Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А.Несвіт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 2 класу за підручником А.Несвіт. Англійська мова: підручник для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів. А. Несвіт. – Київ: «Генеза», 2012. 2 години на тиждень. З інтегрованими змістовими лініями.

Перегляд файлу

Витяг з Листа МОН України від 17.08.2016 № 1/9-437 «Щодо методичних рекомендацій

про викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах»2-й рік вивчення іноземної мови  передбачає не тільки більшу кількість годин, відведених на її вивчення, але й збільшення тем ситуативного спілкування, особливо в публічній сфері (короткі відомості про своє місце, пори року, екскурсії). Сфери спілкування, з якими учні познайомилися в 1-му класі, отримують поширене тлумачення, наприклад, до представлення членів сім’ї додається їх вік, описання зовнішності, до характеристики друзів додається опис їхнього одягу, улюблених іграшок, захоплення.

Комунікативно-мовленнєвий розвиток учня 2-го класу продовжується в усній формі спілкування, тобто учень повинен навчитися сприймати і розуміти іноземну мову на слух і відповідно на неї реагувати. У цьому віці діти легко сприймають почуте, без труднощів розуміють на слух не тільки окремі слова, але й  цілі комунікативні одиниці, об’ємні мовні відрізки, тому навчання аудіювання – розуміння мови, що сприймається на слух є невід’ємним компонентом навчання комунікації. Воно складається з уміння диференціювати звуки, що сприймаються, інтегрувати їх в смислові комплекси, утримувати їх у пам’яті під час слухання, здійснювати можливе прогнозування і, виходячи із ситуації спілкування, розуміти отриману інформацію. Саме через аудіювання відбувається засвоєння мовленнєвої сторони мови, що значно полегшує оволодіння говорінням. Матеріалом для слухання у 2-му класі слугує не тільки жива мова вчителя на уроці, але й аудіозаписи дитячих віршиків, пісень, римівок, мікродіалогів, міні-розповідей.

У 2-му класі розглядається цілеспрямована робота з читанням в 2-х напрямах – навчання техніки читання (читання вголос) та читання про себе, оскільки в 1-му класі діти вже засвоїли англійський алфавіт, оволоділи елементарними знаннями про звуко-літерні співвідношення. Дитина починає усвідомлювати важливість мнемічної задачі для засвоєння навчального матеріалу, поданого вчителем. У цьому віці відбувається інтенсивне формування прийомів запам’ятовування, тому при формуванні вмінь читання необхідно використовувати прийоми активізації асоціативної пам’яті учнів, спроможних «зачепити» емоційну та інтелектуальну сфери дітей, посилити чуттєву основу їхнього сприймання і допомогти їм більш яскраво закарбувати в пам’яті правила читання.

Навчання читання про себе іншомовних текстів покликано вирішувати певні комунікативні задачі, тому, починаючи з молодшої школи, слід навчати комунікативному читанню в послідовності: від комунікації – до читання і від читання – до комунікації. Перед тим, як діти перейдуть до читання написів під малюнками, загадок, віршів, міні-розповідей, вони повинні будуть виконати нескладні комунікативні завдання: відповісти на питання учителя, сказати 1-2 речення про героїв, описати їхню зовнішність, припустити їх улюблений вид заняття і т.д. Комунікативні завдання після читання тексту вимагають від учня поширеної відповіді на питання, виразу за опорами (ключовими словами, малюнками).

Навчання читання на комунікативній основі реалізують закладений у концепції інтегративний підхід, коли мовний і мовленнєвий матеріал, що вивчається, проходить через 3 основних аналізатори – слуховий, зоровий та моторний. Четвертий – динамічний аналізатор - додається під час навчання письма і тим самим остаточно закінчують формування мовних навичок та мовленнєвих вмінь.

Учні 2-го класу засвоюють навички техніки письма – графіки та орфографії.

Саме у 2-му класі закладаються основи грамотного письма. Навчання письмового мовлення як самостійного виду мовленнєвої діяльності починається у 3-му класі і продовжується до закінчення початкової школи.

Основні зміни у програмі з «Іноземних мов»:

Лінгвістична лексична компетенція: тема «Шкільне приладдя» (вилучено),

тема «Місяці. Дні тижня» (перенесено до 3 класу)

Мовленнєва компетенція (говоріння): обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік (скорочено до 3-4 речень/реплік)

Мовленнєва компетенція (письмо): обсяг письмового повідомлення 4-5 речень (скорочено до 2-3 речень)

Уточнено тематику ситуативного спілкування:   «Свята та традиції» («Харчові продукти»)

 

№ уроку

дата

вид роботи

тематика ситуативного спілкування

мовний інвентар

сприймання на слух

інтегровані змістові лінії

лексика

граматика

активна

засоби вираження

1*, 2*, 3*, 4*

І семестр.

Повторення вивченого. Я, моя сім'я та друзі.

1

 

Вступ. Повторення вивченого у попередньому класі. Активація мовних та мовленнєвих навичок.

Привітай своїх друзів.

Активація вивчених ЛО.

Good morning. Nice to meet you. I’m (name)

Активація вивчених граматичних структур.

I am =I’m.

Активація фонетичних навичок.

2. Демонструє навички ввічливого спілкування

2

 

Повторення вивченого. Читання. Усне мовлення.

Про себе.

Активація вивчених ЛО.

My name is…

Im (number)

Im from Ukraine. I live in… I’m a pupil. I’m in the second form.

Загальні питання та короткі відповіді.

Активація фонетичних навичок. Повторення B-[b], D-[d]

2. Демонструє усвідомлення себе як громадянина України

3

 

Читання. Усне мовлення. Повторення алфавіту. Спелінг.

Звідкіля ти родом.

Активація вивчених ЛО.

Whats your name? How old are you? What are you? What form are you in? Where do you live?

Спеціальні питання та повні відповіді.

Активація фонетичних навичок. Повторення F-[f], G-[ʤ], [g]

2. Демонструє усвідомлення себе як громадянина України

4

 

Усне мовлення. Читання.

Мої друзі.

Активація вивчених ЛО. (I, we, you, he, she, it, they)

Where are you from? Where is he/she from? I have got a friend. His/Her name is… He/She is… He/She is from… He/She lives in…

Особові та присвійні займенники.

Present Simple для 3 особи однини.

Активація фонетичних навичок. Повторення H-[h], J-[ʤ], A-[ᴂ], O-[o], I-[i].

2. Демонструє соціальну взаємодію з однолітками.

5

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Граматична структура to be. Граматичні вправи. Усне мовлення.

Моя сім'я.

Активація ЛО теми. Daughter, son, aunt, uncle.

How are you? I’m… How is your… He/She is…

Форми дієслова to be у Present Simple

 

Вимова нових слів. Повторення K-[k], L-[l]

2. Цікавиться справами членів родини та друзів.

6

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання. Усне мовлення.

Мої бабуся та дідусь.

Parents, grandparents, grandma, granny, grandpa, grandson, granddaughter, cousin, these, those.

This is… That is… These are… Those are…

Вказівні займенники This is… That is… These are… Those are… Форми дієслова to be у Present Simple

[ ð]. Вимова нових слів. Повторення M-[m], N-[n]

2. Розповідає про зв'язок поколінь у своїй родині.

7

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Артиклі a, an.

Моя сім'я.

Story, young, old, pie, to cook, apple pie.

Is this..? Is your (family member) (adjective + noun)?

 

Артиклі a, an. Форми дієслова to be у Present Simple

Вимова нових слів. Повторення P-[p], R-[r]

2. Розповідає про обов'язки у родині.

8

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання.

Зовнішність та характер.

Nice, kind, strong, weak, handsome, pretty.

My (family member) is (adjective). Is he/she (adjective)? Yes, he/she is. No, he/she is not. What’s (family member) like?

Форми дієслова to be у Present Simple

Вимова нових слів. Повторення E-[e], A-[].

2. Диференціює позитивні та негативні якості характеру.

9

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні та граматичні вправи. Самостійна робота.

Я та моя сім'я.

(ст. 20 -23)

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

 

Відпочинок і дозвілля. Іграшки. Уподобання.

10

 

Усне мовлення. Читання.

Мої іграшки.

Активація вивчених ЛО.

I have gotHe/She has got

I have gotHe/She has got

Вимова нових слів. Повторення E-[e], A-[], I-[i].

2. Виявляє  вміння ділитися іграшками.

11

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного. Усне мовлення.

Давай пограємося.

Monster, plane, robot, lorry, clock, puzzle, mouse, doll

I have got… She/He has got… It’s my birthday present. Let’s play. Here it is.

I have got… He/She has got… Let’s play. Let’s play.

Вимова нових слів. Повторення S-[s], T-[t], E-[e], A-[], I-[i].

2. Розповідає про соціальну взаємодію з однолітками.

 

12

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Іграшки друзів.

Skipping rope, clown, computer game, ship, puzzle

I/You/They have got… my/your/ their… He/She has got… her/his…

Присвійні займенники.

Вимова нових слів. Повторення O-[o], E-[e], A-[], I-[i].

4. Виявляє повагу до права влсності інших людей.

13

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Моя улюблена іграшка.

To fly, to drive, to ride, to cook, to talk, to cry

(Pronoun) can/can’t…

Can (pronoun)..?

Can. Can’t.

Вимова нових слів. Повторення U-[ʌ],  O-[o], E-[e], A-[], I-[i].

3. Демонструє розуміння значення активного відпочинку.

14

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Моє улюблене заняття.

Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring.

I like/don’t like… It is (adjective). They are (adjective).

Форми дієслова to be у Present Simple.

Вимова нових слів. Повторення Qu-[kw]

2. Формулює особисті вподобання.

15

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Граматична структура Present Simple. Граматичні вправи. Усне мовлення. Письмо.

Що ми робимо в неділю.

To fly a kite, to skip, to roller blade, to play on the swing, to want.

Present Simple.

Present Simple.

Вимова нових слів. Повторення V-[v], W-[w].

2. Розповідає про сімейні традиції.

3. Демонструє розуміння значення активного відпочинку.

16

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Граматична структура Present Simple. Граматичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Я люблю спорт.

Football, basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics, swimming pool, famous.

Present Simple для like to.

Present Simple

Вимова нових слів. Повторення X-[ks], Z-[z]

3. Демонструє розуміння впливу спорту на здоров'я.

17

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Прийменники та артиклі в обставинах місця. Усне мовлення читання.

Місця для відпочинку.

In the village, in the garden, in the park, in the yard, at school, at home, at the Zoo, at the sportsground,  tо play hopscotch, to play hide and seek.

Структура Present Simple для 1, 2, 3 (множина) осіб з обставиною місця.

Present Simple. Прийменники та артиклі в обставинах місця.

Вимова нових слів. Повторення E-[e], A-[ᴂ], [ei], G-[ʤ], [g].

1. Демонструє розуміння необхідності дотримання чистоти у місцях для відпочинку.

18

 

Повторення ЛО теми. Множина іменників, граматичні та лексичні вправи.

Іграшки.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Множина іменників.

Закріплення фонетичних навичок. Повторення S-[s], Z-[z].

2. Розповідає про соціальну взаємодію з однолітками.

 

19

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні та граматичні вправи. Самостійна робота.

Дозвілля.

(ст. 40 – 43)

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Розповідає про соціальну взаємодію з однолітками.

 

Зовнішність.

20

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Ознайомлення з присвійним відмінком.

Обличчя.

Face, hair, eye, nose, mouse, lip, head, ear, cheek, chin, small, big, round, oval, long, short, happy, ugly, funny.

This is… These are… It is… They are… It has got…

Присвійний відмінок.

Вимова нових слів. Повторення C-[c], [k].

2. Усвідомлює свою унікальність та виказує толерантне ставлення до інших.

21

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Множина іменників. Граматичні вправи. Усне мовлення

Частини тіла.

Finger, arm, body, hips, leg, smile, hand, knee, toe, foot tooth. Numbers.

He/She has got…

Множина іменників. A foot – feet, a tooth – teeth.

Вимова нових слів. E-[e], [i], ee – [i:], ea-[i:].

22

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Читання, вправи на розуміння змісту прочитаного.

Зовнішність друга.

Curly, wavy, straight, fair, dark, tall, fat, plump, slim

What is… like? Ye/She is… Ye/She has got…

Активація граматичних структур.

Вимова нових слів. Повторення E-[e], [i], ee – [i:], ea-[i:].

2. Усвідомлює свою унікальність та виказує толерантне ставлення до інших.

23

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Заперечні речення для ot have, can,  Present Simple, граматичні вправи

Зовнішність друга.

To see, to hear, to smell, to spell, to wink, to think

haven’t got, hasn’t got, can’t, don’t, doesn’t.

Заперечна форма для ot have,  can,  Present Simple,  

Вимова нових слів. All-[ol], alk –[ok], air-[eə], i-[i], [ai], o-[o], [ou], e-[e], [i], u-[ʌ], [ju].

 

24

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Письмо. Прикметники антоніми.

Одяг.

Blouse, dress, shirt, skirt, jacket, tie, trousers leans, socks, shoes, clothes.

What colour is… What colour are…

What is/are (clothes) like?

Форми дієслова to be у Present Simple.

Вимова нових слів.

th-[θ], [ð], ck-[k], ow-[au], a-[].

3. Обирає одяг в залежності від пори року.

25

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Присвійний відмінок іменника, граматичні вправи. Усне мовлення.

Одяг.

Hat, T-shirt, sandals, coat, shorts, boots, pyjamas, whose

Whose (clothes) is/are this/these? It/They is/are (Possessive Case + Noun).

Присвійний відмінок іменника.

Вимова нових слів. Повторення th-[θ], [ð],  S-[s], Z-[z].

3. Обирає одяг в залежності від пори року.

26

 

Усне мовлення. Читання. Письмо. Присвійний відмінок.

Який одяг ти носиш.

to wear, to have (got) smth on.

Whose (clothes) is/are this/these? It/They is/are (Possessive Case + Noun). What do you wear...?

Присвійний відмінок іменника.

Вимова нових слів. Повторення [i]-e, i, ea, ee.

3. Обирає одяг в залежності від пори року.

27

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні та граматичні вправи. Самостійна робота.

Зовнішність

(ст.60-63)

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Розповідає про себе та виказує толерантне ставлення до інших.

28

 

Повторення та систематизація вивчених граматичних структур.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

 

29

 

Повторення та систематизація вивчених граматичних структур.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

 

30

 

Повторення та систематизація вивченого за І семестр.

Природа.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

3. Розповідає про активний відпочинок, спорт

31

 

Повторення та систематизація вивченого за І семестр.

Іграшки.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Демонструє соціальну взаємодію з однолітками.

32

 

Повторення та систематизація вивченого за І семестр.

Зовнішність.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Виявляє толерантне ставлення до інших людей.

ІІ семестр.

Природа. Пори року і погода.

33

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення.

Яка сьогодні погода. (ст. 64-65, 67)

Warm, sunny, rainy, cloudy, windy, cold, snowy, frosty, hot, cool; raincoat.

What is the weather like today? It is… I can… I like/don’t like… weather.

Cтруктури типу It is sunny.

Вимова нових слів. Wh-[w], [h], Y-[i], [ai], [j].

 

Тема «Місяці» перенесена до 3 класу (ст. 66). Відповідно, вправи з цими ЛО у подальшому пропускаються або замінюються.

 

34

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Погода взимку.

Fur coat, sweater, scarf, gloves, mittens, to skate, to ski, to sledge, to play snowballs, to make snowman

What is the weather like in winter? It is… What do you wear in winter? I wear… Do you like (action)? Does your friend like (action)?

Present Simple.

Cтруктури типу It is sunny; I like to…

Вимова нових слів.  Повторення звукобуквених співвідношень.

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погоди.

35

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Погода навесні. Числівники 11 – 20.

Chilly, temperature, degrees, below zero, above zero, numbers 11-20.

How old is..? What’s the temperature today? It is … below/above zero. Where is..?

Прийменники on, in, under, over, above, below.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень.

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погоди.

36

 

Усне мовлення. Читання. Письмо.

Погода влітку.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Спеціальні питання.

Вимова нових слів. U-[ju], [ʌ].

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погоди.

37

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання, вправи на розуміння прочитаного. Письмо.

На морі.

Rock, coast, shell, stone, crab, sand, sea, seaside, jellyfish, sea star, fish, sandcastle.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Вимова нових слів. Повторення C-[s], [k].

1. Демонструє розуміння взаємозв'язку людини і природи.

Тема «Дні тижня» перенесена до 3 класу (ст.79). Відповідно, вправи з цими ЛО у подальшому пропускаються або замінюються.

38

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Багата осінь. Фрукти та овочі.

Pear, plum, melon, watermelon, tomato, basket, minus.

(Number) minus (number) is (number).

Закріплення граматичних структур.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

4. Демонструє розуміння цінності сільськогосподарської праці.

39

 

Тренувальні вправи з граматики

Пори року. Погода.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

3. Аргументує вибір одягу в залежності від погоди.

40

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні та граматичні вправи. Самостійна робота.

Пори року. Погода.       

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

Тварини.

41

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Домашні улюбленці.

Dog, puppy, rabbit, guinea-pig, cat, kitten, hamster, parrot, pet.

I have got… It is… It eats… It drinks… I love my pet.

Закріплення граматичних структур.

Вимова нових слів. I – [ai], ight-[ai].

1. Виказує своє ставлення до домашніх улюбленців.

42

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Де живуть і що їдять домашні тварини.

Cage, dog-house, aquarium, water, carrot, cabbage, fish food, meat, corn.

Where do they live? They live… what do they eat? They eat…

Present Simple.

 

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

1. Розповідає про особливості життя  своїх домашніх улюбленців

43

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Свійські тварини.

Cow, hen, pig, sheep-sheep, horse, goose – geese, lamb, farm.

My granny has got… I can see… Where are the pets? They are…

Прийменники on, in, under, over, above, below.

Вимова нових слів.  [ou] – o, oa, ow.

4. Виказує розуміння значення сільської праці.

44

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

опис свійських тварин.

Noisy, quiet, clever, hungry, angry, year, hour, how long.

How long do animals live/sleep?

Множина іменника.

Вимова нових слів. ar-[a:]

4. Виказує розуміння значення сільської праці.

45

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Де живуть дикі тварини.

Jangle, mountain, desert, savanna, forest, ocean, penguin, tortoise, shark, camel, walrus; (lion, tiger, monkey, dolphin, giraffe)

Where do (animals) live? They live… They can… They are…

Present Simple.

Вимова нових слів. O-[o], [ou], oa-[ou].

1. Розповідає про різноманітність тваринного світу, усвідомлює значення збереження диких тварин.

46

 

Усне мовлення. Читання. Письмо.

Тварини у зоопарку.

Jaguar cub, dangerous, to hunt

This is a (animal). It is (adjective). It lives in… It eats… Where does it live? What does it eat?

Present Simple.

Вимова нових слів. or-[o]

1. Усвідомлює значення збереження диких тварин.

3. Безпека у зоопарку.

47

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Опис тварин.

Tail, wing, head, body, harp, hippo, eagle, crocodiles.

(Animals) have got (adjective + noun).

Present Simple.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

1. Усвідомлює значення збереження диких тварин.

48

 

Повторення граматичних структур, граматичні вправи. Читання, вправи на розуміння прочитаного.

Моя улюблена тварина.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Множина іменників.

Закріплення фонетичних навичок.

1. Розповідає про різноманітність тваринного світу, усвідомлює значення збереження диких тварин.

4. Виказує розуміння значення сільської праці.

49

 

Тренувальні вправи з граматики

Тварини.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

50

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні та граматичні вправи. Самостійна робота.

Тварини.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

Свята та традиції. Харчові продукти.

51

 

Усне мовлення. Читання. Письмо.

День народження.

Актуалізація ЛО теми.

I have got a birthday. My present isHe/She has a birthday. Nick’s present is…

Присвійний відмінок.

sh-[Ɩ]

2. Розповідає про соціальну взаємодію з однолітками.

52

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Cімейне свято

To clean the room, t bake a cake, to invite the guests, to celebrate, to write a postcard, to buy presents, to open the presents, to congratulate, family party

Present Simple.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

2. Розповідає про сімейні традиції та розподіл обов'язків.

53

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Прислівники часу. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Свята України. Новий рік.

St. Valentine’s Day, Independence Day, (birthday, New Year, Christmas, Easter), morning, afternoon, evening, weekend, midnight, always, sometimes, never.

Прийменники on, in, at зі словами, що вказують на час. Прислівники часу.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

2. Розповідає про традиції святкування Нового року.

54

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Різдво. Країни світу (Сhina, South America, Europe, the USA, Spain, India).

Christmas Tree/ carols/meal, decorate, celebrate, carnival, grapes.

How do you celebrate? We have/eat/get and give/ sing/dance…

Прислівники часу. Present Simple.

Вимова нових слів. Ch-[tƖ]

2. Порівнює святкування Різдва в різних країнах.

55

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

Великдень

The Easter Bunny/eggs/

basket/greeting cards/presents, paska, spot, stripes

how do you celebrate Easter? We…

Present Simple. Закріплення граматичних структур.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

2. Порівнює святкування Великодня в різних країнах.

56

 

Введення нових ЛО, лексичні вправи. Усне мовлення. Читання. Письмо.

День матері.

Play football, watch TV, eat ice-cream, help to cook, play computer games, wear costumes, eat a cake swim in the swimming-pool, give presents, get presents, country, to honour, handmade card, jewellery.

Present Simple.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

2. Виказує розуміння важливості сім'ї, доброзичливих взаємовідносин між членами родини

57

 

Усне мовлення. Читання. Письмо.

День тата.

Build sandcastles, go fishing. What do you do together/with your father?

Present Simple.

Вимова нових слів. Повторення звукобуквених співвідношень

58

 

Усне мовлення. Читання. Письмо.

На шкільному святі.

Закріплення лексичних навичок. Sweet, hopscotch.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. розповідає про власний внесок до шкільного життя.

59

 

Тренувальні вправи з граматики

Свята.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Порівнює традиції святкування в різних країнах.

60

 

Повторення та систематизація вивченого. Комунікативні та граматичні вправи. Самостійна робота.

Свята.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Порівнює традиції святкування в різних країнах.

61

 

Повторення та систематизація вивченого. Тренувальні граматичні вправи.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

 

62

 

Повторення та систематизація вивченого. Тренувальні лексико-граматичні вправи.

 

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

 

63

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

64

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

65

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

66

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

67

 

Повторення та систематизація вивченого.

Я, моя сім'я та друзі. Зовнішність.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Виказує толерантне ставлення до оточуючих.

68

 

Повторення та систематизація вивченого.

Відпочинок і дозвілля. Свята.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Демонструє соціальну взаємодію.

69

 

Повторення та систематизація вивченого.

Природа. Погода. Тварини.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

1. Виказує позитивне ставлення до природи.

70

 

Підсумковий урок

Що ми робитимемо на канікулах.

Закріплення лексичних навичок.

Закріплення мовленнєвих зразків

Закріплення граматичних структур.

Закріплення фонетичних навичок.

2. Розповідає про свої плани

Тему «Шкільне приладдя» вилучено

 

1* - Екологічна безпека та сталий розвиток.

2* - Громадянська відповідальність.

3* - Здоров'я і безпека.

4* - Підприємливість та фінансова грамотність.

docx
Додано
9 вересня 2018
Переглядів
816
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку