На цьому уроці діти розвивають комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками. Ознайомлюються з новими лексичними одиницями та тренують їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового свідомого повторення. Формують навички монологічного мовлення на рівні реченні з опорою на наочність та навички діалогічного мовлення на рівні мікро діалогу з опорою на зразок.
Урок у 2 класі з поглибленим вивченням англійської мови
Тема: Тварини
Мета: розвивати комунікативну компетенцію, зорову і слухову пам'ять, логічну здогадку, фонематичний слух, гнучкість артикуляційного апарату, вміння самостійно працювати з картками. Повторити й активізувати лексику теми. Ознайомити учнів з новими лексичними одиницями та тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового свідомого повторення. Формувати навички монологічного мовлення на рівні реченні з опорою на наочність та навички діалогічного мовлення на рівні мікро діалогу з опорою на зразок. Удосконалювати техніку читання вголос. Виховувати любов та турботу до братів наших менших, увагу та спостережливість під час виконання завдань.
Обладнання: підручник “Get Set Go”, OUP (2 рівень), картки, дошка, екран, додатки 1,2,3,4
Хід уроку
1. Організаційний момент
T: Good morning, children.
P: Good morning, good morning
Good morning to you.
Good morning, good morning
We are glad to see you.
T: I’m glad to see you, too. Sit down, please
2. Повідомлення теми та мети
Т: Тема нашого уроку «Тварини». Сьогодні ми повторимо назви тварин, кольори та будемо вчитися описувати цих тварин.
3.Фонетична зарядка
1) Т: Але перш ніж ми це зробимо, давайте пригадаємо казку про містера [ j ]. (Вчитель розповідає казку, показує картки зі знаками транскрипції, учні повторюють за вчителем звуки).
Жив на світі язичок. У нього була своя домівка. Щічки були стінами. Була у нього підлога та стеля. Були й зубки. Нашого язичка звали Містер [ j ]. Прокинувся рано вранці Містер [ j ], подивився на безлад у своєму будинку і вимовив [ i: ] як брудно. Потім зітхнув [ h ] та вирішив пропилососити килими. Він ввімкнув пилосос [ʤ ]. Пилосос почав барахлити та видавав такі звуки [ d ] [ t ]. Щоб пилосос не зламався Містер [ j ] вирішив вибити килими [ p ] [ b ]. Після прибирання Містер [ j ] пішов погуляти. По дорозі він зустрів собаку [ r], корову [ m ], біля якої літала муха [ z ]. Потім він дійшов до лісу та побачив їжачка [ f ] [ v ], поряд пролетіла бджола [ ʒ ]. Потім він побачив змію, яка зашипіла на нього [ ʃ ]. Містер злякався змії та сховався за зубками, але вирішив теж зашипіти на неї і висунувся із-за зубів [ ϴ ].Після цього випадку Містер [ j ] захворів. У нього почався кашель [ k ], розболілася голова і він почав стогнати [ oi ] [ ai ]. Потім до нього прийшов лікар та вигукнув [ ɔ] та ви захворіли. Ану відкрийте ротик та скажіть [ a: ] . Після огляду лікар виписав Містеру [ j ] ліки [ tʃ ] – від кашлю та [ ð ] – від головного болю. Потім до нього прийшла його подруга – Міс [ ǝ: ]. Вона принесла йому лимон [ l ] та цукор [ s ]. Потім він вилікувався та запропонував Міс [ ǝ:] вийти за нього заміж. Вона відповіла [ ɔu ], я згодна. І вони жили довго та щасливо.
2) Who says meow? – The cat does.
woof-woof? – The dog does.
squeak-squeak? – The mouse does.
moo-moo? – The cow does.
oink-oink? – The pig does.
baa-baa? – The ship does.
Учитель читає вірші, учні повинні їх закінчити (при назві кольорів учитель показує відповідні кольори – Додаток 1)
У меня сомнений нет
Красный цвет, конечно, RED
Уверен, ты запомнишь
Оранжевый цвет ORANGE
Облизнувшись кошка съела
Желток желтый-желтый YELLOW
Ох, неспелый мандарин
Он зеленый, значит GREEN
Ой, тону, иду ко дну
Синий по-английски BLUE
Для стирки я купила «Тайд»
Костюм стал чистый, белый WHITE
Очень черный негр Джек
Черный по-английски BLACK
Я купил букет гвоздик
Они розовые – PINK
Вон, смотри скорей, скорей
Там мышонок серый GREY
На екрані (Додаток 2) учитель показує картинки тварин, учні їх називають (a cat, a kangaroo, a humming-bird, a tortoise, an elephant, a mouse, a snake, a parrot, a monkey).
3)T: What colour is the cat?
P1: The cat is…
4)Т: Діти, а чи вмієте ви складати невеличкі віршики? Тільки російською та українською мовою? Зараз я навчу вас складати віршики англійською мовою. А щоб вам було не так важко, малюнки вам допоможуть (Додаток 3).
Cat, cat, eat that … (rat)
Dog, dog, catch the … (frog)
Hen, hen, take my … (pen)
Fox, fox, sit in that … (box)
Cock, cock, look at the … (clock)
Mouse, mouse, where is your … (house)
Boys, boys, give me your … (toys).
T: Now it’s time for a short rest. Let’s move like animals. (miming and reciting)
The dolphin swims,
The monkey climbs,
The horse runs,
The kangaroo jumps,
The tortoise crawls,
The snake crawls, too,
The bear walks
And nobody talks.
(Впр.2, стор.26)
Вчитель пропонує учням подивитися на картинки та здогадатися, як вони перекладаються. Потім учні повторюють за вчителем їх вимову.
Animals Pronouns Colours
Long, small, kangaroo, green, parrot, big, mouse, shirt, blue, cat, black, yellow, old, snake, thing.
T: Look at the pictures with animals. You must complete these sentences.
3)Опиши тварину.
Впр.5, стор.28 (учні дивляться на малюнки тварин та усно описують їх колір та розмір)
Приклад: This is a mouse.
It is white and small.
Впр. 3, стор. 26 (співають пісню)
Т: Прочитайте діалоги (запис на дошці) і побудуйте подібні (учні читають, перекладають діалоги разом з вчителем, потім самостійно в парах складають подібні діалоги та інсценують їх)
***
***