Тема: Мій дім. Кімнати
Цілі: активізувати лексичний матеріал теми, повторити особливості вживання структур There is/There are, практикувати в усні взаємодії по темі
розвивати навички усної взаємодії та продукування, навички сприйняття інформації на слух, вдосконалювати навчики правопиу, граматичні навички учнів
виховувати культуру спілкування іноземною мовою, повагу до однокласників
Очікувані результати: учні використовують лексико-граматичний матеірал опрацьований на уроці для розповідей про свій будинок
Ключові компетентності: спілкуввання інозесними мовами, математична грамотність, уміння вчитися, інформаційно-цифрова.
Тип уроку: урок опрацювання нового матеріалу
Обладнання: підручник, аудіозаписи, відео, робочий зошит, комп’ютер, флеш-кратки «Кімнати», роздаткові картки, презентація «There is/There are»
Хід уроку
І. Підготовча частина уроку
1. Привітання, організація класу
- руханка «Greeting song» https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o
2. Опитування в колі How are you today?
3. Перевірка д.з.
- Ex. 1, 2 p. 14 workbook
- активізація опорного граматичного матеріалу, робота з презентацією «To be/. Help the Princess»
- Ex 2, 3 p. 17 book, Ex. 1, 2 4 p. 15 workbook
ІІ. Основна частина уроку
Listen to the dialogue and put the numbers of the rooms:
a living room a toilet a dining room
a kitchen a hall bedrooms a bathroom
Вправа https://wordwall.net/resource/34993676/prepare-5-nus-unit-3-rooms
ІІІ. Заключна частина уроку
Впр. 1,2,3 с. 18, Впр. 1,2,3,4 с. 17 Р.З.