План-конспект з фізичної культури
Модуль "Баскетбол"
Мета: сприяти зміцненню здоров’я учнів та розвивати стійкий інтерес до гри у баскетбол
Завдання:
Тип уроку: Відпрацювання та вдосконалення умінь та навичок володіння м’ячем у нападі та захисті..
Інвентар та обладнання: баскетбольні мячі, свисток
Місце проведення: спортивна зала
зміст |
доз-ня омг/пмг |
ОМВ |
||||||||||||||||||||||||
підготовча частина 10’-11’ |
||||||||||||||||||||||||||
1. Шикування, привітання, повідомлення мети та завдань уроку. Інструкція з ТБ під час занять спортивними іграми. |
2’ |
фронтальний метод, в 1-у шеренгу. Перевірити наявність форми. Учні ПГ та СМГ виконують навантаження , згідно рекомендацій лікарів. |
||||||||||||||||||||||||
2. Вимірювання та аналіз ЧСС. |
30’’ |
Норма – 10-15 ударів за 10 сек |
||||||||||||||||||||||||
3. Стройові вправи |
15" |
Виконання за командами |
||||||||||||||||||||||||
4. Різновиди ходьби (на носках, п'ятках, перекати з п'ятки на носок) та бігу ( біг з високим підніманням колін, з широким кроком, з відведенням назад зігнутою в коліні ноги, схрещеним кроком, біг стрибками, біг в різному темпі) |
2' |
Дистанція 0,5м |
||||||||||||||||||||||||
5. ЗРВ на місці
|
6' |
|
||||||||||||||||||||||||
6. Вимірювання та аналіз ЧСС, перевірити стан самопочуття. |
30’’ |
Норма – 20-23 ударів за 10 сек
|
||||||||||||||||||||||||
основна частина 29-30 ’ |
||||||||||||||||||||||||||
7. Ловля і передача м’яча однією і двома руками зверху на велику відстань. |
6/4 |
|
||||||||||||||||||||||||
8. Стійка баскетболіста та пересування в захисті: 1. Захисна стійке - на ширині плечей на одній лівій, руки в сторони. 2. Захисна стійка з виставленою правою /лівою/ ногою вперед і піднятою правою /лівою/ рукою вперед-угору. 3. Пересування вправо, вліво приставним кроком. 4. Біг спиною вперед. Б. Пересування вперед, назад. 6. Стоячи один проти одного в низькій стійці захисника на відстані витягнутих рук, торкнутися рукою ступні партнера, партнер робить крок убік, не даючи можливості доторкнутися до своєї ступні. 7. Пересування вперед, назад, вправо, вліво за сигналом. Стійко баскетболіста та пересування в нападі: 1. Постановка ніг, положення тулуба, рук, голови - стійка баскетболіста в нападі /без м’яча, з м’ячем/. 2. Біг по дугах та ламаних лініях вправо, вліво. 3. Ривки з різних вихідних положень /сидячи, лежачи/. 4. Зупинка в два кроки. 5. Біг зі зміною швидкості. 6. Біг, зупинка, ривок. 7. Біг, зупинка, повороти на 90, 180, 270, 360°. 8. Біг зі зміною напряму на 90 і 180°. |
6/4 1 1
1 30* 30*
1
5/4 1 1 1 30'' 30'' 30'' 30'' |
|
||||||||||||||||||||||||
9. Серійні кидки з різних точок середньої і дальньої відстані без активного опору захисника. |
3' |
|
||||||||||||||||||||||||
10. Навчальна гра 3*3 |
11/9 |
|
||||||||||||||||||||||||
11. Вимірювання та аналіз ЧСС. перевірити стан самопочуття. |
30’’ |
Норма – 20-24 ударів за 10 сек
|
||||||||||||||||||||||||
заключна частина 5’ |
||||||||||||||||||||||||||
12. Перешикування груп на місце початку уроку. |
2’ |
Звернути увагу на чіткість виконання команд та поставу |
||||||||||||||||||||||||
13. Вимірювання та анализ ЧСС. перевірити стан самопочуття. |
30’’ |
Норма – 12-18 ударів за 10 сек
|
||||||||||||||||||||||||
14. Підсумки уроку, оцінювання |
1' |
Відзначити якість роботи учнів. |
||||||||||||||||||||||||
15. Домашнє завдання |
1' |
Виконувати комплекс ранкової гімнастики |
||||||||||||||||||||||||
16. Організований вихід із спортивної зали |
10" |
Дистанція 0,5м |