8 жовтня о 18:00Вебінар: Самоосвіта та підвищення кваліфікації вчителів: огляд важливих документів

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі за темою: " У мене є кролик"

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови в 1 класі за підручником Губарєвої С.С., Павліченко О.М, Залюбовська Л.В. "Start up!", ( НУШ) 2 години на тиждень. Тема: "У мене є кролик"
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови в 1 класі.

Тема 5: Тварини ( 11 год.)

Підтема : У мене є кролик

Мета:

практична:

  • Введення та відпрацювання нових ЛО: введення назв тварин ( parrot, rabbit, dog, bird) й закріплення їх уживання в усному мовленні.
  • Повторити команди «Sit down!/Stand up!» та вирази класного вжитку «Listen and repeat», «Look and say», «Speak English».
  • Навчати учнів аудіювання та діалогічного мовлення.

Освітня:

  • Формувати навички письма.
  • Тренувати пам’ять.

Виховна:

  • Виховувати культуру спілкування.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, флеш-картки, аудіодиск до підручника, програвач ком пакт-дисків, пальчикові ляльки героїв підручника (Додаток 2)

Vocabulary: Parrot,rabbit,dog,bird, goose,hen

Expressions: I have got a … It is…

Phonetics: [ai], [i],

Revision: Hello!\ I am…\ Goodbye!\ What’s your name?\ My name is…\ What is it? – it is a…

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

Greeting and Presentation .Привітання.

- Good morning, my dear boys and girls!

-  Good morning, good morning,

Good morning to you.

Good morning , good morning,

We are glad to see you!

- I’m very glad to see you, too. Please sit down.

 

Aim 2. Повідомлення теми і мети уроку:

I’m so glad to see you after the holidays! I hope you had a great time and you are eager to start learning English! Today we are going to start a new Unit – Animals and Pets.  We will learn the new words and, of course, the new Letter – Letter Ii and the ways it can be read.

 

Warming Up! 3 Введення в іншомовну атмосферу:

Вчитель показує учням картки з зображенням літер, учні називають літери та звуки.

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

  • Вчитель пропонує учням продивиттся відео «Ten Little Airplanes» та « Ten Little Indians», 
  • https://www.youtube.com/watch?v=fLNCKbr2kyo
  • Вчитель промовляю учням вірш-домовку, учні повинні доповнити його назвами цифр англійської мовою. За необхідності вчитель демонструє малюнки.
  • Вчитель записує прості слова на дошці і пропонує учням прочитати їх: bad, bed, had, add, dad, bag, cab.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ:

New Letter 1.  Введення нової літери: літера Ii.

  • Вчитель пропонує учням продивится відео PhonicsSong Ii.

http://youtube.com/watch?v=yZbNMjwgEN8

Now open your exercise-books at page 33

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (19).jpg

big

Літера Ii може читатися як звук [ai] та як звук [i]

Як звук [ai]: bite, nice, kite, like, site…

Як звук [i]: big, kit, kid, dig, pig, fill,

 

New Vocabulary 2. Введення нової лексики:

Впр. 1 стр. 59

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

 

РЗ стр. 30

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (20).jpg

Впр. 2 стр. 59

  • I have got a parrot.
  • I have got a rabbit.
  • I have got a dog.
  • I have got a bird.

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

Впр. 4 стр. 60

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

I have got five parrots. I have got seven kittens. I have got eight birds. I have got nine rabbits.

 

РЗ стр. 30

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\Рисунок (20).jpg

  • Hi! I am Bill. I have got a parrot.
  • Hello! I am Jill. I have got a rabbit.
  • Hi! I am Jack. I have got a dog.
  • Hello. I am Mary. I have got a bird.

Playtime. 3 Проведення гри:

Впр. 5 стр. 60

C:\Users\Админ\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\eng1.png

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ:

1. Підведення підсумків: Яку літеру ми з вами сьогодні вивчили? Як вона читається?Яку тему ми сьогодні почали вивчати? Які слова ми сьогодні вивчили?

Учні прослуховують пісню  I have a pethttps://www.youtube.com/watch?v=pWepfJ-8XU0

docx
Додано
14 квітня
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку