Урок з англійської мови «Hipsway Zoo»

Про матеріал
Урок на тему «Hipsway Zoo. Допоможе вам та вашим дітям узагальнити знання з теми "Zoo". Містить велику кількість захоплюючих різноманітних вправ, завдань
Перегляд файлу

План-конспект уроку англійської мови у 2 класі

Дата: 28.04.2021.

Тема уроку/ The subject of the lesson: «Hipsway Zoo»

Мета уроку/Aims:

Навчальна:

  • повторити граматичний  матеріал
  • активізувати вивчену  лексику
  • удосконалювати навички читання, аудіювання, говоріння;
  • перевірити вміння учня використовувати вивчений матеріал при виконанні самостійної/індивідуальної роботи;

Освітня:

  • Дізнатися про тварин та їх вподобання

Розвивальна :

  • розвивати мовні та мовленнєві навички учня за темою;
  • розвивати комунікативні здібності школярів, вміння працювати в парах;
  • розвивати ерудицію, логічне мислення;
  • розвивати діалогічне мовлення учнів;
  • розвивати фонематичний слух, мовну здогадку;

 Виховна :

  • виховувати толерантне ставлення учнів один до одного, вміння співпрацювати та допомагати
  • прищеплювати інтерес до вивчення іноземної мови, усвідомлення її значимості в житті суспільства;
  • виховувати любов до тварин, та бережливе ставлення до них;

Тип уроку/Type of the lesson: узагальнення

Обладнання уроку: підручник, наочність, презентація, індивідуальні картки, відеоматеріали, картки для роботи в групах.

Хід уроку/Procedure

І. Початок уроку. Організаційний момент.

1.Привітання/Greeting:

Stand up, children.

Good morning.

Sit down children.

 - Nice to see you again! ( Приємно бачити вас знову!)

2.Фонетична розминка. Введення в іншомовну атмосферу.

- Stand up, children . Now, we will sing a song. I SING, and you repeat after me

- Do you understand?

https://m.youtube.com/watch?v=p5qwOxlvyhk

 

3. Мовленнєва розминка

-What animals have you seen? (zebra, lion, monkey)

-Which animal you like the most?  (I liked the zebra the most)

 

- Let's begin our lesson.

II. Основна частина

1) Гра /Game

- (Children, now you and I will play a game. You will take turns going to the computer. You need to click on the image to be described. The animals will move chaotically).

( Діти, зараз ми з вами пограєму в гру. Ви по черзі будете  виходити до комп'ютера. Вам потрібно мишкою натиснути на зображення, яке буде описуватися. Тварини будуть  рухатися хаотично)

http://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0

 

2) Повторення лексики

- I now сhildren, will show you a picture of an animal, you need to name this animal. (Діти, зараз я буду вам показувати картинку тварини , а вам потрібно назвати цю тварину).

(parrot, bear, zebra, crocodile, monkey, tiger, hippo,mouse) -(папуга, ведмідь, зебра, крокодил, мавпа, тигр, бегемот, миша)

Вчитель показує на фото і звертається до учнів:

  • Look in the picture. What can you see? ?(I can see  a parrot);
  • Look in the picture. What can you see? (I can see  a bear);
  • Look in the picture number 3. What can you see? (I can see  a zebra
  • Look in the picture number 4. What can you see?? (I can see a crocodile);                       
  • Look in the picture number 5. What can you see? (I can see  a monkey);
  • Look in the picture number 6. What can you see? (I can see  a tiger);
  • Look in the picture number 7. What can you see? (I can see a hippo);
  • Look in the picture number 8. What can you see? (I can see a mouse).

-Very good children.

 

3.Повідомлення теми,мети уроку/Aim of the lesson:

-Today we will summarize our knowledge on the topic  "zoo".

(Сьогодні ми  з вами підсумуємо наші знання з теми "Зоопарк")

4. Making sentences.

Make a sentence according to the sample;

Parrot   likes  pizza. He doesn’t like  peas.

  1. A monkey likes  ___________( bananas). He doesn't like__________( cheese).
  2. A tiger  likes  ______________( chicken). He doesn't like____________( carrots).
  3. A bear likes  ___________( apple). He doesn't like____________( peas).

      (chicken, bananas, carrots, peas, cheese, apple)

-Ruslana, read the first sentence

-Anna, read the second sentence

-Alina, read the third sentence

  1. Розвиток навичок аудіювання та говоріння.

Ex. 2, p. 24

Open the textbook on page 24, execise 2 (Розгорніть підручники на сторінці 24).

-Look at the first picture. What can you see? (I can see a parrot )

-What color is the parrot? (The parrot is blue, yellow and green)

 

-Now we will listen to a story about a parrot. Listen to about the name of the parrot

(Зараз ми послухаємо розповідь про папугу. А ви подумайте яке ім’я мав папуга)

- Do you understand?

(Слухання аудіо запису)

-Children, what is the name of the parrot? (Marry)

 

-Let's try to listen again (Давайте спробуємо прослухати ще раз, під час прослуховування задаю решта запитань)

-Let`s answer my questions:

- Okay. You are all well done.

6. Розвиток навичок говоріння

Ex. 1,  p.24.

Read and say ’yes’ or ‘no’

-Сhildren ’yes’ or ‘no’ (Я читаю фразу питаю дітей)

 

1. There are cats at the zoo.

--Сhildren ’yes’ or ‘no’? (no)

2. The lion likes meat.

--Сhildren ’yes’ or ‘no’?(yes)

3. The hippo doesn’t like grass.

--Сhildren ’yes’ or ‘no’? (no)

4. There are bear at the zoo.

--Сhildren ’yes’ or ‘no’?(yes)

5. The snake likes  grass.

--Сhildren ’yes’ or ‘no’? (no)

 

7. Фізкультхвилинка .

Standup, children. Now we will rest a little. Repeat   the exercises after.

8. Розвиток навичок говоріння

Ex. 3,   p. 24.

-Let's look at the pictures

  • Look in the picture number 1. What is it? (it is a parrot);
  • What is her name of the parrot? (Her name is Daisy)
  • Look in the picture number 2. What is it? (it is a hippo);
  • What is her name of the hippo? (Her name is Sally)
  • Look in the picture number 3. What is it? (it is a monkey);
  • What is his name of the monkey? (His name is John)
  • Look in the picture number 4. What is it? (it is a lion);
  • What is his name of the lion? (His name is Peter)

Аnswer the question (Дайте відповідь на запитання)

-Does Daisy the parrot like fruit? (-Yes, she does)

-Does Sally the hippo like grass? (-Yes, she does)

-Does John the monkey like chees? (-No, he doesn`t)

-Does Peter the lion like apple? (-No, he doesn`t)

-Very good!

9. Вправа на розвиток зорового сприймання

- Now I will give you letters. You need to make a name for the animal and name it. (Я зараз вам кожному роздам букви. Вам потрібно скласти назву тварини, і назвати її)

10.  Вправа на розвиток зорового сприймання та говоріння

-Find animal food (Знайди їжу)

 

--Alina, what food have you hound? (Аліна, яку їжу ти знайшла?)

--Аnna, what food have you hound? (Анна, яку їжу ти знайшла?)

 

11. Game «Crocodile» ( Гра «Крокодил» )

(monkey, hippo, lion, parrot)

- Ruslana gestures to the animal, if give and you guess this animal (Руслана показує  жестами тварину, а ви відгадуєте цю тварину)

- Do you understand?

 

III. Заключна частина уроку.

12.Розвиток навичок говоріння

-Choose animals that live in the zoo and put them there. (Виберіть тварини, які живуть у зоопарк і помістіть їх туди)

-Describe the animal according to the  sample.

It is a…(bear)

It lives in the zoo.

It likes…(apple)

It doesn`t like…(peas)

Ruslana, please go to the board

Does the cat live in a zoo? (No, he doesn't live)

 

2.Оцінювання.

Well done children.

…. works good today.

…. Is sleepy today.

 

3. Повідомлення д/з.

Homework:

-Mach the animal and its name (З'єднай тварину та її назву)

4. Прощання

Stand up, children.

Good- bye.

 

docx
Додано
4 червня 2021
Переглядів
1271
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку