Дітей з першого класу важливо на початку занять навчити правильно виконувати вправи скороченого комплексу, повного комплексу. Комплексів в сюжетно-рольовій формі, ігровій формі, вибудовуючи сюжет таким чином ,щоб дитина поринаючи в казку виконувала вірно вправи та покращувала лікувальний ефект. Заняття повинне не стомлювати дитину, а викликати відчуття бадьорості, приливу сил, поліпшення настрою. Надавати вправи помірної інтенсивності при дозуванні, що поступово збільшується. Навчити самоконтролю при виконані вправ.
План-конспект уроку №
Клас:
Задачі:
1.Навчити комплексу вправ для зміцнення м′язів спини .
2.Закріпити навички фіксувати правильну поставу .
3.Сприяти формуванню правильної постави.
Інвентар: гімнастичні палиці-16 шт.,килимки-16 шт.
Місце проведення: зал ЛФК
Час:
Дата:
№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Методичні рекомендації |
I |
Підготовча частина |
5хв |
|
|
Техніка безпеки життєдіяльності |
1хв |
Уважно слухати |
1 |
Ходьба в колоні по одному: -звичайна -на носках -на п′ятках |
1хв |
Рівно тримати спину |
2 |
Біг: -звичайний -з високим підніманням коліна -з підскоками |
1хв |
Тримати дистанцію |
3 |
Ходьба з вправами на дихання |
1хв |
Вдих- носом , видих- ротом |
4 |
Шикування |
1хв |
Дотримуватися відстані |
II |
Основна частина |
25хв |
|
|
Комплекс вправ з гімнастичною палицею |
|
|
1 |
В. п. ноги на ширині плеч, палицю в низу 1-палицю в перед 2-палицю в гору 3-палиую в перед 4-в. п. |
4 рази |
Тримати пряму спину |
2 |
В. п. ноги нарізно , палицю в низу 1-палицю в перед 2-палицю вліво 3-палицю вперед 4-палицю вправо 5-в. п. |
4 рази |
Тримати пряму спину Не відривати п′яти від підлоги Максимальна амплітуда
|
3 |
В. п. ноги разом, палицю до низу 1-палицю в гору, піднятись на носки 2-нахилитися, палицю до підлоги 3-в. п. |
4 рази |
Коліна тримати рівними Максимальна амплітуда |
4 |
В. п. ноги на ширині плеч, палицю за голову 1,2 -повороти тулуба вліво 3-В. п. 4,5- Повороти тулуба вправо 6-В. п. |
4 рази |
Не відривати п′яти від підлоги Максимальна амплітуда |
5 |
В. п. ноги на ширині плеч, палицю за голову 1-нахили тулуба вперед, 2-В. п. 3-нахили тулуба назад 4-В. п. |
4 рази |
Коліна тримати рівними Дивитися прямо Прогнутися Максимальна амплітуда |
6 |
В. п. ноги на ширині плеч, палицю за голову 1-нахили тулуба вліво 2-В. п. 3-нахили тулуба вправо 4-В. п. |
6 разів |
Коліна тримати рівними Максимальна амплітуда |
7 |
В. п. ноги разом, палицю до низу 1-палицю в гору, ліву ногу на зад на носок 2-В. п. 3- палицю в гору, праву ногу на зад на носок 4-В.п. |
4 рази |
Максимально вигнутись |
8 |
В. п. ноги на ширині плеч, палиця внизу 1-присід, палицю в перед 2-В. п. |
4 рази |
Тримати рівну спину |
9 |
В. п. стоячи на колінах, палиця в низу 1-сісти вправо, палицю в перед 2-В. п. 3- сісти вліво, палицю в перед 4-В.п. |
4 рази |
Темп повільний Тримати рівну спину |
10 |
В.п. ноги разом, палиця за спиною на зігнутих ліктьових суглобах 1-стрибки-ноги нарізно 2-стрибки –ноги разом 3-стрибки-ноги нарізно 4-В.п. |
4 рази |
Темп середній Тримати рівну спину |
III |
Заключначастина |
5хв |
|
1 |
Вправи на увагу |
2хв |
Бути уважними |
2 |
Вправи на розслаблення м′язів |
1хв |
Вірне виконання |
3 |
Вправи на розслаблення м′язів |
1хв |
Вдих –носом, видих- ротом |
4 |
Підведенняпідсумків уроку |
30с |
Виділити кращих учнів |
5 |
Домашнє завдання: В. п.-лежачи на животі, підборіддя на долонях, підняти голову,плечі, руки. Затримати положення |
20с 6 разів
4с |
Уважно слухати вчителя |
6 |
Організований –вихід із залу |
10с |
Тихо,організовано |
Вчитель I категорії з фізичної культури: Литовченко Оксана Василівна