План-конспект уроку з англійської мови у 2-а класі.
підручник Г.К.Мітчелл «Смарт Джуніор 2»
Тема: Revision of topic «In my town» . Місця у місті. Повторення.
Мета:
Практична:
- практикувати у вживанні вивчену лексику.
- закріпити навички вживання граматичної конструкції «There is, There are…»
Розвиваюча:
- розвивати мовний потенціал учнів на основі вивчених лексичних одиниць;
- розвивати інтерес учнів до вивчення іноземної мови;
- розвивати пам’ять, увагу
Виховна:
- виховувати любов до свого міста
Тип уроку: комбінований
Форми роботи: індивідуальна, робота в парах, в групах.
Очікувані результати: Засвоєння лексичних одиниць з теми, граматична побудова стверждувального речення.
Обладнання: Дошка, підручник Г.К.Мітчелл «Смарт Джуніор 2», карточки із завданнями, наочний матеріал.
Хід уроку
I. Введення в іншомовну атмосферу.
1. Привітання. Greeting
T: – Good morning, children! Good morning, dear guests!
-How are you today?
I am glad to see you.
2. Повідомлення теми уроку 2 хв.
T: - We continue to study the topic «My town». First of all, look at the blackboard and let’s revise the words on the topic (Ми продовжуємо вчити тему: «У моєму місті» і з початку, давайте повторимо вивчені слова (на дошці прикріплені картки із словами з теми)
toy shop, pet shop, school, park, supermarket, hospital, cinema, police station, restaurant, playground, zoo, church, garden, theatre, door, museum.
T: - Well done.
3. Індивідуальна робота 7 хв.
Look and say (Учні по черзі виходять до дошки, учитель показує на картинку і дитина має описати картинку, використовуючи граматичну структуру There is a…)
4. Мовна зарядка(зорова розминка)
Гра «"What is missing" 5 хв.
На дошці картки із словами, діти ще раз їх називають. Вчитель дає команду: "Close your eyes!" і прибирає 1-2 картки. Потім дає команду: "Open your eyes!" і ставить питання: "What is missing?" Діти згадують зниклі слова.
ІІ. Основна частина
1. Робота з підручником 7 хв.
T: -Open your books, please, on page 74, exercise 1.
We need to look, point and say. Where can you find this things?
(У рамочці є слова-підказки)toy shop, pet shop, park, supermarket, hospital, restaurant.
T: -Children you are great!
2. Warming up (Фізкультхвилинка ) 3 хв.
3. Робота з зошитом. розвиток навичок письма 10 хв.
T: - Open your Workbooks, please, on page 48, exercise 1. What we need to do? We need to look and write. (За прикладом картинки, що намальована і вже описана зліва, потрібно описати картинку справа, уважно роздивитися, які об’єкти на ній знаходяться і написати про це у зошиті, використовуючи однину і множину)
There are two pet shops
There is a school
There is a cinema
There is a police station
There is a playground
4. Фонетична зарядка (звук a)
Запропонувати учням заспівати пісню разом, там де в словах сказано плескати в долоні, учні плещуть. Повторюємо звук a clap hand happy 3 хв.
Are you happy?
Are you happy, happy, happy? Are you happy, happy, happy?
Clap your hands. Yes, we are happy, happy, happy.
Are you happy, happy, happy? Are you happy, happy, happy?
Clap your hands. Clap your hands.
5. Робота в парах( work in pairs) 3 хв.
ІІ. Write the missing letters (Впишіть пропущені літери) учитель роздає слова, діти швидко мають у парі згадати і вписати потрібну літеру)
Pa_ _, P_t sh_p, T_y sh_p, H_sp_tal, C_n_ma, Sch_ _l, Ga_de_n, D_ _r
ІІІ. Заключна частина
Т: - Які слова ми вивчили з теми: Моє місто ?
IV. Summarizing. Кінець уроку
Т: - Our lesson is over. Today you are great! Thank you for your work. See you next lesson. Good bye!