Інтегроване заняття
в групі подовженого дня
«Дівчина – Весна»
Вихователь ГПД
ДобропільськогоКЗЗСО
І-ІІІ ступенів №2
Добропільської міської ради
Іваницька Інна Володимирівна
2019 р.
Дівчина-Весна
Виховна мета заходу:розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; формувати культуру почуттів; розвивати спостережливість, мовленнєві та математичні здібності; виховувати любов до рідної землі; учити охороняти та примножувати природні багатства.;
Форма проведення – інтегроване заняття.
Місце проведення:класна кімната.
Обладнання: фліпчарт, проектор, презентація, аудіозапис «Голоси птахів», малюнок «Дівчини-Весни, картки, конструктор Lego, роздатковий матеріал.
ХІД ЗАХОДУ
І. Організаційний момент.
Вітаю вас, любі діти, на нашому занятті.
Чекають вас відкриття на кожному кроці!
Сьогодні знову у гості до природи йдемо,
Корисні знання собі візьмемо!
Вихователь:
Зійшли сніги, шумить вода
Земля вже квіти викида,
Буяє травка молода,
Все навколо ожива.
Бесіда:
(на фліпчарті зображення «Дівчини-Весни»)
II. Основна частина.
( Учні сидять в колі. Звучить аудіозапис «Голоси птахів». Вихователь підносить до обличчя кожної дитини заздалегідь пророщену травичку)
Вихователь:
( Відповіді дітей: дихається легко, пахне весною, свіжістю, сонечком …)
Вихователь:
- Діти, щоб нам всім було на занятті цікаво, об’єднаємося в групи.
2. Інтерактивна гра «Асоціативний кущ»
- Якими словами ви можете описати весну?
- Зверніть увагу, що у вас на партах лежать зелені стрічки, на яких записані слова. Серед них ви повинні обрати ті, які єознаками весни. (Запашна, крижана, тепла, прекрасна, морозна, сонячна, співуча, білосніжна, квітуча, весела, засніжена, чарівна).
- Прикрасимо віночок нашої Дівчинки-Весни, стрічками.
(Слова-картки, які вказують на ознаки весни, учні прикріплюють на фліпчарт до картинки «ДІВЧИНА - ВЕСНА»)
Вихователь:
- Але «ДІВЧИНА-ВЕСНА» до нас в гості прийшла не одна. Вона привела з собою трьох братів – весняних місяців.
- Пригадаємо, як вони називаються? (Березень,квітень, травень)
Учень:
БЕРЕЗЕНЬ
Березень полями лине,
Прокидаються рослини.
Пташка співає голосна
Це прийшла до нас весна.
Вихователь:
- А ще у народі існує повір’я, що весну, в образі «ДІВЧИНИ-ВЕСНИ» приносять на крилах птахи.
3. Вправа «Виростимо речення»
- А звідки птахи приносять нам цю чудову пору року ми можемо дізнатися, виконавши вправу «Виростимо речення».
(Речення складається зі слів, які пов’язані між собою.
Речення починається з великої букви, в кінці ставимо крапку. Кожне слово відповідає одному кольору цеглинки)
( Речення: ПТАХИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ
З ТЕПЛИХ КРАЇВ.)
Фізкультхвилинка
Повіяв теплий вітерець, (руки в сторони, змахи до грудей)
Прийшла весна, зимі кінець. (сплеск руками)
До сонця руки підійму (руки вгору, змахи)
І помашу отак йому.
Весні вклонюсь, весні вклонюсь (нахили тулуба)
І до травички доторкнусь (присідання)
А потім встану, посміхнусь
І до роботи повернусь.
Учень:
КВІТЕНЬ
Місяць квітень йшов з базару,
Ніс дарунок для весни:
Кошик гарних,
Різнобарвних
Квітів ніжно-запашних.
4. Вправа «Весняний квітничок»
- А які перші квіти весни ви знаєте? (Підсніжники, проліски, конвалії, сон-трава)
- Тож давайте привітаємо нашу «ДІВЧИНУ-ВЕСНУ» – подаруємо їй квіти, розв’яжемо задачу.
Розв’язування задачі.
Вихователь:
Учень:
ТРАВЕНЬ
Яблуневими садами,
Із зеленими листками,
Жасмином, бузочком,
Бджілкою з медочком,
Дивень-Травень юнаком
Заховався під вікном.
5. Практична робота. Виготовлення поробки «Бджілка-трудівниця» кольорового паперу
Інструктаж.
* Працюй клеєм акуратно.
* Якщо під час роботи клей випадково потрапить на шкіру чи одяг, його слід негайно витерти серветкою.
* Після закінчення роботи клей щільно закрий.
Визначення послідовності виготовлення поробки «Бджілка-трудівниця».
Практична робота учнів та допомога вихователя (за потреби).
- Ви всі гарно попрацювали - зробили «Бджілку-трудівницю». Покажіть, будь ласка, мені, гостям, один одному свої чудові вироби.
- А де ми можемо знайти застосування вашому виробу? (припущення дітей)
- Молодці! А давайте допоможемо цим чудовим бджілочкам перебратися на квіти у віночок нашої «ДІВЧИНИ-ВЕСНИ».
(Діти прикріплюють комашок до «ДІВЧИНИ-ВЕСНИ»)
ІІІ. Підведення підсумків, рефлексія..