План-конспект уроку на тему: Візит до зоопарку. Я можу бачити…

Про матеріал
План-конспект уроку на тему: Візит до зоопарку. Я можу бачити…‘ENGLISH WITH SMILING SAM’ 1 клас автора О. Д. Карпюк
Перегляд файлу

План-конспект  уроку на тему: Візит до зоопарку. Я можу бачити…

Мета: формувальна: ознайомити учнів з новою темою “Візит до зоопарку. Я можу бачити…” та новим лексичним (a bee, a fox,  a rhino, see, small, big) і граматичним матеріалом (I can see… They are small), формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності;  практична: активізувати раніше вивчений  лексичний матеріал, удосконалити вміння учнів вести діалог; освітня: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини; розвиваюча: розвивати лексичні навички та навички мовлення, розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри;  розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації. виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення; виховувати самостійність.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати навчального заняття: ознайомитись з лексичними одиницями теми (a bee, a fox, а rhino, see, small, big), вміти вести діалог, знати граматичну конструкцію: I can/ I can not, (I can see… They are small), вміти відповідати на запитання: How many monkeys in the picture? What can you see? (I can see…), активно працювати в команді.

Обладнання: підручник, класна дошка, наочний матеріал, телевізор,        роздатковий матеріал, флешка, аудіоматеріали, наліпки.

Хід уроку:

І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційний момент. 1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку. Сьогодні на уроці ми повторимо граматичний матеріал I can/ I can not, ознайомимось з новою темою “Візит до зоопарку. Я можу бачити…”, працюватимемо в парах та командах, навчимось відповідати: How many monkeys in the picture?, What can you see? I can see…

2. Song «Hello».

3. Повторення алфавіту. Game “Покажи та назви”.

ІІ. Основна частина уроку.

4. Game “What can you  do?”

5. Game “I can/ I can not” (Робота в парах).

6. Ознайомлення з новою граматичною конструкцією: What can you see? I can see… та  лексикою (a bee, a fox, a rhino, see, small, big). A rhino is big. A bee is small.

7. Фізкультхвилинка (“Head, shoulder’s, knees and toyes”.  T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!

8. Song « Let’s go to the zoo ».

9. Exercise «How many monkeys in the picture? »

10.  Р. 100 Ex. 5 (Слухай та поєднуй звуки), Ex. 6  (Слухай та читай),  Р. 101 Ex. 1, 2, 3, 4, 5.

11. Робота в командах. Game “Add a letter”. Game “Yes/No”.

12. Exercise «I can see  a fox in the zoo… »

13. Р. 80,  Ex. 1. розфарбуй та скажи; Ex. 2. З’єднай ім’я з дитиною і наведи його по пунктирах.

14. Р. 81,  Ex. 3. Показуй та говори. Тоді намалюй.

15. Game “Назви слово”. Учні, яке нове слово ви вивчили сьогодні на уроці?

III. Заключна частина. Підведення підсумків. Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували? Що ми зробили сьогодні на уроці? – Ми говорили про те, що ми вміємо робити,   відповідали на запитання: “What can you do?”,  вивчили нові слова, виконали багато завдань,  ігор та співали пісень, навчились запитувати: What can you see? Та відповідати I can see… Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.

T: The lesson is over. Goodbye, children! P: Goodbye, teacher!  Song “Goodbye”. See you soon.

 

 

doc
Додано
1 червня 2021
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку