біг з високим підніманням стегна;
  • біг із закиданням гомілки назад;
  • чергування бігу з ходьбою.

Вправи для відновлення дихання:

  На три кроки – вдих, руки в сторони; на четвертий – швидкий видих , руками « обійняти себе».

 

КОМПЛЕКС ЗАГАЛЬНОРОЗВИВАЮЧИХ ВПРАВ З ГІМНАСТИЧНИМИ ПАЛИЦЯМИ НА МІСЦІ:

 

ВИХІДНЕ ПОЛОЖЕННЯ ( В.П.)

І .В.п. – основна стійка , палиця внизу

  1. палиця вгору , права нога назад на носок, прогнутися;( 7-9повторень)
  2. - В.п.
  3. Теж саме , ліва нога назад на носок , прогнутися;(7-9п.)
  4. В.п.

ІІ. В.п. –  стійка ноги нарізно, палиця на плечі.

      1-2 поворот тулуба вліво; (5-7п.)

       3-4 поворот тулуба вправо.(5-7п.)

ІІІ. В.п. – основна стійка , палиця внизу

  1. – ліва нога в сторону, палиця вперед;(5-7п.)
  2. – поворот тулуба вліво;
  3. – поворот тулуба вправо, палиця вперед;(5-7п.)
  4. – В.П.

ІV.В.п. – основна стійка , палиця внизу.

       1-2 поворот тулуба вліво;(6-8п.)

       3-4 поворот тулуба вправо;(6-8п.)

V.В.п. – основна стійка , палиця внизу.

       1- ліва нога в сторону, палиця вперед;(7-9п.)

        2- поворот тулуба вліво;

        3- поворот тулуба вправо , палиця вперед;(7-9п)

 4. В.П.

VI.В.п.- стійка, палиця внизу.

      1 – присісти , палиця вперед;(8-10п)

      2- В.п.;

VII. В.п. – стійка , палиця вертикально на підлозі , руки зверху на кінці палиці;

  1. – мах лівою ногою вперед;(8-10п.)

3.- мах правою ногою вперед.(8-10п.)

4- В.п.

Виміряти ЧСС.

 

ВПРАВИ ДЛЯ М’ЯЗІВ ТУЛУБА:

В.п. – лежачи на спині , руки за голову, ноги зігнути в колінах. Піднімання тулуба8-10разів)

- те саме , тягнутися однією рукою вперед;

- відпочинок , притиснувши коліна до грудей;(30с)

- В.п. – лежачи на спині , руки за голову, ноги зігнути в колінах і відірвати від підлоги. « Велосипед».(8-10разів)

- відпочинок , притиснувши коліна до грудей;(30с)

- В.п. – лежачи на животі, ноги нарізно. Піднятися , випрямивши руки;(8-10разів)

- В.п. – те саме , прямі руки вгору. Піднімання різнойменних руки та ноги водночас;(8-10разів)

- те саме, піднімаючи обидві руки та ноги;(8-10разів)

- відпочинок , сидячи на п’ятках у нахилі.

 

ВПРАВА « ПЛАНКА»

Лежачи на животі, зігнути руки в ліктях на 90̊ і набути упор лежачи на ліктях. Тулуб має становити пряму лінію від верхівки голови до п’ят. Спиратися лише на передпліччя та кінчики  пальців ніг. Лікті перебувають безпосередньо під плечима. Тулуб тримати якомога рівніше , м’язи живота напружити. Намагатися не прогинатися стегнами вниз .

 

ВПРАВИ ДЛЯ РОЗТЯГУВАННЯ:

  • В.п. – сід на п’ятках. Нахили вперед; ( 6-8 разів)
  • «кішечка»( потягуватися , стоячи навколішки); (5 разів)
  • В.п. – сід , ліву ногу зігнути , праву зігнути за коліном лівої, лікоть лівої руки на коліні правої ноги. Вдих, видихаючи скручування; те саме , змінивши положення рук і ніг;(8-10разів)
  • В.п. – сід ноги разом. Нахил уперед, тягнутися до гомілок;( 8-10разів)
  • В.п.- сід ноги нарізно. Нахили до правої ( лівої) ноги та вперед.( 8-10разів)

 

Заключна частина : Вправи на відновлення дихання ( 1-2хв) виконувати у повільному темпі.

 

 

 

 

 

   

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кушнірьова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Бондаренко Дарина Олександрівна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 січня 2021
Переглядів
1829
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку