Розробка уроку містить цікаві завдання, які дають змогу ознайомитись з новими ЛО по темі «Тварини», тренувати їх у вживанні шляхом багаторазового повторення; формувати навички правильної вимови звуків, розвивати увагу, фонематичний слух, стимулювати інтерес учнів до навчання та до предмета, виховувати любов та турботу до братів наших меншихо предмета, виховувати любов та турботу до братів наших менших.
План-конспект уроку з англійської мови
1 клас
Тема: Тварини
Мета: формувати в учнів ключові компетентності:
вміння вчитися: навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність;
загальнокультурну: використовувати набуті знання, вчити зв’язно висловлюватися;
інформаційно-комунікативну: навчати учнів аналізувати потрібну інформацію;
соціальну: продуктивно співпрацювати в парі, підтримувати взаємини з іншими;
здоров`язбережувальну: дбайливо ставитися до свого здоров`я.
Формувати в учнів предметні компетентності:
навчальну: ознайомити учнів з новими лексичними одиницями з теми «Тварини», тренувати їх вживання в мові учнів шляхом багаторазового повторення; продовжувати формувати навички монологічного мовлення з опорою на наочність та навички діалогічного мовлення на рівні міні діалогу; вивчити букву Ww (її написання та вимову)
розвивальну: забезпечити можливість розвитку уваги, пам`яті, логічного мислення, діалогічного/монологічного мовлення;
виховну: стимулювати інтерес учнів до навчання та до предмета, виховувати любов та турботу до братів наших менших.
Обладнання: тематичні малюнки, картки для аудіювання, дошка, комп’ютер, презентація, музичний супровід, зошит
Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Хід уроку:
I.Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання:
T: Good morning, children!
P: …
T: Sit down, please!
T: How are you children?
P: We are ... (fine, bad ...)
2.Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми уроку:
Вчитель: На минулому уроці ми з вами закінчили вивчати тему «Тварини у бабусі в селі», а сьогодні ми з вами розпочинаємо вивчати нову тему «Тварини, які мешкають у лісі». Ми вивчимо з вами лісових тварин, навчимося про них розповідати та їх описувати. Сьогодні на вас чекає незвичайний урок , а урок- подорож до чарівного лісу. Отже, будьмо уважними та старанними!
3. Введення в іншомовну атмосферу:
Т: Перш ніж ми продовжимо наш урок нам необхідно підготувати наші язички до важкої праці. Тож давайте зробимо зарядку для наших маленьких язичків. А в цьому нам допоможе наша знайома Funny Bird. Давайте її покличемо разом.
Repeat after me! (Повторюйте за мною):
One, two, three,
Funny Bird,
Fly to me!
Діти повторюють за вчителем. Вчитель вдягає собі на руку іграшкову пташку. Вчитель разом з пташкою розповідає казку, показує презентацію, учні повторюють за вчителем звуки.
(Презентація №1)
Одного разу рано вранці прокинувся наш Містер Язичок. Відкрив своє вікно, побачив за вікном чудову сонячну погоду та промовив [a:] - [o:] – яка чудова погода!!! Та вирішив піти погуляти до лісу.
По дорозі він зустрів корову [ m-m-m ], а на дереві біля корови сиділа мудра сова, яка співала свою пісеньку [ u-u-u ]. Потім Язичок побачив їжачка, який з ним привітався [ f ] [ v ], а пташки на дереві йому сказали [ vi-vi-vi ]. А в лісі на галявині гуляла мама свиня зі своїми поросятами, які побачивши нашого язичка весело з ним привіталися [ wi-wi-wi]. Аж раптом на галявину вибіг злий пес та заричав [ r-r-r]. Але наш Язичок не злякався, тому що веселі комахи підлетіли до злого собаки та відігнали його [ ʤ ]. І наш Язичок задоволений від прогулянки пішов додому.
II. Основна частина уроку:
Funny Bird: А зараз ми з вами відправимось у веселу подорож до чарівного лісу. А для того, щоб познайомитись із новими тваринами, нам треба буде відгадати декілька загадок. Давайте заплющимо свої очі (Close your eyes) та уявимо, що ми йдемо по лісовій доріжці (грає музичний супровід) і раптом на зустріч нам вибігає ….
Загадка №1
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа —
В них таке смачненьке м’ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене… (лисиця – a fox)
Загадка №2
Лиходій і забіяка,
Дуже схожий на собаку.
Він з’явився – ліс замовк…
Це лихий і лютий… (вовк - a wolf)
Загадка №3
Взимку спить цей звір в барлозі
І прокинутись невзмозі.
Смокче лапу уві сні.
Хто це? Підкажіть мені.
(ведмідь – a bear)
Загадка №4
Куций хвостик, довгі вушка,
Шерсть м’якенька, як подушка.
Скаче вгору, наче м’ячик.
Хто це, діти? ...
(заєць – a hare)
(Учні повторюють кожне слово хором за вчителем)
– Ось ми з вами і познайомилися із новими лісовими друзями. Let’s do some exercises:
Translate into English:
лисиця - a fox
вовк – a wolf
ведмідь – a bear
заєць – a hare
(Вчитель показує малюнок, а учні називають тваринку, та якого вона кольору)
This is a …
It is …
3.Фізкультхвилинка:
Funny Bird: Друзі, я бачу, що ви трішки втомились, давайте відпочинемо
Let’s have a rest (Bingo)
4. Аудіювання:
Прослухайте речення та проставте цифри в клітинках біля потрібних тваринок. (Робота на картках)
1. This is a fox. It is orange and white.
2. This is a hare. It is grey.
3. This is a wolf. It is grey and white.
4. This is a bear. It is brown.
(Перевірка вправи)
5. Повторення вивчених букв та ознайомлення з новою буквою:
1) Repeat all together:
Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff, Gg, Hh, Ii, Jj, Kk, Ll, Mm, Nn, Oo, Pp, Qq, Rr, Ss, Tt, Uu, Vv
2) Guess the letter (Презентація)
Т: Діти, як ви гадаєте, чому у слові Wolf перша буква іншого кольору?
P: …
Т: Так, сьогодні до нас в гості завітала буква Ww, звук [w]
Подивіться, як пишеться ця буква. Давайте її намалюємо у повітрі.
6. Фізкультхвилинка
(презентація для очей)
7. Робота в зошитах
Open your exercise-books and write the letter Ww
ІІІ. Підсумок уроку:
Рефлексія
1) Чи сподобався вам наш сьогоднішній урок?
2) Що нового ви сьогодні дізналися?
3) Яка частина уроку вам найбільше сподобалася/не сподобалася? Чому?
Teacher: Our lesson is over. Stand up. Have a nice day. Good-bye.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|