План-конспект уроку на тему "Легка атлетика" для 9 класу

Про матеріал
Сприяти розвитку фізичних якостей: гнучкості; Удосконалення техніки естафетного бігу та передачі естафетної палички; Розвивати швидкісно-силові якості;
Перегляд файлу

 

ПЛАН – КОНСПЕКТ УРОКУ

з фізичної культури для учнів 9 класу

Описание: http://image.tsn.ua/media/images2/original/Aug2012/383654920.jpg     ВЧИТЕЛЬ: Величко Ігор Володимирович

 

ТЕМА УРОКУ: Легка атлетика

 

Мета: відпрацювання окремих елементів легкої атлетики та розвиток фізичних якостей.

ЗАВДАННЯ: 1) Сприяти розвитку фізичних якостей: гнучкості;

                        2) Удосконалення техніки естафетного бігу та передачі

                            естафетної  палички;

                        3) Розвивати швидкісно-силові якості;

                        4) Сприяти розвитку фізичних якостей у грі-змаганні «Командні 

                             стрибки»

Дата проведення:_­­­­_______ 2020р.

Місце проведення: спортивний стадіон

Обладнання та інвентар: свисток, годинник, гімнастична стінка,

                                         2 естафетні палички, скакалки, крейда,фішки

з/п

 

Зміст

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Основна група

Підготовча група

Спеціальна група

1

2

3

4

5

6

І. Підготовча частина (15`)

1

Шикування в одну шеренгу, привітання, перевірка присутніх, оголошення завдань уроку

Вимірювання ЧСС за 10 с

30``

 

 

до 30``

30``

 

 

до 30``

30``

 

 

до 30``

Перевірка готовності учнів до заняття

Результат помножити на 6. У нормі – 75-85 уд/хв

2

Інструктаж з техніки безпеки на уроках легкої атлетики

30``

30``

30``

Провести бесіду з учнями

3

Стройові вправи на місці:

а) на право!

б) на ліво!

в) кругом!

30``

30``

30``

Чіткість виконання. Виконання по команді вчителя.

4

Різновиди ходьби:

  • звичайним кроком;
  • на носках, руки на поясі;
  • на п’ятах, руки за головою;

2`

2`

2`

Нагадати, показати. Дистанція – 1 м., Стежити за поставою. Виправляти помилки: виправленням, повторним поясненням, порадою, повторним виконанням

5

Біг:

  • звичайний;

 

Спеціально-бігові вправи:

  • біг з високим підніманням стегна вперед;
  • біг із закиданням гомілок назад;
  • стрибки в кроці;
  • стрибки на правій, лівій нозі;
  • прискорення за сигналом;

Дихальні вправи на розслаблення в русі:

1-2 – руки вгору, вдих;

3-4 – руки вниз, видих

 

400 м

 

до 30 м

 

 

до 30 м

до 30 м

до 30 м

до 30 м

 

300 м

 

до 20 м

 

 

до 20 м

до 20 м

до 20 м

до 20 м

 

200 м

 

до 15 м

 

 

до 15 м

до 15 м

до 20 м

до 20 м

Потоковий метод організації учнів

Дистанція – 2 кроки.

 

Потоковий метод організації учнів в колону по два.

Пояснити, показати. Виконувати по команді. Виправляти помилки: виправленням, повторним поясненням. Учні, які належать до підготовчої та спеціальної групи, виконують вправи повільно слідкувати за диханням.

6

Ходьба з вправами на відновлення дихання та перешикування в колону по три

1`

1`

1`

Дистанція та інтервал – 2 кроки Виконувати по команді

7

ЗРВ на місці:

1. В.п. – стійка ноги нарізно, руки внизу

   1 – нахил голови вперед

   2 – в.п.

   3 – нахил голови назад

   4 – в.п.

   5 – нахил голови вправо

   6 – в.п.

   7 – нахил голови вліво

   8 – в.п.

 

 

2. В.п. – стiйка ноги нарізно, руки вгорі

   1-4 – коловi рухи руками вперед

   5-8 – колові рухи руками назад

 

3. В.п. – стійка ноги нарізно, руки вперед

   1 – відвести праву руку назад

   2 – в.п.

   3 – відвести ліву руку назад

   4 – в.п.

   5, 7 – одночасне відведення рук назад

   6, 8 – в.п.
 

4. В.п. – стійка ноги нарізно, руки за головою

   1 – нахил тулуба вправо,

   2 – в.п.

   3 – нахил тулуба вліво

   4 – в.п.

  

5. В.п. - стійка ноги нарізно, руки зігнуті перед грудьми

   1 – поворот тулуба вправо, лівою рукою потягнутися вперед

   2 – в.п.

   3 – поворот тулуба вліво, правою рукою потягнутися вперед

   4 – в.п.

 

6. В.п. – о.с., руки на поясі

   1-3 – крок з правої вперед, нахил тулуба вперед, долонями торкнутися підлоги

   4 – в.п.

   5-7 – крок з лівої назад, нахил тулуба вперед, долонями торкнутися підлоги

   8 – в.п.

 

7.  В.п. – упор присівши на правій, ліва в сторону

   1-2 – упор присівши на лівій, права в сторону

   3-4 – в.п.

 

8. В.п. – о.с., руки на поясі

   1-2 – стрибки на правій

   3-4 – стрибки на лівій

   5-8 – стрибки на двох

 

9. В.п. – упор присівши

   1 – стрибок вгору, руки вгору

   2 – в.п.

 

10. В.п. – о.с.

   1-2 – руки вгору піднятись на носки, вдих;

   3-4 – в.п., видих

8`

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

10р.

 

 

 

3-4р.

8`

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

7-8р.

 

 

 

3-4р.

8`

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

6р.

 

 

 

 

 

2р.

 

 

 

 

4-5р.

 

 

 

3-4р.

 

Плечі не піднімати, назад голову сильно не закидати, спина рівна, виконувати повільно

 

 

 

 

 

 

 

 

Спину тримати рівно, руки в ліктях не згинати

 

 

Спину тримати рівно, вперед не нахилятися, руки при відведенні вниз не опускати, голова прямо

 

 

 

 

 

Нахил виконувати чітко в сторону, лікті не зводити, таз зафіксувати у в.п.

 

 

 

 

Лікті чітко в сторону, спина рівна. Стопи від підлоги не відривати. Вправу виконувати чітко на кожний рахунок

 

 

 

 

 

Здійснювати напівкрок, коліна не згинати, долонями намагатися торкнутися підлоги

 

 

 

 

 

П’яти від підлоги не відривати, спину тримати рівно, руки у в.п.

 

 

 

 

Тримати ноги разом у стрибках на двох

 

 

 

Вистрибуючи потягнутися руками вгору та випрямити ноги. Самостійне виконання

 

Глибокий вдих через ніс, видих через рот

 

 

8

Перешикування з колони по три в колону по одному

Вимірювання ЧСС за 10 с

30``

 

до 30``

30``

 

до 30``

30``

 

до 30``

Дистанція та інтервал – 2 кроки

 

У нормі 140-160- уд/хв

ІІ. Основна частина (25`)

1

Сприяти розвитку фізичних якостей: гнучкості

Вправи біля гімнастичної стінки:

1. В.п. – стійка, зігнута права нога на 4 рейці обличчям до стінки, упор на середину стопи, руки на 6 рейці

1-4 – пружинясті рухи вперед

5-8 – випрямити ногу, нахил до правої вперед

Те ж саме з лівої ноги

 

2. В.п. – стійка права нога на 4 рейці правим боком

1-3 – нахил у бік до правої, ліва рука вгору

4 – в.п.

5-7 – нахил у бік до лівої, права рука вгору

8 – в.п.

Те ж саме з лівої ноги

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

Описание: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRA_Av6Ty_s4BwPWe5X7yVzxkKEiJ4s69FWQsNJPVyEyclykOpxОписание: http://gendocs.ru/gendocs/docs/20/19914/conv_1/file1_html_4654e1b8.pngОпорну ногу не згинати, стопа опорної ноги розвернута назовні. Вправу виконувати без різких рухів

 

 

 

 

Нахил виконувати чітко у бік, ноги в колінах не згинати, стопи розвернуті назовні

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

3. В.п. – стоячи правим боком до гімнастичної стінки, одноіменна нога на 4 рейці

1-3- нахил вперед, пружинясті рухи до лівої ноги

4 – в.п.

Те ж саме з лівої

4. В.п. – стоячи правим боком до гімнастичної стінки, одноіменною рукою тримаючись за стінку, права нога пряма вперед під кутом 45

1-2 – присід

3-4 – в.п.

Те ж саме з лівої ноги

 

Удосконалення техніки естафетного бігу та передачі естафетної палички

 

А) передача естафетної палички після крокування

 

Б) передача естафетної палички під час бігу по віражу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвивати швидкісно-силові якості:

Стрибки через скакалку:

  • Стрибки на двох ногах
  • Стрибки на правій, лівій нозі
  • Почергові стрибки на правій, лівій нозі

 

 

 

 

 

 

 

 

Сприяти розвитку фізичних якостей у грі-змаганні «Командні стрибки»:

закріплювати техніку стрибка у довжину з місця, прияти розвитку стрибучості

Хід гри

Учні діляться на кілька команд з рівною кількістю учасників, які стають в колону за своїм капітаном перед стартовою лінією. По сигналу капітани команд виконують перший стрибок і залишаються на місці. Наступний учасник відмічає подолану стрибком дистанцію і виконує стрибок з позначки і т.д.

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

6р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 м

 

 

50 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20р.

по 10р.

20р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

4р.

 

 

 

 

 

 

4р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 м

 

 

50 м

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15р.

по 6р.

15р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3’

4р.

 

 

 

 

 

 

2-3р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 м

 

 

звичайний біг з переходом на ходьбу

(1 коло,

1 коло)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10р.

по 4р.

10р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звичайна ходьба

Спину вперед не нахиляти, стопу опорної ноги не відривати від підлоги, пряму ногу не згинати та не торкатися підлоги

 

 

 

Стопи розвернуті назовні, ноги в колінах не згинати. Виконувати без різких рухів за командою

 

 

 

 

 

Розділити коло стадіону на кількість учнів у групі. Звернути увагу на правильність передачі естафетної палички.

 

 

Під час прийому (передачі) естафети стежити за бігом, відповідно, по зовнішній (2-й етап) і внутрішній   (1-й етап) частині доріжки.

Слідкувати за правильним виконанням. Учні, віднесені до спец. мед групи, виконують в залежності від стану здоров’я

 

Правила гри:

 Стрибок розпочинати тільки за сигналом. Результат стрибка відмічається по п’ятках. Перемогла та команда, яка за результатом стрибка подолала найбільшу відстань

ІІІ. Заключна частина (5`)

1

Шикування в одну шеренгу

до 30``

до 30``

до 30``

За зростом

2

Біг, ходьба, вправи на розслаблення

2`

2`

2`

Темп повільний, вправи на увагу

3

Вимірювання ЧСС за 10 с

 

до 30``

до 30``

до 30``

У нормі – 90-100 уд/хв

4

Підведення підсумків уроку

2`

2`

2`

Акцентувати увагу на основних моментах уроку. Відзначити кращих учнів, вказати на помилки інших.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цицюра Ірина Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Фізична культура, 9 клас, Планування
Інкл
Додано
31 березня 2020
Переглядів
1788
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку