План – конспект уроку фізичної культури для учнів 8-х класів з теми "Баскетбол"

Про матеріал

ТЕМА: «Баскетбол»

Педагогічні завдання:

- створювати умови для учнів оволодіння навичками ведення м'яча та передачі м'яча;

- продовжувати розвиток рухової спритності засобами гри в баскетбол;

- сприяти вихованню організованості, взаємодопомоги, відповідальності, цілеспрямованості.

Інвентар і обладнання:

  • Ø баскетбольні м'ячі;
  • Ø фішки (4шт.);
  • Ø бар'єри (2шт.);
  • Ø набивальні м'ячі (2шт.).
Перегляд файлу

План – конспект

уроку фізичної культури

для учнів 8-х класів

 

 

ТЕМА: «Баскетбол»

 

 

Педагогічні завдання:

- створювати умови для учнів оволодіння навичками ведення мяча та передачі мяча;

- продовжувати розвиток рухової спритності засобами гри в баскетбол;

- сприяти вихованню організованості, взаємодопомоги, відповідальності, цілеспрямованості.

Інвентар і обладнання:

  • баскетбольні м’ячі;
  • фішки (4шт.);
  • бар’єри (2шт.);
  • набивальні м’ячі (2шт.).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід уроку

Частина уроку

Назва структурного компоненту уроку

Тривалість

Організація навчальної діяльності, методика навчання учнів

ЧСС

(15с.)

Підготовча частина

Самоорганізація учнів

1хв.

 

7хв

Шикування, у кожного учня м’яч. Повідомлення завдань уроку. Індивідуально виміряти ЧСС.

ЗРВ з м’ячем у русі (Картка№1).

Опис завдання: Учні виконують вправи одночасно рухаючись в різних напрямках.

Форма організації учнів: інтерактивна.

Метод навчання: пояснювально-ілюстративний.

Принцип навчання:системності та послідовності.

 

(22-24)

Основна частина 23-26 хв.

 

5хв

 

 

5хв

Клас розподіляється на три групи, у кожної групи особисте завдання.

Завдання №1 (Картка 2)

Опис завдання: учні навчаються веденню м’яча; учень сам вибирає завдання, спираючись на свої вміння.

Метод навчання:  частково-пошуковий.

Принцип навчання: індивідуального підходу.

Індивідуально виміряти ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(30-35)

Основна частина

 

 

 

 

 

5хв

 

8хв

Завдання №2 (Картка 3)

Опис завдання: учні за бажанням розподіляються на пари та самостійно вибирають спосіб передачі м’яча.

Метод навчання: наочний.

Принцип навчання: формування активності та самостійності.

Індивідуально виміряти ЧСС.

 

Завдання №3(Картка 4)

Опис завдання: учні навчаються виконувати влучний кидок в кільце після подвійного кроку.

Метод навчання: пояснювально-ілюстративний.

Принцип навчання: формування активності та самостійності.

Індивідуально виміряти ЧСС.

Гра у баскетбол.

Клас розділяється на дві команди дівчат та дві команди хлопців. Гру починають дівчата, а хлопці виконують кидки в кільце на маленькому майданчику. Під час гри хлопців дівчата виконують кидки в кільце.

Індивідуально виміряти ЧСС.

 

 

 

 

 

(28-30)

 

 

 

 

 

 

(38-40)

 

 

 

 

 

(40-42)

Заключна частина

 

Оргмомент

 

 

8хв

 

 

 

 

 

 

 

1хв

 

 

1,5хв

Завдання №5 (Картка 4)

Опис завдання: учні виконують ведення в середньому темпі, за сигналом виконують подвійний крок з кидком в кільце. Після влучного попадання шикуються посередині майданчика.

Спочатку на два кільця виконують дівчата, а потім хлопці.

Індивідуально виміряти ЧСС.

Завдання №6

Дихальна гімнастика Стрельникової.

Вправи «великий маятник».

Проаналізувати урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(28-30)

 

Картка №1. «Розминка з м’ячем».

Вправи виконуються в русі:

  1. Підкинути м’яч правою рукою, а піймати лівою.
  2. Обведення м’яча навколо тулубу вправо-вліво.
  3. М’яч в лівій руці, права вперед: м’яч підкинути під праву руку та зловити правою рукою.
  4. В.п. м’яч в правій руці перед собою, відвести руку в сторону – назад, та в в.п. і перекласти м’яч в ліву руку.
  5. М’яч тримаємо двома руками за спиною, підкинути через плече та зловити перед собою.
  6. Шаг лівою, м’яч під ногою перекласти з лівої руки в праву, шаг правою – перекласти з правої руки в ліву.
  7. Ведення м’яча на місці «V» подібним засобом.
  8. Ведення м’яча в різному напрямку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №2. «Подвійний крок».

  1. Учні виконують стрибки через бар’єр вправо-вліво, беруть м’яч, виконують ведення, подвійний крок, кидок в кільце.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №3. « Ведення м’яча».

  1. Ведення м’яча з обведенням перешкод.

 

 

 

 

  1. Ведення м’яча с зупинкою.
  2. Ведення одночасно двома м’ячами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №4. «Передача м’яча»

Вправи виконуються в парах:

  1. Різновиди передачі одним м’ячем.
  2. Різновиди передачі двома м’ячами.
  3. Різновиди передач набивним м’ячем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Картка №5. «Ведення м’яча»

1.Учні виконують ведення м’яча по трьох-очковій лінії та зоній лінії.

2.За сигналом вчителя виконують подвійний крок і влучають в кільце.

 

docx
Додано
7 березня 2018
Переглядів
877
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку