Дата:
Предмет: англійська мова
Клас: 2-А
Вчитель: Євженко Ірина Вікторівна
Тема: Я, моя сім’я і друзі
Підтема: Скільки тобі років? Вік молодших членів сім’ї
Тип уроку: комбінований.
Мета:
навчальна: презентувати лексичний матеріал за темою; ознайомити з мовними виразами уроку, демонструвати розуміння ключових слів у висловлюванні; формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми, навчитися рахувати від 1-20, вивчити членів родини,вивчити читання звуку k ,що на письмі передається буквосполученням ck;
розвивальна: розвивати навички аудіювання та діалогічного мовлення;
виховна: викликати в дітей бажання вчитися; вивчати іноземну мову; виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці.
Обладнання: підручник “Quick Minds “Пухта Г., Гернгрос Г., Льюіс – Джонс П. для закладів загальної середньої освіти «Англійська мова» 2 клас, проектор, картки, опорні схеми, малюнки, магнітна дошка, м`яч.
Наскрізні вміння: Співпрацювати з іншими людьми, творчість, ініціативність.
Хід уроку
І. Організаційна частина уроку
1. Організаційний момент. Greeting.
Пісня – привітання «Hello!»
T: Good morning, good morning,
good morning to you,
goodmorning, good morning,
I’m glad to see you.
2. Уведення в іншомовну атмосферу
А зараз я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (вчитель одягає капелюх з написом “How are you?” і задає кожному учневі це запитання. Учень дає відповідь обравши відповідний смайлик).
I am happy. I am OK. I am sad
– З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. Take your places and let’s begin.
ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
1. Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу.
T: Сьогодні ми з вами повторимо членів сім’ї, вивчивши віршик. (Спрершу учні слухають, потім повторюють за вчителем рядки):
This is my father, this is my mother,
this is my sister, this is my brother.
Father, mother, sister, brother,
Hand in hand with one another.
2. Повтореня цифр 1-20. Work in small groups 4-5 pupils. Картки Ice cream numbers. Завдання підібрати до верхньої частини морозива з цифрою нижню частину із відповідним словом.
3. Перегляд відео. Family. https://www.youtube.com/watch?v=FHaObkHEkHQ
4. Вправа мікрофон. Вивченя структури How old is your brother/sister? He is…/She is… (Учні по черзі ланцюжком задають питання сусіду, він відповідає і задає це саме питання іншому учневі, при цьому передаючи мікрофон).
5. Навчання читання.Пояснення читання буквосполучення сk та його звуку [k]
Work with worksheets
6. Фізкультхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=WsiRSWthV1k
7. Cut and stick worksheet. Work in pairs
.
8. Тренування у вимові звуків.
Т: Зараз ми з вами потренуємось правильно вимовляти англійські звуки. Повторюйте за мною. Repeat after me:
[m] — mum, monkey, mat, mother, Max;
[ð] — this, father, mother, the;
[ʌ] — fun, run, sun, jump, uncle;
[h] — how, hand, hello, hi, his, horse;
[e]— pen, ten,men, red, seven.
III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ
Підведення підсумків уроку.
Заключна бесіда з учнями.
So, children, our lesson is going to the end. You were very active. Tell me please: Do you like our today’s lesson? Thank you very much and have a good day. Bye-bye, my dear friends.