План-конспект уроку з англійської мови для 1 класу

Про матеріал
План-конспект уроку з англійської мови для 1 класу практичні: повторити та систематизувати лексичний матеріал з теми «My School» (назви шкільних предметів, літери алфавіту, назви тварин, шкільні інструкції); закріпити застосування граматичної конструкції запитання Is it a …?, а також відповіді It is а... із застосуванням раніше вивчених лексичних одиниць; практикувати вживання у мовленні вивчених лексичних одиниць; продовжити навчати учнів виконувати інструкції англійською мовою; формувати вміння працювати з підручником та робочим зошитом, роздаткових матеріалом; освітня: поглибити знання учнів про літери алфавіту та слова, що з них починаються; розвиваючі: розвивати фонематичний слух учнів, артикуляцію англійських звуків: [еі], [bi:],[si:], [di:], [і:], [ef]; здатність до імітації; пам'ять; увагу; вміння працювати у групах, вирішувати поставлені завдання; виховні: виховувати у дітей старанність та наполегливість, стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови, доброзичливість.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови для 1 класу

Вчитель:

Дата:

Тема: «My School»

Підтема: Моя школа. Шкільне приладдя.

Цілі уроку:

практичні: повторити та систематизувати лексичний матеріал з теми «My School» (назви шкільних предметів, літери алфавіту, назви тварин, шкільні інструкції);

закріпити застосування граматичної конструкції запитання Is it a …?, а також відповіді It is а... із застосуванням раніше вивчених лексичних одиниць;

практикувати вживання у мовленні вивчених лексичних одиниць;

продовжити навчати учнів виконувати інструкції англійською мовою;

формувати вміння працювати з підручником та робочим зошитом, роздаткових матеріалом;

освітня: поглибити знання учнів про літери алфавіту та слова, що з них починаються;

розвиваючі: розвивати фонематичний слух учнів, артикуляцію англійських  звуків: [еі], [bi:],[si:], [di:], [і:], [ef]; здатність до імітації; пам'ять; увагу; вміння працювати у групах, вирішувати поставлені завдання;

виховні: виховувати у дітей старанність та наполегливість, стимулювати та підтримувати інтерес до вивчення іноземної мови, доброзичливість.

.Тип уроку: урок, що спрямований на формування мовленнєвих умінь; систематизація та узагальнення знань та навичок.

Наочність: малюнки слів, пазли

Обладнання: пазли, презентація ,відеоматеріал

Хід уроку

 

І. Організаційна частина

ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

-Hello, children! How are you? (We are fine, thank you!)

- Давайте привітаємось з нашими гостями піснею. Учні разом із вчителем співають пісню “Hello!” (після не вставляється в презентацію , але я її скачала)

2.Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні до нас на урок завітали ще гості. Це Гого та хлопчик Тоні , який також ходить до школи. На цьому уроці ми починаємо розмову про школу: шкільне життя й шкільне приладдя.Ви засвоїте нові слова й команди та відпрацюєте їх, виконуючи цікаві вправи і вивчаючи вірші.

Let's start our lesson. Почнемо наш урок..

 3.Фонетична зарядка.

Учитель розповідає історію, діти слухають і повторюють звуки та звукосполучення. - Т: Одного разу до будинку містера Язичка увірвався вітер. Містера Язичка саме не було вдома. Вітер завивав: [u:-u:-u:]. І шумів: [0-0-0]. Хлопали двері й вікна: [р-р-р], [b-b-b]. І в будиночку було дуже холодно. Тут прийшов містер Язичок, побачив це і здивувався: [е-е-е]. Тоді він відчинив двері й випустив віте. І знов стало в будиночку тепло й тихо.

ІІ. Основна частина

УВЕДЕННЯ В ІНШОМОВНУ АТМОСФЕРУ

1. Введення нових Лексичних Одиниць

-Гого та Тоні збиралися до школи,давайте подивимося , які предмети вони взяли з собою.

( дивляться відео)

-Яке шкільне приладдя взяв Тоні до школи? ( коли діти називають предмети вчитель їх показує та говорить речення, а діти повторюють (на екрані))

 

- Дітки підкажіть, а куди Тоні складав свої речі? ( в портфель)

It is a bag.

- Діти, а що ще ви берете з собою в школу? Куди складаєте свій перекус (It`s a lunchbox)

2. Тренування розпізнавання нових ЛО на слух

2.1- А тепер покажіть мені, будь ласка, свої речі. Show me your pens, please. Thank you!

Show me your books, please. Thank you! etc.

2.2 – На дошці є предмети шкільного приладдя. Ваше завдання почути та зрозуміти про який предмет я говорю. Вийти до дошки та сказати повним речення It is a

3. Фізкультхвилинка

4. Тренування нових ЛО у мовленні.

Учні складають речення з опорою на шаблон, та малюнки. Вчитель пояснює учням правила гри. ( учні показують свої речі з парти)

-What`s this? It is a

5. Закріплення вивченого на уроці матеріалу.

Look, please!

-Подивіться! Гого з Тоні приготували нам завдання.Подивіться скільки багато листів! Мабуть, вони хочуть ще раз нам нагадати про те,що нам потрібно брати з собою до школи.

-Учні отримують конверти( один на парту) дивляться у середину, а там або розрізаний малюнок, який треба скласти як пазл і, потім назвати те, що отримали, або частини слова, які потрібно правильно скласти, щоб отримати  слово.

6.Вивчення домовок.

Учитель розповідає учням домовки й показує предмети, які називає англійською. Учні повторюють нові слова за вчителем.

Учням це найкращий друг: їм про все розкаже... BOOK.

Англійською ми кожен день Називаймо ручку... PEN.

Я не брав до школи пензлів. А дістав з пеналу... PENCIL

ІІІ.Заключн частна уроку

1.Бесіда з учнями.

- Яку тему ми почали вивчати? Які слова ви запам'ятали?

-Зараз перевіримо, як ви запам’ятали слова.

2.Вправа «Стратегія Кубування»

На гранях кубика намальоване шкільне приладдя. ( на екрані з’являється куб)

 

 

 

 

 

3.Закінчення уроку.

– You are good pupils! Our lesson is over.That’s all for today. Thank  you for the lesson . Good Bye!

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
2739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку