План-конспект уроку граматики англійської мови для учнів 5 класу. Тема: "Еveryday activity. Зворотні займенники. Тренувальні вправи"

Про матеріал

Вік учнів 10-12 років.

Рівень володіння мовою А2+, В1.

Клас: 5а.

Тема: everyday activity.

Підтема: зворотні займенники. Тренувальні вправи.

Мета практична: організувати ознайомлення учнів з новою ГС зворотні займенники.

освітня: розширювати кругозір учнів;

вдосконалювати граматичні навики учнів;

залучати учнів до діалогу культур;

формувати граматичну компетенцію.

розвиваюча: розвивати навики усного мовлення;

розвивати інтонаційний слух;

розвивати мовленнєву реакцію;

розвивати логічне мислення.

виховна: виховувати повагу до співрозмовника;

виховувати позитивне ставлення до народу-носія мови;

виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: вивчення та засвоєння нового матеріалу.

Перегляд файлу

1

 

Вік учнів 10-12 років.

Рівень володіння мовою А2+, В1.

Клас: 5а.

Тема: everyday activity.

Підтема: зворотні займенники. Тренувальні вправи.

Мета практична: організувати ознайомлення учнів з новою ГС зворотні займенники.

          освітня: розширювати кругозір учнів;

                        вдосконалювати граматичні навики учнів;

                        залучати учнів до діалогу культур;

                        формувати граматичну компетенцію.

          розвиваюча: розвивати навики усного мовлення;

                                розвивати інтонаційний слух;

                                розвивати мовленнєву реакцію;

                                розвивати логічне мислення.

          виховна: виховувати повагу до співрозмовника;

                          виховувати позитивне ставлення до народу-носія мови;

                          виховувати інтерес до предмету.

Тип уроку: вивчення та засвоєння нового матеріалу.

Дата: 28.02.2013 рік.

Оснащення: підручник, комп’ютер з підключенням до інтернету.

Прийоми: робота в групах, слово вчителя, бесіда, відповіді на питання, вправляння.

Час  виконання: 45 хв.

Програмні засоби: www.native-english.ru

Урок № 80.

Хід уроку.

Етапи

Час

Мова вчителя

Мова учнів

Примітки

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

Завдання до роботи з комп’ютером.

 Мета: підготувати учнів до роботи з новим матеріалом.

Прийом: вправляння.

Режим: :teacher-class.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання для виконання на комп’ютері, використовуючи комп’ютерну программу  http://www.native-english.ru/

Мета: продемонструвати нову ГС, її функції та форму.

Прийом: демонстрація вчителем нової ГС.

Режим: teacher-class.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи, для виконання після роботи з компютером.

Мета: перевірити розуміння учнями нової ГС.

Прийом: перевірка розуміння.

Режим: teacher-class.

 

Oпрацювання нової ГС.

Мета: опрацювати нову ГС.

Прийом: вправляння.

Режим: teacher-class.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд презентації за темою зворотні займенники.

Мета: закріпити нову тему.

Прийом: перегляд презентації за темою зворотні займенники.

Режим: teacher-class.

7хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 хв.

 

 

 

 

 

 

 

Зараз попробуйте почути в моїй розповіді зворотні займенники та потім хтось назве їх. When I got up I saw myself in the mirror. I made my hair and went to work. After work my friend came to me and asked to help her with a question. She couldn’t do it herself. I couldn’t do it myself too.

Отже, коли я прокинулася я побачила себе в дзеркалі. Я зробила зачіску та пішла на роботу. Після роботи до мене прийшла подруга і попрохала допомогти з питанням. Вона не могла його розв’язати сама. Але я не змогла сама також.

 Тож які займенники я використовувала? Назвіть їх.

Добре, а навіщо нам ці займенники?

Коли ми їх використовуємо? Чи можемо обійтися без них?

Перекладіть: я можу це зробити сама. Він перекладає сам.

Вона купила сама цю сукню. Ні це ж вона, а ти говориш сам, як треба? Вірно.

 Вимийте себе ваше обличчя брудне.

Я і сама це не зрозуміла.

 

 

 

 

 

 

 

Now turn on your programs and lets read. Lets read Возвратные местоимения в английском языке

К возвратным местоимениям в английском языке относятся следующие местоимения: myself, yourself, himself, herself, itself, ourselves, yourselves, themselves. Возвратные местоимения используются, когда лицо или предмет производят действие, направленное на само себя. В русском языке они соответствуют частице -ся или местоимению себя.

Little Timmy fell and hurt himself.
Малыш Тимми упал и ушибся.

Таблица возвратных местоимений

Лицо

Единственное число

Множественное число

1-ое

myself

ourselves

2-ое

yourself

yourselves

3-е

himself / herself / itself

themselves

общее

oneself

Также возвратные местоимения могут служить для эмоционального усиления, в таком случае их могут называть «усилительными местоимениями» (emphatic pronouns):

But you yourself saw it! / You saw it yourself!

Но ведь Вы сами всё видели!

Возвратное местоимение oneself можно использовать применительно ко всем людям:

The only thing I can recommend to achieve success is to treat oneself with self-criticism.
Единственное, что я могу посоветовать, чтобы добиться успеха – относиться к себе с самокритикой.

Различия с русским языком

Нужно запомнить, что после некоторых английских глаголов (например, чувствовать себя, позволить себе), в отличие от русского, не используется слово «себя»: I feel terribly.
Я ужасно себя чувствую.
I’d like to have a Porsche but I cannot afford it. Я хотел бы иметь Порше, но я не могу себе этого позволить. Также возвратные местоимения не используются после глаголов wash, bath, shave, (un)dress и change (clothes): I dressed quickly, had my breakfast and left for work.
Я быстро оделся, позавтракал и уехал на работу.

 

Read the task and translate.

Very good. So let’s do it.

 

No you are wrong try again. Yes it is o.k. now.

 

 

ood job.

 

 

Let’s do ex. 1 p. 119.

Read the task and translate, please.

 

 

Very good. So let’s do it.

No try again. It is correct now.

Good for you.

 

 

 

 

 

 

А зараз, перевіримо як ви зрозуміли, зробимо вправу. Read the task, please.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зараз ми закріпимо нашу тему. Давайте подивимося презентацію.

C:\Users\Администратор\Desktop\Таня\Prezentatsia1.ppt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pupil 1. зворотні займенники myself, herself.

Pupil 2. Вони нам потрібні для опису себе, що ми зробили щось самі.

Pupil 3. ми їх використовуємо при наголошенні що зробили самі.

Pupil 4. ні без них не можна.

Pupil 5. I can do it myself. upil 6. He translate by himself.

Pupil 7. She bought this dress by himself. She bought this dress by herself.

Pupil 8.Clean yourself your face is dirty.

Pupil 9. I didn’t understand it myself.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pupil 1. Match and say. З’єднайте  та скажите.

Pupil 2. I can do it myself.

Pupil 3. Bill made the car ourselves, Bill made the car himself.

Pupil 4. The children cleaned the room themselves.

Pupil5. Do the task yourselves.

Pupil 6. We can see here only ourselves.

Pupil 7. He will do it himself.

 

Pupil 1. Fill in  myself, yourself, himself, herself, itself, ourselves, themselves, yourselves. Вставте сам, сама , самі.Pupil 2. Can you translate these sentences myself? Can you translate these sentences yourself?

Pupil 3. Don’t help him, he can wash his hand himself.

Pupil 4. Wash yourself! You are so dirty.

Pupil 5. Yesterday mother bought a new dress for herself.

Pupil 6. Ann looked at herself in the mirror.

Pupil 7. We all enjoyed ourselves at the party.

Pupil 8. Did you enjoyed yourselves in the park, children?

Pupil 9. We clean our room ourselves.

Pupil 10. When mother is busy, I cook dinner myself.

Pupil 11. What a nice skirt! Kate made it herself.

Pupil 12. Look! The kitten is playing by itself.

Pupil 13. She will do the work herself.

Pupil 14. Did you study the English language yourselves?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідають діти.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти слідкують та роблять записи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діти роблять вправу 2 на стр. 119.

Вчитель викликає дітей.

Учень виправляється.

Ліворуч:

I can do it  

Do the task

Bill made the car

Don’t help him. He will do it

We can see here only

The children cleaned the room

Праворуч:

Ourselves

Himself

Yourselves

Myself

Themselves

 

Діти роблять вправу 1 на стр. 119.

Вчитель викликає дітей.

Fill in myself, yourself, himself, herself, itself, ourselves, themselves, yourselves.

1. Can you translate these sentences….? 2. Don’t help him, he can wash his hand…

3. Wash…! You are so dirty.

4. Yesterday mother bought a new dress for …

5. Ann looked at…in the mirror.

6. We all enjoyed…at the party.

7. Did you enjoyed…in the park, children?

8. We clean our room...

9. When mother is busy, I cook dinner …

10. What a nice skirt! Kate made it...

11. Look! The kitten is playing by…

12. She will do the work...

13. Did you study the English language…?

Діти дивляться.

 


 

docx
Додано
3 липня 2018
Переглядів
3226
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку