План-конспект уроку "Органайзер з фетру. Етапи проектування. Ескіз виробу"

Про матеріал
Основною метою при розробці цього уроку - це показати методи та прийоми актуалізації знань етапів роботи над проектом. Я використала ресурси https://wordart.com/my-word-art (хмара слів) та https://learningapps.org/createApp.php (етапи проекту)
Перегляд файлу

C:\Users\Aris\Desktop\IMG_20220128_205617.jpgПлан-конспек уроку №_____

Клас:   6 

Проект №____ «Органайзер з фетру»                                                                                                                                                    

Тема:  «Етапи проектування.  Виконання ескізу виробу.»

Очікувані результати:

- розрізняє етапи проектної діяльності,

- виконує ескіз виробу,

- застосовує метод стилізації та  біоформ під час проектування виробу,

- визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.

-добирає інструменти та матеріали для роботи.

Обладнання та матеріали:  проектор, екран,  інструкційні картки.

 

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ  привітання, перевірка наявності учнів.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1) Вчитель: перш  ніж приступати до вивчення нової теми, давайте  подивимось на хмарку слів та поміркуємо, до якої діяльності належать слова.  (проектування, проектна діяльність)

 

 

C:\Users\Aris\Desktop\Word Art 15.png

 

2) Вчитель:  тепер давайте розглянемо ще одну хмаринку та відповімо, що в ній зашифро-вано. (етапи проектування)

                                                     https://lh6.googleusercontent.com/iLJRAOjZZqZtnK3n6g-iFP6Ph7HzXhB7Z2CjrhCK6e7ShjG0RPbedFtXD25Le7I4OdlA2Rf0N2ZwBYNqa1UV1N_9OvWqf8Di2YrMWg2X0dKmOHCIUF577mmMHjviq35PQaM4thDI_8_J

3) Вчитель:  а тепер давайте пригадаємо з яких видів діяльності складається кожен етап. Для цього потрібно от сканувати QR-код та виконати невеличке завдання (розподілити види діяль-ності по етапам роботи над проектом).

                                                    https://lh3.googleusercontent.com/GMb1GyyiYqx6jTr4_F8qtqLl8sNJIJwj5l5pNoEj2NtvSsnIoZwnW4gQyvBfriNVrIheNdO9Xdmx6LR3R31MBwtSEOP_xvpu4WLkKqV07vjEpuxII4uM2z9zF1cRB7nDqUo2P2H6e2bL

             

 

             C:\Users\Aris\Desktop\Screenshot_20220128_192902_com.android.chrome.jpg                  C:\Users\Aris\Desktop\Screenshot_20220128_193003_com.android.chrome.jpg

Учні: виконують завдання.

 

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ:

Вчитель: Отже, сьогодні на уроці  ми приступаємо до другого етапу роботи над проектом  - виконуємо ескіз майбутнього виробу.

 

ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

Ескізи застосовують при проектуванні нових та вдосконаленні існуючих виробів. Саме за допомогою ескізу втілює на папері свою ідею, свій творчий задум архітектор, проектувальник, конструктор, раціоналізатор. Ескізи виконують і тоді, коли у виробничих умовах виникає термінова потреба виготовити нову деталь замість тієї, яка вийшла з ладу, а запасна відсутня. Часто за ескізами виконують креслення деталей.

 

V. ПОВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (вступний інструктаж):

Вчитель: На минулому уроці  ми вирішили виготовляти органайзери з фетру у вигляді сови.

Коли ми обираємо виріб для виготовлення, ми спочатку робимо його ескіз. І тут нам на допомогу приходить метод стилізації. В малюванні, коли ми хочемо намалювати якийсь предмет з оточуючої нас природи, ми використовуємо саме цей метод.

СТИЛІЗАЦІЯ - це спрощене зображення будь якого предмета чи форми живої природи.

 Вчитель показує слайди.

 

Слайд 1._____________________________________________________________________________________

                       https://lh4.googleusercontent.com/aRfbKz4ZT9x34B2ZhkgHOzSm26SplDOPP4-66Ukg9v3Rt8F5JZvQUCE2ruAcUOTbK23OeKO687aE9d9j7eP-GNetguDZo62o2sM99SjBGzv7f4eUbZtM5iuoqTz6myuLyIPfMU2a2o8

 

 

Слайд 2.______________________________________________________________________________________

                  C:\Users\Aris\Desktop\БІОФОРМИ В ПРОЕКТУВАННІ  ТА СТИЛІЗАЦІЯ В МАЛЮВАННІ.png

Слайд 3

C:\Users\Aris\Desktop\БІОФОРМИ В ПРОЕКТУВАННІ  ТА СТИЛІЗАЦІЯ В МАЛЮВАННІ (5).png

                                         Слайд 4.___________________________________________________________________

                                       C:\Users\Aris\Desktop\БІОФОРМИ В ПРОЕКТУВАННІ  ТА СТИЛІЗАЦІЯ В МАЛЮВАННІ (2).png

 

 

Слайд 5.______________________________________________________________________________________

C:\Users\Aris\Desktop\БІОФОРМИ В ПРОЕКТУВАННІ  ТА СТИЛІЗАЦІЯ В МАЛЮВАННІ (3).png

 

                                                Слайд 6.________________________________________________________________

                                         C:\Users\Aris\Desktop\БІОФОРМИ В ПРОЕКТУВАННІ  ТА СТИЛІЗАЦІЯ В МАЛЮВАННІ (4).png

 

 

 

VI.ПРАКТИЧНА РОБОТА (поточний інструктаж):

Вчитель: Сова може буди різної форми. Інструкційні картки можуть допомогти вам в роботі при розробці ескізу.

Завдання: -     виконати ескіз виробу,

  • визначити розмір виробу.
  • визначити необхідну кількість матеріалів,
  • написати в два стовпчика які матеріали та інструменти потрібні будуть для роботи.

         C:\Users\Aris\Desktop\Ескіз виробу. (2).png

Учні: виконують ескіз виробу.

Вчитель: допомогає в роботі, виправляє помилки, слідкує за виконанням ПБЖ та організації робочого місця.

 

 

 

 

VII. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ (заключний інструктаж):

-Рефлексія: давайте відповімо на питання, який ще метод, крім стилізації,  ми використову-вали сьогодні на уроці? (біоформи)

-Аналіз помилок.

-Оцінки.

-Д/З.

docx
Додано
28 січня 2022
Переглядів
1925
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку