Завдання уроку: 1) навчати стрибків з імітуванням ударів; 2) навчати поєднання пересування з володінням м'ячем; 3) повторити удари ногою по м'ячу, що котиться; 4) провести навчальну гру
Інвентар: футбольні м'ячі.
Місце проведення: спортивний зал.
План-конспект уроку:
Стрибки з імітуванням удару голови.
Завдання уроку: 1) навчати стрибків з імітуванням ударів; 2) навчати поєднання пересування з володінням м’ячем; 3) повторити удари ногою по м’ячу, що котиться; 4) провести навчальну гру
Інвентар: футбольні м’ячі.
Місце проведення: спортивний зал.
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І |
Підготовча частина -Шикування в одну шеренгу. -Повідомлення завдань уроку. - Повороти на місці. -Ходьба: звичайним кроком, на носках, на п’ятах, з різним поло- женням рук. -Рівномірно-перемінний біг на 30 і 60 м. -Стрибки з поворотом на 90–180°. -Перешикування. -Комплекс ЗРВ у парах -Вимірювання ЧСС |
15-20 хв. За сек. |
Фронтальний метод; звернути увагу на поставу; розповісти, пояснити та отримати зворотну інформацію від учнів про розуміння ними завдань на урок. Розповісти про правила поведінки на уроці фізичного виховання. . Слідкувати за поставою, виправляти помилки По колу в колону по одному, дистанція 2 кроки. Руки на поясі. Зберігати дистанцію 2 кроки. Фронтально одночасно. У дві шеренги, поділити на пари, розімкнути на відстань витягну- тих рук. Слідкувати за диханням. Спеціальна медична група поступово збільшує швидкість в спортивній ходьбі, та вибирає для себе оптимальній руховий режим. |
ІІ |
Основна частина -Стрибки з імітуванням ударів головою й ногою. -Пересування з веденням м’яча: • ведення слабко накачаного м’яча однією ногою під час ходьби; • те саме, виконуючи ведення то однією, то другою ногою; • ведення м’яча по прямій під час повільного бігу. -Удари ногами різними способами по м’ячу, що котиться у різних напрямках. Навчальна гра Вимірювання ЧСС |
40-50 хв. 10-15хв. 6-8р. 2 х 12-15 р. 10-15хв. 3-4 спроби. 3-4 спроби. 10-15хв. За 6 сек. |
Для удару у стрибку роблять поштовх угору двома ногами або однією. Після відштовхування тулуб нахиляється назад, удар роб- лять у найвищій фазі стрибка. Поділити на дві шеренги, відстань між якими 15–20 м. Поділити на пари. М’ячі знаходяться в учнів однієї шеренги, які приводять його до учнів іншої. М’яч постійно контролювати і не відпускати від себе далі ніж на 1–2 м. Відстань від місця постановки опорної ноги до м’яча залежить від швидкості його руху. Раціональні шляхи використання вивчених технічних прийомів в ігровій ситуації |
ІІІ |
Заключна частина - Шикування -Ходьба - Вправа на увагу -Підведення підсумку уроку - Пояснення домашнього Завдання - Забезпечити організований вихід зі спортивного майданчика. |
5-10 хв. 20 сек. 1 коло 1 хв. 2 хв. 2хв. 30 сек. |
Фронтальний метод У середньому темпі, звернути увагу на поставу Відзначити кращих Виконувати вправи для формування постави та запобігання плоскостопості. Виконувати перекид вперед та перекид назад. |