План-конспек уроку №_____
Клас: 6
Проект №____ «Органайзер з фетру»
Тема: «Етапи проектування. Виконання ескізу виробу.»
Очікувані результати:
- розрізняє етапи проектної діяльності,
- виконує ескіз виробу,
- застосовує метод стилізації та біоформ під час проектування виробу,
- визначає необхідну кількість матеріалів для виготовлення виробу.
-добирає інструменти та матеріали для роботи.
Обладнання та матеріали: проектор, екран, інструкційні картки.
Хід уроку:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ – привітання, перевірка наявності учнів.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ –
1) Вчитель: перш ніж приступати до вивчення нової теми, давайте подивимось на хмарку слів та поміркуємо, до якої діяльності належать слова. (проектування, проектна діяльність)
2) Вчитель: тепер давайте розглянемо ще одну хмаринку та відповімо, що в ній зашифро-вано. (етапи проектування)
3) Вчитель: а тепер давайте пригадаємо з яких видів діяльності складається кожен етап. Для цього потрібно от сканувати QR-код та виконати невеличке завдання (розподілити види діяль-ності по етапам роботи над проектом).
Учні: виконують завдання.
ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ:
Вчитель: Отже, сьогодні на уроці ми приступаємо до другого етапу роботи над проектом - виконуємо ескіз майбутнього виробу.
ІV. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
Ескізи застосовують при проектуванні нових та вдосконаленні існуючих виробів. Саме за допомогою ескізу втілює на папері свою ідею, свій творчий задум архітектор, проектувальник, конструктор, раціоналізатор. Ескізи виконують і тоді, коли у виробничих умовах виникає термінова потреба виготовити нову деталь замість тієї, яка вийшла з ладу, а запасна відсутня. Часто за ескізами виконують креслення деталей.
V. ПОВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ (вступний інструктаж):
Вчитель: На минулому уроці ми вирішили виготовляти органайзери з фетру у вигляді сови.
Коли ми обираємо виріб для виготовлення, ми спочатку робимо його ескіз. І тут нам на допомогу приходить метод стилізації. В малюванні, коли ми хочемо намалювати якийсь предмет з оточуючої нас природи, ми використовуємо саме цей метод.
СТИЛІЗАЦІЯ - це спрощене зображення будь якого предмета чи форми живої природи.
Вчитель показує слайди.
Слайд 1._____________________________________________________________________________________
Слайд 2.______________________________________________________________________________________
Слайд 3
Слайд 4.___________________________________________________________________
Слайд 5.______________________________________________________________________________________
Слайд 6.________________________________________________________________
VI.ПРАКТИЧНА РОБОТА (поточний інструктаж):
Вчитель: Сова може буди різної форми. Інструкційні картки можуть допомогти вам в роботі при розробці ескізу.
Завдання: - виконати ескіз виробу,
Учні: виконують ескіз виробу.
Вчитель: допомогає в роботі, виправляє помилки, слідкує за виконанням ПБЖ та організації робочого місця.
VII. ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ (заключний інструктаж):
-Рефлексія: давайте відповімо на питання, який ще метод, крім стилізації, ми використову-вали сьогодні на уроці? (біоформи)
-Аналіз помилок.
-Оцінки.
-Д/З.