План-конспект уроку з англійської мови для учнів 8 класу
План-конспект уроку з англійської мови у 8 класі
Тема: “The art”
Підтема: “Writing”
Цілі уроку:
Практичні: систематизувати знання учнів про тему “Art”, вчити читати текст з розумінням основного змісту тексту “Black runner”, навчити монологічному мовленню в ситуації “Describing a film”.
Освітні: поглибити знання учнів про мистецтво.
Розвивальні: розвивати інтерес до вивчення англійської мови та мовленнєву реакцію.
Виховні: виховувати культуру спілкування.
Обладнання: підручник: “Англійська мова (Focus Level 2 Student Book )» Джонс, Даніель Брайшоу, С’ю Кей, Видавництво “Longman (Pearson Education), 2016. - Unit 3. - Lesson 9. - C. 40-41.
Схематичний план уроку
Початок уроку
І. Організаційний момент…………………………………………………2хв
ІІ. Мовленнєва зарядка…………………………………………………...3 хв
Основна частина уроку
ІІІ. Практика в монологічному мовленні в ситуації “Describing a film”................................................................................................................5хв
IV. Презентація ЛО з теми “Film review ” …………...…...………...….14 хв
V. Практика в читанні тексту “Black runner” з розумінням основного змісту...…………………………………………………………………......8 хв
Заключна частина уроку
VI.Підсумки уроки……………………………………………………..3 хв
VII. Пояснення домашнього завдання………………………………….2 хв
Хід урока:
Етап, прийом, навчання:
|
Зміст роботи: |
Початок уроку Етап 1. Організаційний момент. Прийом 1. Вітання, бесіда з учителем.
Прийом 2. Обговорення та формування теми і мети уроку.
Етап 2. Мовленнєва зарядка.
Прийом 1. Бесіда учнів з вчителем.
Прийом 2. Робота в парах.
Основна частина уроку. Етап 3. Практика в монологічному мовленні в ситуації “Describing a film”. Прийом 1. Робота в парах.
Прийом 2. Презентація списків учнями.
Етап 4. Презентація ЛО з теми “Film review ”
Прийом 1. Перегляд презентації бесіда з учителем.
Прийом 2. Виконання тесту перехресного вибору. Робота в парах.
Прийом 3. Читання учнями відповідей.
Етап 5. Практика в читанні тексту “Black runner” з розумінням основного змісту. Прийом 1. Читання тексту.
Прийом 2. Лаконічні відповіді на запитання.
Прийом 3. Виконання вправ на підстановку.
Прийом 4. Обговорення в парах.
Прийом 5. Читання учнями відповідей.
Прийом 6. Виконання вправи на заповнення пропусків.
Прийом 7. Обговорення в парах.
Прийом 8.
Заключна частина уроку. Етап 6. Підсумки уроку Прийом 1. Бесіда з вчителем.
Етап 7. Пояснення домашнього завдання Прийом 1. Бесіда з вчителем. |
T: Morning everyone! Nice to see you again! How is your morning? S1: It's fine. S2:It's alright. T: Good!
T: Today we are working on new vocabulary and getting ready for writing a film review.
T: What's the best or worst film you've ever seen? S: I think it's “Harry Potter”. T: What did you like about this film/what didn't you like about this film? S: It's really exciting and I liked the plot. T: Do you read the film reviews before watching? S: No, I don`t. T: What is important for you if you choose a film to watch? S:The most important aspects are cast and soundtracks. T: Alright, thanks a lot!
T: Try to discuss this question with a partner. Give your reasons for your ideas. Учні обговорюють це питання в парах.
T: Look at these photos.
Who are these people? What are their jobs? Have you seen the film “Blade runner 2049”?
T: Open SB on p. 40. You are going to read a review of the film “Blade Runner 2049”. You work in pairs. Your task is to make a list of the things you think might be included in the review. You have 1 minute. Учні обговорюють можливі варіанти в парах. T: What word have you written? S: Plot, main actor. T: Group 2, what about you? S: Actress, performance.
T: Look at the first slide. Вчитель коментує зміст кожного слайду.
T: There are these new words and their synonyms. Try to match them. You can work in pairs to cope with this task. You have two minutes.
T: Let's check it.
T:Read this review.You have 2 minutes.
T: Let's move on.(ex. 4, p.40). Keys: a -3 ; b - 4; c -1 ; d - 2.
T: Now your task is to complete ex. , p.40. You have 3 minutes to do it. Please work individually. Keys: 2 - starring, 3 - sequel, 4 - set, 5 - unfortunately, 6 - performance, 7 - holds your attention, 8 - describes. T: Check your answers in pairs. Учні обговорюють відповіді в парах.
T: Let`s present the answers.
T: Let's have a look at ex. 8. You have 2 minutes to complete the LANGUAGE FOCUS with the underlined adjectives in the reviews in ex. 3 and ex. 6. T: Check your answers in pairs. Keys: 2- stunning, 3- brilliant, 4 - inspiring. T: Do ex. 9 individually. You have 2 minutes to complete the sentences with the correct adjectives from the LANGUAGE FOCUS. Keys: 1 - engaging, 2 - brilliant, 3 - inspiring, 4 -convincing, 5 - amusing, 6 - predictable.
T: What have we recently worked on? What have we discussed?
T: Your home task is WB. p. 40-41. |
Додатки: