Календарно-тематичне планування до підручника Алли Несвіт 2 клас ( 2 години) на перший семестр зі змістовими лініями, відповідно до нових вимог.
Календарно-тематичне планування
2 А клас I семестр
за підручником А.Несвіт “English”
(2 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії |
Засоби вираження |
Лексика
|
Аудіюва- ння |
Гово-ріння |
Пись- мо |
Чита- ння |
ДЗ |
|||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров`я і безпека |
Підприємливість і фінансова грамотність |
||||||||||||||||||||
|
Тема 1: Моя сім’я і друзі |
||||||||||||||||||||||
1 |
Привіта-ння з друзями. |
Вміти: привітатися; прощатися; представити себе / друга / подругу / батьків; називати когось / щось; запитувати / повідомляти про вік; запитувати / повідомляти про місце проживання. |
|
Усвідомлює себе як учасника спільноти друзів |
|
|
Hello! Hi! Nice to meet you. Good morning |
name, Ann, Dan, Steve, Kim, miss alison |
Вірш “In the morning” Ex. 3 p. 5 |
Ex. 2, 4 pp. 4-5 |
|
p.4-5 ex. 1,3
|
Ex. 5 p. 5speak english
|
||||||||||
2 |
Знайом-ство. Розповідь про себе. |
|
Розповідає про себе як невід`ємну частину суспільства |
|
|
What is your name? I'm.. Good evening/ afternoon/ night. I’m from…
|
evening, night, moon, parents, hug, числівники 1-10 |
Вірш "In the evening" Ex. 3 p. 7 |
Ex. 4 p. 7 |
Wb. 1, 2 p. 6 |
Ex. 2 p.6
|
Ex. 5 p. 7speak english
|
|||||||||||
3 |
Знайом-ство. Місце мешкання. |
|
|
|
Уміє формувати траєкторію власного життя |
Where are you from? Where do you live? |
A boy, a girl, a woman, a man, a cat, a dog, London, UK |
"What is your name?" song |
Ex. 3, 5 pp. 8-9
|
ex 2 p.8 dictation |
РВ р.8-9 ex. 1,5
|
Ex. 2 p. 8 (learn) Ex.6 p.9 speak
|
|||||||||||
4 |
Мої друзі. |
|
Обговорює особливості взаємодії у колі друзів |
|
|
I am from Ukraine. She is from … He is from… We are from….. |
You, we, I, he, she, they, Ukraine, China, the UK, the USA |
Ex. 1, 2, 4, 5 p. 10-11
|
Ex. 3 p. 11 |
Wb. Ex. 3 p.10 |
Ex. 2, 4, 5 p.10-11 |
Ex. 6 p. 11 speak
|
|||||||||||
5 |
Моя сім’я. |
|
Демонструє ефективну взіємодію у сім`ї |
|
|
How are you? I am fine/ not well/bad. |
A mother, a father, a sister, a brother, a daughter, a son, an aunt, an uncle |
Ex. 2 p. 12 |
Ex. 3 p. 13 |
Ex. 4 p. 13 Wb. Ex. 1-3 pp. 11-12
|
Ex. 1, 2, 4 p. 12-13 |
Ex. 5 p. 13 speak Ex1 p12 learn
|
|||||||||||
6 |
Моя сім’я. |
Розуміє необхідність жити разом та в мирі |
|
|
|
Have you got…? Yes, I have No, I haven't |
Grandparents, a grandma, a grandpa, a grandson, a granddaughter |
Ex. 4 p. 15 |
Ex. 2 p. 14 |
Wb. Ex. 2,3 p. 14 |
Ex. 3, 5 pp. 14-15 |
Ex. 6 p. 15speak
|
|||||||||||
7 |
Моя сім’я та друзі. |
|
Розуміє потребу в сумісну праці |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Have got/Has got Is your family big? Have you got…? What is your father's name? |
A story, young, old, a pie, to cook |
Ex. 1, 3 p. 16 |
Ex. 4, 5 p. 17 |
Wb. 2, 3 p.16 |
Ex.1-3 p. 16 |
Ex. 6 p. 17speak Ex1 p 16 learn
|
|||||||||||
8 |
Розповідь про сім’ю. |
Усвідомлює, що добробут сім`ї залежи за від внеску кожного |
Демонструє уміння ефективної взаємодії у родині |
|
|
Is he strong? Is she kind? What’s your dad/mum like?
|
Nice, kind, strong, weak, handsome, pretty |
Вірш “My family” |
Ex. 3 p. 18 |
Wb. Ex. 2, 3 p. 18
|
Ex. 2, 5 pp. 18-19
|
Ex. 4, 6 p. 19make,learn |
|||||||||||
9 |
Узагальнення вивченого лексико-граматичного матеріалу. |
|
|
Формулює ціннісні сімейні пріорітети |
|
I am….. She is…. He is …. We are… |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Вірш “We are happy” |
Ex. 3 p. 20 Ex. 2 p. 22 |
Ex. 4 p. 21 Ex. 6 p. 23 Wb. Ex. 1-4 pp. 18-19 |
Ex. 2 p. 20 Ex. 1-4 pp. 22-23
|
Ex. 6 p. 21write
|
|||||||||||
10 |
Підсумковий урок з теми «Моя сім’я та друзі» |
|
|
Обговорює особливості своєї родини |
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Розповідати про свою сім`ю використовуючи фотографії. |
Ex. 7, p.23ask and answer |
||||||||||||||
|
|
|
|
|
Тема 2: Відпочинок та дозвілля |
||||||||||||||||||
11 |
Мої іграшки. |
Вміти: запитувати про предмети; повідомляти про щось; виконувати / віддавати вказівки (команди)
|
|
Демонструє розум розу дитячих цінностей |
|
|
This is… |
A teddy bear, a toy, a kite, a train, a ball, an animal, a monkey, an umbrella, an elephant. Числівники 1-10
|
Вірш “My Teddy Bear” |
Ex. 1, 2, 4 pp. 24-25 |
Wb. Ex. 1-3 pp. 21-22 |
Ex. 3, 5 pp. 24-25 |
Ex. 3 p. 24 (learn) Ex. 6 p. 25 |
||||||||||
12 |
Ігри та розваги. |
Обговорює вибір матеріалу корисного для здоров`я |
|
|
|
This is… I see ….. I have got… He/She has got… |
A monster, a plane, a robot, a lorry, a clock, a puzzle, a mouse, a doll |
Ex. 1, 3, 6 pp. 26-27 |
Ex. 1, 2, 4 pp. 26-27 |
Ex. 5 p. 27 Wb. Ex. 1, 2 p. 22 |
Ex. 3, 6 p. 27
|
Ex. 7 p. 27 speak Ex1p26 learn
|
|||||||||||
13 |
Ігри та розваги. |
|
|
|
Уміє розподілити власність осіб |
Have you/ they got…? He/She has got … We/They have got … |
A skipping rope, a clown , a computer, a game, a ship, a puzzle. Possessive pronouns
|
Ex. 1, 4, 6 pp. 28-29
|
Ex. 2, 3 p. 28 |
Ex. 5 p. 29 Wb. Ex. 1 p. 23 |
Ex. 2, 6 pp. 28-29 |
Ex. 7 p. 29 speak
|
|||||||||||
14 |
Моя улюблена іграшка |
|
Проектує діяльність відповідно до схильностей предмета |
|
|
Can you/he/she/it…? I can/can't…… |
To fly, to drive, to ride, to cook, to talk, to cry |
Ex. 1, 6 pp. 30-31
|
Ex. 2-4 pp. 30-31 |
Ex. 5 p. 31 Wb. Ex. 1-2 pp. 24-25 |
Ex. 6 p. 31 |
Ex. 7 p. 31 speak Ex1 p30 learn
|
|||||||||||
15 |
Мої захоплення. Хобі. |
|
|
Розповідає про влісні вподобання |
|
Is it…? Are they …? I like…. I don't like…. |
Interesting, quick, slow, noisy, tasty, ugly, boring |
Ex. 1, 4 pp. 32-33
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 32-33
|
Ex. 6 p. 33 Wb. Ex. 1 p. 26 |
Ex. 4 p. 33
|
Ex. 7 p. 33speak Ex 1 p 32 learn
|
|||||||||||
16 |
Дозвілля у вихідні. |
|
Проектує діяльність відповідно до схильностей предмета |
|
|
Where is/are….? Where do you …? |
To fly a kite, to skip, to roller-blade, to play on the swing
|
Ex. 1, 3, 4 pp. 34-35 |
Ex. 1-2 p. 34 |
Ex. 5 p. 35 Wb. Ex. 1 p. 27 |
Ex. 2, 5 pp. 34-35 |
Ex. 6 p. 35 speak Ex1 p34
|
|||||||||||
17 |
Заняття спортом. |
|
Проектує власну діяльність відповідно до схильностей |
Демонструє необхідність дотримання активного способу життя |
|
Do you like…..? Does she/he like…? I like/ don’t like… He/She likes/doesn’t like …. |
Basketball, tennis, hockey, swimming, aerobics |
Ex. 1, 3, 4 pp. 36-37
|
Ex. 2, 3, 5 pp. 36-37
|
Ex. 6 p. 37 Wb. ex. 1, 2 p. 28
|
Ex. 3, 4 p. 36-37
|
Ex. 7 p. 37 tell Ex1 p36
|
|||||||||||
18 |
Вікенд: розваги. |
Усвідомлює необхідність збереження навкол середовища |
|
|
Демострує практичність у виявлення вірного місця |
Where are you/children…? |
A village, a garden, to play hopscotch, to play hide-and-seek, at school, in the park, in the yard, at the Zoo, at home, at the sportsground |
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 2, 3 p. 38
|
Wb. Ex. 1, 2 p. 29 |
Ex. 1, 5 pp. 38-39
|
Ex. 7 p. 39tell Ex.1 p 38 learn
|
|||||||||||
19 |
Узагальнення вивченого матеріалу. |
|
Обговорює особисті дозвільні пріорітети |
|
|
I/we/you/they play… He/She/It plays… |
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 2, 3 p. 40 Ex. 1, 3 pp. 42-43 |
Ex. 1, 4, 5 pp. 40-41 ex. 2, 5 pp. 42-43 Wb. Ex. 1, 2 pp. 29-30 |
Ex. 1, 3 pp. 42-43 |
Ex. 6 p. 41tell
|
|||||||||||
20 |
Підсумковий урок з теми «Дозвілля» |
Розуміє відпочинок - основа здоров`я |
|
|
|
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
Ex. 6 p. 43tell |
||||||||||||||
|
Тема 3: Людина. Зовнішність |
||||||||||||||||||||||
21 |
Зовнішність. Вивчення лексики. |
Вміти: описувати предмети / тварин / людей; давати елементарну характери-тику комусь / чомусь; розпитувати про зовнішність / |
|
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
This is … These are … |
Hair, an eye, a nose, a mouth, a lip, a head, an ear, a cheek, a chin, right, left, face. |
Вірш “I’ve got two eyes…” |
Ex. 2-4 pp. 44-45 |
Wb. Ex. 1, 2 p. 31 |
Ex. 3, 4 pp. 44-45 |
Ex. 6 p. 45 tell Ex 1.p44 learn
|
||||||||||
22 |
Моя зовнішність. |
|
Розповідає про власну зовнішність |
|
|
I spy with my eye something….. |
A finger, an arm, a body, hips, a smile, a hand, a knee, a toe, a foot, feet, a tooth, teeth. |
Ex. 1, 3 pp. 46-47 |
Ex. 2, 4 pp. 46-47 |
Wb. ex. 1, 2 pp. 32-33 |
Ex. 5 p. 47 |
Ex. 1 p. 47 (learn) Ex. 6 p. 47
|
|||||||||||
23 |
Опис зовнішності людини. |
|
|
Розуміє різноманітність зовнішності людей
людей |
|
What is…..like?
|
Curly, fair, tall, fat, plump, straight, dark, long, wavy, slim |
Ex. 1, 3 p. 48 |
Ex. 2, 5, 6 pp. 48-49 |
Vocabulary dictation (parts of the body) |
Ex. 4 p. 49
|
Ex. 7 p. 49 speak Ex 1 p 48 learn
|
|||||||||||
24 |
Опис зовнішності казкового героя. |
|
|
|
Вміє проаналізувати та знайти різницю |
I haven't got….. |
To see. to hear, to smell, to spell, to wink, to think |
Ex. 2, 6 pp. 50-51 |
Ex. 3, 4 pp. 50-51 |
Ex. 5 p. 51 Wb. Ex. 1, 2 p. 35 |
Ex. 2, 6 pp. 50-51 |
Ex. 7 p. 51 Ex 1. P 50 learn
|
|||||||||||
25 |
Мій одяг. Опис зовнішності. |
|
|
|
Розподіляє одяг за множиною і одниною |
What colour is….? What colour are…? |
A blouse, a dress, a shirt, a jacket, a skirt, a tie, trousers, jeans, socks, shoes. |
Ex. 1,3 p. 52 |
Ex. 2, 4, 6 pp. 52-53 |
Ex. 5 p. 53 Wb. Ex. 1 p. 36 |
Ex. 1, 5, 7 pp. 52-53 |
Ex. 8 p. 53 speak Ex 1 p52 learn
|
|||||||||||
26 |
Святковий одяг. |
|
Демонструє обізнаність стилю одягу друзів |
|
|
Whose … is/are this/ these? It’s/ They’re Ann’s.
|
A hat, a T-shirt, sandals, a coat, shorts, shoes, boots, pijamas |
Ex. 1 p. 54 |
Ex. 1-3 pp. 54-55 |
Ex. 4 p. 55 Wb. Ex. 1, 2 p. 37 |
Ex. 2, 3 pp. 54-55 |
Ex. 5 p. 55speak Ex 1.p 54 learn
|
|||||||||||
27 |
Опис зовнішності Контроль навичок письма. |
|
|
пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Проектує стилі одягу відповідно до сезону |
What do you wear? |
To wear, to have got something on, to belong, tight, wide |
Ex. 3 p. 56 |
Ex, 1, 2, 4 pp. 56-57 |
Ex. 5 p. 57 Wb. Ex. 1 p. 39 |
Ex. 5, 6 p. 57 |
Ex. 7 p. 57 speak Ex 6 p 57 read
|
|||||||||||
28 |
Зовнішність улюбленого казкового героя. Контроль навичок мовлення |
|
формулює особисті ціннісні пріорітети |
|
|
How many … has/have he/she/you/they got? What colour…? Can …? |
To sign, to smell, to wink, to hear, to see, to jump, to swim, to think |
Ex. 1 p. 58 |
Ex. 1, 2, 5 pp. 58-59 |
Ex. 3 p. 58 Wb. Ex. 1, 2 p. 40 |
Ex. 4 p. 59 |
Ex. 6 p. 59
|
|||||||||||
29 |
Узагальнення вивченого матеріалу. Контроль навичок аудіювання |
Обізнаний з погодою в регіоні проживання |
Уміє визначати достовірність інформації |
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Демонструє підприємливість у виборі одягу |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
|
Ex. 1, 4. 1, 2, 3 pp. 60-63 |
Ex. 2, 3, 5, pp. 60-63 Wb. 1-3 p. 41
|
Ex. 1, 3 pp. 62-63 |
Ex. 6 p. 61 Describe Ex. 3 p. 63
|
|||||||||||
30 |
Підсумковий урок з теми «Людина. Зовнішність» Контроль навичок читання |
|
Лексичний матеріал, вивчений за темою |
Тестові завдання |
Ex. 7 p. 61 speak Study an articles Ex. 6 p. 63 |
||||||||||||||||||
31 |
Пори року. |
обговорює питання, пов’язані із навколишнім середовищем |
Формулює особисті ціннісні пріорітети |
|
|
What’s the weather like today? It’s … What season is it now? It’s … |
Warm, sunny, rainy, cloudy, hot, windy, cold, snowy, frosty, winter, spring, summer, autumn. |
Ex. 1, 3 p. 64 |
Ex. 2, 4, 5 p. 64-65 |
Wb. Ex. 1-3 p. 43-44 |
Ex. 3, 6 pp. 64-65 |
Ex. 7 p. 65speak Ex 1 p 64 learn
|
|||||||||||
32 |
Перевір себе. родину Розкажи про свою Підсумковий урок за I семестр |
|
|
|
Повторення ЛО за семестр |
|
Ex 1,2,3 pp.62 Виконання тестових завдань |
Ex3,4,5 pp63 |
|
Ex 6.p63 Tell about your family |
|||||||||||||