План-конспект уроку з фізичної культури для учнів 11 класу
Модуль: баскетбол .
Тема : Вдосконалення техніки кидків у баскетболі.
Завдання: 1.Удосконалити техніку кидків з різних дистанцій.
2.Удосконалювати стійки, пересування, зупинки, повороти.
3.Ознайомити з основами методик розвитку сили, витривалості, гнучкості, швидкісно-силових якостей, спритності.
4.Розвивати спритність під час прискорення з різних вихідних положень.
5.Повторити відбирання м’яча.
6.Сприяти вихованню бажання самостійно займатися фізичними вправами.
Місце проведення: спортивний зал школи.
Інвентар: баскетбольні м’ячі.
Зміст уроку |
Організаційно-методичні вказівки |
дозування
|
Підготовча частина 12хв |
||
1.Шикування в одну шеренгу, рапорт чергового, привітання. Повідомлення теми та завдань уроку. |
Перевірити наявність учнів та їх самопочуття. |
2хв |
2.Бесіда: Основи методик розвитку сили, витривалості, гнучкості, швидкісно-силових якостей, спритності |
Розкрити тему на протязі 4 уроків. Кожного уроку задавати дітям запитання по темі, контролюючи їх знання. |
2хв |
3.Вимірювання ЧСС за 10с |
У нормі пульс складає не більше 17 уд/хв.. |
30с |
4.Організовуючі вправи: Повороти на місці. Різновиди ходьби (звичайним кроком, у напівприсіді, із різним положенням рук). Перешикування. Повільний біг. Перешикування. |
Зберігати поставу. Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання та дотримання дистанції під час бігу та перешикування. |
2.30хв |
5.Комплекс ЗРВ
|
Слідкувати за правильністю виконанням вправ та поставою учнів.
|
5хв |
Основна частина 30хв |
||
Спеціальна фізична підготовка: Прискорення на 5-10м у різні способи у змаганні з партнерами з різних вихідних положень (стоячи, сидячи, лежачи). |
Почергово парами та четвірками. Бігти з максимальною швидкістю. |
2хв |
Технічно-тактична підготовка Ведення м’яча без зорового контролю: -у ходьбі, - у бігу, - змінюючи висоту відскоку. |
Фронтально одночасно, кожний учень тримає м’яч. Погляд спрямований уперед. Характер пересувань змінювати за сигналом учителя. |
5хв |
Серійні кидки з різних точок середньої відстані: - розташовуючись під кутом 30-45º від щита з відскоком від нього, - розташовуючись прямо перед щитом без відскоку від нього, - чергуючи кут розташування відносно до щита та відстань до кошика. |
Дистанційні кидки призначені для завершення атакувальних дій зі статичних положень. Їх можна виконувати з місця або у стрибку. Можливе використання різних видів кидків (обома руками від грудей, обома руками від голови, однією рукою від плеча, однією рукою від голови) |
5хв |
Відбирання м’яча: - імітація у стрибку середньої висоти, -те саме на максимальній висоті; -проти партнера з м’ячем, який кидає у повільному темпі та у швидкому. |
Контакт кисті захисника з м’ячем здійснюється в момент, коли м’яч уже залишив кінчики пальців гравця, який виконував кидок, але ще не досяг найвищої точки своєї траєкторії. У такий спосіб захисник рухом кисті змінює напрямок польоту м’яча. |
4хв |
Чергування різних способів ловіння та передач м’яча за умов опору захисників. |
У парах із одним м’ячем. Виконувати серіями по 5 кидків, захисник подає м’яч. Основні помилки у вихідному положенні для кидка: занадто широке або вузьке розташування стоп; повністю прямі або недостатньо зігнуті ноги; різнойменна стійка під час кидків однією рукою; значне відхилення голови або тулуба, округлена спина, одне плече розташовано вище ніж друге; утримання м’яча долонями або зімкненими пальцями, напружені та розташовані занадто далеко (близько) від тулуба кисті. |
4хв |
Обирання моменту та місця для організації різновидів групової взаємодії двох гравців різних амплуа: - «передай м’яч і вийди»; - «заслін»; - «двійка»; - наведення й перетинання. |
Групові дії у нападі базуються на узгодженій взаємодії двох або трьох гравців і складають основу командної тактики гри. Їх успішність залежить від початкового розташування гравців на певній ділянці майданчика, своєчасності й узгодженості дій гравців. |
|
Навчальні ігри |
Двосторонні ігри за спрощеними правилами 3×3. |
10хв |
Заключна частина 3хв |
||
Вправи для запобігання плоскостопості (ходьба перекатом із п’ятки на носок). Шикування. Вимірювання ЧСС |
За командою вчителя клас перешиковується в одну шеренгу. Повільний біг з переходом на ходьбу та вправи на відновлення дихання. |
2хв |
Підведення підсумків. |
Відмітити найкращих учнів, вказати на недоліки, оцінити роботу учнів на уроці. Задати домашнє завдання. Організоване залишення місця занять. |
1хв |
Всього хвилин |
45хв |