План-конспект Футбол 6 клас

Про матеріал
Тема: "Футбол. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу", 6 клас Задачі: 1. Закріпити комплекс ЗРВ. 2. Розвивати координацію рухів. 3. Повторити ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому. 4. Удосконалити удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу. 5. Розвивати точність та швидкість у рухливій грі "Виклик номерів". 6. Виховувати дисциплінованість, уміння працювати з партнером та командою, бажання до занять фізичною культурою та спортом.
Перегляд файлу

 

 

Тема:

"Футбол. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу",  6 клас

Задачі:

  1. Закріпити комплекс ЗРВ.
  2. Розвивати координацію рухів.
  3. Повторити ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.
  4. Удосконалити удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу.
  5. Розвивати точність та швидкість у рухливій грі "Виклик номерів".
  6. Виховувати дисциплінованість, уміння працювати з партнером та командою, бажання до занять фізичною культурою та спортом.

 

Інвентар: свисток, секундомір, футбольні м’ячі за кількістю учнів, манішки різних кольорів відповідно до кількості дітей, 2 координаційні драбини, фішки 14 шт., конуси 2 шт., міні арки 4 шт., тенісні м’ячі відповідно до кількості дітей, міні ворота 2 шт., браслети для дітей спец. мед. групи .

 

Педагогічне кредо:

Не з предметом до дітей,  а з дітьми - до предмета.

 

 

Вчитель фізичної культури

СЗШ № 35

Святошинського району

м. Києва

Мартинюк

Віктор Вікторович

 

 

 

Київ - 2023

 

План-конспект уроку з фізичної культури

для учнів 6 класу

варіативний модуль "Футбол"

Мета: розширення рухового досвіду, розвиток нових умінь і навиків у грі в футбол.

Задачі:

  1. Закріпити комплекс ЗРВ.
  2. Розвивати координацію рухів.
  3. Повторити ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому.
  4. Удосконалити удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу.
  5. Розвивати точність та швидкість у рухливій грі "Виклик номерів".
  6. Виховувати дисциплінованість, уміння працювати з партнером та командою, бажання до занять фізичною культурою та спортом.

 

Інвентар: свисток, секундомір, футбольні м’ячі за кількістю учнів, манішки різних кольорів відповідно до кількості дітей, 2 координаційні драбини, фішки 14 шт., конуси 2 шт., міні-арки 4 шт., тенісні м’ячі відповідно до кількості дітей, міні ворота 2 шт., браслети для дітей спец. мед. групи .

Місце проведення: спортивний зал.

Частина заняття

Зміст

Дозування

Орг.-метод. вказівки

Підготовча

(20 – 25 хв.)

1. Шикування, привітання, повідомлення задач уроку.

Короткі відомості та цікаві факти про футбол.

Вимірювання ЧСС.

 

 

 

2. Ходьба:

      На носках,

      На п’ятках,

      На внутрішній стороні стопи,

      На зовнішній стороні стопи.

 

3. Біг.

 

4. Вправи на відновлення дихання.

 

5.  ЗРВ у русі:

  1. В.П.: руки на поясі.

1 – поворот голови вправо, підборіддям торкнутися плеча,

2 – В.П.,

3 – поворот голови вліво, підборіддям торкнутися плеча,

4 – В.П..

  1. В.П.: руки до плечей.

1 – 4 – кругові рухи руками вперед,

1 – 4 – те ж саме назад.

  1. В.П.: ліва рука вгорі, права рука внизу, кисті в кулаках.

1 – 2 – пружинні відведення прямих рук назад,

3 – 4 – зміна В.П., те ж саме.

  1. В.П.: руки на поясі.

1 – нахил тулуба вправо,

2 – нахил тулуба вліво,

3 – 4 – те ж саме.

  1. В.П.: руки на поясі.

1 – нахил тулуба вперед, руками торкнутися носка правої ноги,

2 – нахил тулуба вперед, руками торкнутися носка лівої ноги,

3 – 4 – те ж саме.

  1. В.П.: руки на поясі.

Ходьба випадами.

  1. В.П.: руки на поясі.

1 – 4 – стрибки на правій (лівій) нозі.

6. Вправи на відновлення дихання.

 

7. Спеціальні бігові вправи

    (частина І):

      Прискорення на 15 м,

      Спиною вперед,

      З високим підніманням стегна,

      Приставним кроком правим (лівим) боком.

      Схресним кроком правим (лівим) боком.

 

8. Перешикування.

 

 

9. Спеціальні бігові вправи

    (частина ІІ):

      "Стегно назовні",

      "Стегно всередину",

      "Навколо партнера",

      "Контакт плечима".

10. Вправи на відновлення дихання.

 

11. Вимірювання ЧСС.

 

2.5 – 3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2 – 3 хв.

 

 

 

 

 

 

До 1 хв.

 

30 с.

 

 

4 рази
 

 

 

 

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

6 разів

 

 

 

6 разів

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

6 разів

 

 

30 с.

 

4 – 5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

4 – 5 хв.

 

 

 

 

 

30с.

 

 

 

 

У одну шеренгу, за зростом.

 

 

За 10 с. Учні з ЧСС вище 110-120 уд/хв.(18-20 уд./10 с.) не допускаються.

 

По колу. Утримувати дистанцію 2 – 3 кроки.

З різним положенням рук.

 

 

У повільному темпі.

 

Вдих через ніс, видих ротом. У русі.

 

Повороти виконувати  у повільному темпі. Без різких рухів.

 

 

 

 

 

 

Виконувати з  максимальною амплітудою.

 

Тримати правильно осанку.

 

 

 

Нахили виконувати на кожен крок.

 

 

Ногу, до якої виконується нахил, не згинати в коліні.

 

 

 

 

 

Спина пряма. Випади максимально глибокі.

На носках. Зміна за сигналом учителя.

 

Вдих через ніс, видих ротом.

По діагоналі залу.

Кожен наступний учень стартує за сигналом учителя.

 

 

 

 

 

 

 

У дві колони. Роздати кожній колоні манішки різного кольору.

Слідкувати за технікою виконання вправ.

 

 

 

 

Вдих через ніс, видих ротом. На місці.

За 10 с.

24 – 27 уд./10 с.

 

Основна

(16 – 22 хв.)

1. Перешикування.

 

2. Вправи на координаційній драбині:

      "Один крок",

      "Ножиці",

      "Двома ногами в квадрат",

      "Скручування тазу",

      "Схресним кроком перед собою",

      "На правій нозі".

      "На лівій нозі".

      "Прогулянка комахи".

3. Ведення м’яча зовнішньою та внутрішньою стороною підйому.

 

4. Обведення фішок зовнішньою та внутрішньою стороною підйому.

 

5. Удари середньою та внутрішньою частинами підйому по м’ячу на точність.

 

 

 

6. Перешикування.

 

 

 

 

 

7. Паси партнерові середньою та внутрішньою частинами підйому.

 

 

 

8. Рухлива гра "Виклик номерів".

30 с.

 

2 – 3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    2 – 3 хв.

 

 

    2 – 3 хв.

 

 

   2 – 3 хв.

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

 

 

 

2 – 3 хв.

 

 

 

 

3 – 6 хв.

 

 

 

 

У дві колони.

 

У швидкому темпі. Кожен наступний учень стартує за сигналом учителя.

 

 

 

 

 

 

 

До орієнтира і назад. Слідкувати за технікою виконання.

По 5 фішок для кожної колони. Слідкувати за технікою виконання.

М’яч повинен прокотитися через дві міні арки, що стоять на відстані 4 – 5 м від гравців, та на відстані 1 – 1.5 м одна від одної.

 

У дві шеренги обличчям одна до одної. Розімкнутися на відстані витягнутої правої руки.

 

Зміна виду передачі за сигналом вчителя.

Слідкувати за технікою виконання.

 

Гравці шикуються у дві колони і розраховуються по порядку (кожна колона окремо). На однаковій відстані (8 – 10) м. лежать м’ячі. Учитель викликає номера у довільному порядку. Викликані номери біжать до м’ячів. Гравці беруть по одному м'ячу і  виконують удари по міні воротах. Виграє команда, яка забила більше м’ячів.

Заключна

(3 – 4хв.)

1. Перешикування.

2. Ходьба.

 

3. Вправи на відновлення дихання.

 

4. Вимірювання ЧСС.

5. Підбиття підсумків.

30 с.

До 1 хв.

 

До 1 хв.

 

 

До 1 хв.

У колону по одному.

По колу у  повільному темпі.

Дихання глибоке та рівномірне.

За 10 с.

Відмітити кращих.

Домашнє завдання.

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
11 грудня 2023
Переглядів
152
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку