План-конспект уроку №___ з фізичної культури для 10-11 го класу.

Про матеріал
План-конспект уроку з фізичної культури. Тема: Волейбол Мета: Подальше вивчення та вдосконалення техніки верхньої та нижньої передачі в парах, сприяти розвитку спритності та швидкісно-силових якостей. Завдання уроку: 1. Закріпити техніку прийому м’яча двома руками знизу; 2. Вдосконалити навички передачі м’яча двома руками зверху; 3. Розвивати швидкісні, швидкісно-силові якості, спритність. Інвентар: волейбольні м'ячі, волейбольна сітка, секундомір, карточки, скакалки
Перегляд файлу

План-конспект уроку №___  з фізичної культури для 10-11го  класу.

Дата:

Місце проведення: спортзал.

Тема:   Волейбол

Мета:  Подальше вивчення та вдосконалення техніки верхньої та нижньої передачі в парах, сприяти розвитку спритності та швидкісно-силових якостей.

Завдання уроку:

 

   1. Закріпити техніку прийому м’яча двома руками знизу;

   2. Вдосконалити навички передачі м’яча двома руками зверху;

   3. Розвивати швидкісні, швидкісно-силові якості, спритність.

 

Інвентар: волейбольні м'ячі, волейбольна сітка, секундомір, карточки, скакалки

 

№ п/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина уроку (12-14 хв.)

1

Шикування. Здача рапорту черговим

1 хв.

Стежити за чітким виконанням поданих черговим команд

2

Вітання з класом. Повідомлення завдань уроку

1 хв.

 

3

Правила поведінки та техніка безпеки на уроці

10-15 с.

Вправи виконувати за командою

4

Вимірювання ЧСС за 6 с.

15-20 с.

Готовність учнів до уроку

5

Стройові вправи: повороти на місці: «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!»

30-40 с.

Стежити за правильним виконанням,виправляти помилки

6

Різновиди ходьби:

а) на носках, руки за голову;

б) на п'ятках, руки на пояс;

в) на внутрішньому боці ступні, руки на пояс;

г) на зовнішньому боці ступні, руки на пояс;

д) у напівприсіді;

е) у повному присіді

1-2 хв.

Виконувати повільним та середнім темпом, тулуб тримати рівно.

7

Повільний біг

3-4 хв

В колону по одному. Дотримуючись дистанції

8.

Вправи для відновлення дихання в ходьбі:

 

а) руки догори, голова вперед, вверх -  вдих;

б)  руки донизу, голова підборіддям донизу – видих.

 

 

 

Вдих.  Видих.

9.

Загальнорозвиваючі вправи для м‘язів рук та тулуба в русі:

  1. В.п. – руки перед грудьми:

1-2 – пружинні відведення зігнутих рук назад;

3-4 – пружинні відведення прямих рук назад.

  1. В.п. – права рука догори, зміна положення на кожний крок.
  2. В.п. – руки прямі догори:

1-2-3-4 – колові рухи руками вперед;

1-2-3-4 – колові рухи руками назад.

  1. В.п. – руки перед грудьми. Ходьба з поворотом тулуба наліво, направо на кожен крок.
  2. Ходьба з нахилом тулуба на кожний крок.

3 - 4 хв

 

4 р.

 

8 р.

2 х 4р.

 

8 р.

8 р.

 

 

 

Руки на рівні грудей

 

 

 

 

Руки прямі в ліктьових суглобах

 

Темп середній, дихання довільне.

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

 

 

 

 

 

ІІ. Основна частина уроку 28-30 хв.

1.

Бігові вправи.

 а. Біг із закиданням гомілки.

б. Біг із високим підніманням стегна. 

в. Біг вперед спиною.

г. Біг на прямих ногах.

 

 

20 м

20 м

20 м

20 м

 

Темп середній, п‘ятками тягнутися до сідниць.

Темп середній, руки зігнути в ліктях, коліно піднімати на рівень живота.

Темп середній, із витягнутими носками вперед

9

Вимірювання ЧСС за 6 с. Перешикування в одну колону

15-20 с.

Готовність учнів до основної частини уроку

10

Прийом м'яча знизу двома руками:

 

Відстань 2-3м., поступово збільшується до 8-9

 

  • прийом м’яча в парах: один учень накидає м'яч, інший відбиває двома руками знизу;
  • біля стіни: багаторазове відбивання м'яча знизу.

5 хв.

http://avangardsport.at.ua/_bl/0/88644172.jpg

11

Передача м'яча двома руками зверху:

  • передача над собою – передача партнеру;
  • передача в парах;
  • передача в парах в русі;

7 хв.

Стежити за правильним виконанням, виправляти помилки.

 

 

Направляти м'яч вперед

12

Поєднання прийому м’яча знизу двома руками з передачею м'яча двома руками зверху:

  • передача та прийом в парах: учень робить передачу двома руками зверху, партнер приймає м’яч двома руками знизу над собою і передачею двома руками зверху повертає його партнеру;
  • передачі між зустрічними колонами. Після передачі учень стає в кінець своєї колони.
  • передача в колонах через сітку.

8 хв.

Вказувати на можливі помилки: неправильне положення рук та ніг; руки розташовані не симетрично; руки зігнуті в ліктях

http://sport-history.ru/physicalculture/item/f00/s00/e0000419/pic/000002.jpg          http://avangardsport.at.ua/_bl/0/88644172.jpg       http://avangardsport.at.ua/_bl/0/86475726.jpg

Відстань між колонами 2-3м.

 

13

Навчальна гра з використанням вивчених елементів.

8-10 хв.

Дотримуватись правил

ІІІ. Заключна частина уроку 2-3 хв.

14

Шикування в одну шеренгу.

30 с.

За командою

15

Гра на увагу. Клас рухається по периметру спортивно-го залу в спокійному темпі (ходьба). По сигналу вчителя – червона карточка, учні повинні зупинитись, підняти руки вгору – вдих, опустити руки – видих, по сигналу зелена карточка – продовжити рух. По сигналу жовта карточка – зупинитись і присісти, по сигналу зелена карточка – продовжити рух.

1 хв.

Учні, які помилились стають в кінець колони

16

Вимірювання ЧСС за 6 с.

15 с.

 

17

Підбиття підсумків уроку. Оцінювання

1 хв.

Визначити кращих учнів, пояснити об'єктивність виставлених оцінок

18

Домашнє завдання

15 с.

Виконати стрибки через скакалку за 1 хв.

19

Організований вихід із спортзалу

 

 

 

docx
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
1266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку