Клас: 2 Урок № 19 Дата:
Тема 2: Відпочинок і дозвілля
Підтема: Що ти робиш протягом тижня? Множина іменників.
Мета:
Хід уроку
І. Орг. Момент 7хв
|
T: Good morning children! How are you today? Ps: Good morning teacher! We are fine? And you? T: I’m fine, too.
At this lesson we’ll remember how to speak about things we usually do; you’ll practicein using pronouns and telling the number of things. Besides, we’ll practice vocabularyon the topic «Let’s Have Fun!».
(Додаток 1) [eı] [f] [m] [n] [r]
T: Look at the blackboard. Listen to me and repeat. Jane cake day ray rain mail gate mate may play again fail make plate say way nail hail
T: What sound do you hear in all words? Ps:[eı] T: Listen to me and repeat.( whisper)
T: Look at the blackboard, please. What we can see? Ps: We can see the numbers. T: Read all together the number and shows finger. T+PS: one, two, three…..(shows one finger, two finger…)
«Гра Цифрове Лото» + Фізкультхвилинка(Додаток 2) T: Listen to me and check the number of your card. Number three. Clap your hands three times together. Numbersix.Stomp your feet six times together.
|
Учитель вітає учнів і запитує, як у них справи. Повідомляє тему та мету уроку.
Учитель просить дітей подивитись на дошку і прочитати слова звертаючи увагу на вимову звука [eı] Потім учитель читає пошепки, а учні мають прислухатись та правильно повторити слово.
Учитель просить дітей подивитись на дошку і повторити числа показуючи їх на пальцях
Учитель об’єднує учнів у групи по 3-4 дитини та дає їм білет гри. І пояснює правила. Вчитель називає число діти шукають його в білетах та виконують завдання. Наприклад плеснути в долоні три рази, тупнути ногами шість раз і т. інш. |
ІІ. Основна частина
30 хв. |
T:Listen,please. Ball – one (shows one finger) or many (shows many fingers) Ps:(з допомогою вчителя) One! Ball! One! T:Listen! Bikes! One or many? Ps: One! T:Listen! Bikes! One? Ps: No, many! T: Right! Bikes[s] Listen! Dolls! One? Ps: No, many!
T:Open your books at page 40 (writes the number on the board), please. I read “an apple”, one, you say “apples”, many. Let’s try.
Фізкультхвилинка.
(Додаток 3) T: Look at me, please. I have got cards (shows the cards). Read, girl – one or many? Ps: One! T: Good, you put it here (puts the card on the right side of the desk). Next, read, please! Houses – one or many? Ps: Many! T: Fantastic! You put it here ( puts the card on the left side of the desk). Усі інші картки ви читаєте самі та розкладаєте їх по різним пачкам. Ready?(Додаток 2)
T: Listen to me, please. Masha – he, she, you? Ps: she! Учитель показує на Sheна дошці та відповідний займенник, переробляє речення. T: This is her car. Yes? Ps: Yes! T:Listen! This is Pasha’s robot. This is… Ps: … his robot. T: This… Ps: This is his robot. This is Kate’s books. – This are her books.
|
Учитель вимовляє слово, назву іграшки, та запитує однина чи множина.
Учитель просить відкрити підручники на сторінці 40 і подивитися на слова у вправі 1. Учитель читає іменники однини, учні утворюють множину. Учитель записує слова множини на дощці. Учні переписують
Учитель об’єднує учнів у групи по 3-4 учні та видає кожній групі картки зі словами однини та множини.
Учитель пише на дошці особові займенники в один стовпчик, а присвійні в інший. Учні мають прочитати та знайти співвідношення. Учитель читає речення та просить змінити ім’я на займенник. |
ІІІ. Заключна частина
3 хв. |
T: Thank you for the lesson. What did we practise at this lesson? What task was the most difficult to do? What task was the most interesting to do?
Ex. 3 p. 40
|
Учитель дякує за добру роботу та гарні усмішки та виконання всіх завдань. Потім пояснює домашнє завдання
Учні повинні виконати вправу 3 на сторінці 40, написавши тільки номери та короткі відповіді біля них, переписувати запитання не потрібно. |
Додаток 1
«Гра Звук-помічник»
[eı] |
[f] |
[m] |
[n] |
[r] |
Jane
gate
make
cake mate plate
day
may say
ray
play
way
rain
again
nail
fail
hail
Додаток 3
«Гра Однина – Множина».
girl |
girls |
house |
houses |
ball |
balls |
doll |
dolls |
kite |
kites |
bike |
bikes |
Додаток 4.
Додаток 2
3 |
5 |
7 |
9 |
2 |
4 |
1 |
6 |
9 |
4 |
8 |
5 |
5 |
8 |
6 |
3 |
2 |
9 |