розробка уроку з англійської мови в 1 класі " My family"

Про матеріал

До Вашої уваги представляю план конспект уроку в 1 класі , де англійська мова

викладається 1 раз натиждень. Метою даного уроку є :: практична :

удосконалювати навички спілкування , використовуючи лексику теми;

ознайомити учнів з словами по темі “ My family”;

закріпити навички діалогічного та монологічного мовлення відповідно до ситуацій в межах вивченого матеріалу.

Перегляд файлу

Тема: My family  (1 клас, 1 год на тиждень)

Мета :  практична :

  • удосконалювати навички спілкування , використовуючи лексику теми;
  • ознайомити учнів з словами по темі My family;
  • закріпити навички діалогічного та монологічного мовлення відповідно до ситуацій в межах вивченого матеріалу.

Обладнання: підручник  О.Д. Карпюк  “ Англійська мова ” , 1 клас, малюнки, картки за темою сім”я ( a mother, a father, a sister, a brother).

                                        Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення

1.Привітання

Teacher :  Good morning, dear children. I am glad to see you. How are  you today?

Pupils:    Good morning, good morning,

               Good morning to you.

               Good morning, good morning,

               We are glad to see you, too.

We are fine today, thank you.

Teacher: Sit down, please. We’ll  start our lesson.

 2. Повідомлення теми і мети уроку

Teacher: Сьогодні на уроці ми поговоримо про родину,також  вивчимо нові слова  та познайомимось з граматичною структурою  I have got…”, згадаємо вивчені раніше літери та назви тварин. Ці знання допоможуть вам краще розуміти англійську мову і ви зможете їх використовувати на наступних уроках.

3. Уведення в іншомовну атмосферу

Teacher: Але спочатку давайте проведемо невеличку розминку для Містера Язичка. Пам’ятаєте  хто це?

Pupils: Так, пам’ятаємо!

Teacher:  Let’s revise our tongue twisters.

Children’s responses:    A fat cat sat on a mat.

                                       Two tigers take two taxis.

                                        I can see the sea.

                                        My pretty doll is very small.

Teacher: Well done. Thank you. And now, let’s play  with the sounds. Repeat  after me : May, main, name, am. Який звук зустрічається в кожному слові?

Pupils:  Sound [m].

Teacher: Yes, you are right. And now, listen : book, bag, big, brother?

Pupils:  Sound [b].

Teacher: Excellent!

 ІІ. Основна частина уроку

1.Повторення раніше вивченого матеріалу.

Teacher: У  мене є мішечок з картками, які змішались. Допоможіть  мені , будь ласка, розібрати їх.

GameWhats this?” Вчитель дістає по черзі картки, а учні називають і розподіляють  відповідно за темою.(додаток 1)

 

C:\Users\USER\Desktop\загружено (1).jpg C:\Users\USER\Desktop\загружено (2).jpg C:\Users\USER\Desktop\загружено.jpg C:\Users\USER\Desktop\загружено (4).jpgC:\Users\USER\Desktop\загружено (3).jpg C:\Users\USER\Desktop\images (2).jpg C:\Users\USER\Desktop\images.jpg C:\Users\USER\Desktop\images (1).jpg

 

 

 

Pupils: It is a pen. It is a pencil. It is a book and etc.

Teacher: Super, you remember all words. And what about  letters? Let’s play  game “Air Writing”( учитель пише в повітрі вивчені раніше літери, учні називають їх).

Pupils: Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff.

2. Фізкультхвилинка

Teacher: Hands on the head, Hands on the hips,

Hands on the table, Hands like this.

Hands on the shoulders, hands up and down,

Hands behind the head and sit down.

3. Введення нових ЛО

Teacher: Вже ми достатньо повторили, час вивчати нове. Відкриваємо підручники на сторінці 26-27.

 

C:\Users\USER\Desktop\1k-engkarp12-26-1024.jpg

 

Teacher: Ви бачите родину. Давайте познайомимось з новими словами.. Щоб вам було легше запам’ятати, в мене є декілька римівок. Listen and repeat after me, please:

  1.  У сім’ї я не одна,є ще Sister-  це сестра.
  2. Діти, повторіть 3 рази: Мама по-англійськи буде –Mother.
  3. Його впізнаєте відразу,бо це мій тато - Father.
  4. З’їв  морозиво і захворів відразу, виявляється ,що це мій братик – Brother.

Now, repeat only new words and show them into your books.

Pupils: A father, a mother, a brother, a sister.

Teacher: Я знаю,що ви підготували малюнки своїх родин. Зараз ми перевіримо в кого гарна пам'ять.

GameWho has the best memory”( мета гри-активізувати вживання лексики по темі *Сім’я*. Учні дивляться на малюнки своїх сімей і показують на того члена родини, якого називає вчитель: This is a mother- учні показують маму, This is a father-показують тата ).

Teacher:А  зараз пограємось в іншу  гру. Хто хоче до дошки? Ваше завдання не показувати малюнок  учням.Решта класу  повинна назвати хто там може бути .

Children’s responses:    Is it your mother? Is it your brother? Is it your sister? Is  it your father?

Pupil : Yes,t is/ No, it isn’t.

Teacher: Now, open your copybooks. You can see different tasks.Ви бачите різні завдання. Lets do them, я поясню вам: ex.1 p.20.Спочатку учні обводять малюнки членів родини, потім їх з’єднують та називають хто там зображених. Ex.2 p. 20.  Учні знаходять в лівій колонці і обводять   вивчені літери,які конкретно  вказані в правій колонці.

Ex.3p.21. Учні  повинні написати перші літери слів, які зображені на малюнках.

 ІІІ. Заключна частина уроку

1.Підсумок уроку

Teacher: Дітки, ви були сьогодні дуже старанними. Давайте пригадаємо, що ми вивчили?Назвіть, будь ласка, слова ,які запам’ятали.Молодці!

2.Закінчення уроку

Teacher: Goodbye, children.

Pupils: Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
7044
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку