Дата: 22 січня 2018 року.
Клас: 4-Б.
Тема: Світ природи.
Підмета: Зима в Україні. Дитячі розваги.
Мета:
Обладнання: підручник О.Карп’юк, робочий зошит, картки для фонетичної зарядки, картки для самостійної роботи, плакати на тему «Зима. Зимові розваги.», телевізор, презентація.
І. Організаційна частина уроку.
Слайд 1.
Т: Good morning, dear children! Nice to meet you!
Ps: Good morning, teacher! Nice to meet you too!
T: I’m glad to hear that because today we are having guests at our lesson.
Ps: you are welcome!
T: Today topic is «Winter. Amusements [ d ‘mju : zments ] in winter». Today you are going to learn new words, practice in describing amusements in winter. Read and translate. So, let’s start! Слайд 2.
(Warm - up).
Т: Listen to me and repeat.
[ ai ] - sky, my, dry, try, by, fly, July.
[ л ] - sun, summer, supper, luck, must.
[ і ] - wind, middle, pig, sit, riddle, hill, lip.
Т: Answer the questions.
T: Let’s finish the poem. Слайд 3-9.
Взимку дуже я люблю,
Дивитись на небо кольору ... blue.
Зранку ти не забувай
Чистити зуби кольору ... white.
Море, де стояв «Артек»,
Називається (як?) ... black.
У ялинки колір завжди один,
Називається (як?) ... green.
Сонце засвітило знов,
Кольору якого ... yellow.
Колір вовків і мишей
Називається (як?) ... grey.
А ведмідь на прізвисько «Бравий»
колір вибрав (який?) ... brown.
(Check on homework).
Dictation. (Учні пишуть словниковий диктант зі словами з теми).
(Presentation and practice).
Т: Open your book at page 103, ex. 1.
Listen and repeat.
(Записуємо слова в словник).
(Peading).
T: Listen, read and translate the text, page 103-104, ex.2. Слайд 16.
T: Ex. 3 - listen again and complete the sentences.
(Доповнити речення за поданим початком).
Т: Ех. 4 - read the poem.
(Читати вірш с. 104, впр. 4). Слайд 17.
(Presentation grammar). Слайд 18.
Т: Past Simple (Простий минулий час) вживається для вираження дії в минулому. Для зазначення минулого часу використовують слова: yesterday (вчора), a month ago (місяць тому), last night (минулої ночі). Утворення Past Simple залежить від того, належить відповідне дієслово до групи «правильних» чи «неправильних» дієслів. Правильні дієслова утворюються за допомогою закінчення - ed, що додається до основи інфінітива. Неправильні дієслова - II колонка таблиці неправильних дієслів. Питальна форма утворюється за допомогою допоміжного дієслова did, яке ставиться перед підметом.
I worked. I didn’t worked. Did I work?
Т: Open your copy-books at page 78.
__________________________________________
__________________________________________
_________________________________________________________________
- (дабл:ю) - це звук близький до українського в, r-g:
snowballs, snowflake, winter, warn, windy.
2. Фізкультхвилинка.
(Physical activity)
(Учні співають і показують рухами зміст пісеньки «Head and shoulders...»).
3.Т: Ex. З p. 79. Read about Sunday. Today is Monday. Write about Bob. (Застосування Past Simple). Слайд 19.
4.T: Ex. 1 p. 78. Help Vicky to put the words into the right boxes. (Записати дієслова минулого часу у три стовпчики, користуючись правилами читання закінчення - ed). Закінчення - ed вимовляється:
[ d ] [ t ] [ id ]
після дзвінких після глухих після звуків [d] і [t].
приголосних зв. приголосних
крім [ d ] і голосних зв.; крім, звуків [ t ];
Винятки: якщо дієслово закінчується на літеру - е, то при додаванні закінчення - ed, вона випадає: r-g — skate - skated. Дієслова, основа яких закінчується на - у, з попередньою приголосною, змінюється на - i: to study — studied.
Т: Якщо перед у стоїть голосна, то у зберігається: to stay - stayed. Дієслова, що закінчуються на приголосну з попереднім коротким голосним звуком подвоюють кінцеву приголосну: to stop - stopped.
англійський алфавіт з пронумерованими літерами. За допомогою коду-підказки ви можете виконати цю вправу). Робота в групі.
(Homework).
Т: My dear children! Thank you for the lesson. You were good. Your marks today are ... Well, stand up, please! The lesson is over. Bye-bye!