Тема: Практика в обміні усною інформацією з підтеми «Свійські тварини»
Цілі уроку:
Практична: на кінець уроку учні зможуть:
Обладнання: тематичні малюнки, підручник (Welcome 2, автор Вірджинія Еванс, Елізабет Грей, видавництво ExpressPublishing, рік видання 1999), тематичні flashcards, відео, фізкультхвилинка.
Схематичний план уроку
1. Введення в іншомовну атмосферу. Організація класу……………….………..30с
2. Мовленнєва зарядка……………………………………………………………..1хв
3. Актуалізація опорних знань………………………………………………….….3хв
4. Навчання мовлення…………………………………………………………......15хв
5. Навчання лексики……………………………………………………………….20хв
6. Закінчення уроку. Пояснення домашнього завдання. Підведення підсумків...1хв
Етап, прийом |
Зміст роботи |
Етап 1 Введення в іншомовну атмосферу. Організація класу. Повідомлення практичної мети. Прийом 1 Бесіда з класом.
|
Т: Good afternoon, dear children! My name is …..and today, I will be your teacher. T: Are you ready to start our lesson? Ps: Yes, we are. T: Well, so we’ll begin
|
Етап 2 Мовленнєва зарядка. Прийом 1 Імітація за вчителем. Вивчення скоромовки.
|
T: Let’s start with a tongue-twister. Repeat after me all together: If one goose has one tooth. How many teeth have thirteen geese? Т: Let’s repeat one more time. Т: Thank you, good job!
|
Етап 3 Актуалізація опорних. знань. Прийом 1 Повторення ВЛО.
Прийом 2 Опис малюнка. Порівняння тварин.
Прийом 3 Руханка.
Етап 4 Навчання мовлення. Прийом 1 Перегляд відео, слухання та повторення. Прийом 2 Реплікування в парах.
Етап 5 Навчання лексики. Прийом 1 Поділ суцільної стрічки. Прийом 2 Вписування. Прийом 3 Кросворд. Прийом 4 Складання колективної розповіді.
Етап 6 Закінчення уроку. Пояснення домашнього завдання. Підведення підсумків, оцінювання.
|
T: Let’s revise words which you learnt before. T: (Співвідношення слів і картинок) You have to fill in the missing letters to have words according pictures. for example: One goose Two geese T: (name), go to the board. One s_ai_ Two s__i__ One ch_c_en Two ch_c_en_ One m_us_ Two m_s_ One _o_ Two c_w_ One g_a_ Two g_a__ One _a_ Two c___ One b_r_ Two b_r__ One h_r_e Two h_r_e_ One s__ep Two s__e__ T: Look at the picture. What do you see? What animal is this? Ps: This is cow. T: What animal is this? Ps: It’s a snail. T: Is cow smaller or bigger than the snail? Ps: Cow is bigger than snails. T: Yes! It’s true! Well done! T: Compare a goat and a cow. Use word fast. Ps: A goat faster than a cow. T: Compare a chicken and goose. Use word happy. Ps: A goose happier than a chicken.
T: Let’s have some rest! Stand up please. Repeat after me and do as I do!
T: Now, open your pupil’s books at page 51 and look at the exercise 7. Listen the dialogue. T: OK. Now. Turn to each other and talk with your partner. T: Great job! T: Close your PBs.
T: Look at the board and find words. for example: T: Open your work’s books at page 32 and names of animals. T: Great job! T: Let’s solve the crossword. T: Let’s we make a story. Let’s start.
Т: Our lesson is coming to the end. Please, open daybooks and write down your homework. (відкрийте будь-ласка щоденники та запишіть домашнє завдання.) Ex. 7 p.51 (скласти діалог) T: I’m happy to say we’ve done a lot of work. You worked hard. …,… and … worked very well., …., … and …. were very active at the lesson. …, and …made some mistakes. But don’t be sad. Thank you for your work. See you next time.
|
|
|