Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

План – конспект інноваційного уроку з баскетболу

Про матеріал
Виховання правильного ставлення до свого здоров’я, підвищення функціональних можливостей учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.
Перегляд файлу

План – конспект

інноваційного уроку з фізичної культури

 

Модуль: Баскетбол

Змістовний модуль: Техніка ведення м’яча

Тема уроку: Елементи ігрової діяльності на уроці баскетболу

 

Дата проведення:

 

Місце проведення: спортивний зал

 

Інвентар: баскетбольні м’ячі, інвентар для рухливих естафет, магнітофон, мультимедійне обладнання.

Мета уроку: виховання правильного ставлення до свого здоровя, підвищення функціональних можливостей     учнів, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури.

 

Завдання уроку:

1.    Закріпити техніку ведення м’яча.

2.    Розвивати рухові навички під час виконання музично – ритмічних вправ з баскетбольними м’ячами.

3.    Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації рухів під час виконання естафет.

4.    Виховувати відчуття колективізму, моральних та вольових якостей.

Тип уроку: повторення та закріплення.

 

 

 

 

 

 

 


 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1. Підготовча частина. 12 хв.

1.

Організований захід у залу

 

Шикування  в  одну шеренгу

 

Повідомлення завдань уроку

 

 

Правила техніки безпеки

 

 

 

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

 

 

30сек.

 

30сек.

 

 

1хв.

 

 

 

20сек.

 

 

 

Організувати учнів до уроку.

 

 

 

 

Техніка безпеки на уроках баскетболу

 

 

Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

 

2.

1.Стройові вправи:

        Повороти:

-         праворуч;

-         ліворуч;

-         кругом;

        Перешикування з однієї  шеренги в три;

 

 

 

 

 

         Перешикування з трьох шеренг в одну.

 

         Перешикування в колону по одному.

2хв.

 

1р.

1р.

2р.

 

          1р.

          1р.

 

Слідкувати за чітким виконанням команд та вправ.

Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.

 

Розрахунок «по 3».

2 номери – на місці; 1 номери – крок правою назад, лівою в сторону до ряду за 2 номером, приставити ногу; 3 номери – крок лівою вперед, правою в сторону до ряду перед 2 номером, приставити ногу.

 

Виконується у зворотному порядку

 

Дотримуватись рівняння та дистанції в строю

3.

2. Різновиди ходьби:

-  звичайним кроком;

-  на носках, м’яч угору;

-   на п’ятах, м’яч  за голову;

-  високим кроком, м’яч вперед;

3. Загальнорозвивальні вправи у русі:

     1. В.п. - мяч перед грудьми.

          1 - м’яч вперед;

          2 – В.п.

          3 – 4 – теж саме.

     2. В.п. - мяч  вгору.

          1 – 4 - пружинні рухи руками назад.

     3. В.п. - мяч вперед.

          1 - поворот тулуба в сторону крокуючої ноги;

          2 – теж в іншу сторону;

          3-4 - теж  саме.                                                                            

     4. В.п. – мяч  вгору.

          1 – нахил тулуба вліво;        

          2 – теж вправо.

          3-4 - повторити

     5. В.п. - мяч угору.

          Ходьба у напівприсіду.

     6. В.п. - м’яч за головою.

          Ходьба в присіді.

Ходьба, мяч внизу.

4. Стрибки:

- на двох, м’яч перед грудьми;

- зі зміною положення ніг, мяч:

1 – вперед;

2 – до грудей;

- «галоп» правим боком, м’яч перед грудьми;

- теж лівим боком.

5. Біг:

- звичайний, мяч перед грудьми;

- приставним кроком правим (лівим)боком  з веденням м’яча;

По діагоналі:

- з високим підніманням стегна, мяч вперед;

-  з закиданням гомілки, м’яч вперед;

- з винесенням прямих ніг вперед, м’яч вгору.

Ходьба. Вправи на відновлення дихання.

 

Перешикування в колону по чотири поворотом у русі.

6. Комплекс  музично – ритмічних вправ з баскетбольними м’ячами.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

      2 хв.

15 сек.

15 сек.

15 сек.

15 сек.

 

4р.

 

 

 

4р.

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

   10 сек.

 

    10сек

    

 

1 хв.

   10 сек.

10 сек.

 

 

10 сек.

10 сек.

2 хв.

    30 сек.

 30 сек.

 

 

20 сек.

20 сек.

20 сек.

10 сек.

 

 

 

4 хв.

 

Виконання рухів під музичний супровід

По ходу руху учні беруть мячі

Стежити за поставою учнів. Руки прямі

Лікті в сторони, коліна не згинати

Руки прямі. Торкатися колінами м’яча

 

Дотримуватись рівняння та дистанції під час руху

 

 

Руки не згинати та відводити назад максимально

 

Дотримуватись дистанції, поворот виконувати в сторону крокуючої ноги

 

Тримати руки прямими. Нахили виконувати в сторону крокуючої ноги з максимальною амплітудою

 

Спину тримати прямо. Додержуватися дистанції. Йти на носках.

 

Дотримуватися дистанції. Слідкувати за поставою

 

 

Відштовхуватися як найвище. Ноги тримати разом

Слідкувати за правильним диханням

 

Дотримуватись необхідного інтервалу

 

Виконувати в спокійному темпі, на носках, не зрізуючи кутів залу

Дотримуватися стійки баскетболіста

 

Колінами торкатися мяча

Руки прямі, дотримуватись дистанції

Ноги не згинати

Дихання повільне, дотримуватись дистанції та рівняння

За розміткою зали

Стежити за виконанням вчителя, слухати музику. Додаток №1

Зробити аналіз

 

 

Основна частина.   28 хв.

4.

Перешикування з колони по чотири в колону по два розділенням та злиттям

1 хв.

 

Від центру дві праві колони перешикуються в колону по одному пересуваючись направо, дві ліві – відповідно наліво. При зустрічі на протилежній стороні зали колони перешикуються в колону по два й розташовуються на розмітках

Поворотом направо, наліво відділення стають обличчям один до одного

5.

1. Виконання елементів баскетболу.

1. Повторення виконання стійки баскетболіста.

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Закріплення техніки ведення м’яча:

 

-         набивання м’яча правою рукою;

 

-         набивання м’яча лівою рукою;

 

-         ведення м’яча по прямій в зустрічному русі кроком;

-         ведення мяча по прямій бігом зі зміною;

 

-         ведення мяча по колу, по прямій та змійкою

 

 

 

 

   10сек.

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

30 сек.

 

30 сек.

 

1 хв.

 

2 хв.

 

5 хв.

 

Изображение 114

Ноги зігнуті в колінах. Одна нога видвинута на півкроки вперед – вбік, тулуб трохи нахилен вперед. Дивитися прямо перед собою. Руки опустити донизу                                 

                                Изображение 013

Коли ведеш м’яч, штовхай його рухами кісті та пальців однієї руки вперед – вниз з такою силою, щоб м’яч відскочивши від підлоги, був на рівні руки

 

 

е3

 

 

 

 

 

 

 

 


 

6.

Перешикування для проведення естафет.

30 сек.

 

7.

2.  Виконання естафет

    Естафета «Кращий баскетболіст»

Учні стоять в колоні по одному з баскетбольними мячами в руках. За командою «Руш!», перший учень починає виконувати ведення баскетбольного мяча. Коли він добіг до орієнтира, кладе мяч в сітку,  повертається  назад бігом, пересікає лінію старту, стає в кінці колони. Рух починає наступний учень.

 

3 хв.

 

 Естафета на закріплення навчального матеріалу – ведення м’яча

 

 

 

                      

Естафета «Мяч ».

Учні стоять в колоні по одному. Направляючий тримає великий мяч з ручкою.  За командою «Руш!», учень сідає на м’яч і починає рухатися вперед стрибками на мячі. Обстрибує орієнтир, повертається назад бігом, тримаючи мяч у руках, передає його наступному учню, сам стає в кінець команди. Перемагає команда, яка першою закінчить естафету

     

 

 

 

     30сек 

 

 

 

 

 

       4 хв.

Перед початком наступних естафет, учні відгадують загадки, в яких відповіді є назвою естафет

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватись правил техніки безпеки

 

                                                                    

 

    Естафета «Лижники»

Учні стоять в колоні по одному. За командою «Руш!», перший учень одягає тапки і рухається однокроковим  поперемінним кроком, обходить орієнтир і повертається до команди. Передає естафету наступному учню.

 

         

 

    Естафета «Хокеїсти»

Учні стоять в колоні по одному. За командою «Руш!», перший учень починає вести гімнастичною палкою гумове кільце, тримаючи її, як клюшку. Обводить орієнтир і, повертаючись назад, прокидає «шайбу» крізь  бар’єр – ворота, підхопдює кільце, передає естафету наступному гравцю.

Підведення підсумку естафет

     30сек

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

30сек

 

 

 

 

 

 

3хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

 

Не порушувати правила гри. Тапки одягати самостійно

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час підсумку враховується і кількість влучних попадань по воротах

 

 

 

Виграє команда, яка дотримувалась правил техніки безпеки, практично без помилок виконувала завдання, працювала згуртовано та виграла більшу кількість естафет

Заключна частина. 5 хв.

8.

1. Шикування в шеренгу.

2. Вправи на відновлення дихання.

3. Вправи на увагу

 

 

4.Вимірювання ЧСС за 10 сек.

5. Підбиття підсумків уроку.

6. Домашнє завдання:

   - відпрацьовувати набивання мяча правою та лівою

    рукою на місці та в русі;

   - розробити комплекс музично – ритмічних вправ з

     гімнастичною палицею

 

 7. Організований вихід зі спортивного залу.

 

   

30 сек.

1 коло

      30 сек.

 

 

20 сек.

30 сек.

1 хв.

30 сек.

 

 

 

 

 

Зробити аналіз

Відзначити кращих учнів.

 

 

docx
Додано
18 листопада 2020
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку