План-конспект інтегрованого заняття в ГПД "Дівчина - Весна"

Про матеріал
Тема інтегрованого заняття відповідає Модельним навчальним програмам для учнів 1-го класу Нової української школи. Інтегроване заняття передбачає досягнення таких цілей: розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; формувати культуру почуттів; розвивати спостережливість, мовленнєві та математичні здібності; виховувати любов до рідної землі; учити охороняти та примножувати природні багатства.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Інтегроване заняття

в групі подовженого дня

«Дівчина – Весна»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Вихователь ГПД

ДобропільськогоКЗЗСО

 І-ІІІ ступенів №2

 Добропільської міської ради

Іваницька Інна Володимирівна

 

 

 

2019 р.


Дівчина-Весна

 

Виховна мета заходу:розширювати й поглиблювати знання та уявлення учнів про найхарактерніші ознаки весни; формувати культуру почуттів; розвивати спостережливість, мовленнєві та математичні здібності; виховувати любов до рідної землі; учити охороняти та примножувати природні багатства.;

Форма проведення – інтегроване заняття.

Місце проведення:класна кімната.

Обладнання: фліпчарт, проектор, презентація, аудіозапис «Голоси птахів», малюнок «Дівчини-Весни, картки, конструктор Lego, роздатковий матеріал.

 

ХІД ЗАХОДУ

І. Організаційний момент.

 

Вітаю вас, любі діти, на нашому занятті.

Чекають вас відкриття на кожному кроці!

Сьогодні знову у гості до природи йдемо,

Корисні знання собі візьмемо!

 

Вихователь:

Зійшли сніги, шумить вода

Земля вже квіти викида,

Буяє травка молода,

Все навколо ожива.

 

Бесіда:

  •                   Про яку пору року йдеться у вірші? (Про весну)
  •                   Дійсно, після суворої красуні-зими з її морозами, хуртовинами, іскристими снігами і дзвінкою кригою до нас приходить весна, молода дівчина в зеленому вінку – «ДІВЧИНА-ВЕСНА»!

(на фліпчарті зображення  «Дівчини-Весни»)

 

  •                   Діти, яка тема тижня у нас була?(“Весна”)
  •                   Отже, сьогодні на нашому занятті ми підведемо підсумкипро зміни у природі, що вказують на прихід весни, якими є її головні ознаки, як живуть рослини і тварини навесні.

 

II. Основна частина.

  1. Вправа «Дихальна гімнастика»

( Учні сидять в колі. Звучить аудіозапис «Голоси птахів». Вихователь підносить до обличчя кожної дитини заздалегідь пророщену травичку)

Вихователь:

  • Діти, вдихніть на повні груди аромат цієї травички. Зверніть увагу, як я це зроблю. (Вихователь робить плавні помахи рукою до обличчя)
  • Повільно вдихнути повітря через ніс, затримати подих, і на видиху сказати: «Як смачно пахне травка». 
  • Скажіть, що ви відчуваєте, як дихається, чим пахне?

( Відповіді дітей: дихається легко, пахне весною, свіжістю, сонечком …)

Вихователь:

- Діти, щоб нам всім було на занятті цікаво, об’єднаємося в групи.

2. Інтерактивна гра «Асоціативний кущ»

- Якими словами ви можете описати весну?

- Зверніть увагу, що у вас на партах лежать зелені стрічки, на яких записані слова. Серед них ви повинні обрати ті, які єознаками весни. (Запашна, крижана, тепла, прекрасна, морозна, сонячна, співуча, білосніжна, квітуча, весела, засніжена, чарівна).

- Прикрасимо віночок нашої Дівчинки-Весни, стрічками.

(Слова-картки, які вказують на ознаки весни, учні прикріплюють на фліпчарт до картинки «ДІВЧИНА - ВЕСНА»)

 

Вихователь:

- Але «ДІВЧИНА-ВЕСНА» до нас в гості прийшла не одна. Вона привела з собою трьох братів – весняних місяців.

- Пригадаємо, як вони називаються? (Березень,квітень, травень)

 

Учень:

БЕРЕЗЕНЬ

Березень полями лине,

Прокидаються рослини.

Пташка співає голосна

Це прийшла до нас весна.

 

Вихователь:

- А ще у народі існує повір’я, що весну, в образі «ДІВЧИНИ-ВЕСНИ» приносять на крилах птахи.

 

3. Вправа «Виростимо речення»

- А звідки птахи приносять нам цю чудову пору року ми можемо дізнатися,  виконавши вправу «Виростимо речення».

  • Зверніть увагу на цеглинки, під якими написані слова. Прочитаємо їх.
  • Але, ці слова-цеглинки переплуталися і нам треба їх вибудувати в правильному порядку, щоб виростити речення.
  • Пригадайте, що ви знаєте про речення?

(Речення складається зі слів, які пов’язані між собою.

Речення починається з великої букви, в кінці ставимо крапку. Кожне слово відповідає одному кольору цеглинки)

  • Знайдіть цеглинку зі словом, яке написано з великої літери. (Птахи – зелена цеглинка).
  • Що вони роблять, коли приходить весна? (Повертаються додому).
  • Знайдіть слово повертаються. Якому кольору воно відповідає? (Синьому)
  • Звідкіля повертаються птахи навесні? (З теплих країв)
  • Знайдіть слово з і скажіть, якого кольору буде наступна цеглинка? (Блакитного)
  • А зараз знаходимо слово теплих. Це у нас цеглинка … (Червоного) кольору.
  • Останнє слово країв. Якому кольору воно відповідає? (Жовтого)

( Речення: ПТАХИ ПОВЕРТАЮТЬСЯ

З ТЕПЛИХ КРАЇВ.)

 

  • Молодці, діти! Ви дуже гарно попрацювали!

 

Фізкультхвилинка

Повіяв теплий вітерець,  (руки в сторони, змахи до грудей)

Прийшла весна, зимі кінець.  (сплеск руками)

До сонця руки підійму (руки вгору, змахи)

І помашу отак йому.

Весні вклонюсь, весні вклонюсь (нахили тулуба)

І до травички доторкнусь (присідання)

А потім встану, посміхнусь

І до роботи повернусь.

 

Учень:

КВІТЕНЬ

Місяць квітень йшов з базару,

Ніс дарунок для весни:

Кошик гарних,

Різнобарвних

Квітів ніжно-запашних.

 

4. Вправа «Весняний квітничок»

- А які перші квіти весни ви знаєте? (Підсніжники, проліски, конвалії, сон-трава)

- Тож давайте привітаємо нашу «ДІВЧИНУ-ВЕСНУ» – подаруємо їй квіти, розв’яжемо задачу.

 

Розв’язування задачі.

  • З-під снігу тягнуться до сонця 3 пагони пролісків, а підсніжників – на 2 більше. Скільки підсніжників з-під снігу тягнуться до сонця?(Відповіді учнів)

 

Вихователь:

  • Про які квіти говорилося у задачі?(Проліски, підсніжники)
  • А що ви знаєте про них?(Це первоцвіти)
  • Отже, багато первоцвітів потребують нашої охорони, тому що люди їх знищують. І щоб вони взагалі не зникли, люди створили  Червону книгу України. Саме в ній зібрані усі рослини, які потребують нашої турботи та охорони.

 

Учень:

ТРАВЕНЬ

Яблуневими садами,

Із зеленими листками,

Жасмином, бузочком,

Бджілкою з медочком,

Дивень-Травень юнаком

Заховався під вікном.

5. Практична робота. Виготовлення поробки «Бджілка-трудівниця» кольорового паперу

  • Діти, скажіть, а хто ще навесні прокидається після тривалого сну і наповнює повітря дзижчанням, скрекотом і яскравими фарбами. (Комахи)
  • Тож, давайте пригадаємо, яких комах можна зустріти весною? (Метелики, бджоли, джмелі, сонечки, мурахи, жуки)
  • Сьогодні ми з вами зробимо дивовижну комаху «Бджілку-трудівницю».У цьому завданні нам допоможуть ваша творчість, уважність і старанність.

 

Інструктаж.

  • Хто мені підкаже, які матеріали та інструменти допоможуть нам працювати? (кольоровий папір, клей)
  • Згадайте правила користування клеєм:

* Працюй клеєм акуратно.

* Якщо під час роботи клей випадково потрапить на шкіру чи одяг, його слід негайно витерти серветкою.

* Після закінчення роботи клей щільно закрий.

 

Визначення послідовності виготовлення поробки «Бджілка-трудівниця».

  • У кожного є шаблони для виготовлення поробки «Бджілка-трудівниця». Роздивіться.
  • Поробкаскладається з тулуба, крил та голови.
  • Візьміть овал– цедеталь тулуба.
  • Візьміть коло– цедеталь голови.
  • Приклейте голову на верхню частину основи, до тулуба.
  • Клей нанесіть тільки на задню частину голови.
  • Візьміть деталі крил і приклейте з одного та іншого боку. Клей нанесіть тільки на рівний край деталі.

 

Практична робота учнів та допомога вихователя (за потреби).

 

- Ви всі гарно попрацювали - зробили «Бджілку-трудівницю». Покажіть, будь ласка, мені, гостям, один одному свої чудові вироби.

- А де ми можемо знайти застосування вашому виробу? (припущення дітей)

- Молодці! А давайте допоможемо цим чудовим бджілочкам перебратися на квіти у віночок нашої «ДІВЧИНИ-ВЕСНИ».

 

(Діти прикріплюють комашок до «ДІВЧИНИ-ВЕСНИ»)

 

ІІІ. Підведення підсумків, рефлексія..

  • Нажаль, наше заняття закінчується і я хочу подякувати вам за активну участь. Ви сьогодні дуже гарно працювали.
  • Про що йшла мова на нашому занятті?
  • Що нового ви дізналися?
  • А скажіть, будь-ласка, чи сподобалось вам сьогоднішнє заняття?
  • А що сподобалось найбільше? 
  • Донаступної зустрічі. Дякую вам за співпрацю, організованість, уважність.

 

docx
Додав(-ла)
Іваницька Інна
Додано
27 вересня 2019
Переглядів
3085
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку