План-конспект уроку англійської мови у 2 класі. Тема: "На фермі"

Про матеріал
Дана розробка уроку рекомендована для вчителів, які користуються підручником Englis А. Несвіт. Рекомендую використовувати аудіозапис пісні "Old Mc.Donald'.
Перегляд файлу

Урок №                                                                                            Дата:

Тема: Свійські тварини. На фермі.

Мета:

Навчальна: активізувати слова з теми «Тварини», які вивчили на попередньому уроці; презентувати нові слова за темою «Тварини»;практикувати вживання  іменників у множині й однині; Розвивальна: розвивати різні типи памʼяті – слухову, зорову, оперативну; учити працювати в парі, групі, логічно висловлювати думку, спілкуватися, підтримувати високий рівень мотивації до вивчення англійської мови;

Виховна: виховувати культуру співбесіди, взаємоповагу, зацікавленість у розширенні своїх знань, загальну культуру учнів, любов до тварин.

Обладнання: підручник, мультимедійне обладнання, тематичні картки , плакат кросворд; роздатковий матеріал для роботи в групах, парах;

Тип уроку: комбінований.

Хід уроку:

I. Організаційний момент

 

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
  • Привітання.

Т: Good morning children!

Ps: Good morning teacher!

Т:Let’s start our lesson! Sit down! Sit still! Посмішка і хороший настрій будуть нам сьогодні потрібні. Девіз нашого уроку три перші літери абетки. Отже, на уроці ми повинні бути А –active, Bbright, Ccreative.

- Фонетична зарядка

-T: Look! What a butterfly! Дивіться, який метелик прилетів!

 T : А знаєте, це незвичайний метелик, у нього крильця схожі на англійський звук [æ]. Давайте разом назвемо цей звук, раптом щось станеться!

(Діти хором повторюють звук кілька разів, звертаємо увагу на артикуляцію. Показую малюнок киці, яка сидить на килимі.)

    Ось, дивіться, метелик привів нас до киці (a cat), яка сидить на  килимочку (on the mat). Давайте вивчимо про неї віршик. 

T : Repeat, please: A black cat sat on the mat. (Чорна киця сидить на килимочку.)

 

  • Мовленнєва зарядка.

 

 T : Now let's check up your homework. For today you were to repeat all the colours. Complete my sentences please. ( Зараз давайте давайте перевіримо ваше домашнє завдання. На сьогодні ви повинні були повторити всі кольори. Доповніть  будь ласка речення.

Малювалася картина із тваринками хатина,

Сіра мишка малювала, тільки не розфарбувала.

Діти люблять малювати, нумо мишці помагати.

Ось біжить руденький cat - обираєм фарбу … (red).

А сіреньких цих мишей - намалюєм фарбою … (grey).

Поросятко Хрюки-свинк - намалюєм фарбою … (pink ).

А собаку, що звуть Крег – розфарбуєм в колір ... (black).

А щоб жабку форбувати, колір легко підібрати,

Бо для жабки він один - обираєм фарбу ... (green).

От дарунок так дарунок, от малюнок так малюнок,

Мишка глянула з нори: «Хто назве всі кольори?»

      Well done children. I see you know the colours very well, so let’s go on.

  • Повідомлення теми та мети уроку.

T: The topic of our today’s lesson today is “On the farm”. So we’ll speak about domestic animals. ( Тема нашого уроку – « На  фермі» Тож ми будемо говорити про свійських тварин.  

T : Today somebody sent me a letter and a video. Do you want to know what this letter and the video about?

Ps: Yes

T: Let's watch it together.

Відеоролик пісні "Old McDonald had a farm"

T: Do you guess who is it?

Ps: Yes, it is. It is McDonald.

T: And now listen what he wrote for us.

(Вчитель зачитує листа)

    «Dear boys and girls!

I’d like to invite you to my farm.

With love, Mac Donald».

Teacher: I think today we are going to have a very interesting lesson. We are going to the farm. (Гадаю у нас сьогодні незвичайний урок.  Ми відвідаємо ферму старого Мак Дональда).

 T :Let's see what animals has he got? (презентація картинок тварин в PowerPoint).

T: This is Mr McDonald. He lives on the farm.   So let's go to his farm. (А от і містер McDonald. Він живе на фермі.  Тож їдемо на фему.

II. Основна частина уроку.

Активізація  вивчених лексичних конструкцій

T:  -Now, let’s go. The first task:

 1) Введення структури I see…

Teacher: Look here, please. (вчитель показує на плакаті і розповідає)

Old Mac Donald has a very big beautiful farm. He has many different animals on his farm. What animals do you see there? Let’s make such a magic spy-glass.

Pupils: I see a horse (a cat, a dog, a cow…) (Давайте уявимо, що ми з вами спостерігаємо за його тваринками у чарівну підзорну трубу, яку ми зробимо з чернетки.)

Pupils: I see a horse (a cat, a dog, a cow…)

Активізація навичок читання.

  1. The next task is  a game “Animals” 

T : To the left of the blackboard you can see the words. Let’s read it, repeat after me. Let’s take them to the appropriate picture. (  На магнітній дошці прикріплені малюнки тварин. Учні по черзі беруть   картки на яких написані назви тварин. Діти повинні прочитати слово і прикріпити до малюнків.

T: Oh, Excellent! Well done! I am very happy that you remember all of these words.

Фізкультхвилинка 1

T: So you work very hard let's have a rest

Look left, right

Look up, look down

Look around

Look at you nose

Look ar that rose

Close your eyes

Open, wink and smile

 

3. Робота в групах. Гра "Jumbled letters".

Mr. MacDonald is greatly appreciated. But He needs your help.

He built the houses for his animals and wants to attach the plates with their names. Help him. There are the jumbled letters. Write these words correctly.

 ( Учитель роздає кожній парі картку на якій намальована тварина і написані букви вроздріб. Завдання учнів правильно скласти слово. Учні в парах виконують завдання і відповідь записують на дошці.)

 

  1. s e o r h  ______________      2)  o w c  _______________

 

 

 

  1. b i b r t a  ______________ 4) u c d k  _____________

 

 

  1. o g o e s  ______________   6)  a t o g  ____________

 

 

 

  1. i h c c s k  ______________ 8) p g i  _____________

 

 

  1. n e h  _____________

 

T: Let's check it.

Робота в групах

Teacher: Old Mac Donald liked to take pictures of his pets. He had many pictures. But one day a big grey mouse ate all his photos.

(Старий Мак Дональд  дуже любить фотографувати своїх домашніх улюбленців та тримає їх фотографії у своєму альбомі. Одного разу зла миша залізла до альбому і погризла всі фотографії на шматки. Старий Мак Дональд  не може скласти їх і склеїти. Давайте допоможемо йому в цьому.)

Please, help Old Mac Donald to make up the pictures. But you have only one minute. Do it very quickly.

         (УЧНІ СКЛАДАЮТЬ ПАЗЛИ)

Desk 1: Is this a cow or a bull?

Desk2: It this a horse or a foal?

Desk 3: It this a sleep or a kid?

Desk 4: It this a goose or a rabbit?

Узагальнення граматичних навичок

  1. Множина іменників

T: Children, tell me ,please, Has Mr Mac Donald one or many animals?

P: Many animals.

T: Сьогодні ми продовжимо знайомитися з множиною іменників.

     Пред’явлення нової граматичної структури.

T: Look at the blackboard. You can see pictures with the words.

A dog – dogs ,

a  pig – pigs,

a  horse – horses ,

T:Скажіть , як утворилась множина іменників?

Р: Додали закінчення –s.

T: Right you are. Але в англійській мові є особливі слова, до них не додається закінчення, а вони повністю змінюють свою форму.

Наприклад : goosе- geesе, sheep- sheep + Презентація PowerPoint «Множина «Свійські тварини»

Робота в парах

-You have cards at your desks. You must fill the table. Write down the plural of following nouns.

Утворіть множину іменників.

1.a cat-

2.a hen-

3.a cow -

4.a dog-

 

T: And now go to the blackboard and write the plural of following nouns.

T: Exchange the papers and check your friends papers. Correct the mistakes.

 

Фізкультхвилинка 2

Teacher: I think you are a bit tired. Stand up, please. Let’s have some rest.

Hands up, (руки вверх)

Hands down, (руки вниз)

Sit down. (садимся на корточки)

Hands up. (руки вверх) To the sides. ( руки в стороны)

Bend left! Bend right!

Hands on hips!

Sit down!

5. Контроль розуміння нових ЛО теми

1   T : . When you hear a domestic animal, you clap your hands, please.

A wolf, a pig, a crocodile, a cat, a cow, an elephant, a fox, a goat, a lion, a horse, a cock, a monkey, a duck, a bear, a goose.

 

   2  T :  Get the riddles

It is big. It is brown. It says “Moo-moo”. This is a _________.

It is little. It is yellow. It can swim. This is a _________.

It is big. It is pink. It says “Oink-oink”. This is a _______

 

  1. Активізація мовленнєвих навичок. Складання монологічного висловлювання з опорою на малюнок.

T : The next task is  “Description of the domestic animals” Now, I will show you a picture  .  Show it and tell us about it. Your task is to say about it  (учні дивляться на малюнки тварин та усно описують їх колір та розмір)

Приклад: This is a mouse.

                  It is white

                   It is  small.

T: Good for you!

1. Підведення підсумків уроку

-T: Our trip is coming to the end. It's time to come back to our class. So let's revise what animals we saw at the farm. Read these words, please! ( Наша подорож підходить до кінця.  Час повертатися в наш клас. Так давайте пригадаемо  тварин, яких ми бачили на фермі. Прочитайте ці слова, будь ласка!

- Let’s solve the puzzle if you write the words in the correct way you will read what of the animals McDonald like the most of all.

 

1

 

 

2

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

5

 

 

1. малюнок свинки

2. малюнок корови

3. малюнок кози

4. малюнок коня

5. малюнок курки

 

- How are you? Show me  good smile or excellent smile or very good smile.

- So you’re  fine, thank you.

2. Домашнє завдання

Повторити назви тварин.

3. Оцінювання

  - Самооцінювання (дерево)

 

 

  • Оцінка вчителя

     Прощання   Т: All of you worked very well during the lesson. Thank you very much for your answers. I hope you had a very good  time at the lesson.  The lesson is over. Goodbye, children. (Goodbye, teacher).

 

doc
Додано
18 травня 2019
Переглядів
2217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку