Урок. Почуття. Вміння.

Про матеріал
План-конспект уроку на тему: Почуття. Вміння. (English with Smiling Sam. 1 клас). Оксана Карпюк.
Перегляд файлу

План-конспект  уроку на тему: Почуття. Вміння.

            (English with Smiling Sam. 1 клас).

Мета: формувальна: ознайомити учнів з новою темою “Почуття. Вміння” та новим лексичним і граматичним матеріалом, формувати в учнів вміння переключатися на різні види діяльності;  практична: активізувати раніше вивчений  лексичний матеріал, удосконалити вміння учнів вести діалог; повторити алфавіт під час гри; освітня: поглиблювати знання учнів про необхідність англійської мови; сформувати розуміння особливості свого мислення, збільшення пасивного словника дитини; розвивальна: розвивати лексичні навички та навички мовлення, навички письма; розвивати творче та логічне мислення, увагу, уяву учнів в умовах гри;  розвивати різні види пам’яті (слухову і зорову), мовну здогадку, мовленнєву реакцію, навички імітації. виховна: виховувати почуття ввічливості, культуру мовлення; виховувати самостійність.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Очікувані результати навчального заняття: ознайомитись з лексичними одиницями з даної теми, вміти вести діалог, знати граматичну конструкцію: I can/ I can not, вміти відповідати на запитання: How are you? I am happy/ I am not sad.

Обладнання: підручник, класна дошка, наочний матеріал, телевізор,        роздатковий матеріал, відеопісні, наліпки.

Хід уроку:

І. Початок уроку. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення. Організаційний момент. 1. Привітання. Повідомлення теми та мети уроку. Сьогодні на уроці ми повторимо алфавіт, ознайомимось з новою темою “Почуття. Вміння”, повторимо, що я вмію і не вмію робити (I can/ I can not), навчимось відповідати, які в мене емоції (I am sad/ I am not sad).

2. Song «Hello».

3. Game “Speak to your friend” (Робота в парах). How are you? I am happy/ I am not sad.

4. Ex. 6, 7 p. 99.

5. Повторення лексичного  та граматичного матеріалу на с. 92.   Покажи та назви. Game “Ukrainian-English”.

6. Game “What can you  do?”

7. Game “I can/ I can not” (Робота в парах).

ІІ. Основна частина уроку.

6. Ознайомлення з новими граматичними конструкціями та прикметниками на позначення емоцій, почуттів (I am (happy (щасливий), sad (сумний), hungry (голодний), thirsty (спраглий), hot (гарячий), cold (холодний), tired (замучений), sleepy (сонний), surprised (здивований), scared (переляканий), bored (нудний), excited (схвильований)).

7. Фізкультхвилинка (“Head, shoulder’s, knees and toyes”. T: Now let’s relax a little. Stand up and be active!

8. Song “Feelings and emotion chant (Adjectives for Kids)”

9. Exercise  “English-Ukrainian ”. Happy-це щасливий, sad -сумний і т.д...

 10.  Exercise 1, 2, 3, 5, 6. р. 100 (Послухай та заспівай, послухай та скажи).

11. Робота в командах. Game “Add a letter”

12. Ex. 4., р. 78. Розфарбуй літери в алфавітному порядку.

13. Exercise 1, 2, р. 79.

III. Заключна частина. Підведення підсумків. Вчитель роздає наліпки за активність та самостійність на уроці.

Т: Що ми робили сьогодні на уроці? Що вам найбільше сподобалося? (Учні висловлюють свої думки.). Діточки, ми все виконали на уроці, що запланували? Що ми зробили сьогодні на уроці? – Ми говорили про те, що ми вміємо робити,   відповідали на запитання: “What can you do?”,  вивчили нові слова, виконали багато завдань,  ігор та співали пісень.  T: The lesson is over. Goodbye, children! P: Goodbye, teacher!  Song “Goodbye”. See you soon.

doc
Додано
1 червня 2021
Переглядів
789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку