Частина уроку
|
Зміст
|
Дозування
|
Організаційно методичні вказівки
|
Підготовча частина уроку 11′
|
1. Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдань уроку
|
1′
|
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та правильну поставу.
|
2. Стройові вправи.
|
1′
|
Відзначити чіткість і узгодженість виконання
|
3.Різновиди ходьби:
звичайним кроком;
на носках;
на п’ятках;
на зовнішній та внутрішній частині стопи;
спортивна ходьба.
|
2′
|
У колону по одному. Дистанція 2 кроки. Спину тримати прямо
Руки за голову
Руки на пояс
Пальці рук у замок, кругові оберти кистю
Руки зігнути у ліктьових суглобах
|
4. Біг:
у повільному темпі:
5.Ходьба
|
2′
30′′
|
Не порушувати стрій. Дистанція 2 кроки.
Змійкою по ширині та довжині залу
Приведення організму в відносно спокійний стан
|
6. З.Р.В. у русі:
|
3 ′
|
|
а) в.п. руки на поясі
1-нахил голови вперед
2-нахил голови назад
3-нахил голови вліво,
4-нахил голови вправо.
б) в.п. пальці у замок, руки перед грудьми
1- руки вперед
2. в.п.
3. руки до гори
4. в.п.
в)в.п. кисті рук - до плечей:
1-4 - колові оберти зігнутими у ліктях руками вперед;
5-8 - те саме назад.
г) в.п. – руки перед грудьми, зігнуті у ліктях:
1-2-відведення зігнутих у ліктях рук назад;
3-4- те саме прямими руками
д) в.п. – ліва рука до гора, права вдоль тулуба:
1-2 відведення прямих рук назад одночасно
3-4 те саме але зі зміною положень рук
е) в.п. руки в сторону
1–4 кругові оберти прямими руками вперед
5 – 8 те саме назад
д) в.п. пальці у замок, руки зігнути у ліктях:
1 поворот тулуба вліво на крок лівої ноги
2.в.п.
3 поворот тулуба вправо на крок правої ноги
4.в.п.
є) Ходьба приведення організму в відносно спокійний стан
7. Перешикування з колони по одному в колону по два
|
4 разів
6- 8 разів
6 - 8 разів
6- 8 разів
6—8 разів
6—8 разів
6—8 разів
30′′
1’
|
Спину тримати прямо,
дихання вільне
руки прямі
амплітуда обертів - максимальна
рухи пружні
руки – на рівні грудей
амплітуда максимальна
амплітуда максимальна
руки прямі
дихання вільне
голову не опускати
через центр зала
дотримуючись дистанцію два кроки і рівняння у строю
|
ІІ Основна частина
30’
|
1. Повторити виконання стійки баскетболіста.
Потрійна загроза, імітація
на 1 – передача;
на 2 – ведення;
на 3 – кидок;
на 4 – в.п.
|
2′
|
Одночасно
Без м'ячів: ноги дещо зігнути у колінах, тулуб нахилити вперед, руки зігнуті перед грудьми
|
2. Ведення м’яча на місці:
-правою рукою;
-лівою рукою;
- поперемінно;
- без зорового контролю.
3.Вправи з м’ячем на місці
а) в.п. руки в сторони м'яч на правій.
1-2 м'яч перекласти з правої кисті на ліву поперед себе.
3-4 м'яч перекласти з лівої кисті на праву позаду себе.
б) в.п. м'яч внизу у правій кисті.
1. випад лівою вперед, м'яч перекласти в ліву кисть.
2.в.п.
3.аналогічні дії з правої ноги, м'яч перекласти в праву кисть.
4. в.п.
|
6′
6′
|
Слідкувати за правильністю виконання вправ, вказати на недоліки.
Перекладати м'яч так, щоб він не впав на підлогу
Випад з максимальною амплітудою
|
4. Підкинути м'яч вгору, спіймати його і виконати зупинку у два кроки
5. Кидок м’яча об підлогу, крок вперед, спіймати м’яч виконати зупинку у два кроки
|
3′
3′
|
М’яч притягувати до себе як можна швидше и прийняти стійку баскетболіста
М’яч притягувати до себе як можна швидше и прийняти стійку баскетболіста
|
6. Ведення м'яча зі зміною напрямку
|
3′
|
На майданчику розташовані стійки. Обводити стійки рукою, яка виявиться дальньою від перешкоди. Під час ведення контролювати висоту відскоку м'яча.
|
7. Рухлива гра «Лов з веденням м’яча»
|
7′
|
Передача «лова» дотиком руки. Забороняється кидати м’яч у товариша, вести м’яч двома руками, бігати по майданчику з м’ячем у руках.
|
Заключна
частина
уроку
4′
|
1. Ходьба у колону по одному
|
30'′
|
У спокійному темпі, не порушуючи стрій
|
2. Гра на поновлення дихання та увагу „Зайвий рух”
|
2′
|
Вчитель навмисно робить неправильні рухи. А учні повинні зорієнтуватись і показати правильні.
|
3. Шикування в одну шеренгу
|
30''
|
За зростом біля лінії
|
4. Підбиття підсумків уроку і оцінювання учнів
|
30''
|
|
5. Залишення спортивної зали
|
30''
|
|