План-конспект уроку з англійської мови 1 клас Тема: «Я вмію плавати. Я не вмію стрибати»

Про матеріал

Мета:

Навчальна: введення нової лексики по темі уроку; тренування у вживанні модального дієслова «can».

Розвивальна: розвиток навичок аудіювання з опорою на наочність; розвиток навичок монологічного мовлення на рівні монологів; розвиток пам'яті, уваги.

Виховна: виховання дбайливого ставлення до тварин.

Обладнання: картки для перевірки навичок аудіювання; малюнки; підручник; зошит на друкованій основі.

Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови 1 клас

Тема: «Я вмію плавати. Я не вмію стрибати»

Мета:

Навчальна: введення нової лексики по темі уроку; тренування у вживанні модального дієслова «can».

Розвивальна: розвиток навичок аудіювання з опорою на наочність; розвиток навичок монологічного мовлення на рівні монологів; розвиток пам’яті, уваги.

Виховна: виховання дбайливого ставлення до тварин.

Обладнання: картки для перевірки навичок аудіювання; малюнки; підручник; зошит на друкованій основі.

Хід уроку:

І.Початок уроку:

1. Привітання

T. Good morning, boys and girls! I’m glad to see you.

P. I am fine (good, excellent, great, not very well, so-so) .

2.Організаційний момент

T. How are you today? How is your mother (father, sister, brother)?

3. Артикуляційна розминка

 T: Look at the blackboard. Listen and repeat after me. [k]; [æ]; [t]. Ці звуки нам вже відомі. Якщо ми спробуємо об'єднати їх та прочитати разом, яке слово ми отримаємо?  (cat); Згадаємо інші звуки [f]; [i]; [ʃ ]. Інше слово (fish).

4. Повідомлення теми та мети уроку.

T. What is cat? What is fish? Сьогодні ми продовжуємо вивчати диких тварин.

II. Основна частина

1.  Говоріння

T. Look at the picture. What is it?

P1: It is a hippo.

T. What colour is it?

P1: It is grey.

T.Can it jump?

P1: No, it cannot. It can swim.

T. What is it?

P2: It is a rhino…

T…

2.Говоріння

T. Open your books at page 51. Пригадаємо тварин, яких ми вже вивчили та їх можливості .

Is this a crocodile?

P: Yes, it is.

T. Can it swim?

P: Yes, it can.

А тепер пригадаємо усіх тварин, які вміють бігати (стрибати, ходити). Who can run? Who can jump? Who can walk?

3. Фізкультхвилинка

4. Аудіювання

T. Pre-listening: Look at these pictures, listen to my text and paint the pictures.

Listening: Pupils listen to the text. (It is big. It is green. It can swim.)

Post-listening: Paint the picture.  Now you are going to tell me about this animal.

5. Говоріння

T.: Ви вже знаєте, що вміють робити тварини. А що вмієте робити ви? Запитайте та розкажіть один одному, cпочатку, що ви вміте робити.

P1 Can you jump?

P2 Yes, I can. Can you run?

P1 Yes, I can.

T. А тепер уявіть, що ви чогось не вміте.

P1 Can you swim?

P2 No, I cannot. I cannot swim. Can you hop?

P1 No, I cannot. I cannot hop.

III. Заключна частина

1. Підведення підсумків уроку.

2. Вербальне оцінювання учнів.

 

docx
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
3911
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку