До Вашої уваги представляю план конспект уроку в 1 класі , де англійська мова
викладається 1 раз натиждень. Метою даного уроку є :: практична :
удосконалювати навички спілкування , використовуючи лексику теми;
ознайомити учнів з словами по темі “ My family”;
закріпити навички діалогічного та монологічного мовлення відповідно до ситуацій в межах вивченого матеріалу.
Тема: “ My family” (1 клас, 1 год на тиждень)
Мета : практична :
Обладнання: підручник О.Д. Карпюк “ Англійська мова ” , 1 клас, малюнки, картки за темою сім”я ( a mother, a father, a sister, a brother).
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1.Привітання
Teacher : Good morning, dear children. I am glad to see you. How are you today?
Pupils: Good morning, good morning,
Good morning to you.
Good morning, good morning,
We are glad to see you, too.
We are fine today, thank you.
Teacher: Sit down, please. We’ll start our lesson.
2. Повідомлення теми і мети уроку
Teacher: Сьогодні на уроці ми поговоримо про родину,також вивчимо нові слова та познайомимось з граматичною структурою “ I have got…”, згадаємо вивчені раніше літери та назви тварин. Ці знання допоможуть вам краще розуміти англійську мову і ви зможете їх використовувати на наступних уроках.
3. Уведення в іншомовну атмосферу
Teacher: Але спочатку давайте проведемо невеличку розминку для Містера Язичка. Пам’ятаєте хто це?
Pupils: Так, пам’ятаємо!
Teacher: Let’s revise our tongue twisters.
Children’s responses: A fat cat sat on a mat.
Two tigers take two taxis.
I can see the sea.
My pretty doll is very small.
Teacher: Well done. Thank you. And now, let’s play with the sounds. Repeat after me : May, main, name, am. Який звук зустрічається в кожному слові?
Pupils: Sound [m].
Teacher: Yes, you are right. And now, listen : book, bag, big, brother?
Pupils: Sound [b].
Teacher: Excellent!
ІІ. Основна частина уроку
1.Повторення раніше вивченого матеріалу.
Teacher: У мене є мішечок з картками, які змішались. Допоможіть мені , будь ласка, розібрати їх.
Game “ What’s this?” Вчитель дістає по черзі картки, а учні називають і розподіляють відповідно за темою.(додаток 1)
Pupils: It is a pen. It is a pencil. It is a book and etc.
Teacher: Super, you remember all words. And what about letters? Let’s play game “Air Writing”( учитель пише в повітрі вивчені раніше літери, учні називають їх).
Pupils: Aa, Bb, Cc, Dd, Ee, Ff.
2. Фізкультхвилинка
Teacher: Hands on the head, Hands on the hips,
Hands on the table, Hands like this.
Hands on the shoulders, hands up and down,
Hands behind the head and sit down.
3. Введення нових ЛО
Teacher: Вже ми достатньо повторили, час вивчати нове. Відкриваємо підручники на сторінці 26-27.
Teacher: Ви бачите родину. Давайте познайомимось з новими словами.. Щоб вам було легше запам’ятати, в мене є декілька римівок. Listen and repeat after me, please:
Now, repeat only new words and show them into your books.
Pupils: A father, a mother, a brother, a sister.
Teacher: Я знаю,що ви підготували малюнки своїх родин. Зараз ми перевіримо в кого гарна пам'ять.
Game “ Who has the best memory”( мета гри-активізувати вживання лексики по темі *Сім’я*. Учні дивляться на малюнки своїх сімей і показують на того члена родини, якого називає вчитель: This is a mother- учні показують маму, This is a father-показують тата ).
Teacher:А зараз пограємось в іншу гру. Хто хоче до дошки? Ваше завдання не показувати малюнок учням.Решта класу повинна назвати хто там може бути .
Children’s responses: Is it your mother? Is it your brother? Is it your sister? Is it your father?
Pupil : Yes,t is/ No, it isn’t.
Teacher: Now, open your copybooks. You can see different tasks.Ви бачите різні завдання. Let’s do them, я поясню вам: ex.1 p.20.Спочатку учні обводять малюнки членів родини, потім їх з’єднують та називають хто там зображених. Ex.2 p. 20. Учні знаходять в лівій колонці і обводять вивчені літери,які конкретно вказані в правій колонці.
Ex.3p.21. Учні повинні написати перші літери слів, які зображені на малюнках.
ІІІ. Заключна частина уроку
1.Підсумок уроку
Teacher: Дітки, ви були сьогодні дуже старанними. Давайте пригадаємо, що ми вивчили?Назвіть, будь ласка, слова ,які запам’ятали.Молодці!
2.Закінчення уроку
Teacher: Goodbye, children.
Pupils: Goodbye!