План-конспект уроку з англiйської мови в 6 класі
(з використанням програмних засобів навчального призначення)
Вчитель Черненко В.О.
Тип уроку: комбiнований
Тема: Новий рік та Різдво.
Мета: навчально-комунiкативна: повторити вивчену лексику по вивченій темi та ознайомити учнiв з новими словами, актуалiзувати наявнi знання по вказанiй темi та надати учням можливiсть надбати нову iнформацiю, повторити правила побудови питань рiзних типiв.
виховна: прищепити iнерес до вивчення англiйської мови, цiкавiсть до традицій та звичаїв країни, мова якої вивчається, культурної спадщини України.
розвиваюча: розвинути зорову та слухову пам'ять, довiльну увагу, фонематичний та iнтонацiйний слух, логiчне мислення, мовну здогадку, тренувати навичку дiалогiчного та монологiчного мовлення, читання, письма, а також вміння працювати з комп´ютером.
Обладнання: аудіозаписи пісні “Jingle, Bells” (MP3) та діалогу „Традиції святкування Нового року та Різдва”, роздатковий матеріал для створення тимчасових робочих груп на уроці, текстові файли в форматі Word, а саме: таблиці для фонетичної зарядки, таблиці для перевірки сприйняття пісні “Jingle, Bells”, слова (нова лексика з тексту пісні та діалогу) для перекладу за допомогою електронного словника, диференційовані завдання для перевірки розуміння тексту діалогу, текст діалогу; електронний словник Мультилекс; тести, створені за допомогою програми «Конструктор тестів» (видавничий дім «Равновесие»); диктофон та іграшковий мобільний телефон для проведення мовної зарядки та перевірки домашнього завдання, комп’ютери, об’єднані в локальну мережу.
Хiд уроку:
I. Органiзацiйний момент. Привiтання. Виявлення чергових та вiдсутнiх.
II. Мотивацiя навчальної дiяльностi. Повiдомлення мети та теми уроку.
Вчитель говорить про необхiднiсть знання звичаїв святкування Різдва та Нового року в країні, мова якої вивчається, та власних традицій українського народу.
Teacher: You know, we celebrate so many holidays in January. They are New Year’s Day, Christmas, the Old New Year, the Jordanian holiday. I think we should come to know as much as possible about the traditions of celebrating these great holidays in Ukraine, as well as in Great Britain. So, do your best to find out something new on this topic at the lesson.
III. Фонетична зарядка.
Відбувається повторення правил вимови літери і в різних випадках: Колонка А – у відкритому складі, колонка В – в закритому складі та в буквосполученні -ing, колонка С – в буквосполученні -ight.
Вчитель пропонує дітям прослухати аудіозапис та визначити, які слова в кожному випадку були прочитані невірно. Другий раз аудіозапис звучить у варіанті з правильною вимовою, учні хором повторюють слова. Всі слова у табличці взяті з лексичної бази даного уроку.
Зображення на екранах учнівських моніторів:
New Year and Christmas
1. Pronunciation chart.
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
A |
time |
ride |
pie |
life |
twice |
|
|
|
|
B |
pudding |
mince |
jingle |
stocking |
Christmas |
wish |
sing |
ring |
children |
C |
night |
light |
bright |
right |
|
|
|
|
|
Teacher: Listen to the speaker and say which words are said incorrectly. Present the right variant of their pronunciation.
Now, everybody, let’s repeat after the speaker.
ІІІ. Мовна зарядка.
Для актуалізації лексичного та граматичного матеріалу, вивченого раніше, вчитель організовує мовну зарядку. Він простить одного з учнів попрацювати репортером газети “Daily News” та взяти інтерв´ю у декількох „перехожих” про те, як вони провели Новий рік.
Teacher: I hope all of you had a very good time on New Year’s Day. Let’s find out what exactly you did. I would like one of you to work as a reporter from “Daily News” and ask the others about their ways of celebrating New Year.
IV. Перевiрка домашнього завдання. Актуалiзацiя вивченого матерiалу.
Щоб зробити розповідь учнів про проведення новорічних свят більш жвавою, вчитель прохає учнів уявити, що їм подзвонив один з друзів чи родичів і попросив розповісти про минулі свята.
Teacher: Imagine one of your relatives of friends has just telephoned you to ask about your celebrating the New Year. In a few words tell him/her what you did and where you went.
V. Вивчення нового матеріалу.
А) Введення нової лексики.
Часткове введення нової лексики уроки відбувається через аудіювання пісні “Jingle, Bells” та виконання завдання до нього. Спочатку вчитель пропоную прослухати пісню, дивлячись на її змінений текст. Під час другого сеансу аудіювання учні вставляють пропущені слова в файлі, що містить текст пісні, а вчитель спостерігає за правильністю виконання завдання за допомогою локальної мережі й, якщо необхідно, вказує на помилки.
Зображення на моніторах учнів:
Look at the text given below and listen to the song “Jingle, Bells”.
Listen to the song again and complete the text of the song using the following words:
Bells, way, song, fun, snow, we.
Jingle, Bells!
Jingle, bells! Jingle, bells!
Jingle all the ……… ,
Oh, what ……… it is to ride
In a one-horse open sleigh.
Dashing through the ………… ,
In a one-horse open sleigh
Over fields …… go,
Laughing all the way.
…………… on bob-tail ring,
Making spirits bright,
What fun it is to ride and sing
A sleighing ………… tonight.
В) Семантизація нової лексики.
Вчитель пропонує з´ясувати значення деяких слів з прослуханої пісні за допомогою електронного словника Мультилекс.
Зображення на моніторах учнів:
May be some words from the song are new for you. Use the electronic Multilex dictionary to find their translation.
Jingle - ?
Ride - ?
Sleigh - ?
Bob-tail - ?
Spirits - ?
Перед знайомством з текстом діалогу „Традиції святкування Нового року та Різдва” вчитель просить дітей знайти значення деяких слів, що будуть зустрічатися в тексті.
Зображення на моніторах учнів:
We are going to read the text about Christmas traditions. To understand it right, please, find the meaning of the following words:
chimney - ?
candle - ?
stocking - ?
mince - ?
Учні переписують значення та транскрипцію слів до свого словника. По закінченні цього завдання вчитель перевіряє правильність перекладу.
С) Знайомство з новою інформацією.
Вчитель просить учнів відкрити файл TEXT та слідкувати під час звучання діалогу „Традиції святкування Нового року та Різдва”.
Teacher: Please, open the file “TEXT” and follow in the text of the text while listening to the dialogue.
Зображення на моніторах учнів:
Christmas in Russia and Great Britain
VI. Закріплення нового матеріалу.
А) Перевірка розуміння діалогу „Традиції святкування Нового року та Різдва”.
Вчитель прохає учнів закрити файл TEXT та повернутися до файлу із диференційованими тестовими завданнями до діалогу. Учні самостійно обирають рівень складності завдання, після його виконання тестова система повідомляє кількість правильних та неправильних відповідей, демонструє помилки та правильні відповіді й виставляє оцінку.
Ключі:
Christmas traditions test keys
Level VI (12 points maximum)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Christ |
candles |
Peter |
North |
toys |
presents |
beds |
red |
children |
goose |
Level III (9 points maximum)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
b |
b |
b |
a |
a |
a |
a |
c |
c |
Level II (6 points maximum)
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
no |
yes |
no |
no |
no |
yes |
yes |
no |
Зображення на моніторах учнів:
Christmas Traditions test
Level IV. (max 12 points)
Complete the sentences:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Level III. (max 9 points) Choose the right variant of the answer:
a) Peter the Great b) Jesus Christ c) Prince Albert
a) Norway b) Germany c) Finland
a) after Princess Diana married Prince Charles
b) after Queen Victoria married Prince Albert
c) after Peter the Great married princess Elizabeth
a) in Trafalgar Square b)in Piccadilly Circus c)in Hyde Park
a) Norway b) Germany c) Finland
a) Santa Claus or Father Christmas b) Saint Nicolas c) San Hose
On the a) deer pooled b) horse pooled c) dog pooled sleigh
In the a) 17th century b) 18th century c) 19th century
9. Nowadays the English eat a) a roast beef b) a roast goose b) a roast turkey for Christmas dinner.
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Level II. (max 6 points)
Agree or disagree:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Teacher: Close the file TEXT and have a look at the task for this dialogue. Choose any level you like and fill in the chart at the bottom of the level.
В) Групова робота. Бесіда про традиції святкування Різдва та Нового Року в Україні та Великій Британії.
Вчитель пропонує учням уявити, що вони учасники конференції, присвяченій вивченню традицій святкування Різдва та Нового Року в Україні та Великій Британії. Він просить підготувати питання для доповідача з метою отримання найбільш детальної інформації по цьому питанню. Вчитель роздає картки, що є розрізненими фрагментами двох картинок. Збираючи ці картинки, учні формують дві групи: „українці” та „британці”. Після кількахвилинної підготовки кожна з груп виставляє свого доповідача для відповіді на питання опонентів.
Teacher: Now I propose you to take part in the team work. Imagine you are the members of the press-conference devoted to the traditions and customs of celebrating Christmas and New Year in Ukraine and Great Britain. One of the groups will include the representatives from Ukraine, the other one – from Great Britain. Get ready to ask any questions you like. Choose the speaker who will be able to answer the questions and give all necessary information. To form these groups I’m giving you the parts of the puzzle. Try to find your place in the puzzle and you’ll come to know what you are in.
VII. Пояснення домашнього завдання.
Усно – скласти діалог „Різдвяні та новорічні свята в Сумах”
Письмово - №24 стр. 83
*(підвищеної складності) - написати різдвяну листівку з побажаннями товаришу в Англію.
VIII. Визначення досягнутого рiвня компетентностi учнiв та мотивацiя оцiнення.
IX. Пiдведення пiдсумку уроку.
1
Черненко В.О. ССШ №10