ТЕМА: «Баскетбол»
Педагогічні завдання:
- створювати умови для учнів оволодіння навичками ведення м'яча та передачі м'яча;
- продовжувати розвиток рухової спритності засобами гри в баскетбол;
- сприяти вихованню організованості, взаємодопомоги, відповідальності, цілеспрямованості.
Інвентар і обладнання:
План – конспект
уроку фізичної культури
для учнів 8-х класів
ТЕМА: «Баскетбол»
Педагогічні завдання:
- створювати умови для учнів оволодіння навичками ведення м’яча та передачі м’яча;
- продовжувати розвиток рухової спритності засобами гри в баскетбол;
- сприяти вихованню організованості, взаємодопомоги, відповідальності, цілеспрямованості.
Інвентар і обладнання:
Хід уроку
Частина уроку |
Назва структурного компоненту уроку |
Тривалість |
Організація навчальної діяльності, методика навчання учнів |
ЧСС (15с.) |
||||
Підготовча частина |
Самоорганізація учнів |
1хв.
7хв |
Шикування, у кожного учня м’яч. Повідомлення завдань уроку. Індивідуально виміряти ЧСС. ЗРВ з м’ячем у русі (Картка№1). Опис завдання: Учні виконують вправи одночасно рухаючись в різних напрямках. Форма організації учнів: інтерактивна. Метод навчання: пояснювально-ілюстративний. Принцип навчання:системності та послідовності.
|
(22-24) |
||||
Основна частина 23-26 хв. |
|
5хв
5хв |
Клас розподіляється на три групи, у кожної групи особисте завдання. Завдання №1 (Картка 2) Опис завдання: учні навчаються веденню м’яча; учень сам вибирає завдання, спираючись на свої вміння. Метод навчання: частково-пошуковий. Принцип навчання: індивідуального підходу. Індивідуально виміряти ЧСС.
|
(30-35) |
||||
Основна частина |
|
5хв
8хв |
Завдання №2 (Картка 3) Опис завдання: учні за бажанням розподіляються на пари та самостійно вибирають спосіб передачі м’яча. Метод навчання: наочний. Принцип навчання: формування активності та самостійності. Індивідуально виміряти ЧСС.
Завдання №3(Картка 4) Опис завдання: учні навчаються виконувати влучний кидок в кільце після подвійного кроку. Метод навчання: пояснювально-ілюстративний. Принцип навчання: формування активності та самостійності. Індивідуально виміряти ЧСС. Гра у баскетбол. Клас розділяється на дві команди дівчат та дві команди хлопців. Гру починають дівчата, а хлопці виконують кидки в кільце на маленькому майданчику. Під час гри хлопців дівчата виконують кидки в кільце. Індивідуально виміряти ЧСС. |
(28-30)
(38-40)
(40-42) |
||||
Заключна частина
|
Оргмомент |
8хв
1хв
1,5хв |
Завдання №5 (Картка 4) Опис завдання: учні виконують ведення в середньому темпі, за сигналом виконують подвійний крок з кидком в кільце. Після влучного попадання шикуються посередині майданчика. Спочатку на два кільця виконують дівчата, а потім хлопці. Індивідуально виміряти ЧСС. Завдання №6 Дихальна гімнастика Стрельникової. Вправи «великий маятник». Проаналізувати урок.
|
(28-30) |
||||
Картка №1. «Розминка з м’ячем».
Вправи виконуються в русі:
Картка №2. «Подвійний крок».
Картка №3. « Ведення м’яча».
Картка №4. «Передача м’яча»
Вправи виконуються в парах:
Картка №5. «Ведення м’яча»
1.Учні виконують ведення м’яча по трьох-очковій лінії та зоній лінії.
2.За сигналом вчителя виконують подвійний крок і влучають в кільце.