План-конспект уроку №3 з предмету: німецька мова проведенного у 7-а, б класі

Про матеріал
Тема: «Учень та його оточення» Підтема: «Наш гість» Цілі: Практична: формувати навички аудіювання і розуміння звукового потоку; удосконалювати навики читання вголос; формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання за даною темою; удосконалювати навички вживання ГС, weil-Sätze. Освітня: розширити знання учнів про їжу в Німеччині. Розвивальна: розвивати фонематичний слух, вміння ефективно співпрацювати під час групової та парної роботи; розвивати вміння логічно висловлювати свої думки. Виховна: виховувати повагу до традицій народу Німеччини.
Перегляд файлу

Гімназія №34 «Либідь»

імені Віктора Максименка

 

 

 

 

 

 

План-конспект

уроку №3

з предмету: німецька мова

проведенного у 7-а, б класі

Кікар Світлани Геннадіївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Київ 2022

        Тема: «Учень та його оточення»

Підтема: «Наш гість»

Цілі:

 

Практична: формувати навички аудіювання і розуміння звукового потоку; удосконалювати навики читання вголос; формувати навички монологічного мовлення на рівні мікровисловлювання за даною темою; удосконалювати навички вживання ГС, weil-Sätze.

 

Освітня: розширити знання учнів про їжу в Німеччині.

 

Розвивальна: розвивати фонематичний слух, вміння ефективно співпрацювати під час групової та парної роботи; розвивати вміння логічно висловлювати свої думки.

 

Виховна: виховувати повагу до традицій народу Німеччини.

 

Обладнання: підручник,  CD, магнітофон, роздатковий матеріал.


Хід роботи

 

  1. Організаційний етап: привітання, повідомлення теми, цілей уроку.

LEHRER: Guten Tag! Setzt euch bitte. Heute arbeiten wir an unserem Thema “Unser Gast” weiter. Wir hören einen Text, lessen den Text “Das bin ich”, beantworten Fragen zum Text, machen weitere Fragen, wir sprechen über das Essen in Deutschland und wiederholen grammatisches Thema “weil-Sätze”.

 

  1. Мовленнєва зарядка:

LEHRER: Erzählt kürzlich über sich selber. Wie heiβt ihr? Wie alt seid ihr? Woher kommt ihr? Habt ihr viele Freunde?

 

  1. Аудіювання:
  1. LEHRER: Unser Unterthema ist “Unser Gast”. Hört bitte den Text “Herzlich willkommen!” und schaut die Bilder an!
  2. LEHRER: Lest die Sätze. Was ist richtig? Was ist falsch?

 

  1. Читання:

LEHRER: Wir lessen den Text “Das bin ich!”. Dann beantworten wir die Fragen und machen weitere Fragen für einen Partner.

 

  1. Gymnastik-Rap

LEHRER: Jetzt erhollen wir uns ein bisschen. Hört zu und macht mit.

  1. Письмо:

LEHRER: Wiederholen wire in bisschen Grammatik und zwar weil-Sätze. Ergänzt!

  1. Luca ist in Deutschland, weil…
  2. Er spricht gut Deutsch, weil…
  3. Jessica geht in die Schule nicht, weil…
  4. Lucas Onkel wohnt in Australien, weil…
  5. Luca war in Australien, weil.

 

  1. Читання:

LEHRER: Essen in Deutschland.

 

  1. Домашнє завдання:

LEHRER: Ihr möchtet eure Freunde zu einem deutschen Essen einladen. Schreibt eine Einladungskarte! Erzählt über Luca!

 

  1. Заключна частина уроку:

LEHRER: Ihr habt heute gut gearbeitet. Alle Schüler haben aktiv gearbeitet. Was hat euch in der Stunde gefallen/nicht gefallen?

 

docx
Додано
14 лютого 2022
Переглядів
552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку