План-конспект уроку з англійської мови до теми “Харчування”,10 клас

Про матеріал
План-конспект уроку англійської мови. Дата: Клас: 10 Тема уроку: Харчування. Підтема уроку: Пекельна кухня. Мета:Організувати монологічне висловлювання учнів за темою “Food”;розширити філологічний кругозір учнів;взаємодіяти у групах; виховувати ввічливість у стосунках з однокласниками; прищеплювати морально-етичні норми поведінки;розвивати готовність до іншомовного спілкування;логічно викладати свою думку. Тип уроку: узагальнюючий. Форма уроку:урок-змагання. Засоби навчання:підручник, відеозапис, комп’ютер, плакати.
Перегляд файлу

План-конспект уроку з англійської мови до теми “Харчування”,10 клас

План-конспект уроку англійської мови.

Дата: Клас: 10

Тема уроку: Харчування.

Підтема уроку: Пекельна кухня.

Мета:Організувати монологічне висловлювання учнів за темою “Food”;розширити філологічний кругозір учнів;взаємодіяти у групах; виховувати ввічливість у стосунках з однокласниками; прищеплювати морально-етичні норми поведінки;розвивати готовність до іншомовного спілкування;логічно викладати свою думку.

Тип уроку: узагальнюючий.

Форма уроку:урок-змагання.

Засоби навчання:підручник, відеозапис, комп’ютер, плакати.

Хід уроку.

1.Початок уроку.

1.1.Організаційний момент.

T:Good afternoon children. I’m glad to see you, and you? How do you start your day?(pupils’ answers).Do you like cooking?

The topic of our today’s lesson is “Hell Kitchen”.

1.2.Ознайомлення з комунікативною перспективою уроку.

T:Today we’ll have unusual lesson. We dvided into 2 teams :red and blue. During the lesson we’ll be have different tasks.

Good luck my dear student! Now please, introduce yourself.

1.3.Мовленева зарядка.

T:let’s try to discuss about man’s habits.(good and bad habits)

2.Основна частина уроку.

2.1 Організація монологічного висловлювання.

T:What popular and well-known cooks do you know?

Pls:…..,…..,……

T:We have opportunity to watch the presentation about well-known cook-Julia Vusotska. After that we’ll be have tasks for this text.

Be attentive!

(Перегляд презентації про Юлію Висоцьку та виконання завдань)

T: Each team prepared the information about popular cooks at home. One student from each team go to the board and tell us about them.

T:Now we’ll speak about national dishes.

(Учні розповідають про національні кухні різних країн, таких як США, Японія, Італія, Україна, Китай)

T:Each team have cards with Ukrainian national food. Write the ingredients that you need. Write recipe of this dish.

(Зарядка для очей)

T:I would like to present for you not such popular and not such famous cooks, but they love cooking very much.

(Учні презентують свою страву, яку готували вдома)

3.Заключна частина уроку.

1.Підбиття підсумків уроку.

1.1Which types of food are fast food?

Which food is healthy?

1.2 Look at the TV-set tick T or F.

1.3 Whatch the video. Tick the food the teenagers eat.

2.Оцінювання діяльності учнів.

2.1 Everybody will get marks for test, I’ll tell them next lesson.

2.2 The jury tell us who’s win at our tasty lesson?

3.Пояснення домашнього завдання.

T:Your homework is to write a compositions about traditional food and dishes of your favourite country. Have you any question?

You have worked hardly today.

You are free! All the best!