Урок з англійської мови "Зима в Україні"

Про матеріал
Розробка уроку для 4-того класу з англійської мови на тему: "Зима в Україні". В уроці представлені також цікаві завдання для дітей
Перегляд файлу

Дата: 22 січня 2018 року.

Клас: 4-Б.

Тема: Світ природи.

Підмета: Зима в Україні. Дитячі розваги.

Мета:

  •  навчальна: практикувати всі види мовленнєвої діяльності; ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та новим граматичним матеріалом; удосконалювати техніку читання;
  •  розвивальна: розвивати інтелектуальні, пізнавальні здібності, різні типи пам’яті - слухову, зорову, оперативну, тривалу, увагу, уяву, учити працювати у парі, групі, логічно висловлювати думку, розвивати правильну вимову лексичних одиниць та відповідного інтонаційного оформлення висловлювання, активізувати граматичні навички (Past Simple - простий минулий час); формувати і розвивати на матеріалі іноземної мови інтелектуальний та емоційний потенціал особистості учня; розвивати соціокультурну компетенцію;
  •  виховна: виховувати любов до природи, етичних норм спілкування, прищеплення любові до вивчення іноземної мови.

Обладнання: підручник О.Карп’юк, робочий зошит, картки для фонетичної зарядки, картки для самостійної роботи, плакати на тему «Зима. Зимові розваги.», телевізор, презентація.

Хід року

 

І. Організаційна частина уроку.

  1.    Привітання й повідомлення теми та мети уроку. (Greeting and aim).

Слайд 1.

Т: Good morning, dear children! Nice to meet you!

Ps: Good morning, teacher! Nice to meet you too!

T: I’m glad to hear that because today we are having guests at our lesson.

Ps: you are welcome!

T: Today topic is «Winter. Amusements [ d mju : zments ] in winter». Today you are going to learn new words, practice in describing amusements in winter. Read and translate. So, let’s start! Слайд 2.

 

ІІ. Основна частина уроку.

  1.   Мовна розминка.

(Warm - up).

  1.    Фонетична зарядка.

Т: Listen to me and repeat.

[ ai ] - sky, my, dry, try, by, fly, July.

[ л ] - sun, summer, supper, luck, must.

[ і ] - wind, middle, pig, sit, riddle, hill, lip.

 

  1.    Дати відповіді на запитання.

Т: Answer the questions.

  1.                What is your name?
  2.                What is your surname?
  3.                How old are you?
  4.                Where are you from?
  5.                Where do you live?
  1.    Завершити вірш.

T: Let’s finish the poem. Слайд 3-9.

Взимку дуже я люблю,

Дивитись на небо кольору ... blue.

Зранку ти не забувай

Чистити зуби кольору ... white.

Море, де стояв «Артек»,

Називається (як?) ... black.

У ялинки колір завжди один,

Називається (як?) ... green.

Сонце засвітило знов,

Кольору якого ... yellow.

Колір вовків і мишей

Називається (як?) ... grey.

А ведмідь на прізвисько «Бравий»

колір вибрав (який?) ... brown.

 

  1.    Перевірка домашнього завдання.

(Check on homework).

  1.                Т: Read and translate ex. 1, p. 100.

Dictation. (Учні пишуть словниковий диктант зі словами з теми).

  1. hot    7. hot
  2. foggy   8. cold
  3. muddy   9. windy
  4. frosty   10. snowy
  5. cool   11. rainy
  6. warm   12. cloudy

 

  1.    Подання нового лексичного матеріалу і практикування у його вживанні. Слайд 10-15.

(Presentation and practice).

Т: Open your book at page 103, ex. 1.

Listen and repeat.

(Записуємо слова в словник).

 

  1.    Розвиток навичок читання.

(Peading).

T: Listen, read and translate the text, page 103-104, ex.2. Слайд 16.

T: Ex. 3 - listen again and complete the sentences.

(Доповнити речення за поданим початком).

Т: Ех. 4 - read the poem.

(Читати вірш с. 104, впр. 4). Слайд 17.

 

  1.    Подання нового граматичного матеріалу.

(Presentation grammar). Слайд 18.

Т: Past Simple (Простий минулий час) вживається для вираження дії в минулому. Для зазначення минулого часу використовують слова: yesterday (вчора), a month ago (місяць тому), last night (минулої ночі). Утворення Past Simple залежить від того, належить відповідне дієслово до групи «правильних» чи «неправильних» дієслів. Правильні дієслова утворюються за допомогою закінчення - ed, що додається до основи інфінітива. Неправильні дієслова - II колонка таблиці неправильних дієслів. Питальна форма утворюється за допомогою допоміжного дієслова did, яке ставиться перед підметом.

I worked. I didn’t worked. Did I work?

 

  1.     Робота в зошиті.

Т: Open your copy-books at page 78.

  1. (Каліграфічна хвилинка)

__________________________________________

__________________________________________

_________________________________________________________________

 

       - (дабл:ю) - це звук близький до українського в, r-g:

snowballs, snowflake, winter, warn, windy.

 

2. Фізкультхвилинка.

  (Physical activity)

(Учні співають і показують рухами зміст пісеньки «Head and   shoulders...»).

3.Т: Ex. З p. 79. Read about Sunday. Today is Monday. Write about  Bob. (Застосування Past Simple). Слайд 19.

4.T: Ex. 1 p. 78. Help Vicky to put the words into the right boxes. (Записати дієслова минулого часу у три стовпчики, користуючись правилами читання закінчення - ed). Закінчення - ed вимовляється:

[ d ]     [ t ]      [ id ]

після дзвінких   після глухих         після звуків [d] і [t].

приголосних зв.   приголосних

крім [ d ] і голосних зв.; крім, звуків [ t ];

 

 

 

Винятки: якщо дієслово закінчується на літеру - е, то при додаванні закінчення - ed, вона випадає: r-g skate - skated. Дієслова, основа яких закінчується на - у, з попередньою приголосною, змінюється на - i: to study studied.

Т: Якщо перед у стоїть голосна, то у зберігається: to stay - stayed. Дієслова, що закінчуються на приголосну з попереднім коротким голосним звуком подвоюють кінцеву приголосну: to stop - stopped.

  1.           Т: Ex. 2 p. 78. Fill in the gaps. (Заповнити пропуски. На дошці

англійський алфавіт з пронумерованими літерами. За допомогою коду-підказки ви можете виконати цю вправу). Робота в групі.

  1. 23, 5, 18 , 5.    4. 8,5,9,16,5,4.
  2. 23 ,1, 19.    5. 3, 5, 9, 5, 2, 18, 1, 20, 54.
  3. 3, 15, 15, 54.

 

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1.               Домашнє завдання.

(Homework).

  •                   Вивчити нові слова і підготувати їх для словникового диктанту.
  •                   Читати вірш с. 104.
  •                   р. 79, ех. 4 - записати речення і дати короткі відповіді на них.
  1.                Підведення підсумків і оцінювання учнів.
  •  Які слова ви вивчили на уроці?
  •  Який граматичний матеріал вивчався на уроці?
  •               З яким настроєм ви працювали на сьогоднішньому уроці? (Вибір смайликів). Слайд 20.

Т: My dear children! Thank you for the lesson. You were good. Your marks today are ... Well, stand up, please! The lesson is over. Bye-bye!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Соболєва Катерина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 4 клас (Буренко В.М., Михайлик)
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
3740
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку