План-конспект уроку №___ з фізичної культури для 10-11го класу.
Дата:
Місце проведення: спортзал.
Тема: Волейбол
Мета: Подальше вивчення та вдосконалення техніки верхньої та нижньої передачі в парах, сприяти розвитку спритності та швидкісно-силових якостей.
Завдання уроку:
|
1. Закріпити техніку прийому м’яча двома руками знизу; 2. Вдосконалити навички передачі м’яча двома руками зверху; 3. Розвивати швидкісні, швидкісно-силові якості, спритність.
Інвентар: волейбольні м'ячі, волейбольна сітка, секундомір, карточки, скакалки |
|
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина уроку (12-14 хв.) |
|||
1 |
Шикування. Здача рапорту черговим |
1 хв. |
Стежити за чітким виконанням поданих черговим команд |
2 |
Вітання з класом. Повідомлення завдань уроку |
1 хв. |
|
3 |
Правила поведінки та техніка безпеки на уроці |
10-15 с. |
Вправи виконувати за командою |
4 |
Вимірювання ЧСС за 6 с. |
15-20 с. |
Готовність учнів до уроку |
5 |
Стройові вправи: повороти на місці: «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» |
30-40 с. |
Стежити за правильним виконанням,виправляти помилки |
6 |
Різновиди ходьби: а) на носках, руки за голову; б) на п'ятках, руки на пояс; в) на внутрішньому боці ступні, руки на пояс; г) на зовнішньому боці ступні, руки на пояс; д) у напівприсіді; е) у повному присіді |
1-2 хв. |
Виконувати повільним та середнім темпом, тулуб тримати рівно. |
7 |
Повільний біг |
3-4 хв |
В колону по одному. Дотримуючись дистанції |
8. |
Вправи для відновлення дихання в ходьбі:
а) руки догори, голова вперед, вверх - вдих; б) руки донизу, голова підборіддям донизу – видих. |
|
Вдих. Видих. |
9. |
Загальнорозвиваючі вправи для м‘язів рук та тулуба в русі:
1-2 – пружинні відведення зігнутих рук назад; 3-4 – пружинні відведення прямих рук назад.
1-2-3-4 – колові рухи руками вперед; 1-2-3-4 – колові рухи руками назад.
|
3 - 4 хв
4 р.
8 р. 2 х 4р.
8 р. 8 р. |
Руки на рівні грудей
Руки прямі в ліктьових суглобах
Темп середній, дихання довільне.
Ноги в колінах не згинати. |
|
ІІ. Основна частина уроку 28-30 хв. |
|||
1. |
Бігові вправи. а. Біг із закиданням гомілки. б. Біг із високим підніманням стегна. в. Біг вперед спиною. г. Біг на прямих ногах. |
20 м 20 м 20 м 20 м |
Темп середній, п‘ятками тягнутися до сідниць. Темп середній, руки зігнути в ліктях, коліно піднімати на рівень живота. Темп середній, із витягнутими носками вперед |
9 |
Вимірювання ЧСС за 6 с. Перешикування в одну колону |
15-20 с. |
Готовність учнів до основної частини уроку |
10 |
Прийом м'яча знизу двома руками: |
|
Відстань 2-3м., поступово збільшується до 8-9 |
|
|
5 хв. |
|
11 |
Передача м'яча двома руками зверху:
|
7 хв. |
Стежити за правильним виконанням, виправляти помилки.
Направляти м'яч вперед |
12 |
Поєднання прийому м’яча знизу двома руками з передачею м'яча двома руками зверху:
|
8 хв. |
Вказувати на можливі помилки: неправильне положення рук та ніг; руки розташовані не симетрично; руки зігнуті в ліктях
Відстань між колонами 2-3м.
|
13 |
Навчальна гра з використанням вивчених елементів. |
8-10 хв. |
Дотримуватись правил |
ІІІ. Заключна частина уроку 2-3 хв. |
|||
14 |
Шикування в одну шеренгу. |
30 с. |
За командою |
15 |
Гра на увагу. Клас рухається по периметру спортивно-го залу в спокійному темпі (ходьба). По сигналу вчителя – червона карточка, учні повинні зупинитись, підняти руки вгору – вдих, опустити руки – видих, по сигналу зелена карточка – продовжити рух. По сигналу жовта карточка – зупинитись і присісти, по сигналу зелена карточка – продовжити рух. |
1 хв. |
Учні, які помилились стають в кінець колони |
16 |
Вимірювання ЧСС за 6 с. |
15 с. |
|
17 |
Підбиття підсумків уроку. Оцінювання |
1 хв. |
Визначити кращих учнів, пояснити об'єктивність виставлених оцінок |
18 |
Домашнє завдання |
15 с. |
Виконати стрибки через скакалку за 1 хв. |
19 |
Організований вихід із спортзалу |
|
|