План-конспект уроку англійської мови "Практика в обміні усною інформацією з підтеми «Свійські тварини»"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови "Практика в обміні усною інформацією з підтеми «Свійські тварини»", 4 клас. Підручник Welcome 2, автор Вірджинія Еванс, Елізабет Грей, видавництво ExpressPublishing
Перегляд файлу

Тема: Практика в обміні усною інформацією з підтеми «Свійські тварини»

Цілі уроку:

   Практична: на кінець уроку учні зможуть:

  • Порівнювати тварин за допомогою ступенів порівняння прикметників;
  • Писати тематичні ЛО та мовленнєві зразки;
  • Вести діалог на рівні ДЄ;
  • Описувати тематичні малюнки;
  • Складати монологічне повідомлення.

Обладнання: тематичні малюнки, підручник (Welcome 2, автор Вірджинія Еванс, Елізабет Грей, видавництво ExpressPublishing, рік видання 1999), тематичні flashcards, відео, фізкультхвилинка.

 

 

 

 

 

                                           Схематичний план уроку

1. Введення в іншомовну атмосферу. Організація класу……………….………..30с

2. Мовленнєва зарядка……………………………………………………………..1хв

  3. Актуалізація опорних знань………………………………………………….….3хв

  4. Навчання мовлення…………………………………………………………......15хв

5. Навчання лексики……………………………………………………………….20хв

6. Закінчення уроку. Пояснення домашнього завдання. Підведення підсумків...1хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Етап, прийом

Зміст роботи

Етап 1

Введення в іншомовну атмосферу.

Організація класу.

Повідомлення

практичної мети.

Прийом 1

Бесіда з класом.

 

 

Т:  Good afternoon, dear children! My name is …..and today, I will be your teacher.
Today we will continue our work with farm and wild animals. We will read, play, learn new words and so on.

T: Are you ready to start our lesson?

Ps: Yes, we are.

T: Well, so we’ll begin

 

 

 

Етап 2

Мовленнєва зарядка.

Прийом 1

Імітація за вчителем. Вивчення скоромовки.

 

 

 

 

T: Let’s start with a tongue-twister. Repeat after me all together:

If one goose has one tooth.

How many teeth have thirteen geese?

Т: Let’s repeat one more time.

Т: Thank you, good job!

 

 

               Етап 3

Актуалізація опорних. знань.

Прийом 1

Повторення ВЛО.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2

Опис малюнка.

Порівняння тварин.

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3

Руханка.

 

 

 

 

 

 

 

 

                 Етап 4

Навчання мовлення.

Прийом 1

         Перегляд відео, слухання та повторення.

              Прийом 2

Реплікування в парах.

 

 

                  Етап 5

Навчання лексики.

Прийом 1

Поділ суцільної стрічки.

Прийом 2

Вписування.

               Прийом 3

Кросворд.

               Прийом 4

Складання колективної розповіді.

 

 

 

               Етап 6

Закінчення уроку. Пояснення домашнього завдання. Підведення підсумків,  оцінювання.

 

T: Lets revise words which you learnt before.

T: (Співвідношення слів і картинок) You have to fill in the missing letters to have words according pictures.

for example:

One goose

Two geese

T: (name), go to the board.

One s_ai_

Two s__i__

One ch_c_en

Two ch_c_en_

One m_us_

Two m_s_

One _o_

Two c_w_

One g_a_

Two g_a__

One _a_

Two c___

One b_r_

Two b_r__

One h_r_e

Two h_r_e_

One s__ep

Two s__e__

T: Look at the picture. What do you see? What animal is this?

Ps: This is cow.

T: What animal is this?

Ps: It’s a snail.

T: Is cow smaller or bigger than the snail?

Ps: Cow is bigger than snails.

T: Yes! It’s true! Well done!

T: Compare a goat and a cow. Use word fast.

Ps: A goat faster than a cow.

T: Compare a chicken and goose. Use word happy.

Ps: A goose happier than a chicken.

 

 

T: Lets have some rest! Stand up please. Repeat after me and do as I do!

  • I can walk like a duck.
  • I can jump lire a goat.
  • I can fly like a bird.
  • I can swim like a goose.

 

 

 

T: Now, open your pupil’s books at page 51 and look at the exercise 7. Listen the dialogue.

T: OK. Now. Turn to each other and talk with your partner.

T: Great job!

T: Close your PBs.

 

 

 

 

 

T: Look at the board and find words.

for example:

T: Open your work’s books at page 32 and names of animals.

T: Great job!

T: Let’s solve the crossword.

T: Let’s we make a story. Let’s start.

 

 

 

 

 

Т: Our lesson is coming to the end. Please, open daybooks and write down your homework. (відкрийте будь-ласка щоденники та запишіть домашнє завдання.) Ex. 7 p.51 (скласти діалог)

T: I’m happy to say we’ve done a lot of work. You worked hard. …,… and … worked very well., …., … and …. were very active at the lesson.  …,   and …made some mistakes. But don’t be sad. Thank you for your work. See you next time. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
965
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку