План-конспект уроку з англійської мови у 8 класі Тема: “The art” Підтема: “Writing

Про матеріал
Схематичний план уроку Початок уроку І. Організаційний момент…………………………………………………2хв ІІ. Мовленнєва зарядка…………………………………………………...3 хв Основна частина уроку ІІІ. Практика в аудіюванні ........................................................................15 хв IV. Написання рецензії на фільм “ The Four Musketeers”...…………………………………………………………......20 хв Заключна частина уроку V.Підсумки уроки……………………………………………………....3 хв VI. Пояснення домашнього завдання………………………………….2 хв
Перегляд файлу

 

 

 

 

План-конспект уроку з англійської мови для учнів 8 класу

 

 

 

 

План-конспект уроку з англійської мови у 8 класі

Тема: “The art”

Підтема: “Writing”

 

Цілі уроку:

Практичні: систематизувати знання учнів про тему “Art”, вчити читати текст з розумінням основного змісту тексту “Black runner”, навчити монологічному мовленню в ситуації  “Describing a film”.

 Освітні: поглибити знання учнів про мистецтво.

Розвивальні: розвивати інтерес до вивчення англійської мови та мовленнєву реакцію.

Виховні: виховувати культуру спілкування.

Обладнання: підручник: “Англійська мова (Focus Level 2 Student Book Джонс, Даніель Брайшоу, С’ю Кей, Видавництво Longman (Pearson Education), 2016. - Unit 3. - Lesson 9. - C. 40-41.

 

 

                                              

 

 

 

 

 

 

                                                Схематичний план уроку

Початок уроку

І. Організаційний момент…………………………………………………2хв

ІІ. Мовленнєва зарядка…………………………………………………...3 хв

Основна частина уроку

ІІІ. Практика в монологічному мовленні в ситуації “Describing a film”................................................................................................................5хв

IV. Презентація ЛО з теми “Film review ” …………...…...………...….14 хв

V. Практика в читанні тексту “Black runner” з розумінням основного змісту...…………………………………………………………………......8 хв

 

Заключна частина уроку

VI.Підсумки уроки……………………………………………………..3 хв

VII. Пояснення домашнього завдання………………………………….2 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід урока:

 

Етап, прийом, навчання:

 

Зміст роботи:

Початок уроку

Етап 1.

Організаційний момент.

Прийом 1.

Вітання, бесіда з учителем.

 

Прийом 2.

Обговорення та формування  теми і мети уроку.

 

Етап 2.

Мовленнєва зарядка.

 

Прийом 1. Бесіда учнів з вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2. Робота в парах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Основна частина уроку.

Етап 3.

Практика в монологічному мовленні в ситуації “Describing a film”.

Прийом 1. Робота в парах.

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2. Презентація списків учнями.

 

 

 

 

 

Етап 4.

Презентація ЛО з теми “Film review ”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 1.

Перегляд презентації бесіда з учителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 2. Виконання тесту перехресного вибору. Робота в парах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прийом 3. Читання учнями відповідей.

 

 

 

 

 

Етап 5.

Практика в читанні тексту “Black runner” з розумінням основного змісту.

Прийом 1. Читання тексту.

 

 

Прийом 2. Лаконічні відповіді на запитання.

 

 

Прийом 3. Виконання вправ на підстановку.

 

 

 

 

 

Прийом 4. Обговорення в парах.

 

 

 

Прийом 5. Читання учнями відповідей.

 

 

Прийом 6. Виконання вправи на заповнення пропусків.

 

 

 

Прийом 7. Обговорення в парах.

 

 

Прийом 8.

 

 

 

 

 

Заключна частина уроку.

Етап 6.

Підсумки уроку

Прийом 1. Бесіда з вчителем.

 

Етап 7.

 Пояснення домашнього завдання

Прийом 1. Бесіда з вчителем.

 

 

T: Morning everyone! Nice to see you again! How is your morning?

S1: It's fine.

S2:It's alright.

T: Good!

 

T: Today we are working on new vocabulary and getting ready for writing a film review.

 

 

 

T: What's the best or worst film you've ever seen?

S: I think it's “Harry Potter”.

T: What did you like about this film/what didn't you like about this film?

S: It's really exciting and I liked the plot.

T: Do you read the film reviews before watching?

S: No, I don`t.

T: What is important for you if you choose a film to watch?

S:The most important aspects are cast and soundtracks.

T: Alright, thanks a lot!

 

T: Try to discuss this question with a partner. Give your reasons for your ideas.

Учні обговорюють це питання в парах.

T: Look at these photos.

Who are these people?

What are their jobs?

Have you seen the film “Blade runner 2049”?

 

T: Open SB on p. 40. You are going to read a review of the film “Blade Runner 2049”. You work in pairs. Your task is to make a list of the things you think might be included in the review. You have 1 minute.

Учні обговорюють можливі варіанти в парах.

T: What word have you written?

S: Plot, main actor.

T: Group 2, what about you?

S: Actress, performance.

 

 

 

 

 

 

T: Look at the first slide.

Вчитель коментує зміст кожного слайду.

 

T: There are these new words and their synonyms. Try to match them. You can work in pairs to cope with this task. You have two minutes.

 

 T: Let's check it.

 

 

 

 

 

 

 

 

T:Read this review.You have 2 minutes.

 

 

T:  Let's move on.(ex. 4, p.40).

Keys: a -3 ; b - 4; c -1 ; d - 2.

 

 

T: Now your task is to complete ex. , p.40. You have 3 minutes to do it. Please work individually.

Keys: 2 - starring, 3 - sequel, 4 - set, 5 - unfortunately, 6 - performance, 7 - holds your attention, 8 - describes.

T: Check your answers in pairs.

Учні обговорюють відповіді в парах.

 

T: Let`s present the answers.

 

T: Let's have a look at ex. 8. You have  2 minutes to complete the LANGUAGE FOCUS with the underlined adjectives in the reviews in ex. 3 and ex. 6.

T: Check your  answers in pairs.

Keys: 2- stunning, 3- brilliant, 4 - inspiring.

T: Do ex. 9 individually. You have 2 minutes to complete the sentences with the correct adjectives from the LANGUAGE FOCUS.

Keys: 1 - engaging, 2 - brilliant, 3 - inspiring, 4 -convincing, 5 - amusing, 6 - predictable.

 

T: What have we recently worked on? What have we discussed?

 

T: Your home task is WB. p. 40-41.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатки:

  1. Презентація:https://www.canva.com/design/DAEwdWUOZx4/share/preview?token=kcnPEVfpUc48Ue0-aOVktA&role=EDITOR&utm_content=DAEwdWUOZx4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=sharebutton

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (8-й рік навчання) 8 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
13 лютого 2022
Переглядів
4009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку