План-конспект уроку 8 клас

Про матеріал
План-конпект уроку 8 клас Інформатика. Розробка уроку за структурою. Вчитель: Лаговська Єлизавета Олександрівна.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з інформатики

8 клас

Тема уроку: «Інструктаж з БЖД. Побудова та реалізація розгалужених алгоритмів з елементами управління «прапорець» (TCheckBox)»

Мета уроку:

Навчальна: ознайомити учнів з поняттям розгалуженого алгоритму та елементами управління TCheckBox в середовищі програмування, навчити їх побудові та реалізації розгалужених алгоритмів з використанням цих елементів, а також розвинути навички логічного мислення та програмування.

Розвивальна: розвивати у учнів навички алгоритмічного мислення, розв’язування завдань на програмування, а також розвивати навички роботи з графічним інтерфейсом користувача та розуміння принципів роботи з елементами керування TCheckBox в середовищі програмування.

Виховна: виховувати вміння співпрацювати та працювати у команді, вирішувати завдання за допомогою алгоритмічного мислення та творчо підходити до розв’язання завдань.

Тип уроку: засвоєння нових знань (теоретичне заняття).

Обладнання: комп’ютери, презентація, підручник («Інформатика 8 клас», авт. Морзе, Барна, 2021 р.), платформа «ВсеОсвіта», платформа LearningApps, replit.com.

Тривалість уроку: 45 хв.

Хід уроку

Ⅰ. Організаційний етап (3 хв)

Привітання.

Нагадую усім, що у разі повітряної тривоги ми:

-         Збираємо рюкзаки.

-         Виходимо з класу з речами та одягаємось у коридорі.

-         Не панікуємо, збираємось по парам та чекаєм вчителя.

-         Йдемо спокійно та зібрано за вчителем вниз, у сховище.

-         Шукаємо у сховищі табличку з написом «6-Б клас» на столі та сідаємо за нього.

На цьому правила поведінки не завершуються. Спочатку уроку ще треба усім нагадати про правила поведінки у комп’ютерному класі (фото з презентації):

Правила поведінки у комп'ютерному класі і техніка безпеки при роботі з ...

Учні по черзі повідомляють по 1 правилу з малюнка.

 

Ⅱ. Актуалізація опорних знань. Перевірка домашнього завдання (5 хв)

Надайте відповіді на запитання:

  1. Який вигляд мають команди повного і неповного розгалуження в мові програмування Phyton і як вони виконуються?
  2. Для чого використовують написи і поля? Які їх властивості ви знаєте? Що визначає їх значення? Як їх можна змінити?
  3. Для чого використовувалися в програмах, з якими ви працювали, прапорці? Наведіть приклади.

Також пройдемо інтерактивну вправу за посиланням: https://learningapps.org/view5396526

 

Ⅲ. Повідомлення теми і мети уроку. (1 хв)

Під час роботи з різними програмами користувачеві досить часто доводиться робити вибір певних елементів або налаштувань із запропонованих у діалоговому вікні. На уроці ми ознайомимося з компонентом CheckButton (прапорець), що дозволяє робити вибір різних можливостей або режимів роботи.

 

Ⅳ. Викладення основного матеріалу (15 хв)

Checkbutton, або прапорець, — елемент списку з місцем для мітки.

Значення кожної мітки (прапорця) пов’язане зі своєю змінною. Значення цієї змінної визначається властивістю onvalue (ввімкнено) і offvalue (вимкнено). При використанні кількох елементів списку потрібно для кожного використати свою змінну.

 

 

Radiobutton, або перемикач, — елемент списку з місцем для мітки за умови можливості виставити лише одну мітку.

Перемикач завжди використовують у групі, причому увімкненим може бути лише один перемикач.

 

Давайте відпочинимо та розгадаємо анаграму:

 

Ⅴ. Робота за комп’ютером (20 хв)

Не забуваємо про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером:

 

 

Завдання. Складіть у середовищі програмування програму, за допомогою якої обирають позначку з підписом кольору, що супроводжується зафарбовуванням деякої області цього вікна у вибраний колір. Використайте в програмі візуальні елементи — позначки, напис, кнопку

 

Ми багато попрацювали за комп’ютером, тому треба зробити зарядку для очей:

https://youtu.be/qWPw0h4KPLQ

 

Для перевірки знань, пройдемо тестування:

https://vseosvita.ua/test/start/jiq117

 

Ⅵ. Повідомлення домашнього завдання. (1 хв)

За підручником: Вивчити §17 стор. 169-173. Опрацювати  всі запитання і завдання з різних рубрик.

Дякую всім за уроку! До побачення!

 

 

docx
Додано
10 травня 2024
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку