Інструктаж зТБ. Спеціальні вправи для метань. Рухливі ігри та естафети з м'ячем. «Виклик номерів». Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста.
План – конспект
уроків фізичної культури з учнями 5 класу
Модуль : ” Дитяча легка атлетика ”, “ Футбол ”, “Волейбол.
Тема: Інструктаж зТБ. Спеціальні вправи для метань. Рухливі ігри та естафети з м’ячем. «Виклик номерів». Загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста.
Мета: Тренувати основні фізичні якості школярів
Завдання.
1. Повторення техніки виконання зупинок м'яча в русі і м'яча, який летить
2. Удосконалення техніки виконання ударів по м'ячу ногою : удар зовнішньою частиною підйому по нерухомому м'ячу, по м'ячу, який котиться, удари в русі.
3. Тренувати загальні та спеціальні фізичні вправи волейболіста.
4. Удосконалювати в техніці виконання елементів футболу, волейболу засобами рухливих ігор.
Місце проведення: спортзал.
Інвентар: футбольні м’ячі, майданчик з воротами, свисток.
Дата проведення______________
№ |
Зміст уроку |
ос |
під |
спец |
ОМВ |
І
ІІ
ІІІ |
Підготовча частина 12 хв 1. Шикування, рапорт, Привітання, повідомлення завдань уроку 2. Вступна бесіда з учнями. Європейські футбольні клуби Українські футбольні клуби Відомі українські та зарубіжні футболісти 3 Замірювання ЧСС за 10с. 4. Виконання організуючих вправ. 5. Вправи для формування постави. Ходьба: - звичайним кроком - на носках - на п’ятках - на зовнішній стороні стопи - на внутрішній стороні стопи - у напівприсіді - у присіді. 6. Біг: звичайний; -звисоким підніманням стегна; -приставними кроками; -із закиданням гомілки -назад – назовні; -правим та лівим боком з імітацією удару по м’ячу ; -прискорення; «човниковий біг» 4х9 м
Основна частина 28-30 хв 1. Повторення техніки виконання зупинок м'яча в русі і м'яча, який летить 2. Удосконалення техніки виконання ударів по м'ячу ногою : удар зовнішньою частиною підйому по нерухомому м'ячу, по м'ячу, який котиться, удари в русі 3. Спеціальні вправи для метань 4.Спортивна гра волейбол, футбол. Заключна частина ( 3 хв ) 1. Шикування 2. Вправи на відновлення дихання. 3. Вимір ЧСС за 10с. 4. Підсумок уроку. 5. Домашнє завдання. |
1хв
1хв
20с 2хв
2хв
3хв
3хв
5хв
5хв
5хв
5хв 10 Хв.
1хв 1хв
1хв |
1хв
1хв
20с 2хв
2хв
3хв
3хв
5хв
5хв
5хв
5хв 10 Хв.
1хв 1хв
1хв |
1хв
1хв
20с 2хв
2хв
3хв
-
-
-
-
- -
1хв 1хв
1хв |
Звернути увагу на зовнішній стан учнів і стан здоров’я Протягом бесіди діти відповідають на запитання вчителя
Учні з пульсом більше 120уд/хв не допускаються до уроку.
Звернути увагу на самопочуття учнів Чітко виконувати повороти в русі В русі, стежити за поставою В середньому темпі Руки на поясі Руки за голову Руки на поясі Руки на поясі Руки на поясі Руки на колінах
Дистанція 2-3 кроки Темп середній Стежити за роб. рук і ніг
Руки позаду. Діставати п’ятами долоні По 10-15 м
Декому можна виконувати простий біг.
Груповий метод Звернути увагу на правильний рух ногою, яка б’є, стопа розвертається назовні Виконується по черзі Виконувати по черзі Відстань 5 м Зупинка підошвою Стежити за правильною поставою стопи Здійснення самоконтролю Звернути увагу на гру кращих учнів.
Привітати кращу команду. Силові вправи. |