План-конспект уроку 8 клас

Про матеріал
План-конпект уроку 8 клас Інформатика. Розробка уроку за структурою. Вчитель: Лаговська Єлизавета Олександрівна.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики

8 клас

Тема уроку: «Інструктаж з БЖД. Побудова та реалізація розгалужених алгоритмів з елементами управління «прапорець» (TCheckBox)»

Мета уроку:

Навчальна: ознайомити учнів з поняттям розгалуженого алгоритму та елементами управління TCheckBox в середовищі програмування, навчити їх побудові та реалізації розгалужених алгоритмів з використанням цих елементів, а також розвинути навички логічного мислення та програмування.

Розвивальна: розвивати у учнів навички алгоритмічного мислення, розв’язування завдань на програмування, а також розвивати навички роботи з графічним інтерфейсом користувача та розуміння принципів роботи з елементами керування TCheckBox в середовищі програмування.

Виховна: виховувати вміння співпрацювати та працювати у команді, вирішувати завдання за допомогою алгоритмічного мислення та творчо підходити до розв’язання завдань.

Тип уроку: засвоєння нових знань (теоретичне заняття).

Обладнання: комп’ютери, презентація, підручник («Інформатика 8 клас», авт. Морзе, Барна, 2021 р.), платформа «ВсеОсвіта», платформа LearningApps, replit.com.

Тривалість уроку: 45 хв.

Хід уроку

Ⅰ. Організаційний етап (3 хв)

Привітання.

Нагадую усім, що у разі повітряної тривоги ми:

-         Збираємо рюкзаки.

-         Виходимо з класу з речами та одягаємось у коридорі.

-         Не панікуємо, збираємось по парам та чекаєм вчителя.

-         Йдемо спокійно та зібрано за вчителем вниз, у сховище.

-         Шукаємо у сховищі табличку з написом «6-Б клас» на столі та сідаємо за нього.

На цьому правила поведінки не завершуються. Спочатку уроку ще треба усім нагадати про правила поведінки у комп’ютерному класі (фото з презентації):

Правила поведінки у комп'ютерному класі і техніка безпеки при роботі з ...

Учні по черзі повідомляють по 1 правилу з малюнка.

 

Ⅱ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання (5 хв)

Надайте відповіді на запитання:

  1. Який вигляд мають команди повного і неповного розгалуження в мові програмування Phyton і як вони виконуються?
  2. Для чого використовують написи і поля? Які їх властивості ви знаєте? Що визначає їх значення? Як їх можна змінити?
  3. Для чого використовувалися в програмах, з якими ви працювали, прапорці? Наведіть приклади.

Також пройдемо інтерактивну вправу за посиланням: https://learningapps.org/view5396526

 

Ⅲ. Повідомлення теми і мети уроку. (1 хв)

Під час роботи з різними програмами користувачеві досить часто доводиться робити вибір певних елементів або налаштувань із запропонованих у діалоговому вікні. На уроці ми ознайомимося з компонентом CheckButton (прапорець), що дозволяє робити вибір різних можливостей або режимів роботи.

 

Ⅳ. Викладення основного матеріалу (15 хв)

Checkbutton, або прапорець, — елемент списку з місцем для мітки.

Значення кожної мітки (прапорця) пов’язане зі своєю змінною. Значення цієї змінної визначається властивістю onvalue (ввімкнено) і offvalue (вимкнено). При використанні кількох елементів списку потрібно для кожного використати свою змінну.

 

 

Radiobutton, або перемикач, — елемент списку з місцем для мітки за умови можливості виставити лише одну мітку.

Перемикач завжди використовують у групі, причому увімкненим може бути лише один перемикач.

 

Давайте відпочинимо та розгадаємо анаграму:

 

Ⅴ. Робота за комп’ютером (20 хв)

Не забуваємо про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером:

 

 

Завдання. Складіть у середовищі програмування програму, за допомогою якої обирають позначку з підписом кольору, що супроводжується зафарбовуванням деякої області цього вікна у вибраний колір. Використайте в програмі візуальні елементи — позначки, напис, кнопку

 

Ми багато попрацювали за комп’ютером, тому треба зробити зарядку для очей:

https://youtu.be/qWPw0h4KPLQ

 

Для перевірки знань, пройдемо тестування:

https://vseosvita.ua/test/start/jiq117

 

Ⅵ. Повідомлення домашнього завдання. (1 хв)

За підручником: Вивчити §17 стор. 169-173. Опрацювати  всі запитання і завдання з різних рубрик.

Дякую всім за уроку! До побачення!

 

 

docx
Додано
10 травня
Переглядів
63
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку